Daarvoor moet er eerst maar eens een hoop goede muziek gedraaid wordenquote:Op dinsdag 18 november 2008 18:43 schreef Sirolf het volgende:
Ah, de sfeer is nog niet echt verbetert sinds mijn vorige bericht?
Hier ging zonder dat ik wist een fles open, dus dan drink ik lekker meequote:
Leuk ! dus binnenkort in het SR callcenterquote:Op dinsdag 18 november 2008 18:59 schreef Noortje. het volgende:
Hoi! Mijn zus heeft toegestemd dat ik bij haar kan slapen.
Hahaquote:Op dinsdag 18 november 2008 18:59 schreef borisz het volgende:
[..]
Hier ging zonder dat ik wist een fles open, dus dan drink ik lekker mee
Fantastische plaatquote:M.I.A.
Third world democracy
Yeah, I got more records than the K.G.B.
So, uh, no funny business
Tweede album wordt ik inderdaad ook niet blij van...quote:Op dinsdag 18 november 2008 19:20 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Eerste album wel ja. The Feeling zelf werd daarna minder. Veel minder.
Yes!quote:Op dinsdag 18 november 2008 19:06 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Leuk ! dus binnenkort in het SR callcenter
Lekkerrrrrrr. Heb nog 160 uur voor de rest van het jaarquote:Op dinsdag 18 november 2008 19:23 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Hele week vrij, doe maar een pallet.
*Jingle* KOUD HE!quote:Op dinsdag 18 november 2008 19:28 schreef -Hans- het volgende:
Michiel in een t-shirt. Brrrrrr, koud.
Ik zit hier met een t-shirt, deur naar balkon staat open en nog heb ik het warm.quote:Op dinsdag 18 november 2008 19:28 schreef -Hans- het volgende:
Michiel in een t-shirt. Brrrrrr, koud.
Serieus?! damn, het is freaking koud buiten!quote:Op dinsdag 18 november 2008 19:28 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Ik zit hier met een t-shirt, deur naar balkon staat open en nog heb ik het warm.
Nou euh... nu.quote:Op dinsdag 18 november 2008 19:29 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Kan iemand me vertellen wanneer 'ie af is gelopen? Dan kan ik de radio terug aan zetten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |