Ja, ik zou zeker wel even contact opnemen met je eigen huisarts.quote:Op zondag 7 december 2008 16:01 schreef debuurvrouw het volgende:
Ow, ik poste HAP waar ik gewoon de huisarts morgen bedoelde![]()
Maar goed, toch maar even laten zien denk ik. verhoging blijft en het ziet er dik en rood en gestippelt uit...
Ik heb hier eigenlijk de regel dat hij iets wat hij net nieuw heeft gekregen niet hoeft te delen met iemand, dat mag hij eerst zelf even ontdekken.quote:Op zondag 7 december 2008 15:53 schreef snoopy het volgende:
Wat hij wel moeilijk vond was een opdringerig nichtje dat gelijk zijn nieuwe speelgoed uit zijn handen trok onder het motto: 'samen spelen, samen delen'.
Daar ben ik normaal gesproken ook erg van maar nu mocht hij van ons wel even in een aparte kamer zitten om op zijn gemak met zijn eigen spullen te spelen. Soms heeft hij die momenten echt nodig.
vervelende reakties waarom dan lady-wrb?quote:Op zondag 7 december 2008 21:17 schreef lady-wrb het volgende:
wij hebben dit jaar geen sinterklaas gevierd.
ik had een wii bij elkaar gespaard en die voor het algemeen nut aangeschaft en daar een paar spellen bij.
om vervelende reakties te voorkomen had ik het ding al op donderdag geïnstalleerd.
laat ik het heel netjes zeggen dat ik het idd goed had ingeschat
je hebt antwoord via PMquote:Op zondag 7 december 2008 22:09 schreef snoopy het volgende:
[..]
vervelende reakties waarom dan lady-wrb?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |