En na de geboorte?...quote:
Siamese tweelingquote:Nee, het gezwel is onderdeel van de moeder. Als jij denkt dat het een individu is snij je de moeder open en stuurt het naar school.
Nee sloeriequote:Wat je zegt ben je zelf. Jij wil iemand anders de keuze ontnemen en een kind opdringen, maar weigert zelf op te draaien voor de gevolgen.
De enige rechten zijn de rechten die die ons gegund worden door de machthebbers/sterkerenquote:Dat interesseert niemand. Dat jij en mensen in Irak geen hoge pet op hebben van mensen rechten is voor mij geen reden om niet mijn eigen beslissingen te nemen.
Daar is hier al jurispudentie voor.quote:Op eigen verzoek moet een arts dat gewoon doen, anders doet de patiënt het misschien zelf. Neem jij verantwoording voor DIE gevolgen?
ongecontroleerd vermenigvuldigt verspreid etcquote:Een groeiende klomp cellen die zijn gast heer/dame tot last is en zich in veel gevallen vermenigvuldigt. Een foetus past in die beschrijving.
De foetus bestaat niet zonder de vrouw. Andersom wel. Er is geen garantie dat de foetus levend ter wereld komt. Er is dus alleen de vrouw.quote:Op vrijdag 21 november 2008 21:21 schreef desiredbard het volgende:
[..]
En na de geboorte?...
een is wel degenlijk onderdeel van de ander
Dus moeder en foetus is ook twee
Voor de geboorte is het geen individu, al zijn het 20 kankergezwellen.quote:
Siamese tweeling
Omdat ze aan elkaar vast zitten of in ergste gevallen de een niet zonder de ander kan overlevenzijn het nog steeds twee ......
Jij vond dat er een individu was, niet ik.quote:
Een individu die jij uit iemands buik gaat snijden en naar school sturen?
Je dwingt iemand die dat niet wil een kind te krijgen, Mengele.quote:
[..]
Nee sloerie
Ik dwing niemand een kind Adoptie is een woord dat jij blijft negeren
krijg jij dat kind dan?quote:
En die gevolgen....wie zegt dat dat ik niet voor de gevolgen van mijn acties opdraai
De vrouw ook niet. Voor de geboorte is er niemand anders dan de vrouw dus zijn er geen slachtoffers.quote:
Ik zal daar in ieder geval niemand anders de duoe van laten worden
Alleen als je dat toelaat.quote:
De enige rechten zijn de rechten die die ons gegund worden door de machthebbers/sterkeren
In dat geval bepaal ik waar et recht ligt.quote:
Recht is dus heel relatief
Die zijn goedkoper dan inderen.quote:Zoiets als bijstandtrekkers hebben recht op plasmascherm.
Nee. De vrouw heeft recht op zelfbeschikking.quote:
Die foetus/dat kind heeft recht op leven
Ze zouden jou op moeten laten nemen.quote:
Daar is hier al jurispudentie voor.
De zogenaamde x case
Die arts hoeft volgens zijn eed alleen leven te beschermen. Dat zou dus ook inhouden het psychiatrisch laten opnemen van eenieder die hij denkt dat die haar eigen leven in gevaar zou kunnen brengen
Zoiets al christenen?quote:
ongecontroleerd vermenigvuldigt verspreid etc
Het is wel net zo vervelend als een kind in je buik waar je geen behoefte aan hebt.quote:
Eeen kanker is geen organisme
Naiefquote:Op vrijdag 21 november 2008 22:05 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
De foetus bestaat niet zonder de vrouw. Andersom wel. Er is geen garantie dat de foetus levend ter wereld komt. Er is dus alleen de vrouw.
Het is een organisme...en wie zegt dat dat geen individu is ...bepaal jij dat?quote:Voor de geboorte is het geen individu, al zijn het 20 kankergezwellen.
En velen met mij...hier zelfs een meerderheid (En meer als de helft van die meererheid is nof vrouw ook)quote:Jij vond dat er een individu was, niet ik.
Je dwingt niemand een kind te verwekkenquote:Je dwingt iemand die dat niet wil een kind te krijgen, Mengele.
Die mogenlijkheid heb ik als man nietquote:krijg jij dat kind dan?
Dat kan maar is erg moeilijk hoorquote:Je mag nog steeds mannen gaan opvoeden dat ze uitstekend klaar kunnen komen zonder te ejaculeren, dan komt abortus vanzelf minder vaak voor.
En dan heb je dus met de gevolgen van doen als je iets illegaals hebt laten verrichten.quote:In dat geval bepaal ik waar et recht ligt.
Og goedkoop is het woord bij jou als inquote:Die zijn goedkoper dan inderen.
In Nederland jaquote:Nee. De vrouw heeft recht op zelfbeschikking.
Ja iemand die een gevaar is voor eigen leven stop je in een kliniekquote:Ze zouden jou op moeten laten nemen.
Katholieken misschienquote:Zoiets al christenen?
Had je maar een condoom de pil moeten gebruiken danwel niet moeten neukenquote:Het is wel net zo vervelend als een kind in je buik waar je geen behoefte aan hebt.
Dat is slechts een technisch probleem. Nog nooit van klonen gehoord?quote:Op vrijdag 21 november 2008 22:39 schreef desiredbard het volgende:
[..]
Naief
Een foetus bestaat ook niet zonder de man.
Jij iig niet.quote:
[..]
Het is een organisme...en wie zegt dat dat geen individu is ...bepaal jij dat?
Als de meerderheid tegen mensenrechten is schaffen we die gewoon af? Kom maar hier, zal ik je even lekker martelen.quote:
En velen met mij...hier zelfs een meerderheid (En meer als de helft van die meererheid is nof vrouw ook)
Gaat ook per ongeluk, dan mag jij zwanger worden, deal?quote:
Je dwingt niemand een kind te verwekken .
jij bent nog erger.quote:
Mengele aborteerde alleen.....
Dan is het lekker makkelijk oordelen, hé?quote:
[..]
Die mogenlijkheid heb ik als man niet
Als hij van plan was kinderen te krijgen had hij dat kunnen melden voordat hij zijn onbeschermde pik in een vrouw stak.quote:
Door abortus wordt een man ook nog eens de mogenlijkheid ontnomen zijn kind zelf een kans te geven zonder dat de moeder zich hiermee hoeft te bemoeien na de geboorte
Als die man dat kind wil moet ie daar zelf voor zorgen en niet iemand anders 9 maanden laten sjouwen.quote:
De vrouw ook niet. Voor de geboorte is er niemand anders dan de vrouw dus zijn er geen slachtoffers.
Mensenrechten schenden is illegaal. Een overheid die persoonlijke keuzes van mensen aan banden denkt te moeten leggen is illegaal. Daar neem ik idd de verantwoordelijkheid voor.quote:
Dat kan maar is erg moeilijk hoor . [quote] Dat is jouw probleem, leer het ze maar. [quote]
En dan heb je dus met de gevolgen van doen als je iets illegaals hebt laten verrichten.
Ben je wel bereid de consequenties te nemen voor die daad?
Jouw moraliteit heb ik allang afgekeurd.quote:
Og goedkoop is het woord bij jou als in
~snol
Die buurman is al geboren. En als ie niet geboren is schiet je zijn moeder dood. Dat is idd moord. Niet te vergelijken met het weghalen van een tumor.quote:
In Nederland ja
Maar ik heb als man ook het recht op zelfbeschikking...ik mag echter niet mijn buurman neerschietren omdat ik geen behoefte heb aan een buurman
[..]
Ik zie geen argumenten tegen het recht op zelfbeschikking, behalve dat jij vreemde vrouwen wenst te martelen en eigenlijk opgesloten zou moeten worden.quote:
Ja iemand die een gevaar is voor eigen leven stop je in een kliniek
Maar zoals gezegd de als er voldoende psychologische grond is (verkrachting incest etc) is medisch ingrijpen ter voorkoming van erger ook hier mogenlijk.
Prima oplossing..... Mogelijk indien noodzakelijk...maar echt niet makkelijk toegankelijk
Je andere gronden deugen ook niet, Mengele.quote:
Katholieken misschien
Proddies mogen gewoon condooms gebruiken hoor
Dus ook die goedkope flame poging gaat niet op
Ik ben niet vanwege religieuze gronden tegen
Ook met bescherming kan je zwanger worden, alleen domme mensen ontkennen dat.quote:
Had je maar een condoom de pil moeten gebruiken danwel niet moeten neuken
Beetje verantwoording hebben
Ik ben erg bekend met klonen.quote:Op vrijdag 21 november 2008 23:23 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Dat is slechts een technisch probleem. Nog nooit van klonen gehoord?
Net zo min als jij.quote:Jij iig niet.
Intressante stelling...zou het toppunt van democratie zijn he (Afgezien dat Nederland een Parlementaire democratie heeft)quote:Als de meerderheid tegen mensenrechten is schaffen we die gewoon af? Kom maar hier, zal ik je even lekker martelen.
Jammer genoeg kan ik dat niet.quote:Gaat ook per ongeluk, dan mag jij zwanger worden, deal?
Dat is jouw veronderstelling...ik weet beterquote:Dan is het lekker makkelijk oordelen, hé?
niet geplanned is niet gelijk aan niet gewenstquote:Als hij van plan was kinderen te krijgen had hij dat kunnen melden voordat hij zijn onbeschermde pik in een vrouw stak.
Als je zo graag sex wil gebruik je je bingers of een komkommer..... kun je ook niet zwanger van worden?quote:Als die man dat kind wil moet ie daar zelf voor zorgen en niet iemand anders 9 maanden laten sjouwen.
Kom je weer met je idee "rechten"...het is alleen maar een recht omdat het je gegeven isquote:Mensenrechten schenden is illegaal. Een overheid die persoonlijke keuzes van mensen aan banden denkt te moeten leggen is illegaal. Daar neem ik idd de verantwoordelijkheid voor.
Ik de jouwe nietquote:Jouw moraliteit heb ik allang afgekeurd.![]()
Klinkt mij alsof je je eigen hoofd hebt laten leegzuigen...je kuntnu heel stoer zelfbeschikking loopt te brullen om voorasl niet te hoeven denken aan je kindje dat je hebt laten vermoorden. Fijn figuur dat vrouwen zwanger maakt die je niet mag. Wan dat stelde je eerder?quote:Ik zie geen argumenten tegen het recht op zelfbeschikking, behalve dat jij vreemde vrouwen wenst te martelen en eigenlijk opgesloten zou moeten worden.
Mengele Jij wilde toch kinderen klonen?quote:Je andere gronden deugen ook niet, Mengele.
Ik ontken niet dat het kan.... alleen kloppen de aantallen statistisch niet.quote:Ook met bescherming kan je zwanger worden, alleen domme mensen ontkennen dat.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |