abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_63415811
quote:
Op vrijdag 21 november 2008 18:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:

Voor de geboorte: 0
En na de geboorte?...
een is wel degenlijk onderdeel van de ander
Dus moeder en foetus is ook twee
quote:
Nee, het gezwel is onderdeel van de moeder. Als jij denkt dat het een individu is snij je de moeder open en stuurt het naar school.
Siamese tweeling
Omdat ze aan elkaar vast zitten of in ergste gevallen de een niet zonder de ander kan overlevenzijn het nog steeds twee ......

Een individu die jij uit iemands buik gaat snijden en naar school sturen?
[..]
quote:
Wat je zegt ben je zelf. Jij wil iemand anders de keuze ontnemen en een kind opdringen, maar weigert zelf op te draaien voor de gevolgen.
Nee sloerie
Ik dwing niemand een kind Adoptie is een woord dat jij blijft negeren

En die gevolgen....wie zegt dat dat ik niet voor de gevolgen van mijn acties opdraai
Ik zal daar in ieder geval niemand anders de duoe van laten worden
Nou, dan mag jij mannen gaan opvoeden dat ze uitstekend klaar kunnen komen zonder te ejaculeren, dan komt abortus vanzelf minder vaak voor.
quote:
Dat interesseert niemand. Dat jij en mensen in Irak geen hoge pet op hebben van mensen rechten is voor mij geen reden om niet mijn eigen beslissingen te nemen.
De enige rechten zijn de rechten die die ons gegund worden door de machthebbers/sterkeren
Recht is dus heel relatief
Zoiets als bijstandtrekkers hebben recht op plasmascherm.

Die foetus/dat kind heeft recht op leven
quote:
Op eigen verzoek moet een arts dat gewoon doen, anders doet de patiënt het misschien zelf. Neem jij verantwoording voor DIE gevolgen?
Daar is hier al jurispudentie voor.
De zogenaamde x case
Die arts hoeft volgens zijn eed alleen leven te beschermen. Dat zou dus ook inhouden het psychiatrisch laten opnemen van eenieder die hij denkt dat die haar eigen leven in gevaar zou kunnen brengen
quote:
Een groeiende klomp cellen die zijn gast heer/dame tot last is en zich in veel gevallen vermenigvuldigt. Een foetus past in die beschrijving.
ongecontroleerd vermenigvuldigt verspreid etc
Eeen kanker is geen organisme
Muslims are the only people who make a lesbian feminist look moderate.
  vrijdag 21 november 2008 @ 22:05:13 #177
172669 Papierversnipperaar
Cafeïne is ook maar een drug.
pi_63417187
quote:
Op vrijdag 21 november 2008 21:21 schreef desiredbard het volgende:

[..]

En na de geboorte?...
een is wel degenlijk onderdeel van de ander
Dus moeder en foetus is ook twee
De foetus bestaat niet zonder de vrouw. Andersom wel. Er is geen garantie dat de foetus levend ter wereld komt. Er is dus alleen de vrouw.
quote:

Siamese tweeling
Omdat ze aan elkaar vast zitten of in ergste gevallen de een niet zonder de ander kan overlevenzijn het nog steeds twee ......
Voor de geboorte is het geen individu, al zijn het 20 kankergezwellen.
quote:

Een individu die jij uit iemands buik gaat snijden en naar school sturen?
Jij vond dat er een individu was, niet ik.
quote:

[..]

Nee sloerie
Ik dwing niemand een kind Adoptie is een woord dat jij blijft negeren
Je dwingt iemand die dat niet wil een kind te krijgen, Mengele.
quote:

En die gevolgen....wie zegt dat dat ik niet voor de gevolgen van mijn acties opdraai
krijg jij dat kind dan?
quote:

Ik zal daar in ieder geval niemand anders de duoe van laten worden
De vrouw ook niet. Voor de geboorte is er niemand anders dan de vrouw dus zijn er geen slachtoffers.

Je mag nog steeds mannen gaan opvoeden dat ze uitstekend klaar kunnen komen zonder te ejaculeren, dan komt abortus vanzelf minder vaak voor.
quote:

De enige rechten zijn de rechten die die ons gegund worden door de machthebbers/sterkeren
Alleen als je dat toelaat.
quote:

Recht is dus heel relatief
In dat geval bepaal ik waar et recht ligt.
quote:
Zoiets als bijstandtrekkers hebben recht op plasmascherm.
Die zijn goedkoper dan inderen.
quote:

Die foetus/dat kind heeft recht op leven
Nee. De vrouw heeft recht op zelfbeschikking.
quote:

Daar is hier al jurispudentie voor.
De zogenaamde x case
Die arts hoeft volgens zijn eed alleen leven te beschermen. Dat zou dus ook inhouden het psychiatrisch laten opnemen van eenieder die hij denkt dat die haar eigen leven in gevaar zou kunnen brengen
Ze zouden jou op moeten laten nemen.
quote:

ongecontroleerd vermenigvuldigt verspreid etc
Zoiets al christenen?
quote:

Eeen kanker is geen organisme
Het is wel net zo vervelend als een kind in je buik waar je geen behoefte aan hebt.
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
pi_63418260
quote:
Op vrijdag 21 november 2008 22:05 schreef Papierversnipperaar het volgende:

[..]

De foetus bestaat niet zonder de vrouw. Andersom wel. Er is geen garantie dat de foetus levend ter wereld komt. Er is dus alleen de vrouw.
Naief
Een foetus bestaat ook niet zonder de man.
Echter om bij de siamesen te blijven...
quote:
Voor de geboorte is het geen individu, al zijn het 20 kankergezwellen.
Het is een organisme...en wie zegt dat dat geen individu is ...bepaal jij dat?
quote:
Jij vond dat er een individu was, niet ik.
En velen met mij...hier zelfs een meerderheid (En meer als de helft van die meererheid is nof vrouw ook)
quote:
Je dwingt iemand die dat niet wil een kind te krijgen, Mengele.
Je dwingt niemand een kind te verwekken
Mengele aborteerde alleen.....
quote:
krijg jij dat kind dan?
Die mogenlijkheid heb ik als man niet
Door abortus wordt een man ook nog eens de mogenlijkheid ontnomen zijn kind zelf een kans te geven zonder dat de moeder zich hiermee hoeft te bemoeien na de geboorte
De vrouw ook niet. Voor de geboorte is er niemand anders dan de vrouw dus zijn er geen slachtoffers.
quote:
Je mag nog steeds mannen gaan opvoeden dat ze uitstekend klaar kunnen komen zonder te ejaculeren, dan komt abortus vanzelf minder vaak voor.
Dat kan maar is erg moeilijk hoor
Je kan natuurlijk een condoom en zaaddodende pasta gebruiken...kun je gewoon ejaculeren ook
Als de vrouw vooraf ook voorzorgsmaatregelen heeft en haar moordlust kan beperken zou ze een pessarium kunnen gebruiken en de kans op de lotto hoofdprijs is groter dan een zwangerschap
quote:
In dat geval bepaal ik waar et recht ligt.
En dan heb je dus met de gevolgen van doen als je iets illegaals hebt laten verrichten.
Ben je wel bereid de consequenties te nemen voor die daad?
quote:
Die zijn goedkoper dan inderen.
Og goedkoop is het woord bij jou als in
~snol
quote:
Nee. De vrouw heeft recht op zelfbeschikking.
In Nederland ja
Maar ik heb als man ook het recht op zelfbeschikking...ik mag echter niet mijn buurman neerschietren omdat ik geen behoefte heb aan een buurman
quote:
Ze zouden jou op moeten laten nemen.
Ja iemand die een gevaar is voor eigen leven stop je in een kliniek
Maar zoals gezegd de als er voldoende psychologische grond is (verkrachting incest etc) is medisch ingrijpen ter voorkoming van erger ook hier mogenlijk.
Prima oplossing..... Mogelijk indien noodzakelijk...maar echt niet makkelijk toegankelijk
quote:
Zoiets al christenen?
Katholieken misschien

Proddies mogen gewoon condooms gebruiken hoor
Dus ook die goedkope flame poging gaat niet op
Ik ben niet vanwege religieuze gronden tegen
quote:
Het is wel net zo vervelend als een kind in je buik waar je geen behoefte aan hebt.
Had je maar een condoom de pil moeten gebruiken danwel niet moeten neuken
Beetje verantwoording hebben
pi_63419278
En kompleet off topic...maar betreffende een ander belachelijk "recht"
Dikke mensen hebben recht op twee vliegtuigstoelen
  vrijdag 21 november 2008 @ 23:23:24 #180
pi_63419441
quote:
Op vrijdag 21 november 2008 22:39 schreef desiredbard het volgende:

[..]

Naief
Een foetus bestaat ook niet zonder de man.
Dat is slechts een technisch probleem. Nog nooit van klonen gehoord?
quote:

[..]

Het is een organisme...en wie zegt dat dat geen individu is ...bepaal jij dat?
Jij iig niet.
quote:

En velen met mij...hier zelfs een meerderheid (En meer als de helft van die meererheid is nof vrouw ook)
Als de meerderheid tegen mensenrechten is schaffen we die gewoon af? Kom maar hier, zal ik je even lekker martelen.
quote:

Je dwingt niemand een kind te verwekken .
Gaat ook per ongeluk, dan mag jij zwanger worden, deal?
quote:

Mengele aborteerde alleen.....
jij bent nog erger.
quote:

[..]

Die mogenlijkheid heb ik als man niet
Dan is het lekker makkelijk oordelen, hé?
quote:

Door abortus wordt een man ook nog eens de mogenlijkheid ontnomen zijn kind zelf een kans te geven zonder dat de moeder zich hiermee hoeft te bemoeien na de geboorte
Als hij van plan was kinderen te krijgen had hij dat kunnen melden voordat hij zijn onbeschermde pik in een vrouw stak.
quote:

Als die man dat kind wil moet ie daar zelf voor zorgen en niet iemand anders 9 maanden laten sjouwen.
quote:

Dat kan maar is erg moeilijk hoor . [quote] Dat is jouw probleem, leer het ze maar. [quote]

En dan heb je dus met de gevolgen van doen als je iets illegaals hebt laten verrichten.
Ben je wel bereid de consequenties te nemen voor die daad?
Mensenrechten schenden is illegaal. Een overheid die persoonlijke keuzes van mensen aan banden denkt te moeten leggen is illegaal. Daar neem ik idd de verantwoordelijkheid voor.
quote:

Og goedkoop is het woord bij jou als in
~snol
Jouw moraliteit heb ik allang afgekeurd.
quote:

In Nederland ja
Maar ik heb als man ook het recht op zelfbeschikking...ik mag echter niet mijn buurman neerschietren omdat ik geen behoefte heb aan een buurman
[..]
Die buurman is al geboren. En als ie niet geboren is schiet je zijn moeder dood. Dat is idd moord. Niet te vergelijken met het weghalen van een tumor.
quote:

Ja iemand die een gevaar is voor eigen leven stop je in een kliniek
Maar zoals gezegd de als er voldoende psychologische grond is (verkrachting incest etc) is medisch ingrijpen ter voorkoming van erger ook hier mogenlijk.
Prima oplossing..... Mogelijk indien noodzakelijk...maar echt niet makkelijk toegankelijk
Ik zie geen argumenten tegen het recht op zelfbeschikking, behalve dat jij vreemde vrouwen wenst te martelen en eigenlijk opgesloten zou moeten worden.
quote:

Katholieken misschien

Proddies mogen gewoon condooms gebruiken hoor
Dus ook die goedkope flame poging gaat niet op
Ik ben niet vanwege religieuze gronden tegen
Je andere gronden deugen ook niet, Mengele.
quote:

Had je maar een condoom de pil moeten gebruiken danwel niet moeten neuken
Beetje verantwoording hebben
Ook met bescherming kan je zwanger worden, alleen domme mensen ontkennen dat.
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
pi_63420414
quote:
Op vrijdag 21 november 2008 23:23 schreef Papierversnipperaar het volgende:

[..]

Dat is slechts een technisch probleem. Nog nooit van klonen gehoord?
Ik ben erg bekend met klonen.
En vooralsnog niet mogenlijk op die manier.
En moge dat noit gebeuren Mevrouw Mengelle
quote:
Jij iig niet.
Net zo min als jij.
Alhier heb ik betreffende dit onderwerp kunnen stemmen en mee bepaald
quote:
Als de meerderheid tegen mensenrechten is schaffen we die gewoon af? Kom maar hier, zal ik je even lekker martelen.
Intressante stelling...zou het toppunt van democratie zijn he (Afgezien dat Nederland een Parlementaire democratie heeft)
quote:
Gaat ook per ongeluk, dan mag jij zwanger worden, deal?
Jammer genoeg kan ik dat niet.
En per ongeluk..had je maar voorbehoedsmiddellen moeten gebruiken.....niet moeten neuken
quote:
Dan is het lekker makkelijk oordelen, hé?
Dat is jouw veronderstelling...ik weet beter
quote:
Als hij van plan was kinderen te krijgen had hij dat kunnen melden voordat hij zijn onbeschermde pik in een vrouw stak.
niet geplanned is niet gelijk aan niet gewenst
Waar was tante truttebol met haar hoofdje voordat ze zich onbeschermd liet penetreren?
quote:
Als die man dat kind wil moet ie daar zelf voor zorgen en niet iemand anders 9 maanden laten sjouwen.
Als je zo graag sex wil gebruik je je bingers of een komkommer..... kun je ook niet zwanger van worden?
quote:
Mensenrechten schenden is illegaal. Een overheid die persoonlijke keuzes van mensen aan banden denkt te moeten leggen is illegaal. Daar neem ik idd de verantwoordelijkheid voor.
Kom je weer met je idee "rechten"...het is alleen maar een recht omdat het je gegeven is
Jij denkt omdat je de mogenlijkheid hebt het automatisch een recht is.
De persoonlijke keuze aangaande snelheidsbepaling is ook aan banden gelegd en wordt hioer en daar continu
verlaagd.
quote:
Jouw moraliteit heb ik allang afgekeurd.
Ik de jouwe niet
Dat is onmogenlijk namelijk
quote:
Ik zie geen argumenten tegen het recht op zelfbeschikking, behalve dat jij vreemde vrouwen wenst te martelen en eigenlijk opgesloten zou moeten worden.
Klinkt mij alsof je je eigen hoofd hebt laten leegzuigen...je kuntnu heel stoer zelfbeschikking loopt te brullen om voorasl niet te hoeven denken aan je kindje dat je hebt laten vermoorden. Fijn figuur dat vrouwen zwanger maakt die je niet mag. Wan dat stelde je eerder?
quote:
Je andere gronden deugen ook niet, Mengele.
Mengele Jij wilde toch kinderen klonen?
quote:
Ook met bescherming kan je zwanger worden, alleen domme mensen ontkennen dat.
Ik ontken niet dat het kan.... alleen kloppen de aantallen statistisch niet.

[ Bericht 4% gewijzigd door desiredbard op 22-11-2008 00:56:36 ]
  zaterdag 22 november 2008 @ 00:45:53 #182
pi_63421092
Zou desiredbard denken dat ik een vrouw ben?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')