abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_63318715








Cruoninga: vak E
The_Verve: vak E
clauwheee: vak E
Noca : vak E
Prosac: vak CC
MalachiGroningen: vak E
smicer: vak K
Ungeheuer: vak H
Thomas87: vak UU
Joagertje: vak H
Eightball: vak MM
Art_Core: vak K
RedFever007: vak EE
Dolledingo: Vak E
detulp050: Vak AA
savelkoul: Vak H
M.Melandri: Vak P
Deetch: Vak N
Grunner: Vak E
Garudo: Vak S
Marrek: Vak KK
Magno: Vak CC
ShinyStar vak BZ



  • Officiele FC Groningen clubsite
  • Supportersvereniging FC Groningen
  • Trots Van Het Noorden
  • De Groene Hel
  • De Groene Hel TV
  • fcgforum
  • FCG Stats
  • Groningen Fanatics
  • Boerenmacht
  • FC Groningen Headliner



    [*] Zoektocht naar een spits en een linksback in volle gang.
    [*] Woensdag: Zweden FC Groningen - Nederland
    [*] Nijland lust er wel ééntje.
    [*] Ajax wil euroborg overnemen.

    Download hier de OP!
    quote:
    FC Groningen is volgens de cijfers beter dan ooit
    18/11/2008 14:50

    FC Groningen is dit seizoen een van de verrassingen in de Eredivisie. De ploeg van coach Ron Jans bezet de derde plaats én is op weg om enkele clubrecords te breken: de Groningers waren nog nooit zo productief, kregen nog nooit zo weinig goals tegen en hebben nu al bijna het beste doelsaldo ooit.

    Minste goals tegen

    Na elf wedstrijden heeft doelman Luciano pas zesmaal een bal uit zijn doel moeten halen. Daarmee heeft hij een forse voorsprong op nummer twee Jelle ten Rouwelaar, de keeper van NAC Breda kreeg er tien tegen. In totaal hield Luciano al zes wedstrijden een tegenstander van scoren. Ook daarmee is de Braziliaan koploper, al moet hij deze eer delen met Sergio Romero (AZ) en Michel Vorm (FC Utrecht).

    Luciano en FC Groningen zijn op weg naar een clubrecord. Het minste aantal treffers dat de club ooit in één competitie moest incasseren, bedraagt 37. Dat lukte driemaal, voor het laatst in 1992 met Patrick Lodewijks in het doel. Momenteel krijgt Luciano gemiddeld 0,55 doelpunt per wedstrijd tegen. Dat is heel wat minder dan Lodewijks in 1992, die destijds 1,09 tegengoal per duel moest verwerken.



    Meeste goals voor

    Ook aanvallend maakt FC Groningen indruk. De mannen van Jans hebben al 26 doelpunten gemaakt, alleen AZ heeft meer goals geproduceerd: 27. Marcus Berg is de Groninger met de meeste treffers op zijn naam. Deze Zweedse spits maakte acht doelpunten. Zijn landgenoot Petter Andersson staat op vijf stuks.

    In de clubhistorie geldt het seizoen 1981/82 als productiefste. Dat jaar maakte FC Groningen 68 doelpunten. De ploeg van coach Theo Verlangen had destijds twee topscorers: zowel Peter Houtman als Ronald Koeman fabriceerde vijftien goals. Gemiddeld maakten de Groningers die competitie twee treffers per wedstrijd, en dat is minder dan het moyenne van 2,36 waarmee de spelers van Jans momenteel scoren.



    Beste doelsaldo

    Ten slotte is het doelsaldo van FC Groningen indrukwekkend. Met 26-6 is de club de beste van de Eredivisie. Sterker, het saldo van plus twintig is een van de beste uit de clubhistorie. Slechts éénmaal hadden de Noorderlingen aan het einde van de competitie een hoger saldo dan het huidige. De ploeg van toenmalig coach Hans Westerhof eindigde het seizoen 1990/91 met een saldo van plus 25 (62-37).



    VI


    Heja Sverige!

    [ Bericht 0% gewijzigd door venomsnake op 19-11-2008 01:13:44 ]
  • "Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
      dinsdag 18 november 2008 @ 15:53:31 #2
    82552 Bullet-tooth
    H.K.A.S. Groningen
    pi_63318817
    Slacht die Hollanders maar af .
    Henk Knaagt Aan Schenen
    Hij Kijkt Aapjes Soms
    pi_63318846
    Woensdag : Zweden Fc Groningen - Nederland

    Volgens mij kan het teletekst-overzicht nog recenter zijn
    pi_63318893
    quote:
    Op dinsdag 18 november 2008 15:54 schreef Ephemera het volgende:

    Volgens mij kan het teletekst-overzicht nog recenter zijn
    .
    "Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
    pi_63319089
    Het is toch Heja Sverige?
    pi_63319217
    Heja
    pi_63319219
    quote:
    Officiële status

    “Vorig jaar hebben we in onze wekelijkse nieuwsbrief op deze website aandacht gehad voor de situatie rond Alexander Christovao. Deze jongen, die toen nog als speler deel uitmaakte van onze jeugdopleiding, dreigde het land te worden uitgezet. Inmiddels heeft Alexander een officiële status binnen en dit betekent dat hij zijn toekomst in Nederland tegemoet kan gaan. Dat is mooi nieuws voor alle mensen die zich hiervoor hard hebben gemaakt en uiteraard in de eerste plaats voor Alexander zelf.”

    Nieuwsbrief.
    quote:
    Op dinsdag 18 november 2008 16:02 schreef MaxPower het volgende:
    Het is toch Heja Sverige?
    Kzal een mod vragen om het aan te passen.
    "Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
    pi_63319420
    teeveepee
    Bodybuilding #1
    Hardlopen #2
    pi_63319628
    RWE als sponsor...
    SPOILER
    Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
    pi_63319699
    Wat is er zo speciaal aan RWE? Pompen die net als een Russische oliemaatschappij miljarden in voetbalclubs of betalen ze gewoon een marktconforme prijs á la Noordlease?
    pi_63319792
    quote:
    Op dinsdag 18 november 2008 15:55 schreef venomsnake het volgende:

    [..]

    .
    pi_63319989
    quote:
    Op dinsdag 18 november 2008 16:14 schreef detulp050 het volgende:
    .
    Altijd handig die modrechten.

    Femi vertrekt overigens gewoon met Nigeria naar Colombia voor een interland, dus met zijn blessure zal het wel meevallen.
    "Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
    pi_63320314
    moggel!
      dinsdag 18 november 2008 @ 17:12:01 #15
    82552 Bullet-tooth
    H.K.A.S. Groningen
    pi_63320900
    Net maar even pasfotoregistratie gedaan een kaarten voor willem II gehaald.
    Eindelijk weer een treinreisje .
    Henk Knaagt Aan Schenen
    Hij Kijkt Aapjes Soms
    pi_63320997
    moi
    pi_63321356
    quote:
    Op dinsdag 18 november 2008 17:15 schreef Grunner het volgende:
    moi
    moi
    Twinning = boring
    pi_63321566
    Fraai filmpje heb je in je sig staan, Kerol.
    Zelf gemaakt?
    "Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
    pi_63322178
    Mijn tenen gaan kromstaan van al die comments bij Voetbalzone.

    2 miljoen is de max voor Berg.
    pi_63322805
    3,5 dan.
    As long as I gaze on Waterloo sunset I am in paradise.
    pi_63322841
    comma er tussenuit en we komen ergens.
      dinsdag 18 november 2008 @ 19:01:50 #22
    2207 Juan Zueco
    Rap is geen muziek!
    pi_63323695
    Ik denk dat 8 a 9 miljoen een objectievere schatting is. Moet ie trouwens wel wat beter gaan spelen.

    J.
    You bend your words like Uri Geller spoons...
    pi_63324668
    8 miljoen lijkt me ook wel een mooi bedrag voor Berg. Maar ik denk dat die jongen zelf liever na het buitenland gaat.
    As long as I gaze on Waterloo sunset I am in paradise.
      dinsdag 18 november 2008 @ 19:34:01 #24
    176521 Grulez
    rasgroninger
    pi_63324813
    quote:
    Op dinsdag 18 november 2008 19:29 schreef BB-boy het volgende:
    8 miljoen lijkt me ook wel een mooi bedrag voor Berg. Maar ik denk dat die jongen zelf liever na het buitenland gaat.
    Dan kan ie beter blijven.
      dinsdag 18 november 2008 @ 19:34:34 #25
    82552 Bullet-tooth
    H.K.A.S. Groningen
    pi_63324838
    Berg gaat sowieso niet weg naar een andere Nederlandse club voor een bedrag onder de 10 miljoen.
    Henk Knaagt Aan Schenen
    Hij Kijkt Aapjes Soms
    pi_63325172
    quote:
    Op dinsdag 18 november 2008 19:34 schreef Bullet-tooth het volgende:
    Berg gaat sowieso niet weg naar een andere Nederlandse club voor een bedrag onder de 10 miljoen.
    En zeker niet midden in het seizoen.
    Zal wel een flink prijskaartje aan hangen.
    "Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
      dinsdag 18 november 2008 @ 19:46:49 #27
    176521 Grulez
    rasgroninger
    pi_63325259
    quote:
    Op dinsdag 18 november 2008 19:43 schreef venomsnake het volgende:

    [..]

    En zeker niet midden in het seizoen.
    Zal wel een flink prijskaartje aan hangen.
    Berg is wel een waardevaste speler. Een soort Volkswagen Golf, maar dan anders.
    pi_63325345
    Moio!
    pi_63325607
    Dus.. Berg en Cahais naar Feyenoord
    SPOILER
    Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
      dinsdag 18 november 2008 @ 19:59:09 #30
    176521 Grulez
    rasgroninger
    pi_63325686
    Wat een edits achter elkaar, zo kan ik je toch niet quoten...
      dinsdag 18 november 2008 @ 20:04:08 #31
    116532 The_Verve
    Midfield Maestro
    pi_63325850
    Cahais naar Feyenoord zou wel een leuke transfer zijn...
    De Nostradamus van FOK! 6 mei 2009: Iniesta 90 + 3.
    pi_63326291
    Daar heeft hij wel een basisplaats in ieder geval en het kost Feyenoord ook nog eens geen transfersom
      dinsdag 18 november 2008 @ 20:22:38 #33
    51398 MisterJ.Lo
    LL.M (Master of Laws).
    pi_63326334
    Berg naar Ajax.
    Any man who can drive safely while kissing a pretty girl
    is simply not giving the kiss the attention it deserves.
    pi_63326364
    Bedankt voor de geweldige post. Ik zou niet weten hoe we het zonder zouden moeten doen. Ik twijfel nog of het een opmerking of vraag is, maar dat terzijde. Bedankt in ieder geval.
    pi_63326558
    quote:
    Op dinsdag 18 november 2008 19:29 schreef BB-boy het volgende:
    8 miljoen lijkt me ook wel een mooi bedrag voor Berg.


    Minimaal 10 miljoen.
    pi_63326847
    quote:
    Op dinsdag 18 november 2008 20:29 schreef TvhN het volgende:

    [..]



    Minimaal 10 miljoen.
    10 mil

    Minimaal 16 miljoen
    Bodybuilding #1
    Hardlopen #2
    pi_63326888
    quote:
    Op dinsdag 18 november 2008 17:38 schreef venomsnake het volgende:
    Fraai filmpje heb je in je sig staan, Kerol.
    Zelf gemaakt?
    Ja
    Bodybuilding #1
    Hardlopen #2
    pi_63327170
    Ik heb van betrouwbare bron vernomen dat een rijke palingboer is opgestaan om Volendam te behoeden voor degradatie. Er zijn al contacten gelegd met het management van Grunn. Naar verluidt is er een megabod gedaan op Berg en Matthijs. Nijland neemt het in overweging en komt snel met een antwoord voordat Volendam elders versterking zoekt.
    pi_63327282
    quote:
    Op dinsdag 18 november 2008 20:46 schreef Ungeheuer het volgende:
    Ik heb van betrouwbare bron vernomen dat een rijke palingboer is opgestaan om Volendam te behoeden voor degradatie. Er zijn al contacten gelegd met het management van Grunn. Naar verluidt is er een megabod gedaan op Berg en Matthijs. Nijland neemt het in overweging en komt snel met een antwoord voordat Volendam elders versterking zoekt.
    Minimaal 20 mil voor Matthijs met evt. bonus als hij bij Volendam ook uitgefloten wordt.
    Bodybuilding #1
    Hardlopen #2
    pi_63327376
    quote:
    Op dinsdag 18 november 2008 20:49 schreef Kerol het volgende:

    [..]

    Minimaal 20 mil voor Matthijs met evt. bonus als hij bij Volendam ook uitgefloten wordt.
    HAHA skämt! Det var fortfarande inte allvarlig mannen!
    pi_63327600
    quote:
    Op dinsdag 18 november 2008 20:52 schreef Ungeheuer het volgende:

    [..]

    HAHA skämt! Det var fortfarande inte allvarlig mannen!
    Jag vet.

    Cursusje LOI gedaan ?
    Bodybuilding #1
    Hardlopen #2
    pi_63328006
    quote:
    Op dinsdag 18 november 2008 20:39 schreef Kerol het volgende:

    [..]

    Ja
    Nice .

    He bah, ik heb echt geen trek in de transferperiode. We hebben nu zoveel goede spelers rondlopen dat het wel weer eens enorm spannend kon gaan worden. Belangrijkste speler die Groningen moet behouden is in mijn ogen Granqvist.. Maar ook daar zal vast aan getrokken gaan worden, want de verdedigingen van Ajax en PSV zijn zo lek als een zeef.

    Golden hier maar dezelfde regels als in Spanje, dat zou de competitie sterker houden en me bovendien een hoop kopzorgen schelen.
    "Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
      dinsdag 18 november 2008 @ 21:18:28 #43
    82552 Bullet-tooth
    H.K.A.S. Groningen
    pi_63328315
    quote:
    Op dinsdag 18 november 2008 21:10 schreef venomsnake het volgende:

    [..]

    Nice .

    He bah, ik heb echt geen trek in de transferperiode. We hebben nu zoveel goede spelers rondlopen dat het wel weer eens enorm spannend kon gaan worden. Belangrijkste speler die Groningen moet behouden is in mijn ogen Granqvist.. Maar ook daar zal vast aan getrokken gaan worden, want de verdedigingen van Ajax en PSV zijn zo lek als een zeef.

    Golden hier maar dezelfde regels als in Spanje, dat zou de competitie sterker houden en me bovendien een hoop kopzorgen schelen.
    Ik kan me echt niet voorstellen dat Granqvist ook maar denkt om hier al naar een paar maandjes weg te gaan. Verder lijkt het me inderdaad geen gek idee om binnenlandse transfers te verbieden in de winterstop.
    Henk Knaagt Aan Schenen
    Hij Kijkt Aapjes Soms
    pi_63328850
    quote:
    Op dinsdag 18 november 2008 21:18 schreef Bullet-tooth het volgende:

    [..]

    Ik kan me echt niet voorstellen dat Granqvist ook maar denkt om hier al naar een paar maandjes weg te gaan. Verder lijkt het me inderdaad geen gek idee om binnenlandse transfers te verbieden in de winterstop.
    Ik zou het ook vreemd vinden, maar je weet maar nooit.
    Wie weet heeft hij één of andere vage clausule in het contract staan.

    Die regel in Spanje is perfect. Clubs mogen in de wintertransferperiode geen binnenlandse transfers doen, dit om competitievervalsing tegen te gaan. Wel mogen ze spelers aan elkaar verhuren, of een speler uit een lagere divisie aantrekken zodat als de nood echt hoog is ze in ieder geval iemand kunnen halen. Ruud is nu bijvoorbeeld geblesseerd bij Real, ik weet zeker dat Real Villa wel wil hebben van Valencia, maar dat gaat dus niet door. Op die manier hou je de competitie spannend en kan Madrid zichzelf toch versterken door iemand uit het buitenland te halen of iemand te huren voor een half jaar zonder dat Valencia bijvoorbeel de dupe wordt van Madrid's koopgekte. Bovendien krijgen de supporters waar voor hun geld, want die betalen oa voor een jaar lang Villa.

    Overigens geldt die regel in Spanje alleen als een speler meer dan 5 wedstrijden voor zijn club heeft gespeeld volgens mij.

    [ Bericht 5% gewijzigd door venomsnake op 18-11-2008 22:08:47 ]
    "Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
    pi_63329965
    Hoilla!
    Winnares Dione-award '05, '06 en '07!
    pi_63330722
    quote:
    Op dinsdag 18 november 2008 21:32 schreef venomsnake het volgende:

    [..]


    Overigens geldt die regel in Spanje alleen als een speler meer dan 5 wedstrijden voor zijn club heeft gespeeld volgens mij.
    Ah, Matthijs kunnen we dan nog net slijten.
    pi_63331691
    quote:
    PSV-doelwit Toivonen wil niet veel kwijt over toekomst

    Ola Toivonen mag zich al langer verheugen op de belangstelling van PSV. De Eindhovenaren zouden de aanvallende middenvelder van Malmö FF graag willen overnemen. Toivonen wil er voorlopig niet al te veel over kwijt. ‘Ik heb nog niet besloten.’

    Toivonen is momenteel in Waalwijk voor de oefeninterland die Jong Zweden woensdag speelt tegen Nederland B. ‘Ik richt me nu volledig op deze interland,’ zei Toivonen dinsdag na afloop van de training van Jong Zweden tegen ELF Voetbal. ‘Daarna ga ik naar Zweden terug en rustig met mijn zaakwaarnemer om de tafel. Dan zullen we alle opties aan bod laten komen. Dan zal ik de keuze maken waarbij ik me het gelukkigst voel. Nu kan ik daarover nog niets zeggen.’

    ‘Ik heb een goed jaar gedraaid,’ vervolgde de 22-jarige Zweed. ‘Ik weet dat er de afgelopen zes tot zeven wedstrijden vele scouts van diverse topclubs op de tribune hebben gezeten. Dat zal morgen ook zo zijn. Hopelijk kan ik opnieuw een goede prestatie neerzetten.’

    Toch heeft Toivonen al de nodige kennis vergaard over de eredivisie. ‘Ik heb ook informatie ingewonnen bij diverse mensen. Marcus Berg ken ik goed en ook Ricky Kruys heb ik daarover gesproken. Met hem speel ik samen bij Malmö. Hij vertelde me veel over de competitie. Dat die ideaal is voor jonge spelers. Hij meldde niets speciaals over een club.’

    Het spelsysteem hoeft in ieder geval geen probleem te zijn, denkt Toivonen, die bij Malmö 4-4-2 speelt. ‘Ik weet dat in Nederland 4-3-3 wordt gehanteerd, maar hierin kan ik als centrale aanvaller ook zeker uit de voeten. Maar nogmaals, ik heb nog niets besloten. Na thuiskomst gaan we alles eens rustig op een rij zetten.’ (MavdH)

    Sportweek
    Nou Marcus, haal de volgende maar over om naar Grunn te gaan..
    quote:
    Op dinsdag 18 november 2008 22:23 schreef Prosac het volgende:

    [..]

    Ah, Matthijs kunnen we dan nog net slijten.
    "Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
    pi_63331838
    Toch handig al die Zweden, laten we Toivonen die ubercoole bad-boy foto sturen van onze Zweden.
      dinsdag 18 november 2008 @ 23:07:08 #49
    82589 S-Two
    barba macacu
    pi_63332150
    quote:
    Op dinsdag 18 november 2008 21:32 schreef venomsnake het volgende:

    [..]

    Ik zou het ook vreemd vinden, maar je weet maar nooit.
    Wie weet heeft hij één of andere vage clausule in het contract staan.

    Die regel in Spanje is perfect. Clubs mogen in de wintertransferperiode geen binnenlandse transfers doen, dit om competitievervalsing tegen te gaan. Wel mogen ze spelers aan elkaar verhuren, of een speler uit een lagere divisie aantrekken zodat als de nood echt hoog is ze in ieder geval iemand kunnen halen. Ruud is nu bijvoorbeeld geblesseerd bij Real, ik weet zeker dat Real Villa wel wil hebben van Valencia, maar dat gaat dus niet door. Op die manier hou je de competitie spannend en kan Madrid zichzelf toch versterken door iemand uit het buitenland te halen of iemand te huren voor een half jaar zonder dat Valencia bijvoorbeel de dupe wordt van Madrid's koopgekte. Bovendien krijgen de supporters waar voor hun geld, want die betalen oa voor een jaar lang Villa.

    Overigens geldt die regel in Spanje alleen als een speler meer dan 5 wedstrijden voor zijn club heeft gespeeld volgens mij.
    Die regel kende ik niet eens , klinkt best aardig.
    Before R. Kelly had his teens.. Wutang had their cream
    Slick Rick had his rings... crack rock had it's fiends
    Martin Luther had his dreams, Stevie Wonder could sing
    or Elvis was king, Hip Hop was on the scene
    pi_63333356
    Even voor de beginpost: Ik zit in vak BZ.

    Ben benieuwd welke jongens morgen allemaal tegen Nederland spelen.
      woensdag 19 november 2008 @ 00:03:23 #51
    176521 Grulez
    rasgroninger
    pi_63333738
    quote:
    Op dinsdag 18 november 2008 23:07 schreef S-Two het volgende:

    [..]

    Die regel kende ik niet eens , klinkt best aardig.
    Eens.

    offtopic: Deed Wildeman nou zaterdag met t eerste mee?
    pi_63335017
    Mooie serie wedstrijden hebben jullie te gaan.. Zware opbouw naar hopelijk een fantastische pot voetbal op 28-12-2008
    I'm a shooting star leaping through the sky like a tiger defying the laws of gravity
    Farookh Bulsara (Freddie Mercury) 05/09/1946-24/11/1991
    Hattrick: SC diepFries (1295088)
    pi_63335093
    quote:
    Op dinsdag 18 november 2008 23:49 schreef ShinyStar het volgende:
    Even voor de beginpost: Ik zit in vak BZ.
    "Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
    pi_63337393
    quote:
    Op woensdag 19 november 2008 01:09 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
    Mooie serie wedstrijden hebben jullie te gaan.. Zware opbouw naar hopelijk een fantastische pot voetbal op 28-12-2008
    Ben je er bij? Toch altijd wel mooie wedstrijden. Lekker vol uitvak, die ook gewoon bijzonder graag van ons willen winnen, wat er ook over cambuur en dergelijke beweerd wordt. helaas moet ik in maart de 'return' missen. Een van de mooiste uitwedstrijden, met de auto heen en nooit gezeik. Wel jammer dat ik altijd degene ben die teleurgesteld moet nakeuvelen met het thuispubliek ipv zij met mij.
    pi_63338767
    Zodra de wedstrijd tegen Cambuur weer eens gespeeld wordt zie je het verschil wel. Natuurlijk willen we graag van Groningen winnen, maar tegen Cambuur is het toch nog weer anders. Daarbij moet ik wel aantekenen dat de jongere generatie inderdaad meer tegen Groningen heeft omdat ze nog nooit een wedstrijd tegen Cambuur hebben meegemaakt.

    Bij Groningen geldt dat een beetje voor Twente (oude vijand) en Heerenveen (nieuwe). De oude garde heeft in principe een grotere hekel aan Twente dan aan Heerenveen.

    Denk dat je het moet zoeken in het feit dat we 20 jaar geleden op verschillende niveaus uitkwamen. Ken genoeg ouderen (40+) die zowel naar Groningen als Heerenveen gingen kijken toen.
    pi_63339381
    twente is mijn 2e club in nl en heerenveen gun ik als noordelijke club ook alles op 2 wedstrijden per jaar na.
    pi_63340154
    Ik denk dat Ajax Twente inmiddels wel bijna verstoten heeft van de eerste plaats, MaxPower.
    Bodybuilding #1
    Hardlopen #2
    pi_63341805
    quote:
    Op woensdag 21 januari is NAC Breda - FC Groningen de livewedstrijd in het bekertoernooi.

    DVHN
    "Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
      woensdag 19 november 2008 @ 12:32:31 #59
    82552 Bullet-tooth
    H.K.A.S. Groningen
    pi_63342319
    Twente en Ajax zijn wel de clubs waar ik echt een hekel aan heb. Heerenveen is meer de noordelijke derby rivaliteit en geen echte haat.
    Henk Knaagt Aan Schenen
    Hij Kijkt Aapjes Soms
      woensdag 19 november 2008 @ 12:45:12 #60
    82589 S-Two
    barba macacu
    pi_63342655
    quote:
    Op woensdag 19 november 2008 00:03 schreef Grulez het volgende:

    [..]

    Eens.

    offtopic: Deed Wildeman nou zaterdag met t eerste mee?
    Ja , en die foto van jou met Sion is tof .
    Before R. Kelly had his teens.. Wutang had their cream
    Slick Rick had his rings... crack rock had it's fiends
    Martin Luther had his dreams, Stevie Wonder could sing
    or Elvis was king, Hip Hop was on the scene
      woensdag 19 november 2008 @ 12:47:30 #61
    176521 Grulez
    rasgroninger
    pi_63342726
    quote:
    Op woensdag 19 november 2008 12:45 schreef S-Two het volgende:

    [..]

    Ja , en die foto van jou met Sion is tof .
    En hij heeft ook gescoord ofnie. Schitterende foto idd...
      woensdag 19 november 2008 @ 12:57:49 #62
    82589 S-Two
    barba macacu
    pi_63342947
    quote:
    Op woensdag 19 november 2008 12:47 schreef Grulez het volgende:

    [..]

    En hij heeft ook gescoord ofnie. Schitterende foto idd...
    Nee, dat niet. Wel nog een balletje op de paal.

    Benieuwd welke Groningers vanavond in de basis staan om het toch nog even ontopic te houden.
    Before R. Kelly had his teens.. Wutang had their cream
    Slick Rick had his rings... crack rock had it's fiends
    Martin Luther had his dreams, Stevie Wonder could sing
    or Elvis was king, Hip Hop was on the scene
      woensdag 19 november 2008 @ 13:04:25 #63
    176521 Grulez
    rasgroninger
    pi_63343113
    quote:
    Op woensdag 19 november 2008 12:57 schreef S-Two het volgende:

    [..]

    Nee, dat niet. Wel nog een balletje op de paal.

    Benieuwd welke Groningers vanavond in de basis staan om het toch nog even ontopic te houden.
    Ik verwacht sowieso aardig wat speelminuten voor Berg.
    pi_63343212
    Berg begint in de basis volgens Fotbollskanalen:

    Opstelling Zweden:

    1 Andreas Isaksson

    2 Mikael Nilsson
    3 Daniel Majstorovic
    4 Petter Hansson
    5 Behrang Safari

    7 Christian Wilhelmsson
    6 Daniel Andersson
    8 Rasmus Lindgren
    9 Samuel Holmén

    10 Marcus Berg
    11 Henrik Larsson (K).

    Bank: 12 Johan Wiland - 13 Fredrik Stoor, 14 Andreas Granqvist, 15 Viktor Elm, 16 Kim Källström, 17 Petter Andersson, 18 Sebastian Larsson, 19 Markus Rosenberg.
    "Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
      woensdag 19 november 2008 @ 13:22:24 #65
    82552 Bullet-tooth
    H.K.A.S. Groningen
    pi_63343606
    Granqvist > Masturberovic
    Henk Knaagt Aan Schenen
    Hij Kijkt Aapjes Soms
    pi_63343874
    Berg moet een nieuw adidas icoon worden



    Hier een heel artikel over Berg:


    Vertaling met google translate, engels:
    quote:
    Cover boy

    Berg picking Chippen - which advertisement: "A future players"

    AMSTERDAM. In the evening, he can pick Markus Rosenberg in the plan.

    Marcus Berg, 22, has already taken Christian Wilhelm's place as an advertising pillar.

    Groningen star becomes the new figure for Adidas.

    Career continues to go with record speed.

    Last year saw Marcus Berg 14 cases during the spring in the headlines.

    FC Groningen paid 33 million for IFK Gothenburg The attacks - the most expensive ever recruitment for the Dutch North Club.

    Berg responded with 15 goals first season in the Eredivisie.
    Prize: 200 million

    So far this season, it has been eight targets in eleven matches.

    Lars Lagerbäck is impressed:

    - It was a little surprising that it went so good first season. Now he has shown that he remains at the same level. I've been down there and looked at him and he has not received any decline that can be second season. It looks good for him, says federation.

    Ajax technical director, Danny Blind, confirmed yesterday in De Volkskrant that Marcus Berg is at the top of the club's list of players who are supposed replacement for Klaas-Jan Huntelaar.

    Right now it Groningen TOWERING price tag: 200 million.

    Sportbladet can reveal the next step in Berg's career ladder: seizure Adidas new figure.

    On Monday in Stockholm photographed Mountain - as a representative of the same product in skoföretaget as Christian Wilhelmsson was large poster name for the former.

    - That way you can say that he replaces "Chippen", says Emma Stjernlöf, Adidas public relations manager in the Nordic region. Marcus Berg will be our new front figure for the F50 series.

    - We see Marcus as a future player. He is a scorer, technical, likes to have the ball and stands out in the plan, saying Stjernlöf.
    Million Contract

    International uses the company of stars as Lionel Messi, Barcelona, Lukas Podolski, Bayern Munich, and Emmanuel Adebayor, Arsenal for the same skoserie.

    Marcus Berg is pleased with the environment in the agreement:

    - You can say that this is my first major sponsorship contracts. I did not hesitate when I got the offer.

    Are you aware that you replace Chippen?

    - Well, I knew he had these shoes before.

    Is it time to replace the experienced players in the squad?


    - Yes, it is clear that, I hope so. I hope to release it in the squad - that I have a little chance and can make some goals.

    At yesterday's single workout at the Amsterdam Arena before tonight's game against Holland fight was Marcus Berg and Markus Rosenberg on the spot next to Henrik Larsson from the start.

    - It is a little easier to get into the game if you play from the start. At the same time has nothing to lose if you come in after the break. It is only to drive on
    "Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
      woensdag 19 november 2008 @ 13:35:29 #67
    82552 Bullet-tooth
    H.K.A.S. Groningen
    pi_63343984
    quote:
    Groningen TOWERING price tag: 200 million.
    Kom maar met die kronen .
    Henk Knaagt Aan Schenen
    Hij Kijkt Aapjes Soms
    pi_63344148
    quote:
    Op woensdag 19 november 2008 13:35 schreef Bullet-tooth het volgende:

    [..]

    Kom maar met die kronen .
    In kleingeld betalen graag..
    Heel geldpakhuis vol

    Wel mooi dit. Adidas icoon en een basisplaats in het nationale team. Daar gaat de prijs alleen maar van omhoog.
    "Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
      woensdag 19 november 2008 @ 13:44:24 #69
    176521 Grulez
    rasgroninger
    pi_63344217
    quote:
    Op woensdag 19 november 2008 13:41 schreef venomsnake het volgende:

    [..]

    In kleingeld betalen graag..
    Heel geldpakhuis vol

    Wel mooi dit. Adidas icoon en een basisplaats in het nationale team. Daar gaat de prijs alleen maar van omhoog.
    Precies Marketingtechnisch gaat zn waarde alleen maar omhoog.
    pi_63344230
    Ik denk wel dat onze sponsor een mooi prijsje kan regelen
    As long as I gaze on Waterloo sunset I am in paradise.
    pi_63344240
    Berg tekent contract bij Adidas, Adidas is sponsor van Ajax: 1 + 1 = 2?
    pi_63344315
    quote:
    Op woensdag 19 november 2008 13:45 schreef MaxPower het volgende:
    Berg tekent contract bij Adidas, Adidas is sponsor van Ajax: 1 + 1 = 2?
    Als ze maar de absolute jackpot betalen vind ik het best.
    Ik hoop dat hij zijn dag heeft vanavond, en zich internationaal in de kijker speelt.

    Dat Zweedse artikel heeft het over 200 miljoen kronen, dat is zo'n 20 miljoen euro.
    "Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
    pi_63344509
    adidas-icoon +10 miljoen. Marcus wordt steeds meer waard.
      woensdag 19 november 2008 @ 14:01:17 #74
    126146 Garudo
    Kaizo Konpaku
    pi_63344660
    Berg slaat de Nederlandse Top over en gaat meteen door naar een Europese Topclub.
    Dat wordt vanavond kijken. Forza Sverige
    pi_63345800
    quote:
    Op woensdag 19 november 2008 13:45 schreef MaxPower het volgende:
    Berg tekent contract bij Adidas, Adidas is sponsor van Ajax Real Madrid: 1 + 1 = 2?
    pi_63346298
    haha! Dat zou mooi zijn, dat real niet huntelaar koopt, maar gewoon de opvolger.
      woensdag 19 november 2008 @ 15:00:55 #77
    176521 Grulez
    rasgroninger
    pi_63346361
    quote:
    Op woensdag 19 november 2008 14:58 schreef Prosac het volgende:
    haha! Dat zou mooi zijn, dat real niet huntelaar koopt, maar gewoon de opvolger.
    Als Real beleid zou hebben..., maar ze zullen wel die overgewaarde Huntelaar of de oude Crespo halen.
    pi_63346397
    De Ajax gestapo zal Berg zijn hoofd nu wel op hol proberen te laten slaan in Amsterdam. .
    "Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
    pi_63346439
    ja.. Marcus zal inmiddels al wel een loonoverzichtje hebben gehad.

    pi_63346543
    quote:
    Op woensdag 19 november 2008 13:22 schreef Bullet-tooth het volgende:
    Granqvist > Masturberovic
    Haha, precies mijn gedachten. Hoe kan je Granqvist nou uit de basis laten voor een prutser als Mastuberovic? Echt belachelijk. Gelukkig speelt Berg wel, verdient hij ook zeker.

    Haha, zou echt mooi zijn als Real gewoon Berg haalt ipv Huntelaar. Al die Ajacieden zullen dan raar opkijken.
    pi_63346878
    quote:
    Op woensdag 19 november 2008 15:08 schreef ShinyStar het volgende:

    Haha, zou echt mooi zijn als Real gewoon Berg haalt ipv Huntelaar. Al die Ajacieden zullen dan raar opkijken.
    en dan komen we Berg volgend jaar weer tegen in de CL- finale
    pi_63346969
    quote:
    Op woensdag 19 november 2008 15:08 schreef ShinyStar het volgende:

    [..]

    Haha, precies mijn gedachten. Hoe kan je Granqvist nou uit de basis laten voor een prutser als Mastuberovic? Echt belachelijk. Gelukkig speelt Berg wel, verdient hij ook zeker.

    Haha, zou echt mooi zijn als Real gewoon Berg haalt ipv Huntelaar. Al die Ajacieden zullen dan raar opkijken.
    Ik zal er niet wakker van liggen hoor.
    As long as I gaze on Waterloo sunset I am in paradise.
    pi_63347755
    quote:
    Op woensdag 19 november 2008 15:08 schreef ShinyStar het volgende:

    [..]

    Haha, zou echt mooi zijn als Real gewoon Berg haalt ipv Huntelaar.
    !!
    pi_63348425
    quote:
    Op woensdag 19 november 2008 15:48 schreef Cyberia18 het volgende:

    [..]

    !!
    Argumenten zijn niet je sterkste punt he? Berg is in potentie een completere spits dan Huntelaar imo. Jonger, sneller, voetballend iets beter. Huntelaar is traag, voetballend geen wonder en maakt veel van zijn overtredingen ook nog eens door lepe overtredingen te maken op verdedigers. Dat laatste is ook een kwaliteit, maar in de echte top laten verdedigers dat minder snel gebeuren natuurlijk.

    Enige voordeel voor Huntelaar is dat hij heeft bewezen de druk aan te kunnen bij een topclub in Nederland, maar Europees heeft hij in het Ajaxtenue eigenlijk ook nog niet veel bewezen, zoveel topwedstrijden heeft Ajax de laatste jaren niet gespeeld in Europa.

    Niet dat Berg klaar is voor Real Madrid in mijn optiek, maar Huntelaar zal het beoogde niveau van Madrid ook nooit gaan halen denk ik.
    pi_63348483
    quote:
    Op woensdag 19 november 2008 16:10 schreef Blawh het volgende:

    [..]

    Argumenten zijn niet je sterkste punt he? Berg is in potentie een completere spits dan Huntelaar imo. Jonger, sneller, voetballend iets beter. Huntelaar is traag, voetballend geen wonder en maakt veel van zijn overtredingen ook nog eens door lepe overtredingen te maken op verdedigers. Dat laatste is ook een kwaliteit, maar in de echte top laten verdedigers dat minder snel gebeuren natuurlijk.

    Enige voordeel voor Huntelaar is dat hij heeft bewezen de druk aan te kunnen bij een topclub in Nederland, maar Europees heeft hij in het Ajaxtenue eigenlijk ook nog niet veel bewezen, zoveel topwedstrijden heeft Ajax de laatste jaren niet gespeeld in Europa.
    Maar hij maakt wel mooie omhalen en stiftjes, of niet Blawh
    As long as I gaze on Waterloo sunset I am in paradise.
    pi_63348525
    quote:
    Op woensdag 19 november 2008 16:12 schreef BB-boy het volgende:

    [..]

    Maar hij maakt wel mooie omhalen en stiftjes, of niet Blawh
    Dat maakt hem voetballend niet sterker. Hij maakt af en toe een fraai doelpunt ja, maar het aantal wedstrijden per seizoen waarin hij echt goed voetbalt en een team beter laat spelen zijn op een 2 handen te tellen.
    pi_63348636
    quote:
    Op woensdag 19 november 2008 16:10 schreef Blawh het volgende:

    [..]

    Enige voordeel voor Huntelaar is dat hij heeft bewezen de druk aan te kunnen bij een topclub in Nederland, maar Europees heeft hij in het Ajaxtenue eigenlijk ook nog niet veel bewezen, zoveel topwedstrijden heeft Ajax de laatste jaren niet gespeeld in Europa.

    Niet dat Berg klaar is voor Real Madrid in mijn optiek, maar Huntelaar zal het beoogde niveau van Madrid ook nooit gaan halen denk ik.
    Huntelaar is klaar voor de stap naar het buitenland. Of ie gaat slagen zal moeten blijken. Berg daarentegen is klaar voor de stap hogerop, in de eredivisie (de top dus).

    Dat is de constatering.
      woensdag 19 november 2008 @ 16:23:15 #88
    176521 Grulez
    rasgroninger
    pi_63348749
    quote:
    Op woensdag 19 november 2008 16:18 schreef Cyberia18 het volgende:

    [..]

    Huntelaar is klaar voor de stap naar het buitenland. Of ie gaat slagen zal moeten blijken. Berg daarentegen is klaar voor de stap hogerop, in de eredivisie (de top dus).

    Dat is de constatering.
    Want....
      woensdag 19 november 2008 @ 16:25:37 #89
    176521 Grulez
    rasgroninger
    pi_63348812
    Misschien heb je wel gelijk hoor, maar ik zou als speler bij FC Groningen niet een onnodige stap zetten door naar Ajax te gaan. RM is mss te hoog, maar dan (een tussenstap) elders in het buitenland of gewoon nog een jaar Grunn.
    pi_63348862
    quote:
    Op woensdag 19 november 2008 16:23 schreef Grulez het volgende:

    [..]

    Want....
    Berg nu mag bewijzen de top aan te kunnen. Iets wat Huntelaar natuurlijk al lang en breed heeft gedaan.

    Twijfel zelf ook niet aan Berg want de kwaliteiten zijn aanwezig in ieder geval. Alleen dat je verwacht dat Real aan de deur komt kloppen is een lachertje natuurlijk.
    pi_63348919
    quote:
    Op woensdag 19 november 2008 16:25 schreef Grulez het volgende:
    Misschien heb je wel gelijk hoor, maar ik zou als speler bij FC Groningen niet een onnodige stap zetten door naar Ajax te gaan. RM is mss te hoog, maar dan (een tussenstap) elders in het buitenland of gewoon nog een jaar Grunn.
    Ik ben er altijd voor om spelers verder door te laten ontwikkelen bij de top in de eredivisie. Bovendien is hij nog jong en zou hij zichzelf alleen maar in de vingers snijden door nu al de overstap te maken naar het buitenland. Als ie goed blijft spelen komt de transfer naar het buitenland vanzelf wel.
    pi_63348927
    quote:
    Op woensdag 19 november 2008 16:25 schreef Grulez het volgende:
    Misschien heb je wel gelijk hoor, maar ik zou als speler bij FC Groningen niet een onnodige stap zetten door naar Ajax te gaan. RM is mss te hoog, maar dan (een tussenstap) elders in het buitenland of gewoon nog een jaar Grunn.
    Daar denkt hij zelf toch anders over:

    http://www.sportwereld.nl(...)Z_niet_Ajax_wel.html

    Of hij moet inmiddels van gedachten verandert zijn natuurlijk.
    As long as I gaze on Waterloo sunset I am in paradise.
      woensdag 19 november 2008 @ 16:29:41 #93
    176521 Grulez
    rasgroninger
    pi_63348937
    quote:
    Op woensdag 19 november 2008 16:27 schreef Cyberia18 het volgende:

    [..]

    Alleen dat je verwacht dat Real aan de deur komt kloppen is een lachertje natuurlijk.
    Dat klopt. Al zou het wel mooi zijn als zulke clubs een keer de gok zouden wagen/ het lef zouden hebben.
      woensdag 19 november 2008 @ 16:31:30 #94
    176521 Grulez
    rasgroninger
    pi_63348979
    quote:
    Op woensdag 19 november 2008 16:29 schreef BB-boy het volgende:

    [..]

    Daar denkt hij zelf toch anders over:

    http://www.sportwereld.nl(...)Z_niet_Ajax_wel.html

    Of hij moet inmiddels van gedachten verandert zijn natuurlijk.
    Maar ik ben natuurlijk ook een verstandige Groninger he
    pi_63348980
    quote:
    Op woensdag 19 november 2008 16:27 schreef Cyberia18 het volgende:

    [..]
    Alleen dat je verwacht dat Real aan de deur komt kloppen is een lachertje natuurlijk.
    Hap!
    pi_63349053
    quote:
    Op woensdag 19 november 2008 16:31 schreef Prosac het volgende:

    [..]

    Hap!
    Soms is het te verleidelijk.
    pi_63349212
    ik weet wat je bedoeld. Maar ik ben wel van mening dat berg een stap naar ajax of psv niet nodig heeft. Hij kan al best naar een sterkere competitie. Maar real is inderdaad irreeel.
      woensdag 19 november 2008 @ 16:40:26 #98
    82552 Bullet-tooth
    H.K.A.S. Groningen
    pi_63349261
    quote:
    Op woensdag 19 november 2008 16:29 schreef Cyberia18 het volgende:

    [..]

    Ik ben er altijd voor om spelers verder door te laten ontwikkelen bij de top in de eredivisie. Bovendien is hij nog jong en zou hij zichzelf alleen maar in de vingers snijden door nu al de overstap te maken naar het buitenland. Als ie goed blijft spelen komt de transfer naar het buitenland vanzelf wel.
    Waarom zou hij zichzelf in de vingers snijden? hij komt toch uit Zweden naar Nederland nadat hij daar goed gepresteerd had. Nu heeft hij hier veel geleerd en zie ik hem echt wel een overstap naar een ander land aankunnen. Als zo'n jongen bij een Werder Bremen of Everton aan de bak zou kunnen zou dat ideaal zijn, beter zelfs dan nog een seizoen of twee bij een nederlandse 'top'club.
    Henk Knaagt Aan Schenen
    Hij Kijkt Aapjes Soms
    pi_63349293
    quote:
    Op woensdag 19 november 2008 16:29 schreef Cyberia18 het volgende:

    [..]

    Ik ben er altijd voor om spelers verder door te laten ontwikkelen bij de top in de eredivisie. Bovendien is hij nog jong en zou hij zichzelf alleen maar in de vingers snijden door nu al de overstap te maken naar het buitenland. Als ie goed blijft spelen komt de transfer naar het buitenland vanzelf wel.
    Op zich zit Berg al in het buitenland he? Wat we van Huntelaar nog altijd niet kunnen zeggen.

    Maar ik denk ook dat Berg een 'iets-toppere-club' als Ajax moet overslaan. Ik zie Ajax al een tijdje niet meer als dé top van de eredivisie. Groningen en Ajax vind ik momenteel even 'top'. Alleen qua druk zijn er misschien nog verschillen.
    A fijn, wat mij betreft kan hij beter in de zomer direct naar een (sub)topper in Spanje/Engeland/Whatever gaan.
      woensdag 19 november 2008 @ 16:42:14 #100
    176521 Grulez
    rasgroninger
    pi_63349322
    Ja dat zijn dus ongeveer mijn woorden.
    pi_63349371
    quote:
    Op woensdag 19 november 2008 16:42 schreef Grulez het volgende:
    Ja dat zijn dus ongeveer mijn woorden.
    Nou.. wij supporters zijn het dus in elk geval eens. Dat móét Berg wel overtuigen van zijn keuze toch? Toch?!
      woensdag 19 november 2008 @ 16:44:36 #102
    73274 Prosac
    Bedankt Ray
    pi_63349386
    wel een ploeg met europees voetbal dan. Overigens vind ik hem geen spits voor het zuidelijke voetbal.. Duitsland of engeland it is.
    pi_63349463
    quote:
    Op woensdag 19 november 2008 16:18 schreef Cyberia18 het volgende:

    [..]

    Huntelaar is klaar voor de stap naar het buitenland. Of ie gaat slagen zal moeten blijken. Berg daarentegen is klaar voor de stap hogerop, in de eredivisie (de top dus).

    Dat is de constatering.
    Eh? Hij speelt al in de top van de Eredivisie.

    Tuurlijk is Real Madrid nu zeker nog een stap te hoog voor hem, het beste kan hij denk ik naar een club als Everton (om maar iets te noemen). Een mooi subtopper in het buitenland. Hij lijkt me wel geschikt voor het Engelse voetbal. Als het hem maar beter afgaat dan Nevland, maar Berg is denk ik nog wel iets beter en jaren jonger natuurlijk.
    pi_63351741
    Leuk stuk over Luciano in de VI van vandaag .
    quote:
    Op woensdag 19 november 2008 16:27 schreef Cyberia18 het volgende:

    [..]

    Twijfel zelf ook niet aan Berg want de kwaliteiten zijn aanwezig in ieder geval. Alleen dat je verwacht dat Real aan de deur komt kloppen is een lachertje natuurlijk.
    Och, ze kochten Drenthe ook na een leuk toernooitje op een jeugd EK.
    Ik kijk nergens meer van op.
    "Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
      woensdag 19 november 2008 @ 18:32:36 #105
    73274 Prosac
    Bedankt Ray
    pi_63351988
    quote:
    Op woensdag 19 november 2008 18:20 schreef venomsnake het volgende:
    Leuk stuk over Luciano in de VI van vandaag [ afbeelding ].
    [..]

    Och, ze kochten Drenthe ook na een leuk toernooitje op een jeugd EK.
    Ik kijk nergens meer van op.
    Mijatovic die vanavond op teletekst ziet dat ipv Ibrahimoviç ene Markus Berg speelt en vervolgens denkt dat het wel de natuurlijke opvolger zou kunnen zijn.
    "ah, FC Sjchronieguh, que pasa, mucho dinero en geregeld. Nijland roept 25 miljoen, special price for joe, Mijatovic direct "si, okidoki" en Nijland denkt. dat ik ben, ik had 30 moeten vragen. Maar verschijnt glunderend in de media
    en doet voor de grap een bod van 15 miljoen op Suarez en laat Ron Jans hem bellen met de loonvoorwaarden.

    pi_63352116
    quote:
    Droom Ajax komt uit

    Amsterdam - De kogel is door de kerk. Marcus Berg, klasse-spits van FC Groningen, is gesignaleerd in de Amsterdam Arena. De langgekoesterde droom van de Amsterdammers lijkt dan toch in vervulling te gaan. Vanavond speelt de spits voor het eerst samen met Ajacied Rasmus Lindgren in de Amsterdam Arena.

    Gelukkig voor Berg keert hij echter naar alle waarschijnlijkheid morgenochtend al weer terug naar Groningen, iets waar Rasmus Lindgren toch met enige jaloezie op schijnt te hebben gereageerd.
    Bodybuilding #1
    Hardlopen #2
    pi_63352160
    Droom Ajax
    As long as I gaze on Waterloo sunset I am in paradise.
      woensdag 19 november 2008 @ 18:40:25 #108
    231801 Sef
    Karnemelk
    pi_63352164
    Nu maar hopen dat Berg ongedeerd uit de wedstrijd komt...

    http://www.fotbollsexpres(...)-berg-och-van-basten
      woensdag 19 november 2008 @ 18:40:57 #109
    73274 Prosac
    Bedankt Ray
    pi_63352175
    quote:
    Op woensdag 19 november 2008 18:38 schreef Kerol het volgende:

    [..]

    pi_63352256
    quote:
    Op woensdag 19 november 2008 18:40 schreef Sef het volgende:
    Nu maar hopen dat Berg ongedeerd uit de wedstrijd komt...

    http://www.fotbollsexpres(...)-berg-och-van-basten
    Wel een mooi stukje..
    Ik hoop dat Berg vanavond zijn dag heeft.
    quote:
    Op woensdag 19 november 2008 18:38 schreef Kerol het volgende:

    [..]



    En die Mijatovic is wel zo gek hoor Prozac, die haalde gewoon verdediger Pepe voor 30 miljoen .
    "Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
      woensdag 19 november 2008 @ 18:44:48 #111
    73274 Prosac
    Bedankt Ray
    pi_63352282
    quote:
    Op woensdag 19 november 2008 18:40 schreef Sef het volgende:
    Nu maar hopen dat Berg ongedeerd uit de wedstrijd komt...

    http://www.fotbollsexpres(...)-berg-och-van-basten

    "Belangrijke overeenkomsten tussen Berg en Van Basten '
    Marcus Berg maakt succes in de Nederlandse competitie en speelt vanaf het begin vanavond voor Zweden.
    Nu is hij wordt vergeleken met een van de beste aanvaller van alle tijden.
    - In Nederland zien we veel overeenkomsten tussen Berg en Marco van Basten, Beide zijn grote en sterke aanvaller die rechtstreeks ten goede komt aan het doel "zei Valentin Dreissen, voetbal journalist in De Volkskrant.

    Hoe belangrijk is vanavond de wedstrijd voor Marcus Berg, gezien zijn toekomst?

    - Als hij wil verblijven in Nederland speelt dit spel maakt niet uit. Hier is hij al voldoende bekend. Maar hij heeft eerder gezegd dat hij is zeer twijfelachtig dat, en als hij wil verhuizen naar Spanje, Italië of Engeland in de zomer, dus vanavond het spel heel belangrijk kan zijn.
      woensdag 19 november 2008 @ 18:57:41 #112
    231801 Sef
    Karnemelk
    pi_63352640
    quote:
    Op woensdag 19 november 2008 18:44 schreef Prosac het volgende:

    [..]
    hij wil verhuizen naar Spanje, Italië of Engeland in de zomer
    Niet dat dit enige waarde heeft, maarja...
    quote:
    Op woensdag 19 november 2008 18:38 schreef Kerol het volgende:

    [..]


    pi_63356091
    Hahahahaa, wat een snelheid in ons topic door de Zweden. Nou hup hup hup Berg!
    Winnares Dione-award '05, '06 en '07!
    pi_63357655
    quote:
    Op woensdag 19 november 2008 20:45 schreef clauwheee het volgende:
    Hahahahaa, wat een snelheid in ons topic door de Zweden.
    Komt wat leven in de brouwerij door al die Zweden. Dus Hans, trek er nog maar wat aan.
    "Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
    pi_63360083
    Berg vrij onzichtbaar, maar heeft ook geen fantsoenlijke bal gehad.
    Granqvist zag er niet best uit bij de 3-1.
    Verder een wedstrijd.

    Gelukkig geen blessures.
    "Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
      woensdag 19 november 2008 @ 22:41:49 #116
    126146 Garudo
    Kaizo Konpaku
    pi_63360240
    Ik snap die trainer niet van Zweden...Waarom niet Petter erin voor Marcus. Je zag dat Berg geen enkele grip had op de wedstrijd en dan kan je het beter proberen met Petter.

    Granqvist zag er niet best uit, maar dat komt mede door die Majstorovic.
      woensdag 19 november 2008 @ 22:46:23 #117
    73274 Prosac
    Bedankt Ray
    pi_63360384
    Berg een 10, Granqvist een 9.

    pi_63360438
    quote:
    Mattias Bjärsmyr heeft een sterk seizoen en is gekoppeld aan een aantal buitenlandse clubs, waaronder diverse Nederlandse. Om zo goed betaald als mogelijk wilt IFK Göteborg schrijven van een nieuw meerjarig contract met haar belangrijkste spelers. Maar Bjärsmyr, wiens huidige contract afloopt aan het einde van volgend jaar, is in de huidige situatie is niet geïnteresseerd in een verlenging.
    http://www.aftonbladet.se(...)an/article3811196.ab
    Bodybuilding #1
    Hardlopen #2
    pi_63360562
    quote:
    Interessant als bijvoorbeeld Sankoh in de winter vertrekt..
    Of kan hij ook linksback spelen?
    "Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
      woensdag 19 november 2008 @ 22:54:03 #120
    73274 Prosac
    Bedankt Ray
    pi_63360611
    Zit er dik in dat Groningen ook al weer geinformeerd heeft. Maar hij was back-up voor Granqvist.
    pi_63365374
    AZ schijnt nu ook interesse in hem te hebben .

    Anyway, Levchenko schijnt nog nog steeds niet fit te zijn..
    Hij heeft volgens hemzelf nog enkele weken nodig. Ik vind wel dat hij vaak (en lang) geblesseerd is.
    "Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
    pi_63368551
    tvp. De wedstrijd tegen Willem II, tijd voor een winst lijkt me! 0-2.
    Is definitief vertrokken na een ban voor het opstaan tegen slechteriken
    pi_63369318
    quote:
    Ajilore maakt debuut in Nigeriaans team

    Oluwafemi Ajilore heeft in de nacht van woensdag op donderdag zijn debuut gemaakt in het Nigeriaanse nationale team, dat in een vriendschappelijke interland met 1-0 verloor bij Columbia. Ajilore kwam tien minuten voor tijd als invaller binnen de lijnen.

    Hij was de vervanger van Nwankwo Kanu. Op het moment dat de Olympische zilveren medaillewinnaar in het veld kwam, was de stand nog 0-0. Enkele minuten later kwamen de Columbianen op voorsprong door een treffer van Falcao. In de slotfase werd Spartaan Kaita nog met rood van het veld gestuurd.

    Nigeria speelt op 29 maart 2009 de volgende interland. Dan gaat het team op bezoek in Mozambique voor een WK-kwalificatiewedstrijd. Op 6 juni krijgt Nigeria vervolgens in eigen land bezoek van Kenya. Het vierde land in de groep is Tunesië. Een bezoek aan dat land volgt op 20 juni. In september, oktober en december volgen de returns. De groepswinnaar gaat naar het WK in Zuid-Afrika.

    FC Groningen
    "Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
    pi_63371395
    quote:
    Groningen meest efficiënt, Ajax en PSV missen veel

    PSV en Ajax creëren én missen dit seizoen de meeste kansen, FC Groningen is het meest efficiënt tot dusver en De Graafschap is op bijna alle fronten de slechtste club van de Eredivisie.

    FC Groningen springt van alle clubs in de Eredivisie het meest efficiënt om met zijn kansen. De ploeg waagde in de eerste elf duels 127 doelpogingen, met 26 treffers als gevolg. De ploeg van Ron Jans bekroont dus 20,47 procent van de mogelijkheden daadwerkelijk met een treffer. AZ (19,71 procent) en SC Heerenveen (18,38 procent) completeren de topdrie, terwijl Willem II (18,18 procent) verrassend goed bijblijft.



    Ajax heeft in de eerste elf speelrondes van de Eredivisie de meeste kansen gecreëerd, totaal waren het er 148. Gemiddeld waagt de club uit Amsterdam 13,45 doelpogingen per wedstrijd. PSV volgt de koploper op korte afstand, de geplaagde ploeg van trainer Huub Stevens staat tot dusver op gemiddeld dertien pogingen per duel.

    Beide clubs missen ook de meeste kansen dit seizoen. De club uit Eindhoven zag 125 doelpogingen het doel niet treffen, terwijl Ajax 122 mogelijkheden onbenut liet. Qua efficiency zijn er echter clubs die het veel slechter doen, de Amsterdammers staan namelijk op de vijfde plaats in het efficiency-klassement over dit seizoen en de regerend landskampioen bezet de negende positie.

    Supporters van De Graafschap krijgen dit seizoen maar weinig waar voor hun geld. De Superboeren scoorden in de eerste elf wedstrijden van dit seizoen niet alleen verreweg het minst van alle clubs, ook qua doelpogingen blijft de ploeg van trainer Henk van Stee ver achter. De nummer zeventien van de Eredivisie scoorde deze jaargang nog maar vijfmaal, in elf wedstrijden liet de ploeg slechts 86 doelpogingen aantekenen en uit 5,81 procent van de mogelijkheden viel dus een treffer.

    Opvallend is de positie die Feyenoord inneemt. De ploeg van trainer Bert van Marwijk bezet in de Eredivisie de twaalfde plaats, maar doet het qua efficiency veel beter. De Rotterdammers staan op de zesde plaats en ronden 17,05 procent van de doelpogingen doeltreffend af. Een plaats onder Feyenoord staat NAC Breda, dat juist zo goed presteert en samen met Ajax de koppositie deelt. 15,83 procent van NAC's mogelijkheden levert een doelpunt op, waarmee de club uit Breda zevende staat.



    VI


    [ Bericht 0% gewijzigd door venomsnake op 20-11-2008 12:57:36 ]
    "Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
    pi_63371514
    Aantal doelpunten van Heerenveen lijkt me verkeerd? Anders scoren die beter op het gebied van efficiëntie.
    pi_63371537
    quote:
    Op donderdag 20 november 2008 12:56 schreef Blawh het volgende:
    Aantal doelpunten van Heerenveen lijkt me verkeerd? Anders scoren die beter op het gebied van efficiëntie.
    Klopt, ze hebben het al aangepast..
    "Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
    pi_63371553
    quote:
    Op donderdag 20 november 2008 12:56 schreef Blawh het volgende:
    Aantal doelpunten van Heerenveen lijkt me verkeerd? Anders scoren die beter op het gebied van efficiëntie.
    Nee hoor. Klopt gewoon.
    As long as I gaze on Waterloo sunset I am in paradise.
    pi_63371554
    Nee hoor, klopt precies.
    pi_63371589
    quote:
    Op donderdag 20 november 2008 12:58 schreef Prosac het volgende:
    Nee hoor, klopt precies.
    quote:
    Op donderdag 20 november 2008 12:58 schreef BB-boy het volgende:

    [..]

    Nee hoor. Klopt gewoon.
    Nu wel ja, stond eerst 35.
    pi_63371747
    Dan klopte het inderdaad niet nee.
    As long as I gaze on Waterloo sunset I am in paradise.
    pi_63379522
    quote:
    Lagerbäck: ‘Berg heeft het goed gedaan’

    Met FC Groningen als hofleverancier nam de Zweedse selectie het, afgelopen woensdag, op tegen het Nederlands elftal. Marcus Berg, Andreas Granqvist en Petter Andersson behoorden tot de kern van bondscoach Lars Lagerbäck.

    Het feit dat er drie Groningse Zweden in de definitieve selectie zaten, zegt dat bondscoach Lagerbäck de Trots van het Noorden in de gaten houdt. Lagerbäck was na afloop van de met 3-1 verloren wedstrijd tevreden over de verrichtingen van de Groningers die in het veld kwamen.

    Goed gedaan
    “Marcus Berg heeft het goed gedaan,” aldus Lagerbäck over de spits die in de basis begon. “Hij liep veel en werkte hard om aan de bal te komen. Met een beetje geluk had hij ook nog kunnen scoren. Marcus is nog een onervaren international. Door tegen ploegen als Oranje te voetballen, kan hij heel veel leren. Het is daarom erg belangrijk voor hem om tegen een dergelijk topland te spelen.”

    Vier uur
    Met kleine oogjes reageerde Berg een dag na de wedstrijd op het treffen tussen Nederland en Zweden. “We waren pas om vier uur ’s nachts thuis,” zo verklaart Berg de slaperige gelaatsuitdrukking. “Het zijn veel wedstrijden de laatste weken, maar wedstrijden als gisteren zijn toch wel speciaal. Spelen voor Zweden is speciaal, maar dan tegen Nederland maakt het toch nog wel een beetje extra.”

    “Het was een moeilijk duel voor ons. We stonden erg onder druk, maar dat is normaal en weet je als je uit tegen Nederland speelt. Zelf kon ik eigenlijk alleen de ballen vasthouden of terugkaatsen. Ik stond telkens met de rug naar het doel en had slechts enkele kleine kansjes.”
    Onder die kansjes rekende Berg ook de steekpass die tussen hem en keeper Michel Vorm viel. “Markus Rosenberg gaf een goede pass en met een beetje geluk had ik de bal kunnen raken, maar de keeper kwam goed uit en schreeuwde hard. Misschien schrok dat een beetje af.”

    Granqvist
    Andreas Granqvist viel uiteindelijk tien minuten voor tijd in en noteerde zijn vierde cap. “Het is weer eentje erbij,” sprak de verdediger na afloop van de wedstrijd. “Het was de bedoeling dat ik 45 minuten zou spelen, maar door de blessure van onze linksback in de rust moest de trainer noodgedwongen een andere wissel toepassen.”

    Lagerback wilde niet meer dan vier nieuwe spelers inbrengen aan het begin van de tweede helft en dus moest Granqvist geduld hebben. “Jammer, iedereen wil natuurlijk spelen, maar omdat er van de FIFA maar zes keer mag worden gewisseld, wilde de coach geen risico nemen.”

    Toekomst
    Toch was Granqvist blij weer in het Zweedse nationale team te hebben gespeeld. “Ik denk dat ik in de nabije toekomst steeds meer voor Zweden zal spelen. Als we het goed blijven doen met Groningen komt mijn kans echt wel. Ik ben nog jong en heb ondermeer concurrentie van Olof Mellberg van Juventus. De verdedigers die er nu staan, zijn echter al wat ouder. Ik ben er één voor de toekomst.”
    Hoewel Dirk Kuijt uit de rug van Granqvist de 3-1 tegen de touwen werkte, was Lagerbäck coulant voor zijn pupil. “Het was niet de fout van Andreas. Zo’n bal mag nooit voor het doel komen.”

    Andersson
    Petter Andersson bleef de gehele wedstrijd op de bank. De middenvelder mocht nog wel warmlopen, maar zoals gezegd kwam bonscoach Lagerbäck tekort aan wisselmogelijkheden. “We hebben er voor gekozen Petter nog niet te laten spelen tegen Nederland, maar hij ontwikkelt zich goed. Ook Andersson behoort zeker tot een selectie van dertig spelers die wij intensief volgen en in aanmerking komen om te spelen voor het Zweedse elftal.”

    FC Groningen
    "Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
    pi_63380913
    Die uitzending van "Mijn Club" net met Sinterklaas. !
    "Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
    pi_63382477
    quote:
    Op donderdag 20 november 2008 18:47 schreef venomsnake het volgende:
    Die uitzending van "Mijn Club" net met Sinterklaas. !
    Sankoh in pietenpak
    pi_63382722
    Geweldige aflevering idd
    Bodybuilding #1
    Hardlopen #2
      donderdag 20 november 2008 @ 19:47:29 #135
    82552 Bullet-tooth
    H.K.A.S. Groningen
    pi_63382766
    Leuk zusje heeft Sankoh .
    Henk Knaagt Aan Schenen
    Hij Kijkt Aapjes Soms
    pi_63385624
    Bodybuilding #1
    Hardlopen #2
      donderdag 20 november 2008 @ 21:25:50 #137
    116532 The_Verve
    Midfield Maestro
    pi_63385981
    quote:
    Op donderdag 20 november 2008 21:17 schreef Kerol het volgende:
    [ afbeelding ]
    De krant was nog niet helemaal vol zie ik? Trap maar in, Jan...

    De Nostradamus van FOK! 6 mei 2009: Iniesta 90 + 3.
      vrijdag 21 november 2008 @ 00:10:11 #138
    73274 Prosac
    Bedankt Ray
    pi_63392029
    Dat dit het laatste seizoen van Markus zou zijn, was 1-9 al duidelijk.
    pi_63392561
    "Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
    pi_63392643
    quote:
    Word jij wel vrolijk als ik je wat pepernoten geeft?
    ,,Je wist dat je bij hem niet kon verzaken. Eigenlijk wilde je als speler liever niet geblesseerd raken, want je wist dat je dan bij Bob terecht kwam. Bob had Ajax in het bloed. Er telde maar een ding en dat was deze club."
    pi_63392665
    "Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
    pi_63392721
    Na dit filmpje gezien te hebben begijp ik waarom die Sankoh zo cult is
    ,,Je wist dat je bij hem niet kon verzaken. Eigenlijk wilde je als speler liever niet geblesseerd raken, want je wist dat je dan bij Bob terecht kwam. Bob had Ajax in het bloed. Er telde maar een ding en dat was deze club."
    pi_63392788
    Goed geschmikt.
    As long as I gaze on Waterloo sunset I am in paradise.
    pi_63392862


    .
    "Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
      vrijdag 21 november 2008 @ 01:03:13 #145
    231801 Sef
    Karnemelk
    pi_63392937
    Martin
    pi_63394985
    quote:
    Op vrijdag 21 november 2008 00:57 schreef venomsnake het volgende:
    [ afbeelding ]

    .
    !
    Is definitief vertrokken na een ban voor het opstaan tegen slechteriken
    pi_63395323
    quote:
    Op vrijdag 21 november 2008 00:57 schreef venomsnake het volgende:
    [ afbeelding ]

    .
    Geweldig
    Bodybuilding #1
    Hardlopen #2
      vrijdag 21 november 2008 @ 10:34:37 #148
    82589 S-Two
    barba macacu
    pi_63398034
    Wát een prachtige aflevering, geniaal.
    Before R. Kelly had his teens.. Wutang had their cream
    Slick Rick had his rings... crack rock had it's fiends
    Martin Luther had his dreams, Stevie Wonder could sing
    or Elvis was king, Hip Hop was on the scene
    pi_63401354
    Luciano is geblesseerd geraakt op de training .
    "Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
      vrijdag 21 november 2008 @ 12:44:12 #150
    121632 Thomas87
    Democracy is coming!
    pi_63401654
    Ernstig? Details?
    Forwardstudent tegen nieuwe Forward-trainer Martin Drent: "Trainer zijn is voor talentlozen"
    Martin Drent: "Studeren ook!"
    pi_63401797
    quote:
    Op vrijdag 21 november 2008 12:44 schreef Thomas87 het volgende:
    Ernstig? Details?
    Hij heeft veel pijn aan zijn ribben na een botsing met VD Laak. Het is zeer twijfelachtig of hij zondag kan spelen.
    Laten we hopen dat het meevalt en hij er zondag gewoon bij is.
    "Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
      vrijdag 21 november 2008 @ 13:02:51 #152
    73274 Prosac
    Bedankt Ray
    pi_63402165
    Sankoh olé!

    Iemand die veiling van FC Shirts al gezien? Heb maar even geboden op v/d Laak en Sankoh
    pi_63402288
    quote:
    Op vrijdag 21 november 2008 12:49 schreef venomsnake het volgende:

    [..]

    Hij heeft veel pijn aan zijn ribben na een botsing met VD Laak. Het is zeer twijfelachtig of hij zondag kan spelen.
    Laten we hopen dat het meevalt en hij er zondag gewoon bij is.
    You gotta be FUCKING kidding.

    Nou ja, Luciano is niet de enige "verdediger" die het goed doet, gelukkig. De defensie zou ook zonder hem op orde moeten zijn.
    Is definitief vertrokken na een ban voor het opstaan tegen slechteriken
      vrijdag 21 november 2008 @ 13:08:55 #154
    73274 Prosac
    Bedankt Ray
    pi_63402318
    Luciano >>>>>>> van Loo

    van Loo heeft niet de reflexen van Luciano en durft veel minder uit te komen.
      vrijdag 21 november 2008 @ 13:11:07 #155
    176521 Grulez
    rasgroninger
    pi_63402375
    Maar Van Loo heeft wel charisma en uitstraling
    pi_63402380
    quote:
    Op vrijdag 21 november 2008 13:02 schreef Prosac het volgende:
    Iemand die veiling van FC Shirts al gezien? Heb maar even geboden op v/d Laak en Sankoh
    Heb ik iets gemist?
    quote:
    Op vrijdag 21 november 2008 13:08 schreef Prosac het volgende:
    van Loo heeft niet de reflexen van Luciano en durft veel minder uit te komen.
    V Loo krijgt elke wedstrijd wel een tegendoelpunt, dat is het grootste probleem. .
    Dus de FC moet er sowieso meer dan één maken als Luciano niet meedoet.
    "Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
      vrijdag 21 november 2008 @ 13:20:31 #157
    73274 Prosac
    Bedankt Ray
    pi_63402661
    quote:
    Op vrijdag 21 november 2008 13:11 schreef venomsnake het volgende:

    [..]

    Heb ik iets gemist?
    [..]
    Ik ga gewoon nu zo hard in mijn eigen vingers snijden.
    http://www.noordlease.nl/Veiling
    pi_63402727
    Voor 11 euro heb je een nieuw shirt!
    As long as I gaze on Waterloo sunset I am in paradise.
      vrijdag 21 november 2008 @ 13:24:42 #159
    73274 Prosac
    Bedankt Ray
    pi_63402767
    quote:
    Op vrijdag 21 november 2008 13:23 schreef BB-boy het volgende:
    Voor 11 euro heb je een nieuw shirt!
    en voor 10,- een keeperstenue
    pi_63402975
    Beetje jammer van die rode letters...

    Maar denk dat ik binnenkort maar eens een bod doe op het shirt van Andersson.
    "Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
      vrijdag 21 november 2008 @ 13:38:45 #161
    231801 Sef
    Karnemelk
    pi_63403163
    Matthijs (hoogste bod ¤ 10,00)
      vrijdag 21 november 2008 @ 13:39:29 #162
    73274 Prosac
    Bedankt Ray
    pi_63403190
    quote:
    Op vrijdag 21 november 2008 13:38 schreef Sef het volgende:
    Matthijs (hoogste bod ¤ 10,00)
    10,50

      vrijdag 21 november 2008 @ 13:41:23 #163
    176521 Grulez
    rasgroninger
    pi_63403241
    quote:
    Op vrijdag 21 november 2008 13:32 schreef venomsnake het volgende:
    Beetje jammer van die rode letters...

    Maar denk dat ik binnenkort maar eens een bod doe op het shirt van Andersson.
    Weer niks te zeiken zeker?
    pi_63403250
    quote:
    Op vrijdag 21 november 2008 13:39 schreef Prosac het volgende:

    [..]

    10,50

    "Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
    pi_63403273
    quote:
    Op vrijdag 21 november 2008 13:41 schreef Grulez het volgende:

    [..]

    Weer niks te zeiken zeker?

    .
    Aard van het beestje..
    "Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
      vrijdag 21 november 2008 @ 13:43:37 #166
    231801 Sef
    Karnemelk
    pi_63403320
    Mijn uiterste bod, ¤15,00 voor het t-shirt van Matthijs.
      vrijdag 21 november 2008 @ 13:49:18 #167
    82589 S-Two
    barba macacu
    pi_63403503
    Wel een leuke actie, iemand trouwens enig idee waarom de shirts van Luciano en Berg niet te koop staan?
    Before R. Kelly had his teens.. Wutang had their cream
    Slick Rick had his rings... crack rock had it's fiends
    Martin Luther had his dreams, Stevie Wonder could sing
    or Elvis was king, Hip Hop was on the scene
      vrijdag 21 november 2008 @ 13:52:17 #168
    73274 Prosac
    Bedankt Ray
    pi_63403581
    quote:
    Op vrijdag 21 november 2008 13:49 schreef S-Two het volgende:
    Wel een leuke actie, iemand trouwens enig idee waarom de shirts van Luciano en Berg niet te koop staan?
    waarschijnlijk hangen die ingelijst bij meneer Noordlease zelf.
    pi_63404461
    quote:
    Luciano twijfelgeval; Van de Laak terug

    FC Groningen kan zondagmiddag in Tilburg weer beschikken over de fitte Koen van de laak. De inzetbaarheid van doelman Luciano da Silva tegen Willem II is nog twijfelachtig. Hij kwam vrijdagochtend op de training in botsing met Van de Laak en heeft last van de ribben.

    Drie spelers zijn er sowieso nog niet bij. Het gaat om Evgeniy Levchenko, Jeroen Veldmate en Sepp De Roover. Laatstgenoemde zal er naar alle waarschijnlijkheid over een week in de thuiswedstrijd tegen AZ wel weer bij zijn.

    Schiphol
    De internationals kwamen allemaal fit terug van hun nationale verplichtingen. Tom Hiariej, Shkodran Metaj en Darryl Lachman speelden driemaal 25 minuten onderling met het Nederlands Beloftenelftal. Oluwafemi Ajilore speelde tien minuten met Nigeria en keert vrijdagmiddag terug op Schiphol. Petter Andersson en Andreas Granqvist sloten donderdagmiddag alweer aan bij de groep. Marcus Berg deed dat ook. Hij speelde de volle negentig minuten op woensdag en kreeg vrijdag rust.

    Logisch
    Zaterdagmiddag om 14.00 uur staat de laatste training op het programma, voordat de spelersgroep richting Brabant vertrekt. “Morgen zullen we de inzetbaarheid van Luciano bekijken,” zo zei trainer Ron Jans. “Als Ajilore gewoon fit terugkeert, is hij zondag ook inzetbaar. We hebben uit de eerste vijf uitwedstrijden vijf punten gehaald. Dan zijn beduidend minder dan in de thuiswedstrijden, maar ook wel een beetje logisch als je naar het programma kijkt. Het is zeker niet zo dat we een uitcomplex hebben, omdat we nog maar één uitduel gewonnen hebben.”

    Aansluiting
    Tegenstander Willem II doet het met 18 punten uit elf duels en een plek in het linkerrijtje vooralsnog prima in de Eredivisie. “Zij hebben inderdaad een goede basis gelegd. Het is een erg wilskrachtig en fysiek spelend team. Demouge zorgt er niet alleen voor de doelpunten, maar is ook een belangrijk aanspeelpunt. Ze krijgen weinig goals tegen. In de middenmoot staat het dicht bij elkaar. Zij zullen in de loop van het seizoen moeten laten zien dat ze de stap van de strijd om lijfsbehoud naar de aansluiting met de middenmoot hebben gevonden.”

    FC Groningen
    "Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
    pi_63406642
    Volgens iemand op het FCGForum is Sankoh rond met een Spaanse club...
    Bodybuilding #1
    Hardlopen #2
      vrijdag 21 november 2008 @ 15:40:45 #171
    73274 Prosac
    Bedankt Ray
    pi_63406849
    quote:
    Op vrijdag 21 november 2008 15:34 schreef Kerol het volgende:
    Volgens iemand op het FCGForum is Sankoh rond met een Spaanse club...
      vrijdag 21 november 2008 @ 15:50:26 #172
    231801 Sef
    Karnemelk
    pi_63407135
    quote:
    Op vrijdag 21 november 2008 15:34 schreef Kerol het volgende:
    Volgens iemand op het FCGForum is Sankoh rond met een Spaanse club...
    Heb je misschien een citaat voor mij? Kan het nergens lezen.

    Ik denk dat het onzin is, er wordt de laatste tijd zoveel onzin gelult op het FCGForum.

    - Shit, Ron Jans heeft 20 euro geboden op het shirt van Matthijs.

    [ Bericht 15% gewijzigd door Sef op 21-11-2008 16:04:09 ]
    pi_63408194
    quote:
    Op vrijdag 21 november 2008 15:50 schreef Sef het volgende:

    [..]

    Heb je misschien een citaat voor mij? Kan het nergens lezen.
    http://www.fcgforum.nl/viewtopic.php?f=2&t=2404&start=1100 --
    quote:
    Smurf
    Wat betreft Sankoh heb ik ook de eerste geruchten gehoord. Schijnt zelfs al rond te zijn met een club uit Spanje.
    Bodybuilding #1
    Hardlopen #2
    pi_63408398
    quote:
    Op vrijdag 21 november 2008 15:50 schreef Sef het volgende:

    [..]

    - Shit, Ron Jans heeft 20 euro geboden op het shirt van Matthijs.

    Die zal wel verkocht zijn dan..
    "Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
      vrijdag 21 november 2008 @ 16:39:19 #175
    231801 Sef
    Karnemelk
    pi_63408593
    quote:
    Op vrijdag 21 november 2008 16:32 schreef venomsnake het volgende:

    [..]


    Die zal wel verkocht zijn dan..
    Denk niet dat iemand meer gaat bieden nee, en anders gaat Jans er wel over heen.
    Dan maar even Tommie zijn prijs opkrikken.
    pi_63410067
    "Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
    pi_63410193
    "Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
      vrijdag 21 november 2008 @ 19:09:52 #178
    73274 Prosac
    Bedankt Ray
    pi_63411978
    quote:
    Op vrijdag 21 november 2008 15:34 schreef Kerol het volgende:
    Volgens iemand op het FCGForum is Sankoh rond met een Spaanse club...
    Ik zie net nogmaals de Mijn Club uitzending.

    Maar volgens mij heeft Sankoh getekend voor een club in Madrid hoor.
    pi_63419132
    Waarom kun je niet bieden op een shirt van Berg? Dat brengt juist geld op....
      vrijdag 21 november 2008 @ 23:26:12 #180
    73274 Prosac
    Bedankt Ray
    pi_63419504
    quote:
    Op vrijdag 21 november 2008 23:10 schreef Sjimmie het volgende:
    Waarom kun je niet bieden op een shirt van Berg? Dat brengt juist geld op....
    Misschien bij een andere veiling ingezet of dat ding hangt al op het kantoor van Noordlease
      zaterdag 22 november 2008 @ 12:33:49 #181
    73274 Prosac
    Bedankt Ray
    pi_63426349
    Kwam deze tegen op UFCGF. Kan me er wel in vinden.
    quote:
    Maar je weet toch dat je er alleen maar bijhoort en recht van spreken hebt als je een van die 23 man was die op een gure zaterdagavond met eigen vervoer de verrichtingen van Tony Alberda en Warry van Wattum op een bijveldje ergens in de Geusselt hebt bewonderd?
    Sjongejonge, dankzij die Pleuroborg, de Gloryhunters met hun SKtjes in hun zitstoeltjes op MM etc. en onbetrouwbare liegrat Nijland kan ik tegenwoordig naar topspits Marcus Berg kijken in - van binnen - het mooiste stadion ter wereld ipv staand op de hekken en de reclameborden van de TVLtribune je vastklampen in de hoop dat topaankoop Dick Kooiman een bal eens binnen 3 aannames kon controleren. En dat gemier over Sankoh; niemand die een Jantje Veenhof heeft zien schutteren kan met droge ogen beweren dat hij blij is dat Gibril waarschijnlijk optieft. En de vermeende balonvastheid van Femi... remember Maarten de Jong/ Marcel Boudesteijn? Nuff said. Inderdaad, wat je zegt, charme, vergane glorie en romantiek, prachtige herinneringen, maar ik zou voor geen goud meer willen ruilen ( maar goed, ik kom dan ook pas geregeld ongeregeld sinds '94 bij de FC , huntend voor glory :proost: ).
    pi_63426980
    Ik las het ja, goede post inderdaad.

    Al was ik altijd wel een beetje fan van Veenhof.
    "Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
      zaterdag 22 november 2008 @ 15:10:32 #183
    116532 The_Verve
    Midfield Maestro
    pi_63429323
    Jan Veenhof. Dan moet ik altijd denken aan die ene thuiswedstrijd tegen PSV, waar hij eerst een strafschop (gestopt door Lodewijks) veroorzaakte en later de 1-0 (ook de eindstand) binnenkopte. Die goal zie ik zo weer voor me...
    De Nostradamus van FOK! 6 mei 2009: Iniesta 90 + 3.
    pi_63431496
    het is ook het wennen aan goede resultaten denk ik, het is voor het eerst dit seizoen dat de FC wedstrijden tegen de wat mindere goden vrij eenvoudig met grote cijfers wint. Maar dat geeft wel een beetje aan hoeveel potentieel er in dit elftal zit. Maar je merkt wel dat het invloed heeft op de sfeer in het stadion, iets stiller was het de laatste wedstrijden, maar als je domineert en ruim voorstaat valt er misschien wel niets naar voren te schreeuwen . Tenminste, op tv leek de sfeer wat minder te zijn. Ik ken zelf eigenlijk alleen nog de Oosterparksfeer aangezien ik door ellende nog niet in het Euroborg stadion ben geweest. Ik weet wel dat het in het Oosterpark soms ook vrij sfeerloos was, het was daar ook niet altijd hosanna. Ik heb vooral het idee dat mensen de "romantiek" van het oude stadion, de stank van pis achter de tribune, in de hekken klimmen na een goal , even het park in om de tegenstander uit te zwaaien etc missen. Maar sportief gezien heeft de FC natuurlijk een ENORME stap gemaakt, maar ook qua stadion, organisatie etc. Laten we eerlijk zijn, hoe fraai het Oosterpark ook was (vooral de ligging ervan), het was natuurlijk enorm verouderd. Ik persoonlijk verlang echt niet naar degradatievoetbal met afdankertjes van andere clubs voorlopig.

    Dat er nu een groep nieuwe mensen naar het stadion komt is toch alleen maar goed, dat geeft aan dat het goed gaat. Als het stadion straks wordt uitgebreid komen er nog meer, ik vind dat eigenlijk geen probleem. Het enige wat me een beetje tegenstaat zijn acties als "fun only" en meer van dat soort ongein. Ik vind dat je af ten toe gewoon de scheids verrot moet kunnen schelden, een spreekkoortje zo nu en dan moet gewoon kunnen zonder dat er dan weer gelijk iets over gezegd moet worden door Nijland in zijn nieuwsbrief. Het moet niet te braaf worden allemaal.

    Maar ik vind dat het super gaat. Er zal altijd wel iets te zeiken zijn, daar zijn we immers Groningers voor.
    "Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
      zaterdag 22 november 2008 @ 17:22:10 #185
    73274 Prosac
    Bedankt Ray
    pi_63431891
    quote:
    Het enige wat me een beetje tegenstaat zijn acties als "fun only" en meer van dat soort ongein. Ik vind dat je af ten toe gewoon de scheids verrot moet kunnen schelden, een spreekkoortje zo nu en dan moet gewoon kunnen zonder dat er dan weer gelijk iets over gezegd moet worden door Nijland in zijn nieuwsbrief.
    Zal ik je eens vertellen dat dit ook een grote ergernis is van Nijland zelf? Alleen mag hij dat niet en publique zeggen. Degene die het hardste tekeer gaat tegen de tegenstander en scheids is, naar zeggen van iemand die erg dicht bij de organisatie staat, erg dicht, Hans Nijland zelf. Alles wat hij in de media roept over spreekkoren e.d., dat is om te zorgen dat de FC er goed op blijft staan bij de KNVB, want hij kan daar een potje breken kan ik je vertellen.
    pi_63431904
    quote:
    Luciano da Silva speelt, blessure valt mee

    GRONINGEN - FC Groningen-keeper Luciano da Silva staat zondag gewoon in het doel tegen Willem II.

    Luciano raakte vrijdag op de training licht geblesseerd aan zijn borstkas na een botsing met Koen van de Laak. Tijdens de training van zaterdag bleek Luciano alweer zodanig hersteld te zijn dat hij kan keepen tegen Willem II.

    De vermoedelijke opstelling: Luciano; Svejdik, Sankoh,Garnqvist en Stenman; Van de Laak, Femi, Lovre en Holla; Andersson en Berg.

    RTVNOORD
    "Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
      zaterdag 22 november 2008 @ 17:27:15 #187
    116532 The_Verve
    Midfield Maestro
    pi_63431991
    Ach, hij heeft destijds die gewonnen bekerfinale bij Beerschot zelfs met gekneusde ribben gekeept.
    De Nostradamus van FOK! 6 mei 2009: Iniesta 90 + 3.
    pi_63432004
    quote:
    Op zaterdag 22 november 2008 17:22 schreef Prosac het volgende:

    [..]

    Zal ik je eens vertellen dat dit ook een grote ergernis is van Nijland zelf? Alleen mag hij dat niet en publique zeggen. Degene die het hardste tekeer gaat tegen de tegenstander en scheids is, naar zeggen van iemand die erg dicht bij de organisatie staat, erg dicht, Hans Nijland zelf. Alles wat hij in de media roept over spreekkoren e.d., dat is om te zorgen dat de FC er goed op blijft staan bij de KNVB, want hij kan daar een potje breken kan ik je vertellen.
    Ik heb soms ook het gevoel dat de KNVB een dikke vinger in de pap heeft. Want je ziet het bij meer clubs de laatste tijd helaas. Wat ik me ook afvraag is de kwestie met die camerapalen, was dat nu een initiatief van de club of was dat een eis van de KNVB.. Ik kan me haast niet voorstellen dat de club met het idee is gekomen om palen voor de neus te zetten van de trouwe/fanatieke aanhang..
    quote:
    Op zaterdag 22 november 2008 17:27 schreef The_Verve het volgende:
    Ach, hij heeft destijds die gewonnen bekerfinale bij Beerschot zelfs met gekneusde ribben gekeept.
    Is ook zo .
    Waar hebben we ons eigenlijk druk om gemaakt?
    "Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
      zaterdag 22 november 2008 @ 17:35:26 #189
    73274 Prosac
    Bedankt Ray
    pi_63432194
    quote:
    Op zaterdag 22 november 2008 17:27 schreef venomsnake het volgende:

    [..]

    Ik heb soms ook het gevoel dat de KNVB een dikke vinger in de pap heeft. Want je ziet het bij meer clubs de laatste tijd helaas. Wat ik me ook afvraag is de kwestie met die camerapalen, was dat nu een initiatief van de club of was dat een eis van de KNVB.. Ik kan me haast niet voorstellen dat de club met het idee is gekomen om palen voor de neus te zetten van de trouwe/fanatieke aanhang..
    [..]
    Wat ik begrepen heb, is dat Nijland eventjes heel weinig meer te zeggen had na de brand. Dat heeft de KNVB ook aangegrepen om wat harder te zijn naar aanleiding van de spreekkoren richting Bossen.
    Hij heeft echt wel doorgehad dat die camera's verkeerd zouden uitpakken, maar hij moest wel een signaal afgeven richting KeSSler.
      zaterdag 22 november 2008 @ 17:36:03 #190
    116532 The_Verve
    Midfield Maestro
    pi_63432207
    Ik had Jans er wel voor aangezien om Van Loo ook weer eens een wedstrijdje te laten keepen. Maar gelukkig valt het mee.

    Ik denk dat we met deze opstelling gaan winnen in Tilburg. Van de Laak terug en Andersson in de spits.
    De Nostradamus van FOK! 6 mei 2009: Iniesta 90 + 3.
    pi_63432379
    Zoiets vermoede ik al, Prozac.
    Kon me niet voorstellen dat de club blij was met die palen.
    quote:
    Op zaterdag 22 november 2008 17:36 schreef The_Verve het volgende:

    Ik denk dat we met deze opstelling gaan winnen in Tilburg. Van de Laak terug en Andersson in de spits.
    Ik ben nog steeds bang voor uitwedstrijden, en dan vooral tegen WillemII .
    Op papier moet daar gewonnen kunnen worden, wat een heerlijk team als je dat zo bekijkt.

    Hoop alleen niet dat Jans Matthijs op gaat stellen. Zie ik zo gebeuren onder het mom van: "Femi heeft een jetlag"
    "Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
      zaterdag 22 november 2008 @ 18:56:30 #192
    73274 Prosac
    Bedankt Ray
    pi_63433959
    FC Groningen: 'Geen bod op Berg'

    22-11-2008 om 12:06 |
    Gewijzigd: 22-11-2008 12:08 |
    Door: henk
    quote:
    Op fotbollskanalen.se geeft Henk Veldmate , manager technische zaken , aan dat er geen bod binnen is gekomen op Marcus Berg.

    "Het zijn geruchten", aldus Henk Veldmate die dat volgens de Zweedse site tegen eurosport.se heeft verklaard. "Er heeft zich deze herfst nog niemand gemeld voor Berg. Er is interesse voor de aanvaller maar geen feitelijk bod. Er is een Franse club geweest afgelopen zomer die vroegen wat wij wilden hebben voor Berg, maar daar is niets concreets uit gerold ", aldus Henk Veldmate.
    pi_63435037
    quote:
    Op zaterdag 22 november 2008 17:22 schreef venomsnake het volgende:

    [..]

    [ afbeelding ]
    Is definitief vertrokken na een ban voor het opstaan tegen slechteriken
    pi_63444722
    Iemand een idee waar vandaag via een internetstream de wedstrijd live te volgen is? Kon helaas niet naar Tilburg vandaag...
    pi_63444746
    quote:
    Op zondag 23 november 2008 11:30 schreef Grunner het volgende:
    Iemand een idee waar vandaag via een internetstream de wedstrijd live te volgen is? Kon helaas niet naar Tilburg vandaag...
    Via de site van eredivisielive kun je een stream kopen:
    http://live.eredivisielive.nl/

    Voor gratis streams moet je de volgende site even in de gaten houden:
    http://www3.myp2p.eu/broadcast.php?matchid=24448&part=sports
    "Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
    pi_63444832
    quote:
    Op zondag 23 november 2008 11:33 schreef venomsnake het volgende:

    [..]

    Via de site van eredivisielive kun je een stream kopen:
    http://live.eredivisielive.nl/

    Voor gratis streams moet je de volgende site even in de gaten houden:
    http://www3.myp2p.eu/broadcast.php?matchid=24448&part=sports
    Top! Zal ik straks eens naar gaan kijken.
      zondag 23 november 2008 @ 13:54:24 #197
    73274 Prosac
    Bedankt Ray
    pi_63448592
    quote:
    Een trein met 120 supporters van FC Groningen is vanmiddag door de politie in Tilburg teruggestuurd. De fans hadden geen treinkaartje. De ME werd ingeschakeld om de supporters op het station van Tilburg in de trein te houden.

    In Tilburg wordt vanmiddag de wedstrijd tussen Willem II en FC Groningen gespeeld. Vanwege de aanwezigheid van de ME konden er korte tijd geen treinen van en naar het station rijden. Vanaf 13.00 uur reden er weer treinen.
    quote:
    Politie overvalt supporters FC Groningen
    zondag 23 november 2008 | 12:13 | Laatst bijgewerkt op: zondag 23 november 2008 | 12:19

    1/2
    TILBURG - Een groep van tientallen FC Groningen supporters op weg naar het Willem II stadion werd even voor twaalf uur 'overvallen' door een grote politiemacht. In de winkelpromenade tegenover de schouwburg werd de groep ingesloten. Iedereen werd gefouilleerd en moest een identiteiskaart tonen. Blikjes drank en andere voorwerpen werden inbeslaggenomen. Enkele supporters konden mee naar het bureau omdat zij geen ID konden tonen.

    Bron: Brabants dagblad

    Vrij Vervoer my ass.
      zondag 23 november 2008 @ 13:57:38 #198
    176916 Karrs
    2007-2017
    pi_63448679
    Geen treinkaartje
    Dat is ook dom.
    Is definitief vertrokken na een ban voor het opstaan tegen slechteriken
      zondag 23 november 2008 @ 13:58:13 #199
    176916 Karrs
    2007-2017
    pi_63448701
    Trouwenseh... als 't zo doorgaat bij AZ-Ajax en de FC wint, staan we gewoon stokstijf BOVENAAN
    Is definitief vertrokken na een ban voor het opstaan tegen slechteriken
      zondag 23 november 2008 @ 14:03:11 #200
    73274 Prosac
    Bedankt Ray
    pi_63448816
    quote:
    Op zondag 23 november 2008 13:57 schreef Karrs het volgende:
    Geen treinkaartje
    Dat is ook dom.
    120 man die geen kaartje hebben, volgens mij hebben ze er 10 gecontroleerd, daarvan had 1 er geen kaartje en moesten ze terug.
      zondag 23 november 2008 @ 14:04:23 #201
    176916 Karrs
    2007-2017
    pi_63448854
    quote:
    Op zondag 23 november 2008 14:03 schreef Prosac het volgende:

    [..]

    120 man die geen kaartje hebben, volgens mij hebben ze er 10 gecontroleerd, daarvan had 1 er geen kaartje en moesten ze terug.
    Nou ja, dat zal ook wel zo zijn ja. Leuke treiteractie weer, waar is dat nou voor nodig...
    Is definitief vertrokken na een ban voor het opstaan tegen slechteriken
      zondag 23 november 2008 @ 14:31:30 #202
    116532 The_Verve
    Midfield Maestro
    pi_63449613
    Geen Van de Laak in de basis. De aanvoerder speelt toch altijd bij Jans? Of was dat alleen toen Matthijs aanvoerder was?
    De Nostradamus van FOK! 6 mei 2009: Iniesta 90 + 3.
      zondag 23 november 2008 @ 14:33:31 #203
    176916 Karrs
    2007-2017
    pi_63449671
    -edit: dubbel-
    Is definitief vertrokken na een ban voor het opstaan tegen slechteriken
      zondag 23 november 2008 @ 14:33:58 #204
    176916 Karrs
    2007-2017
    pi_63449686
    Logisch, net geblesseerd geweest.

    en hou nou maar op over Matthijs... dat doe ik ook
    Is definitief vertrokken na een ban voor het opstaan tegen slechteriken
    pi_63450173
    quote:
    Op zondag 23 november 2008 14:03 schreef Prosac het volgende:

    [..]

    120 man die geen kaartje hebben, volgens mij hebben ze er 10 gecontroleerd, daarvan had 1 er geen kaartje en moesten ze terug.
    Er schijnt wel een behoorlijke kern van waarheid in te zitten.
      zondag 23 november 2008 @ 15:07:03 #206
    116532 The_Verve
    Midfield Maestro
    pi_63450734
    quote:
    Op zondag 23 november 2008 14:33 schreef Karrs het volgende:
    Logisch, net geblesseerd geweest.

    en hou nou maar op over Matthijs... dat doe ik ook
    Mogen we de naam Matthijs nu opeens nooit meer noemen? Rot toch op...
    De Nostradamus van FOK! 6 mei 2009: Iniesta 90 + 3.
    pi_63450888
    Willem II
    :-0
    pi_63450950
    quote:
    Op zondag 23 november 2008 13:58 schreef Karrs het volgende:
    Trouwenseh... als 't zo doorgaat bij AZ-Ajax en de FC wint, staan we gewoon stokstijf BOVENAAN
    :-0
    pi_63451349
    Belachelijk dat groningen zich zo te kijk laat gaan .. pfft. Wil groningen mee draaien voor top 5, moeten deze potjes gewonnen worden. Ik baal hier zo van.
    People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
    Megan Fox makes my balls look like vannilla ice cream.
    pi_63451498
    Valt zwaar tegen hoe ze spelen, absoluut. De eerste vijf minuten leek het wel wat te worden, maar ineens was het over. Enkeltje slachtbank.
    Het gaat slecht, maar verder gaat het goed.
    pi_63451530
    Groningen kan echt niet in de sneeuw spelen. Je moet niet gaan combineren etc, maar gewoon die bal naar voren peren. Sankoh heeft het er ook enorm lastig mee, die 3e goal was bijvoorbeeld nooit gevallen als er geen pak sneeuw zou liggen.

    Maar goed, dit gaan we niet meer winnen. Jaarlijkse nederlaag in Tilburg.

    Gelukkig zak je er niet veel door op de ranglijst..
    "Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
      zondag 23 november 2008 @ 15:37:13 #212
    73274 Prosac
    Bedankt Ray
    pi_63451621
    Sankoh zijn dramapot ook weer gehad.
      zondag 23 november 2008 @ 15:37:14 #213
    231801 Sef
    Karnemelk
    pi_63451623
    Mooi, van de Laak erin. Op naar de 3-1.
    pi_63451650
    Speelt Stenman nu in het centrum? edit:Svejdik natuurlijk.

    [ Bericht 27% gewijzigd door FritsVanEgters op 23-11-2008 15:44:53 ]
    Het gaat slecht, maar verder gaat het goed.
      zondag 23 november 2008 @ 15:38:54 #215
    176521 Grulez
    rasgroninger
    pi_63451657
    Op zo'n moment mis je een Martin Drent.
      zondag 23 november 2008 @ 15:41:36 #216
    18642 detulp050
    Oud Reviewer
    pi_63451712
    In zijn Sinterklaaspak
    pi_63451775
    quote:
    Op zondag 23 november 2008 15:38 schreef Grulez het volgende:
    Op zo'n moment mis je een Martin Drent.
    Gewoon granqvist in de spits gooien.
    "Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
    pi_63451820
    Die Berg blijkt ook maar een heel naar mannetje te zijn.
    :-0
    pi_63451882
    quote:
    Op zondag 23 november 2008 15:45 schreef Cappellatti het volgende:
    Die Berg blijkt ook maar een heel naar mannetje te zijn.
    Het gaat slecht, maar verder gaat het goed.
    pi_63451918
    quote:
    Op zondag 23 november 2008 15:45 schreef Cappellatti het volgende:
    Die Berg blijkt ook maar een heel naar mannetje te zijn.
    Sinds wanneer post jij hier?
    "Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
      zondag 23 november 2008 @ 15:51:22 #221
    176521 Grulez
    rasgroninger
    pi_63451948
    quote:
    Op zondag 23 november 2008 15:44 schreef venomsnake het volgende:

    [..]

    Gewoon granqvist in de spits gooien.
    Nou precies. Had ik nieteens aan gedacht, maar lijkt me een goed plan. Dit wordt toch niks. Al zou je toch denken met al die scandinaviers...
    pi_63452035
    En Berg trapt lekker door
    :-0
    pi_63452043
    quote:
    Op zondag 23 november 2008 15:49 schreef venomsnake het volgende:

    [..]

    Sinds wanneer post jij hier?
    Sinds vandaag
    :-0
    pi_63452062
    quote:
    Op zondag 23 november 2008 15:45 schreef Cappellatti het volgende:
    Die Berg blijkt ook maar een heel naar mannetje te zijn.
    Ben ik met je eens.Ik vind het een goeie spits maar hij heeft hele nare trekjes.
    Euromast, Nationale Nederlanden, Willem of van Brienenoord, Hofpleinfontein : Dit is Rotterdam!
    pi_63452089
    quote:
    Op zondag 23 november 2008 15:55 schreef Hofpleinfontein het volgende:

    [..]

    Ben ik met je eens.Ik vind het een goeie spits maar hij heeft hele nare trekjes.
    Erg jammer inderdaad, hele leuke speler verder
    :-0
      zondag 23 november 2008 @ 15:58:09 #226
    231801 Sef
    Karnemelk
    pi_63452120
    Godverdomme, die Jans met z'n kutsmoel heeft zo'n slecht wisselbeleid.
      zondag 23 november 2008 @ 16:00:15 #227
    176521 Grulez
    rasgroninger
    pi_63452174
    Paultje gaat het doen vandaag!
    pi_63452253
    quote:
    Op zondag 23 november 2008 15:58 schreef Sef het volgende:
    Godverdomme, die Jans met z'n kutsmoel heeft zo'n slecht wisselbeleid.
    As long as I gaze on Waterloo sunset I am in paradise.
      zondag 23 november 2008 @ 16:06:28 #229
    73274 Prosac
    Bedankt Ray
    pi_63452290
    quote:
    Op zondag 23 november 2008 15:49 schreef venomsnake het volgende:

    [..]

    Sinds wanneer post jij hier?
    Clone
    pi_63452309
    Ellebooooog, elleboooooog, ellebooooooog
    :-0
    pi_63452329
    :-0
      zondag 23 november 2008 @ 16:19:10 #232
    231801 Sef
    Karnemelk
    pi_63452585
    Zonde deze wedstrijd, op naar volgende week en er dan vol op klappen!
    pi_63452659
    M'n sympathie voor Groningen daalt wel wat
    :-0
      zondag 23 november 2008 @ 16:22:58 #234
    231801 Sef
    Karnemelk
    pi_63452669
    Sjonge Berg, mongool
      zondag 23 november 2008 @ 16:23:02 #235
    116532 The_Verve
    Midfield Maestro
    pi_63452673
    En geen Berg tegen AZ. Zat er al aan te komen...
    De Nostradamus van FOK! 6 mei 2009: Iniesta 90 + 3.
      zondag 23 november 2008 @ 16:24:09 #236
    176521 Grulez
    rasgroninger
    pi_63452711
    Domme domme domme overtreding...
    pi_63452714
    quote:
    Op zondag 23 november 2008 16:08 schreef Cappellatti het volgende:
    :-0
    pi_63452743
    Ben blij dat deze zaadpot afgelopen is..
    Groningen en in sneeuw voetballen gaat hem niet worden.

    Berg was zijn frustraties niet de baas
    Die gaan we nog missen tegen AZ.

    Maar goed, snel vergeten deze middag.

    Luciano wel weer goed ondanks de 3 tegendoelpunten.
    Granqvist ook prima.

    De rest was 3x niks, maar op zo'n veld valt natuurlijk ook niet normaal te spelen.
    "Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
      zondag 23 november 2008 @ 16:26:32 #239
    73274 Prosac
    Bedankt Ray
    pi_63452768
    quote:
    Op zondag 23 november 2008 16:22 schreef Cappellatti het volgende:
    M'n sympathie voor Groningen daalt wel wat

    Sympathie voor Groningen werd niet duidelijk uit je posts.


    Ik begrijp het niet hoor, volgens mij kan Willem II kansloos onderaan staan in de toekomstige topklasse en nog zullen we daar verliezen
    pi_63452817
    quote:
    Op zondag 23 november 2008 16:26 schreef Prosac het volgende:

    [..]

    Sympathie voor Groningen werd niet duidelijk uit je posts.


    Ik begrijp het niet hoor, volgens mij kan Willem II kansloos onderaan staan in de toekomstige topklasse en nog zullen we daar verliezen
    Bij dezen dan
    :-0
    pi_63452911
    quote:
    Op zondag 23 november 2008 16:28 schreef Cappellatti het volgende:

    [..]

    Bij dezen dan
    Je hebt je aandacht gehad, oprotten dan maar weer.

    Dom gespeeld. WII is met een betere instelling aan de wedstrijd begonnen. Opjagen op het middenveld en fouten afstraffen. Groningen probeerde tegen beter weten in zaken voetballend op te lossen waar het niet mogelijk is.
      zondag 23 november 2008 @ 16:35:06 #242
    73274 Prosac
    Bedankt Ray
    pi_63452942
    Vrijdag Berg er niet bij, kunnen we dat mooi als excuus gebruiken bij verlies.
      zondag 23 november 2008 @ 16:35:35 #243
    176916 Karrs
    2007-2017
    pi_63452956
    De jaarlijkse kloppartij zullen we maar denken.

    Zie hier de progressie - normaliter is dat 7-1 of zo
    Is definitief vertrokken na een ban voor het opstaan tegen slechteriken
    pi_63453009
    Heeft Berg geen vriendin waar hij zijn frustraties bij kwijt kan?
    - verwijderd door admin -
      zondag 23 november 2008 @ 16:44:42 #245
    116532 The_Verve
    Midfield Maestro
    pi_63453177
    quote:
    Op zaterdag 22 november 2008 21:22 schreef venomsnake het volgende:

    [..]

    Flesje vodka halen bij de slijterij, op bed gaan zitten en je klemzuipen. Daarna lekker
    De Nostradamus van FOK! 6 mei 2009: Iniesta 90 + 3.
      Moderator / Redactie Sport zondag 23 november 2008 @ 16:46:43 #246
    92686 crew  borisz
    Keurmeester
    pi_63453235
    3 duels voor Berg zal wel terecht zijn.
    winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
    pi_63453243
    quote:
    Op zondag 23 november 2008 16:33 schreef Ungeheuer het volgende:

    [..]

    Je hebt je aandacht gehad, oprotten dan maar weer.

    Dom gespeeld. WII is met een betere instelling aan de wedstrijd begonnen. Opjagen op het middenveld en fouten afstraffen. Groningen probeerde tegen beter weten in zaken voetballend op te lossen waar het niet mogelijk is.
    :-0
    pi_63453283
    quote:
    Op zondag 23 november 2008 16:46 schreef borisz het volgende:
    3 duels voor Berg zal wel terecht zijn.
    Bedankt voor de mededeling..

    Dan zal hij AZ, PSV en Twente missen.
    "Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
      zondag 23 november 2008 @ 16:51:20 #249
    73274 Prosac
    Bedankt Ray
    pi_63453384
    quote:
    Op zondag 23 november 2008 16:37 schreef groenen het volgende:
    Heeft Berg geen vriendin waar hij zijn frustraties bij kwijt kan?
    Die heeft Sankoh al.
    jezus wat leek dat een inhoudsloze doos
    pi_63453385
    Milko Djurovski even afstoffen
    :-0
      zondag 23 november 2008 @ 16:52:56 #251
    231801 Sef
    Karnemelk
    pi_63453423
    quote:
    Op zondag 23 november 2008 16:51 schreef Cappellatti het volgende:
    Milko Djurovski even afstoffen
    Flikker op met je posts en ga je moeder maar lekker afstoffen.

    Goed idee

    [ Bericht 3% gewijzigd door Sef op 23-11-2008 17:06:03 ]
      zondag 23 november 2008 @ 16:56:13 #252
    116532 The_Verve
    Midfield Maestro
    pi_63453518
    Niet happen. Dat is juist zijn bedoeling...
    De Nostradamus van FOK! 6 mei 2009: Iniesta 90 + 3.
      zondag 23 november 2008 @ 16:57:26 #253
    176521 Grulez
    rasgroninger
    pi_63453545
    quote:
    Op zondag 23 november 2008 16:46 schreef borisz het volgende:
    3 duels voor Berg zal wel terecht zijn.
    Want...? Het was rood, maar geen schandalige overtreding.
      zondag 23 november 2008 @ 16:58:26 #254
    73274 Prosac
    Bedankt Ray
    pi_63453575
    quote:
    Op zondag 23 november 2008 16:57 schreef Grulez het volgende:

    [..]

    Want...? Het was rood, maar geen schandalige overtreding.
    voor die op de enkels had het wel 3 mogen zijn. Volgens mij zijn de overtredingen waar hij rood voor kreeg over het algemeen nauwelijks bestraft dit seizoen. Dus het zal bij 1 a 2 blijven
    pi_63453622
    quote:
    Op zondag 23 november 2008 16:52 schreef Sef het volgende:

    [..]

    Flikker op met je posts en ga je moeder maar lekker afstoffen.


    Vrijdag zonder Berg dus, jammer. Maar goed voldoende kwaliteiten nog aanwezig om het AZ lastig te maken.
    pi_63453657
    quote:
    Op zondag 23 november 2008 16:58 schreef Prosac het volgende:

    [..]

    voor die op de enkels had het wel 3 mogen zijn. Volgens mij zijn de overtredingen waar hij rood voor kreeg over het algemeen nauwelijks bestraft dit seizoen. Dus het zal bij 1 a 2 blijven
    Sowieso aanvechten. Hij moet spelen tegen az.
    As long as I gaze on Waterloo sunset I am in paradise.
    pi_63453693
    Berg is de laatste wedstrijden trouwens wel vaker wat gefrustreerd.
    Hij hing deze hele wedstrijd al tegen rood aan, één dikke overtreding op de enkel, een elleboogje en natuurlijk die overtreding van achter vlak voor tijd.. Hij is niet helemaal in vorm, en krijgt ook weinig echt bruikbare ballen. Lovre was trouwens ook niet best en Powel was weer bezig met kansen missen. Misschien als Berg terug is van zijn schorsing Andersson eens op 10 zetten, volgens mij zal hij daar gaan uitblinken. Hij heeft een goed overzicht, goede actie en een goed schot (alla Sneijder) vanuit de 2e lijn..
    "Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
    pi_63453804
    quote:
    Op zondag 23 november 2008 17:02 schreef venomsnake het volgende:
    Berg is de laatste wedstrijden trouwens wel vaker wat gefrustreerd.
    Hij hing deze hele wedstrijd al tegen rood aan, één dikke overtreding op de enkel, een elleboogje en natuurlijk die overtreding van achter vlak voor tijd.. Hij is niet helemaal in vorm, en krijgt ook weinig echt bruikbare ballen. Lovre was trouwens ook niet best en Powel was weer bezig met kansen missen. Misschien als Berg terug is van zijn schorsing Andersson eens op 10 zetten, volgens mij zal hij daar gaan uitblinken. Hij heeft een goed overzicht, goede actie en een goed schot (alla Sneijder) vanuit de 2e lijn..
    En vorige week ook al een elleboog toch?
    :-0
      Moderator / Redactie Sport zondag 23 november 2008 @ 17:09:11 #259
    92686 crew  borisz
    Keurmeester
    pi_63453904
    quote:
    Op zondag 23 november 2008 16:57 schreef Grulez het volgende:

    [..]

    Want...? Het was rood, maar geen schandalige overtreding.
    Van achter tackelen terwijl hij al een hele tijd achter de speler aan loopt.

    Al is de knvb wel aardig en zal hij er met twee duels afkomen denk ik.
    winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
      zondag 23 november 2008 @ 17:19:04 #260
    30220 Barca
    ~:) EVIL - E; Bad As I Wanna B
    pi_63454159
    Teleurstellend. De fc Groningen - fans leven mee met de Ajax-fans (en andersom).
    Retro is mode, metro ook!
    'Bert, Bert, ik duw een banaan in je kont!' "Oh ja, lekker, Ernie!"
    pi_63454215
    quote:
    Op zondag 23 november 2008 17:19 schreef Barca het volgende:
    Teleurstellend. De fc Groningen - fans leven mee met de Ajax-fans (en andersom).
    Yeah right.
    Het gaat slecht, maar verder gaat het goed.
      zondag 23 november 2008 @ 17:22:33 #262
    30220 Barca
    ~:) EVIL - E; Bad As I Wanna B
    pi_63454256
    quote:
    Op zondag 23 november 2008 17:21 schreef FritsVanEgters het volgende:

    [..]

    Yeah right.
    Nou ja ... ze voelen zich allen belabberd.
    Retro is mode, metro ook!
    'Bert, Bert, ik duw een banaan in je kont!' "Oh ja, lekker, Ernie!"
      zondag 23 november 2008 @ 17:23:03 #263
    73274 Prosac
    Bedankt Ray
    pi_63454257
    quote:
    Op zondag 23 november 2008 17:19 schreef Barca het volgende:
    Teleurstellend. De fc Groningen - fans leven mee met de Ajax-fans (en andersom).
    Valt mee.. daar waar de Groningers genoten van AZ, deden de vele Ajacieden dat met Willem II.
      zondag 23 november 2008 @ 17:23:18 #264
    82589 S-Two
    barba macacu
    pi_63454271
    Ik heb niets van de wedstrijd gezien dus kan er niet over oordelen. Op vi.nl stond echter dat Berg rood kreeg na zijn derde aanslag of iets dergelijks. Vond berg sowieso wel redelijk gefrustreerd overkomen in de wedstrijden die ik heb gezien. Jammer. Maar goed, met deze ploeg en een vol stadion erachter zal je het AZ erg lastig kunnen maken.
    Before R. Kelly had his teens.. Wutang had their cream
    Slick Rick had his rings... crack rock had it's fiends
    Martin Luther had his dreams, Stevie Wonder could sing
    or Elvis was king, Hip Hop was on the scene
    pi_63454308
    Berg

    Kan ook aan mij liggen maar die Andersson bakt er helemaal niks van de laatste wedstrijden.
    Bodybuilding #1
    Hardlopen #2
    pi_63454309
    quote:
    Op zondag 23 november 2008 17:22 schreef Barca het volgende:

    [..]

    Nou ja ... ze voelen zich allen belabberd.
    Dat wel. En ze hebben allemaal plotseling een hekel aan sneeuw.
    Het gaat slecht, maar verder gaat het goed.
    pi_63454363
    Garcia maar laten spelen tegen AZ dan! Die wil vast zich weer eens bewijzen.
    Bodybuilding #1
    Hardlopen #2
    pi_63454386
    Berg is nog erger dan Huntelaar.
    SPOILER
    Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
    pi_63454447
    quote:
    Op zondag 23 november 2008 17:26 schreef Kerol het volgende:
    Garcia maar laten spelen tegen AZ dan! Die wil vast zich weer eens bewijzen.
    Als Jans het nu nog steeds niet probeert met Garcia nou dan, nou dan, dan...
    pi_63454462
    Hij zet nu Matthijs gewoon in de spits
    Of je nu wint of verliest, Grunn fan ben je niet voor even maar voor heel je leven..
    pi_63454477
    quote:
    Op zondag 23 november 2008 17:26 schreef Kerol het volgende:
    Garcia maar laten spelen tegen AZ dan! Die wil vast zich weer eens bewijzen.
    Ik denk niet dat Jans veel vertrouwen in Garcia heeft. Ik denk dat Jans voor 4-4-2 kiest met Andersson en Powel in de spits.
    "Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
    pi_63454526
    quote:
    Op zondag 23 november 2008 17:23 schreef S-Two het volgende:
    Ik heb niets van de wedstrijd gezien dus kan er niet over oordelen. Op vi.nl stond echter dat Berg rood kreeg na zijn derde aanslag of iets dergelijks. Vond berg sowieso wel redelijk gefrustreerd overkomen in de wedstrijden die ik heb gezien. Jammer. Maar goed, met deze ploeg en een vol stadion erachter zal je het AZ erg lastig kunnen maken.
    Ook als je wel had gekeken had je er niks van gezien, geloof me
    :-0
    pi_63454553
    Ben er overigens niet zo rouwig om dat Berg geschorst wordt. Frustratie druipt er al een paar weken vanaf dat het voetballend niet zo goed loopt bij hem. Mooi rust pakken en hopelijk fris weer opnieuw beginnen.
    pi_63454584
    quote:
    Op zondag 23 november 2008 17:34 schreef Ungeheuer het volgende:
    Ben er overigens niet zo rouwig om dat Berg geschorst wordt. Frustratie druipt er al een paar weken vanaf dat het voetballend niet zo goed loopt bij hem. Mooi rust pakken en hopelijk fris weer opnieuw beginnen.
    Klopt helemaal. Hij is echt wel vervangbaar.
    Bodybuilding #1
    Hardlopen #2
      zondag 23 november 2008 @ 17:36:39 #275
    82552 Bullet-tooth
    H.K.A.S. Groningen
    pi_63454621
    Nou ik ben ook weer thuis na een dagje treintje bekijken. Meer dan 8 uur in een wagon gezeten om geen ene flikker.
    En op het centraal bij terugkomst ook nog eens opgewacht worden door een leger aan ME en politie...
    Vrij vervoer m'n reet, kankerpolitie.
    Henk Knaagt Aan Schenen
    Hij Kijkt Aapjes Soms
      zondag 23 november 2008 @ 17:43:01 #276
    73274 Prosac
    Bedankt Ray
    pi_63454789
    quote:
    Waarom worden wij teruggestuurd terwijl het EV is.. en wordt gezegd omdat we geen kaarten hadden maar er is helemaal niet gecontroleerd op kaarten. Stodn vantevoren al vast dat we stad niet in mochten
      zondag 23 november 2008 @ 17:43:48 #277
    82552 Bullet-tooth
    H.K.A.S. Groningen
    pi_63454806
    En heb ook nog op m'n broek gepist omdat de ME in de trein ons verbood naar de plee te gaan.
    Henk Knaagt Aan Schenen
    Hij Kijkt Aapjes Soms
      zondag 23 november 2008 @ 17:43:57 #278
    30220 Barca
    ~:) EVIL - E; Bad As I Wanna B
    pi_63454811
    Berg én Anderson snel verkopen aan Ajax.
    Retro is mode, metro ook!
    'Bert, Bert, ik duw een banaan in je kont!' "Oh ja, lekker, Ernie!"
    pi_63454852
    quote:
    Op zondag 23 november 2008 17:43 schreef Bullet-tooth het volgende:
    En heb ook nog op m'n broek gepist omdat de ME in de trein ons verbood naar de plee te gaan.
    Ik had die gasten eronder gepist. Jezus wat een trieste zooi weer. Denk dat men hier nog wel eens werk van kon gaan maken. Denk dat ze lekker de gemaakte kosten kunnen gaan vergoeden.
    Of je nu wint of verliest, Grunn fan ben je niet voor even maar voor heel je leven..
      zondag 23 november 2008 @ 17:47:39 #280
    82552 Bullet-tooth
    H.K.A.S. Groningen
    pi_63454910
    quote:
    Op zondag 23 november 2008 17:45 schreef Joagertje het volgende:

    [..]

    Ik had die gasten eronder gepist. Jezus wat een trieste zooi weer. Denk dat men hier nog wel eens werk van kon gaan maken. Denk dat ze lekker de gemaakte kosten kunnen gaan vergoeden.
    Ze stonden veilig achter een deurtje met een rieten schild ervoor.
    Ik ga ook zeker even verhaal halen morgen bij FC Groningen, kaartje en treinkaartje mogen ze gaan vergoeden.
    Henk Knaagt Aan Schenen
    Hij Kijkt Aapjes Soms
    pi_63454959
    Wees blij, anders had je nu niet naar huis gekund Denk niet dat er nu treinen rijden, met de auto kon je al maar maximaal 20km/u...
    This message is intended for the addressee shown. It contains information that is confidential and protected from disclosure. The contents of this message do not necessarily represent the views or policies of myself.
      zondag 23 november 2008 @ 17:49:45 #282
    73274 Prosac
    Bedankt Ray
    pi_63454968
    quote:
    Op zondag 23 november 2008 17:47 schreef Bullet-tooth het volgende:

    [..]

    Ze stonden veilig achter een deurtje met een rieten schild ervoor.
    Ik ga ook zeker even verhaal halen morgen bij FC Groningen, kaartje en treinkaartje mogen ze gaan vergoeden.
    Schandalig gedrag, gelukkig kunnen ze zich daar verbergen achter het feit dat jullie voetbalsupporter waren. Want voor 90% van de Nederlanders staat dan al vast dat het om een trein met hooligans ging.
    pi_63454997
    "Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
      zondag 23 november 2008 @ 17:51:47 #284
    82552 Bullet-tooth
    H.K.A.S. Groningen
    pi_63455017
    quote:
    Op zondag 23 november 2008 17:49 schreef Prosac het volgende:

    [..]

    Schandalig gedrag, gelukkig kunnen ze zich daar verbergen achter het feit dat jullie voetbalsupporter waren. Want voor 90% van de Nederlanders staat dan al vast dat het om een trein met hooligans ging.
    Zo wordt je ook echt behandeld, op het station hier in Groningen bij terugkomst iedereen 1 voor 1 de trein uit laten en je werd gefilmd (met naam en toenaam in de camera) en gefouilleerd.
    Henk Knaagt Aan Schenen
    Hij Kijkt Aapjes Soms
    pi_63455031
    Denk dat je bij de FC weinig kans maakt. Zij kunnen er weinig aan doen. Hooguit een bemiddeling. Zou ook geen idee hebben hoe je het voorelkaar zou moeten krijgen maar is het uitzoeken wel waard.
    Of je nu wint of verliest, Grunn fan ben je niet voor even maar voor heel je leven..
    pi_63455088
    Mooiweervoetballers.


    jullie leiden ze echt op voor Ajax hé
    ,,Je wist dat je bij hem niet kon verzaken. Eigenlijk wilde je als speler liever niet geblesseerd raken, want je wist dat je dan bij Bob terecht kwam. Bob had Ajax in het bloed. Er telde maar een ding en dat was deze club."
      zondag 23 november 2008 @ 17:55:02 #287
    73274 Prosac
    Bedankt Ray
    pi_63455125
    quote:
    Op zondag 23 november 2008 17:52 schreef Joagertje het volgende:
    Denk dat je bij de FC weinig kans maakt. Zij kunnen er weinig aan doen. Hooguit een bemiddeling. Zou ook geen idee hebben hoe je het voorelkaar zou moeten krijgen maar is het uitzoeken wel waard.
    Die supporter die 2 jaar terug van de tribune in Tilburg is geplukt en een SV kreeg, heeft dat vervolgens tot de rechter laten gaan. Hij won.
    Dit is niet geheel vergelijkbaar, maar maak er met iedereen maar eens een zaak van. Vrij vervoer en dan zo behandeld worden, waren jullie met zijn allen die trein aan het slopen ofzo?
    pi_63455131
    quote:
    Op zondag 23 november 2008 17:53 schreef _Mike_ het volgende:
    Mooiweervoetballers.


    jullie leiden ze echt op voor Ajax hé
    Daar kun je vandaag over meepraten
    Of je nu wint of verliest, Grunn fan ben je niet voor even maar voor heel je leven..
    pi_63455171
    Sowieso gaan jullie AZ volgende week inmaken, thuis zijn jullie erg sterk en AZ gaat de boel weer ouderwets onderschatten.
    ,,Je wist dat je bij hem niet kon verzaken. Eigenlijk wilde je als speler liever niet geblesseerd raken, want je wist dat je dan bij Bob terecht kwam. Bob had Ajax in het bloed. Er telde maar een ding en dat was deze club."
      zondag 23 november 2008 @ 18:00:01 #290
    30220 Barca
    ~:) EVIL - E; Bad As I Wanna B
    pi_63455272
    quote:
    Op zondag 23 november 2008 17:56 schreef _Mike_ het volgende:
    Sowieso gaan jullie AZ volgende week inmaken, thuis zijn jullie erg sterk en AZ gaat de boel weer ouderwets onderschatten.
    Houdt de competitie spannend.
    Retro is mode, metro ook!
    'Bert, Bert, ik duw een banaan in je kont!' "Oh ja, lekker, Ernie!"
      zondag 23 november 2008 @ 18:01:51 #291
    82552 Bullet-tooth
    H.K.A.S. Groningen
    pi_63455325
    quote:
    Op zondag 23 november 2008 17:55 schreef Prosac het volgende:

    [..]

    Die supporter die 2 jaar terug van de tribune in Tilburg is geplukt en een SV kreeg, heeft dat vervolgens tot de rechter laten gaan. Hij won.
    Dit is niet geheel vergelijkbaar, maar maak er met iedereen maar eens een zaak van. Vrij vervoer en dan zo behandeld worden, waren jullie met zijn allen die trein aan het slopen ofzo?
    Er was echt niks gesloopt, er werd gezongen en bier gedronken. Het kwam ook uit het niks. Er werd wel iets gezegd over een noodverordening van de burgemeester van Tilburg, maar het leek gewoon alsof de politie niet gerekend had op zo'n grote groep. Eerst alleen ME, na een kwartier honden erbij, politiemotor erbij, 2 auto's (allemaal op het perron ja) en toen gingen die allemaal weg en de ME in de trein en reden we de andere kant uit .
    Henk Knaagt Aan Schenen
    Hij Kijkt Aapjes Soms
    pi_63455334
    "Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
    pi_63455427
    quote:
    Trein vol Groningen-supporters teruggestuurd
    DVHN

    Een trein met zo'n 120 FC Groningen-supporters is zondag op last van burgemeester Vreeman van Tilburg teruggestuurd naar Groningen. Volgens de Tilburgse politie hadden de Groningen-aanhangers geen kaartje, maar volgens de NS en de supporters zelf hadden ze wel degelijk treinkaartjes en toegangsbewijzen voor de wedstrijd Willem II-FC Groningen.

    "Dat de Groningen-supporters geen kaartje hadden is kletspraat", zegt perswoordvoerder Michiel Jonker van de NS. "We laten echt geen voetbalsupporters helemaal van Groningen naar Tilburg reizen om daar pas hun kaartjes te controleren. Als de burgemeester zegt dat ze geen kaartje hadden, dan verzint hij maar wat."

    De woordvoerder van de politie Tilburg blijft echter bij zijn verhaal. "In de trein merkten we dat een deel van de supporters geen toegangsbewijs van de wedstrijd had, Daarom besloot burgemeester Vreeman de trein vast te houden op het station en weer terug te sturen."
    Bodybuilding #1
    Hardlopen #2
      zondag 23 november 2008 @ 18:06:10 #294
    82552 Bullet-tooth
    H.K.A.S. Groningen
    pi_63455436
    Daar komt de aap al uit de mouw.
    De trein kaartjes werden allemaal allang gecontroleerd en daar was niemand bij zonder kaartje.
    Dit gaat nog een staartje krijgen.
    Henk Knaagt Aan Schenen
    Hij Kijkt Aapjes Soms
    pi_63455447
    quote:
    Op zondag 23 november 2008 18:06 schreef Bullet-tooth het volgende:

    [..]

    DhvN
    Bodybuilding #1
    Hardlopen #2
    pi_63455476
    Ze kunnen daar in Tilburg sowieso geen wedstrijden organiseren.Altijd gezeur daar.Volgend jaar mogen jullie denk ik ook naar Tilburg met de combi.
    Euromast, Nationale Nederlanden, Willem of van Brienenoord, Hofpleinfontein : Dit is Rotterdam!
      zondag 23 november 2008 @ 18:08:14 #297
    116532 The_Verve
    Midfield Maestro
    pi_63455486
    Wat bezielt zo'n burgemeester? Wat een mongool...
    De Nostradamus van FOK! 6 mei 2009: Iniesta 90 + 3.
    pi_63455505
    quote:
    Op zondag 23 november 2008 18:06 schreef Bullet-tooth het volgende:
    Daar komt de aap al uit de mouw.
    De trein kaartjes werden allemaal allang gecontroleerd en daar was niemand bij zonder kaartje.
    Dit gaat nog een staartje krijgen.
    Ze verzinnen wel een andere smoes
    Euromast, Nationale Nederlanden, Willem of van Brienenoord, Hofpleinfontein : Dit is Rotterdam!
    pi_63455510
    quote:
    Op zondag 23 november 2008 18:05 schreef Kerol het volgende:

    [..]

    Belachelijk
    :-0
    pi_63455534
    quote:
    Op zondag 23 november 2008 18:05 schreef Kerol het volgende:

    [..]

    .
    "Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
    pi_63455609
    quote:
    Jans bedankt Berg met het nodige cynisme

    FC Groningen-trainer Ron Jans was na de 3-0 verliespartij tegen Willem II niet te genieten. De Noorderlingen hadden de kans om de koppositie in de Eredivisie te pakken, maar verslikten zich in de ploeg uit Tilburg. Jans hekelde vooral de instelling van zijn eigen ploeg, maar ook de rode kaart van Markus Berg werd niet weggemoffeld. “Je kunt je afvragen waarom we hier in vredesnaam naar toe zijn gegaan”, vroeg de verontwaardigde oefenmeester van FC Groningen zich af. “We zijn afgetroefd in effectiviteit in de beginfase. En over de hele negentig minuten in agressiviteit. Zij wilden gewoon liever de duels en de wedstrijd winnen dan FC Groningen”, sprak Jans verbitterd.
    quote:
    “Het is een kwestie van de absolute wil om te winnen. We moeten ook niet doen alsof we door de weersomstandigheden verloren hebben. We hebben van Willem II en van onszelf verloren. Er was niet één lek, er zaten meerdere gaten in het hele team.”

    Over de rode kaart van Berg sprak de Groningse trainer ook al geïrriteerd. “In de negentigste minuut, met 3-0 achter, legt hij zijn man van achteren neer. Hij had geel kunnen krijgen, maar volgens mij kan rood ook wel. We zijn hem dus kwijt. En daarvoor heb ik hem bedankt”, zo sloot Jans af voor de draaiende camera’s van NOS.
    Van mij mag Berg in de winter wel weg, helemaal na deze acties.

    *maakt nu nieuwe topic aan.

    [ Bericht 2% gewijzigd door Kerol op 23-11-2008 22:03:38 ]
    Bodybuilding #1
    Hardlopen #2
    abonnement bol.com Unibet Coolblue
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')