quote:Op donderdag 21 augustus 2008 19:58 schreef McFearless het volgende:
Ik ben even n00bs aan het ownen op CoD4 terwijl er een vijftienjarig breezersletje aan mijn penis zuigt.
quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 23:19 schreef IQM het volgende:
Wat Breath betreft is op haar 'geilen' een groot woord.Breath is namelijk meer dan een (naakt)foto. Ze is ook nog een mens van vlees en bloed, weet je.
Ik geil niet op haar.
quote:Op zondag 26 oktober 2008 23:44 schreef remlof het volgende:
Er is bijna geen topicreeks waar zoveel bans vallen als in deze en dat is niet iets om trots op te zijn.
quote:Op woensdag 12 november 2008 13:54 schreef Skaff-a het volgende:
godverdommekankerkut!!!!!! ik weet gewoon niet hoe ik een nieuwe SC moet openen!!!_____
Mijn gewaardeerde vriendin!quote:Op dinsdag 18 november 2008 15:04 schreef Breathtaking het volgende:
Hoi
Gaan jullie in de crew awards op mij stemmen!?quote:Op dinsdag 18 november 2008 15:03 schreef Emimich het volgende:
Voor alle baaskes nog een keer in dit topic:
[FOK!awards] Users
Bedankt en dat heet een ondertitel!quote:Op dinsdag 18 november 2008 15:09 schreef afcajos het volgende:
Emimich, ik moest wel lachen om je sig(of hoe dat ding heet)sorry bt
![]()
morguhquote:
Voor wat hoort wat.quote:Op dinsdag 18 november 2008 15:10 schreef boem-dikkie het volgende:
Gaan jullie in de crew awards op mij stemmen!?
voor wat hoort watquote:Op dinsdag 18 november 2008 15:10 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Gaan jullie in de crew awards op mij stemmen!?
Geeneens een award voor meest geniaale uitspraak.quote:Op dinsdag 18 november 2008 15:03 schreef Emimich het volgende:
Voor alle baaskes nog een keer in dit topic:
[FOK!awards] Users
En ook geen voor geilste avatar!quote:Op dinsdag 18 november 2008 15:16 schreef McFearless het volgende:
Geeneens een award voor meest geniaale uitspraak.
Op jouw stem ik nietquote:Op dinsdag 18 november 2008 15:12 schreef Emimich het volgende:
[..]
Voor wat hoort wat.
Nomineer mij bij de users in de juiste categorie en gij zult oogsten wat gij gezaaid hebt!
Klappen doe je ook met je handenquote:Op dinsdag 18 november 2008 15:18 schreef Emimich het volgende:
Voor alle haters hier, heb gisteravond mijn voet dubbel geklapt met zaalvoetbal!
Die 4 stemmen van rebelse tieners die je nu gaat krijgen zijn echt niet genoeg om je een verkiezing te laten winnen hoor. Dit was een foute keuze à la de magnitude van de keuze voor Palin.quote:
Ik doe niet irritant, ik bedrijf enkel en alleen burgerjournalistiek. Met een relsausje want het is uiteraard KLB.quote:Op dinsdag 18 november 2008 15:19 schreef Breathtaking het volgende:
Waarom ben ik eigenlijk je verkozene om ongelooflijk irritant tegen te doen?
Zoek een andere bezigheid want hier ben je slecht in.quote:Op dinsdag 18 november 2008 15:20 schreef Emimich het volgende:
[..]
Ik doe niet irritant, ik bedrijf enkel en alleen burgerjournalistiek. Met een relsausje want het is uiteraard KLB.
De ironie van dat statement!quote:Op dinsdag 18 november 2008 15:23 schreef Breathtaking het volgende:
Zoek een andere bezigheid want hier ben je slecht in.
Tsjah, ik kan niet anders dan je daarin gelijk geven. Het lijkt wel een complot.quote:Op dinsdag 18 november 2008 15:23 schreef McFearless het volgende:
Dat zijn toch twee potentiële McFearless-awards.
Plak hem even erbij in de Wiki!quote:Op dinsdag 18 november 2008 15:25 schreef Kopbal het volgende:
Ik heb trouwens al 3 keer gepost. Mag mijn UI nu in de OP?
van een hazenkarkas valt altijd wel een lekkere bouillon te trekkenquote:
Geweldig dat jij het ook inzie, nu sta ik niet alleen.quote:Op dinsdag 18 november 2008 15:25 schreef Emimich het volgende:
[..]
Tsjah, ik kan niet anders dan je daarin gelijk geven. Het lijkt wel een complot.
Doe eens een wilde gok, we weten allebei dat je niet dom bent!quote:Op dinsdag 18 november 2008 15:29 schreef Breathtaking het volgende:
Wat is er ironisch aan?
Jeweettog kaste-brotha!quote:Op dinsdag 18 november 2008 15:31 schreef McFearless het volgende:
Geweldig dat jij het ook inzie, nu sta ik niet alleen.
Ik heb geen flauw idee. Je mag het me even haarfijn uitleggen!quote:Op dinsdag 18 november 2008 15:34 schreef Emimich het volgende:
[..]
Doe eens een wilde gok, we weten allebei dat je niet dom bent!
Leg anders eens uit.quote:Op dinsdag 18 november 2008 15:34 schreef Emimich het volgende:
[..]
Doe eens een wilde gok, we weten allebei dat je niet dom bent!
Wut?!quote:Op dinsdag 18 november 2008 15:03 schreef PretKroket het volgende:
Waarom staat mijn portret (3e van rechts) in het 4e plaatje van boven? Daar heb ik geen toestemming voor gegeven.
Ooh, dus daarom ging je jezelf maar quoten ed toen niemand er op in gingquote:Op dinsdag 18 november 2008 15:39 schreef Emimich het volgende:
KLB draait op rellen en goede topics (en in mindere mate goede posts). Mijn bevinding viel in de eerste categorie en was, gezien de reacties van verschillende kanten, simpelweg een succes. Als er niemand op gereageerd had dan was ik het met je eens geweest. Na minstens 15 reacties in die thread en nog een veelvoud daaraan in andere threads is dit gewoon een succes geweest.
Uh.. wanneer?quote:Op dinsdag 18 november 2008 15:40 schreef Breathtaking het volgende:
Ooh, dus daarom ging je jezelf maar quoten ed toen niemand er op in ging?
Mooi zo met je kut kastesquote:Op dinsdag 18 november 2008 15:18 schreef Emimich het volgende:
Voor alle haters hier, heb gisteravond mijn voet dubbel geklapt met zaalvoetbal!
quote:
quote:Op maandag 17 november 2008 19:31 schreef Emimich het volgende:
BT heeft een vaginale piercing!!!111!1!11!1
Denk ik...quote:
ook een vrolijke middag terugquote:Op dinsdag 18 november 2008 15:43 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Mooi zo met je kut kastes
Goedemiddag trouwens.
Hmm, dat zou wel eens kunnen.quote:Op dinsdag 18 november 2008 15:44 schreef BobbyB het volgende:
Denk ik...
Love is in the air!quote:Op dinsdag 18 november 2008 15:43 schreef Maisnon het volgende:
Mooi zo met je kut kastes
Goedemiddag trouwens.
Zou jij autistisch kunnen zijn?quote:Op dinsdag 18 november 2008 15:46 schreef MiVer het volgende:
ook een vrolijke middag terug
sukkels met hun 5 kasten
per definitie zijn bazen papkokers
5 kasten hahaha
[ afbeelding ]
zou best eens kunnen jaquote:
quote:Op dinsdag 18 november 2008 15:49 schreef Kopbal het volgende:
achter dat is, en ik had hem gewoon in m'n m'n bankpasje Kom er net doormidden portemonnee.
Zeg aapje, kun je ook normaal typen?quote:Op dinsdag 18 november 2008 15:46 schreef MiVer het volgende:
[..]
ook een vrolijke middag terug
sukkels met hun 5 kasten
per definitie zijn bazen papkokers
5 kasten hahaha
Respect brotha, na Juup's vertrek is er natuurlijk een auti-machtsvacuüm ontstaan.quote:Op dinsdag 18 november 2008 15:50 schreef MiVer het volgende:
zou best eens kunnen ja
uitslag volgt later
maar geen zorgen
goed hart
groetjes
Mijn portemonnee blijft leeg op deze manier ja.quote:Op dinsdag 18 november 2008 15:51 schreef Emimich het volgende:
En de Coolsingel bleef leeg..
zeg plurkquote:Op dinsdag 18 november 2008 15:51 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Zeg aapje, kun je ook normaal typen?
Vol wanhoop kwam je naar me toe geloop of gekropen,quote:
Hahahaquote:Op dinsdag 18 november 2008 15:55 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Vol wanhoop kwam je naar me toe geloop of gekropen,
Met een dikke hoop pokon met je sik in de dope,
En een dikke pot stroop om met je pik in te poken
respect terugquote:Op dinsdag 18 november 2008 15:51 schreef Emimich het volgende:
[..]
Respect brotha, na Juup's vertrek is er natuurlijk een auti-machtsvacuüm ontstaan.
Je hoort je ouders ballen want je,quote:Op dinsdag 18 november 2008 15:55 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Vol wanhoop kwam je naar me toe geloop of gekropen,
Met een dikke hoop pokon met je sik in de dope,
En een dikke pot stroop om met je pik in te poken
De vorige keer dat ie in m'n fotoboek gepoept had bleef de lucht na 5 keer wassen nog hangenquote:Op dinsdag 18 november 2008 15:58 schreef Breathtaking het volgende:
Ooh en ik wil jullie mooi nieuws brengen!
De liefste/leukste/beste/STOERSTE users kunnen een dezer dagen een cadeautje in hun fobo verwachten van D_A
Sodeju hé, iedere negatieve award is er één te weinig voor je!quote:Op dinsdag 18 november 2008 16:02 schreef dagdag het volgende:
heb een bericht
bt bent u een vrouw
mooi dat is waar ik van jou
mail even de cupmaat door en mischien dat er iemand wat in je boort
later
Kaste-concurrentie!quote:Op dinsdag 18 november 2008 15:58 schreef Breathtaking het volgende:
De liefste/leukste/beste/STOERSTE users kunnen een dezer dagen een cadeautje in hun fobo verwachten van D_A
Ik brak je been met een baksteen,quote:Op dinsdag 18 november 2008 15:59 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Je hoort je ouders ballen want je,
hebt een veels te dunne wandje
Sukkel. Wat bezielt je
Iedereen vindt je beetje debieltje
Bedankt voor je berichtquote:Op dinsdag 18 november 2008 16:02 schreef dagdag het volgende:
heb een bericht
bt bent u een vrouw
mooi dat is waar ik van jou
mail even de cupmaat door en mischien dat er iemand wat in je boort
later
doe maar de sleutels van een nieuwe lambo... ben mijn auto zatquote:Op dinsdag 18 november 2008 15:58 schreef Breathtaking het volgende:
Och armequote:Op dinsdag 18 november 2008 16:03 schreef Maisnon het volgende:
[..]
De vorige keer dat ie in m'n fotoboek gepoept had bleef de lucht na 5 keer wassen nog hangen
Jij kan tenminste rijdenquote:Op dinsdag 18 november 2008 16:07 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
doe maar de sleutels van een nieuwe lambo... ben mijn auto zat
O... S.. M?quote:Op dinsdag 18 november 2008 16:04 schreef Emimich het volgende:
Speelt hier trouwens iemand OSM?
Heheheheherkenbaarquote:Op dinsdag 18 november 2008 16:08 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Jij kan tenminste rijdenM'n vriendin rijdt momenteel in mijn auto omdat ik steeds faal bij m'n praktijkexamen
ah de ananas en krijg ikquote:Op dinsdag 18 november 2008 16:07 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
doe maar de sleutels van een nieuwe lambo... ben mijn auto zat
Ben vandaag weer begonnen, ingestapt in een competitie met Schalke dat pas 13 punten uit 8 wedstrijden heeft en 1ste moet worden!quote:Op dinsdag 18 november 2008 16:07 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Ik speelde het, alleen ben al een tijdje gestopt.![]()
Waar gaat het dan iedere keer mis?quote:Op dinsdag 18 november 2008 16:08 schreef Florian_ het volgende:
Jij kan tenminste rijdenM'n vriendin rijdt momenteel in mijn auto omdat ik steeds faal bij m'n praktijkexamen
Dat is toch wel ernstig, dat je vriendin (een vrouw, notabene) wel auto rijdt, en jij niet. Maar aan de andere kant, heeft zij wellicht bepaalde handelingen verricht daarvoor.quote:Op dinsdag 18 november 2008 16:08 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Elke keer iets anders, dat is het probleem juistquote:Op dinsdag 18 november 2008 16:11 schreef Emimich het volgende:
[..]
Waar gaat het dan iedere keer mis?
Die TTT's van tegenwoordig!quote:Op dinsdag 18 november 2008 16:12 schreef BobbyB het volgende:
Dat is toch wel ernstig, dat je vriendin (een vrouw, notabene) wel auto rijdt, en jij niet. Maar aan de andere kant, heeft zij wellicht bepaalde handelingen verricht daarvoor.
Daaaaaaag.quote:Op dinsdag 18 november 2008 16:14 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Elke keer iets anders, dat is het probleem juist
En ik ben ook een aantal keer genaaid![]()
"ja je bent gezakt, want je reed daar iets te lang in je één, dat is slecht voor het mileu"
Hoeveel lessen heb je er nu op zitten en ga je nu nog een keer op examen?quote:Op dinsdag 18 november 2008 16:14 schreef Florian_ het volgende:
Elke keer iets anders, dat is het probleem juist
En ik ben ook een aantal keer genaaid![]()
"ja je bent gezakt, want je reed daar iets te lang in je één, dat is slecht voor het mileu"
Nog relatief weinig lessen (43, gemiddelde ligt op 40), maar ik heb steeds na 2 weken weer examen gedaan, nu al 5quote:Op dinsdag 18 november 2008 16:16 schreef Emimich het volgende:
[..]
Hoeveel lessen heb je er nu op zitten en ga je nu nog een keer op examen?
hoe vaak al dan?quote:Op dinsdag 18 november 2008 16:08 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Joah, alleen na een jaar moet je opnieuw theorie doenquote:Op dinsdag 18 november 2008 16:18 schreef Emimich het volgende:
Mag je eigenlijk onbeperkt op blijven gaan?
Ze laten je echt op de slapste shit zakkenquote:Op dinsdag 18 november 2008 16:16 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Nog relatief weinig lessen (43, gemiddelde ligt op 40), maar ik heb steeds na 2 weken weer examen gedaan, nu al 5
Is 43 lessen weinig?quote:Op dinsdag 18 november 2008 16:16 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Nog relatief weinig lessen (43, gemiddelde ligt op 40), maar ik heb steeds na 2 weken weer examen gedaan, nu al 5
geloof dat als je na 5 keer het nog niet haalt je landelijk staats examen moet doen.. dan moet je op zondag ochtend de parkeerplaats bij de appie hein over zonder de pionnen te raken en dan ben je geslaagdquote:Op dinsdag 18 november 2008 16:18 schreef Emimich het volgende:
Mag je eigenlijk onbeperkt op blijven gaan?
ik ben maar 1 x gezakt omdat ik doorreed bij 2 fatimas die voor het zebra pad stonden te kletsen..quote:Op dinsdag 18 november 2008 16:22 schreef Jenglejack het volgende:
[..]
Ze laten je echt op de slapste shit zakken
Ik ben een keer gezakt omdat ik niet stopte voor een duo opa's..
Maat van me omdat ie in 1 straat teveel aan de rechterkant reed.
Ik ging steeds afrijden, dan stopte ik 2 maanden, paar lessen, afrijden, stoppen, paar lessen etc.quote:
Dat had ik dus bij die 2 opa's..Ze stonden godverdomme 3 meter van het zebrapad af..quote:Op dinsdag 18 november 2008 16:24 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
ik ben maar 1 x gezakt omdat ik doorreed bij 2 fatimas die voor het zebra pad stonden te kletsen..
Na 43 lessen lijkt het me dat je het wel een keer onder de knie moet hebben.quote:Op dinsdag 18 november 2008 16:26 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Ik ging steeds afrijden, dan stopte ik 2 maanden, paar lessen, afrijden, stoppen, paar lessen etc.
Zo leer je het niet
Waarschijnlijk gigantisch veel door al die examens.quote:Op dinsdag 18 november 2008 16:26 schreef Kopbal het volgende:
[..]
Na 43 lessen lijkt het me dat je het wel een keer onder de knie moet hebben.
Hoeveel geld ben je al kwijt?
Belachelijk veel inderdaad. Rond de 200 euro ofzo toch?quote:Op dinsdag 18 november 2008 16:29 schreef Emimich het volgende:
[..]
Waarschijnlijk gigantisch veel door al die examens.
Heb het in 3x en 36 lessen was 2500 euro kwijtquote:Op dinsdag 18 november 2008 16:31 schreef Kopbal het volgende:
[..]
Belachelijk veel inderdaad. Rond de 200 euro ofzo toch?
Ik heb het in 2 keer en 28 lessen gedaan, toch zo'n 2000 euro kwijt volgens mij.
Met al die tussenposes is dat juist niet het geval.quote:Op dinsdag 18 november 2008 16:26 schreef Kopbal het volgende:
[..]
Na 43 lessen lijkt het me dat je het wel een keer onder de knie moet hebben.
Hoeveel geld ben je al kwijt?
Theorie inbegrepen ?quote:Op dinsdag 18 november 2008 16:33 schreef Gupje het volgende:
[..]
Heb het in 3x en 36 lessen was 2500 euro kwijt
al 5 jaarquote:Op dinsdag 18 november 2008 16:26 schreef Jenglejack het volgende:
[..]
Dat had ik dus bij die 2 opa's..Ze stonden godverdomme 3 meter van het zebrapad af..Ingreep -> Dus de lul.
Je hebt em nu wel neem ik aan ?
Vriend van mij heeft hetzelfde. Domste wat je kunt doen inderdaad, waarom niet gewoon in 1 ruk door?quote:Op dinsdag 18 november 2008 16:34 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Met al die tussenposes is dat juist niet het geval.
Zo is het gewoon gelopen. Studie, verhuizingen etc etc. Als ik het overnieuw kon doen had ik gewoon zo'n ANWB cursus van 10 dagen gedaan. Nu zit ik al bijna een jaar te klotenquote:Op dinsdag 18 november 2008 16:36 schreef Kopbal het volgende:
[..]
Vriend van mij heeft hetzelfde. Domste wat je kunt doen inderdaad, waarom niet gewoon in 1 ruk door?
Financieel niet haalbaar?
quote:Op dinsdag 18 november 2008 16:34 schreef Jenglejack het volgende:
[..]
Theorie inbegrepen ?
Ikzelf heb er 30 lessen over gedaan en 2 examens. totaal 1900 euro
quote:Op dinsdag 18 november 2008 16:40 schreef Zotheid het volgende:
Goedemiddag Jenglejack.
Ik heb net een zak bitterkoekjes achter elkaar opgegeten.
quote:Op dinsdag 18 november 2008 16:16 schreef Florian_ het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 18 november 2008 16:41 schreef afcajos het volgende:
[..]
gemiddelde 40 joh? Toch vreemd, iedereen op fok heeft max. 10 lessen nodig, en haalt zijn theorie&praktijk uiteraard foutloos in 1x
Anywayz, ik deed er 26 lessen van 1 uur over, maar na 1 week mn rijbewijs gehad te hebben, werd ik op een dooie zondag met 35km/h te hard aangehouden door een moterjuutboete van 240 euro en een punt eraf
Owja, mijn ouders betaalden mn rijbewijs
Puntenrijbewijsquote:Op dinsdag 18 november 2008 16:42 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Wat bedoel je met 1 punt eraf?
Van het puntenrijbewijs.quote:Op dinsdag 18 november 2008 16:42 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Hm dat is kut. Moet je meer trainenquote:
21 man. Al voel ik me wel iets ouder dan dat.quote:Op dinsdag 18 november 2008 16:41 schreef BarraCupraCuda het volgende:
jezus hoe oud zijn jullie allemaal.. ik voel me nu net een opa!
Beginnende bestuurders krijgen nu een puntenrijbewijs. Bij sommige overtredingen (alcohol, te hard rijden, bejaarden lollerpwnen op het zebrapad) krijg je een punt.quote:Op dinsdag 18 november 2008 16:42 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
HC's?quote:Op dinsdag 18 november 2008 16:45 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Zo ik ben thuis...
3 HC's zijn toch echt teveel...
Bovendien had ik net zo goed in mn bed kunnen blijven liggen...
quote:Op dinsdag 18 november 2008 16:45 schreef Jenglejack het volgende:
[..]
21 man. Al voel ik me wel iets ouder dan dat.
20quote:Op dinsdag 18 november 2008 16:41 schreef BarraCupraCuda het volgende:
Dat gaat niet met m'n gipspoot.quote:Op dinsdag 18 november 2008 16:45 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Hm dat is kut. Moet je meer trainen![]()
Ik heb net een zak van die haribo colaflesjes op gegeten![]()
En ik ben niet misselijk
Lekker manquote:Op dinsdag 18 november 2008 16:40 schreef Zotheid het volgende:
Goedemiddag Jenglejack.
Ik heb net een zak bitterkoekjes achter elkaar opgegeten.
Hee dat is best wel kut.quote:Op dinsdag 18 november 2008 16:46 schreef Kopbal het volgende:
[..]
Beginnende bestuurders krijgen nu een puntenrijbewijs. Bij sommige overtredingen (alcohol, te hard rijden, bejaarden lollerpwnen op het zebrapad) krijg je een punt.
3 punten = rijbewijs ingetrokken.
quote:Op dinsdag 18 november 2008 16:46 schreef Kopbal het volgende:
[..]
Beginnende bestuurders krijgen nu een puntenrijbewijs. Bij sommige overtredingen (alcohol, te hard rijden, bejaarden lollerpwnen op het zebrapad) krijg je een punt.
3 punten = rijbewijs ingetrokken.
Zeg ik lekker nietquote:Op dinsdag 18 november 2008 16:41 schreef BarraCupraCuda het volgende:
quote:Op dinsdag 18 november 2008 16:47 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Hee dat is best wel kut.
Krijg je dan evengoed ook nog een boete?
Ja.quote:Op dinsdag 18 november 2008 16:47 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Hee dat is best wel kut.
Krijg je dan evengoed ook nog een boete?
Yep 5 volle jaren..quote:Op dinsdag 18 november 2008 16:48 schreef afcajos het volgende:
[..]
Inderdaad, en dat geldt voor iets van 5 jaar ofzo? Ik heb mn rijbewijs nu ruim 3 jaar dus hoef nog maar 2 jaar op die andere 2 punten te passenFaal ik daarin, mag ik em opnieuw halen.
Gaat dat lukken?quote:Op dinsdag 18 november 2008 16:48 schreef afcajos het volgende:
[..]
Inderdaad, en dat geldt voor iets van 5 jaar ofzo? Ik heb mn rijbewijs nu ruim 3 jaar dus hoef nog maar 2 jaar op die andere 2 punten te passenFaal ik daarin, mag ik em opnieuw halen.
Ik ben jaloers.quote:Op dinsdag 18 november 2008 16:47 schreef Jenglejack het volgende:
[..]
Lekker man
Ik ben zo klaar met werk, dan is het tijd om ijzer te pompen.
Beetje spieren kweken kan geen kwaad.
Ik ben 26 maar doe me voor voel me als 16!quote:Op dinsdag 18 november 2008 16:41 schreef BarraCupraCuda het volgende:
Je mag nu toch staatsexamen doen? Dat schijnt een stuk relaxter te zijnquote:Op dinsdag 18 november 2008 16:50 schreef Florian_ het volgende:
Hoe vaker je zakt, hoe nerveuzer je wordt...Wat bij mij altijd weer resulteert in nogmaals falen
Wat doe je voor werk BobbyBquote:Op dinsdag 18 november 2008 16:50 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik ben 26 maar doe me voor voel me als 16!
Ik hoop het voor je man. Het is echt kut om al die tijd stil te zittenquote:Op dinsdag 18 november 2008 16:50 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Ik ben jaloers.![]()
Als ik niet geopereerd moet worden kan ik over 2 weken weer sporten.
Ik mag vanavond weer trainen, na 4 maanden blessure gehad te hebbenquote:Op dinsdag 18 november 2008 16:50 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Ik ben jaloers.![]()
Als ik niet geopereerd moet worden kan ik over 2 weken weer sporten.
Vast welquote:
Webdevverquote:
Sample?quote:Op dinsdag 18 november 2008 16:55 schreef Silentalarm het volgende:
Oeh en ik ben net gevraagd voor het eerste optreden met me bandje.
Cola disco?quote:Op dinsdag 18 november 2008 16:55 schreef Silentalarm het volgende:
Oeh en ik ben net gevraagd voor het eerste optreden met me bandje.
quote:Op dinsdag 18 november 2008 16:56 schreef Breathtaking het volgende:
Oh my gosh jullie zijn allemaal pedo's!
9 van de 10 meerderjarige mannen in deze reeks zou jou doen. In die zin, ja.quote:Op dinsdag 18 november 2008 16:56 schreef Breathtaking het volgende:
Nee een café in de stad, passen ongeveer 150 mensen in. Maar we doen het niet zojuist besloten, want we kunnen nog niet eens een uur vol spelen, kennen nog niet genoeg nummers, dus we hebben gezegd dat we rond Januarie wel wilden doen, en dan bellen ze ons wel weerquote:
Over 2 weken gaan ze het gips er hopelijk af halen. Als de foto's dan goed zijn mag ik weer sporten (hoop ikquote:Op dinsdag 18 november 2008 16:52 schreef Jenglejack het volgende:
[..]
Ik hoop het voor je man. Het is echt kut om al die tijd stil te zitten![]()
Wanneer moet je weer naar t ziekenhuis voor controle ? (2 weken?)
Ik kan al niet sporten sinds juni. Had last van m'n teen, in het begin ging ik er van op aan dat het vanzelf wel over zou gaan, maar niet dus. Half juli toch maar naar het ziekenhuis gegaan waar bleek dat m'n teen gebroken was. Omdat ze eigenlijk niet gipsen heb ik maanden met verband om me teen gelopen (soort van spalkidee). Omdat dit echter niet werkt zit ik sinds begin deze maand in het gips. En het is niet eens zeker of dit werkt, zo niet, dan gaan ze me opereren en ben ik nog meer maanden kwijt.quote:Op dinsdag 18 november 2008 16:53 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Ik mag vanavond weer trainen, na 4 maanden blessure gehad te hebben![]()
Heb ik al gedaan joh, is helemaal geen verschil (meer) met een normaal examen. Het enige wat er anders aan is is dat je begint bij een hotel of café, waar je dan een kopje koffie gaat drinken. Dit met het idee dat je dan rustiger wordt, wat nauwelijks het geval is. Ik had een oude zeur die zei dat ik moest opschieten met mn drinken, zodat we snel konden vertrekken. Vervolgens gewoon precies hetzelfde soort examen gehad als voorgaande keren.quote:Op dinsdag 18 november 2008 16:52 schreef Kopbal het volgende:
[..]
Je mag nu toch staatsexamen doen? Dat schijnt een stuk relaxter te zijn
Neuken?quote:Op dinsdag 18 november 2008 16:56 schreef Breathtaking het volgende:
Sodeju hé, is het bizar-slechte-humor-dag?quote:Op dinsdag 18 november 2008 17:00 schreef BarraCupraCuda het volgende:
ik had dus allemaal jullie vader kunnen zijn als ik in groep 1 in was gegaan op het voorstel van de juf om mijn broekje uit te trekken toen zij haar broekje al uit had
Overprikkeling.quote:Op dinsdag 18 november 2008 17:00 schreef BarraCupraCuda het volgende:
Waarom is Juup geen mod meeR?
Nog niks opgenomenquote:
Omdat ie ons zat was.quote:
Ik kreeg ookquote:Op dinsdag 18 november 2008 16:59 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Heb ik al gedaan joh, is helemaal geen verschil (meer) met een normaal examen. Het enige wat er anders aan is is dat je begint bij een hotel of café, waar je dan een kopje koffie gaat drinken. Dit met het idee dat je dan rustiger wordt, wat nauwelijks het geval is. Ik had een oude zeur die zei dat ik moest opschieten met mn drinken, zodat we snel konden vertrekken. Vervolgens gewoon precies hetzelfde soort examen gehad als voorgaande keren.
Naja en dat je dus niet op het CBR begintquote:Op dinsdag 18 november 2008 17:01 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik kreeg ookop mn examen.
Maar het enige verschil is dus dat je langer de tijd krijgt met het rijden?
Wat voor muziek maken jullie?quote:Op dinsdag 18 november 2008 17:01 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Nog niks opgenomen![]()
We waren even aan het oefenen op school, toen kwam er een muziek leraar langs die zelf ook in allemaal bandjes speelt. Hij vond het wel goed klinken en kende de baas van dat cafétje, dus hij heeft een beetje voor ons gelobby't. Zo dus.
Hoe oud ben je dan?quote:Op dinsdag 18 november 2008 17:00 schreef BarraCupraCuda het volgende:
ik had dus allemaal jullie vader kunnen zijn als ik in groep 1 in was gegaan op het voorstel van de juf om mijn broekje uit te trekken toen zij haar broekje al uit had
Jammer...quote:Op dinsdag 18 november 2008 17:03 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Naja en dat je dus niet op het CBR begint
En officieel nog wat andere dingen, maar dat heb ik dus niet gemerkt
Hij welquote:
quote:Op dinsdag 18 november 2008 17:00 schreef Emimich het volgende:
[..]
Sodeju hé, is het bizar-slechte-humor-dag?
bijna 25quote:
Rock. Best wel breed eigenlijk.quote:
quote:
Juup brengt tenminste controverse met zich mee, schijnbaar houdt BT van dat soort 'foute' mannen!quote:
Natuurlijke selectie!quote:Op dinsdag 18 november 2008 17:10 schreef Fascination het volgende:
Mien god wat zag ik vandaag een uitgemergelde vrouw. Die leeft niet lang meer denk ik
.
Wat speel je? Wel goede muziek trouwensquote:Op dinsdag 18 november 2008 17:09 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Rock. Best wel breed eigenlijk.
Ik zal ff wat dingetjes neerzetten die we coveren:
En nog een paar nummers, kunnen er nu zo'n 6/7 + nog 1 eigen nummer.
Ja, dat is eigenlijk ook alleen maar omdat bp er nog niet isquote:
Gave nummersquote:Op dinsdag 18 november 2008 17:09 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Placebo !quote:Op dinsdag 18 november 2008 17:09 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Ik speel gitaar. Dankjequote:Op dinsdag 18 november 2008 17:11 schreef Gupje het volgende:
[..]
Wat speel je? Wel goede muziek trouwens
Ook bedanktquote:
Iets specifieker?quote:Op dinsdag 18 november 2008 17:12 schreef Emimich het volgende:
Topicopvulling want er staan hier posts die ik niet mag. Helpen jullie even?
quote:Op dinsdag 18 november 2008 17:12 schreef Emimich het volgende:
Wat kan ik doen om te helpen?quote:Op dinsdag 18 november 2008 17:12 schreef Emimich het volgende:
Dat durf ik na gisteren niet meer!quote:Op dinsdag 18 november 2008 17:13 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Iets specifieker?
Wat is er gebeurd gisteren?quote:Op dinsdag 18 november 2008 17:14 schreef Emimich het volgende:
[..]
Dat durf ik na gisteren niet meer!
Dit?quote:
Hehequote:Op dinsdag 18 november 2008 17:15 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Dit?
Ik ben vandaag kerstliedjes aan het oefenen zodat ik de blits kan maken bij mijn familie dit jaar.![]()
Ik moest lachenquote:
Dat kan ook nog.quote:Op dinsdag 18 november 2008 17:17 schreef Fascination het volgende:
[..]
Hehe. Doe "all I want for christmas" van Mariah Carey
![]()
.
Sufjan Stevensquote:Op dinsdag 18 november 2008 17:18 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Dat kan ook nog.
Ik ben nu bezig met O come o come emmanuel.
Die heeft Sufjan Steens ook gecoverd.
Ooh gooien we het nu over deze boeg?quote:Op dinsdag 18 november 2008 17:10 schreef Emimich het volgende:
Juup, scheer je weg gladjakker, BT is van ons!![]()
Iemand anders zijn mondje even voor jou laten opendoenquote:Op dinsdag 18 november 2008 17:19 schreef Emimich het volgende:
Lief dagboek,
gisteren heb ik mijn mondje opengehaald aan iets scherps. Wat moet ik nu doen?
Groetjes,
Emimich
wat stoptje je nou weer in je mond?quote:Op dinsdag 18 november 2008 17:19 schreef Emimich het volgende:
Lief dagboek,
Groetjes,
Emimich
Zout.quote:Op dinsdag 18 november 2008 17:19 schreef Emimich het volgende:
Lief dagboek,
Groetjes,
Emimich
Nicequote:Op dinsdag 18 november 2008 17:09 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
quote:
You're all mine!quote:Op dinsdag 18 november 2008 17:20 schreef Breathtaking het volgende:
Ooh gooien we het nu over deze boeg?
Hehe!quote:Op dinsdag 18 november 2008 17:21 schreef Silentalarm het volgende:
Hier zeggen VOLSPAMMEN is zoiets als gratis ijsjes op een zomerdag wanneer het 35 graden is.
Dat ken ik heul nietquote:Op dinsdag 18 november 2008 17:18 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Dat kan ook nog.
Ik ben nu bezig met O come o come emmanuel.
Die heeft Sufjan Stevens ook gecoverd.
Hm jawel, maar ik moet zeggen dat het onze zanger redelijk lukt. Maar het is natuurlijk niet zo goed als de ECHTE placebo, dat is best wel niet te evenaren.quote:Op dinsdag 18 november 2008 17:21 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Nice! Is placebo niet ontzettend moeilijk qua zang?
Horizon verbreden blijf ik een leuke uitdrukking vindenquote:Op dinsdag 18 november 2008 17:22 schreef Fascination het volgende:
[..]
Dat ken ik heul niet. Ik moet echt m'n horizon gaan verbreden
.
Nog leuke dingen meegemaakt vandaag?
QFTquote:Op dinsdag 18 november 2008 17:23 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Hm jawel, maar ik moet zeggen dat het onze zanger redelijk lukt. Maar het is natuurlijk niet zo goed als de ECHTE placebo, dat is best wel niet te evenaren.
Dat zijn liedjes die we zongen toen ik nog in het kerkkoor zat.quote:Op dinsdag 18 november 2008 17:22 schreef Fascination het volgende:
[..]
Dat ken ik heul niet. Ik moet echt m'n horizon gaan verbreden
.
Nog leuke dingen meegemaakt vandaag?
quote:
Ja, je hebt iemand gepijpt met een cockring om en daar heb je je aan gesneden, daarom doet je mond nu pijn. Toch?quote:Op dinsdag 18 november 2008 17:22 schreef Emimich het volgende:
[..]
You're all mine!![]()
Heb je mijn dagboek al gelezen..?
Oke, nou doen jullie goedquote:Op dinsdag 18 november 2008 17:23 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Hm jawel, maar ik moet zeggen dat het onze zanger redelijk lukt. Maar het is natuurlijk niet zo goed als de ECHTE placebo, dat is best wel niet te evenaren.
quote:Op dinsdag 18 november 2008 17:24 schreef Emimich het volgende:
BarraCapraCuda gaat de belangrijkste awards winnen als baggeruser!
Dank je, toch nog iemand met empathie hier.quote:Op dinsdag 18 november 2008 17:29 schreef Breathtaking het volgende:
Ja, je hebt iemand gepijpt met een cockring om en daar heb je je aan gesneden, daarom doet je mond nu pijn. Toch?
Beterschap in ieder geval!
serieus dat heeft mijn vriendin nu ookquote:Op dinsdag 18 november 2008 17:31 schreef Emimich het volgende:
[..]
Dank je, toch nog iemand met empathie hier.
Toch jammer van dat korstje aan de rand van mijn mond nu!
IEHL. Dan is het net of je Herpes hebtquote:Op dinsdag 18 november 2008 17:31 schreef Emimich het volgende:
[..]
Dank je, toch nog iemand met empathie hier.
Toch jammer van dat korstje aan de rand van mijn mond nu!
Posttraumatische herpes?quote:Op dinsdag 18 november 2008 17:33 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
IEHL. Dan is het net of je Herpes hebt!
Kerkkoorquote:Op dinsdag 18 november 2008 17:27 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Dat zijn liedjes die we zongen toen ik nog in het kerkkoor zat.![]()
Vandaag heb ik niet zoveel gedaan. Jij?
Noes, de baas der fipo's is wieder...quote:Op dinsdag 18 november 2008 17:32 schreef Broekpaling het volgende:
HOI ENZO
quote:Op dinsdag 18 november 2008 17:33 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Dat betekent dat je gelijk hebtquote:
dankjuuuquote:Op dinsdag 18 november 2008 17:30 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Oke, nou doen jullie goed! Succes met optreden alvast
en leuk dat jullie gevraagd zijn!
Ik win er zelf ook één dus loop nou maar niet zo hard van stapel!quote:Op dinsdag 18 november 2008 17:31 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
zou je denken.... dan ga ik je noemen in mijn speech
Ja, dat was eigenlijk best leerzaam.quote:Op dinsdag 18 november 2008 17:35 schreef Fascination het volgende:
[..]
Kerkkoor? Ben je gelovig
?
Mm heb een werkgroep gevolgd wat wel redelijk leuk was.
quote:Op dinsdag 18 november 2008 17:36 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Noes, de baas der fipo's is wieder...
Nee, dit is de eerste keer dat ik er van hoor.quote:Op dinsdag 18 november 2008 17:37 schreef Fascination het volgende:
I will control your soul!!![]()
Jullie kennen Traci Lords toch wel he?
Iewjakieboebah.quote:Op dinsdag 18 november 2008 17:38 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Als dat bestond zou ik het nu ook hebben!
Net of?quote:Op dinsdag 18 november 2008 17:33 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |