quote:Op donderdag 21 augustus 2008 19:58 schreef McFearless het volgende:
Ik ben even n00bs aan het ownen op CoD4 terwijl er een vijftienjarig breezersletje aan mijn penis zuigt.
quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 23:19 schreef IQM het volgende:
Wat Breath betreft is op haar 'geilen' een groot woord.Breath is namelijk meer dan een (naakt)foto. Ze is ook nog een mens van vlees en bloed, weet je.
Ik geil niet op haar.
quote:Op zondag 26 oktober 2008 23:44 schreef remlof het volgende:
Er is bijna geen topicreeks waar zoveel bans vallen als in deze en dat is niet iets om trots op te zijn.
quote:Op woensdag 12 november 2008 13:54 schreef Skaff-a het volgende:
godverdommekankerkut!!!!!! ik weet gewoon niet hoe ik een nieuwe SC moet openen!!!_____
Mijn gewaardeerde vriendin!quote:Op dinsdag 18 november 2008 15:04 schreef Breathtaking het volgende:
Hoi
Gaan jullie in de crew awards op mij stemmen!?quote:Op dinsdag 18 november 2008 15:03 schreef Emimich het volgende:
Voor alle baaskes nog een keer in dit topic:
[FOK!awards] Users
Bedankt en dat heet een ondertitel!quote:Op dinsdag 18 november 2008 15:09 schreef afcajos het volgende:
Emimich, ik moest wel lachen om je sig(of hoe dat ding heet)sorry bt
![]()
morguhquote:
Voor wat hoort wat.quote:Op dinsdag 18 november 2008 15:10 schreef boem-dikkie het volgende:
Gaan jullie in de crew awards op mij stemmen!?
voor wat hoort watquote:Op dinsdag 18 november 2008 15:10 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Gaan jullie in de crew awards op mij stemmen!?
Geeneens een award voor meest geniaale uitspraak.quote:Op dinsdag 18 november 2008 15:03 schreef Emimich het volgende:
Voor alle baaskes nog een keer in dit topic:
[FOK!awards] Users
En ook geen voor geilste avatar!quote:Op dinsdag 18 november 2008 15:16 schreef McFearless het volgende:
Geeneens een award voor meest geniaale uitspraak.
Op jouw stem ik nietquote:Op dinsdag 18 november 2008 15:12 schreef Emimich het volgende:
[..]
Voor wat hoort wat.
Nomineer mij bij de users in de juiste categorie en gij zult oogsten wat gij gezaaid hebt!
Klappen doe je ook met je handenquote:Op dinsdag 18 november 2008 15:18 schreef Emimich het volgende:
Voor alle haters hier, heb gisteravond mijn voet dubbel geklapt met zaalvoetbal!
Die 4 stemmen van rebelse tieners die je nu gaat krijgen zijn echt niet genoeg om je een verkiezing te laten winnen hoor. Dit was een foute keuze à la de magnitude van de keuze voor Palin.quote:
Ik doe niet irritant, ik bedrijf enkel en alleen burgerjournalistiek. Met een relsausje want het is uiteraard KLB.quote:Op dinsdag 18 november 2008 15:19 schreef Breathtaking het volgende:
Waarom ben ik eigenlijk je verkozene om ongelooflijk irritant tegen te doen?
Zoek een andere bezigheid want hier ben je slecht in.quote:Op dinsdag 18 november 2008 15:20 schreef Emimich het volgende:
[..]
Ik doe niet irritant, ik bedrijf enkel en alleen burgerjournalistiek. Met een relsausje want het is uiteraard KLB.
De ironie van dat statement!quote:Op dinsdag 18 november 2008 15:23 schreef Breathtaking het volgende:
Zoek een andere bezigheid want hier ben je slecht in.
Tsjah, ik kan niet anders dan je daarin gelijk geven. Het lijkt wel een complot.quote:Op dinsdag 18 november 2008 15:23 schreef McFearless het volgende:
Dat zijn toch twee potentiële McFearless-awards.
Plak hem even erbij in de Wiki!quote:Op dinsdag 18 november 2008 15:25 schreef Kopbal het volgende:
Ik heb trouwens al 3 keer gepost. Mag mijn UI nu in de OP?
van een hazenkarkas valt altijd wel een lekkere bouillon te trekkenquote:
Geweldig dat jij het ook inzie, nu sta ik niet alleen.quote:Op dinsdag 18 november 2008 15:25 schreef Emimich het volgende:
[..]
Tsjah, ik kan niet anders dan je daarin gelijk geven. Het lijkt wel een complot.
Doe eens een wilde gok, we weten allebei dat je niet dom bent!quote:Op dinsdag 18 november 2008 15:29 schreef Breathtaking het volgende:
Wat is er ironisch aan?
Jeweettog kaste-brotha!quote:Op dinsdag 18 november 2008 15:31 schreef McFearless het volgende:
Geweldig dat jij het ook inzie, nu sta ik niet alleen.
Ik heb geen flauw idee. Je mag het me even haarfijn uitleggen!quote:Op dinsdag 18 november 2008 15:34 schreef Emimich het volgende:
[..]
Doe eens een wilde gok, we weten allebei dat je niet dom bent!
Leg anders eens uit.quote:Op dinsdag 18 november 2008 15:34 schreef Emimich het volgende:
[..]
Doe eens een wilde gok, we weten allebei dat je niet dom bent!
Wut?!quote:Op dinsdag 18 november 2008 15:03 schreef PretKroket het volgende:
Waarom staat mijn portret (3e van rechts) in het 4e plaatje van boven? Daar heb ik geen toestemming voor gegeven.
Ooh, dus daarom ging je jezelf maar quoten ed toen niemand er op in gingquote:Op dinsdag 18 november 2008 15:39 schreef Emimich het volgende:
KLB draait op rellen en goede topics (en in mindere mate goede posts). Mijn bevinding viel in de eerste categorie en was, gezien de reacties van verschillende kanten, simpelweg een succes. Als er niemand op gereageerd had dan was ik het met je eens geweest. Na minstens 15 reacties in die thread en nog een veelvoud daaraan in andere threads is dit gewoon een succes geweest.
Uh.. wanneer?quote:Op dinsdag 18 november 2008 15:40 schreef Breathtaking het volgende:
Ooh, dus daarom ging je jezelf maar quoten ed toen niemand er op in ging?
Mooi zo met je kut kastesquote:Op dinsdag 18 november 2008 15:18 schreef Emimich het volgende:
Voor alle haters hier, heb gisteravond mijn voet dubbel geklapt met zaalvoetbal!
quote:
quote:Op maandag 17 november 2008 19:31 schreef Emimich het volgende:
BT heeft een vaginale piercing!!!111!1!11!1
Denk ik...quote:
ook een vrolijke middag terugquote:Op dinsdag 18 november 2008 15:43 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Mooi zo met je kut kastes
Goedemiddag trouwens.
Hmm, dat zou wel eens kunnen.quote:Op dinsdag 18 november 2008 15:44 schreef BobbyB het volgende:
Denk ik...
Love is in the air!quote:Op dinsdag 18 november 2008 15:43 schreef Maisnon het volgende:
Mooi zo met je kut kastes
Goedemiddag trouwens.
Zou jij autistisch kunnen zijn?quote:Op dinsdag 18 november 2008 15:46 schreef MiVer het volgende:
ook een vrolijke middag terug
sukkels met hun 5 kasten
per definitie zijn bazen papkokers
5 kasten hahaha
[ afbeelding ]
zou best eens kunnen jaquote:
quote:Op dinsdag 18 november 2008 15:49 schreef Kopbal het volgende:
achter dat is, en ik had hem gewoon in m'n m'n bankpasje Kom er net doormidden portemonnee.
Zeg aapje, kun je ook normaal typen?quote:Op dinsdag 18 november 2008 15:46 schreef MiVer het volgende:
[..]
ook een vrolijke middag terug
sukkels met hun 5 kasten
per definitie zijn bazen papkokers
5 kasten hahaha
Respect brotha, na Juup's vertrek is er natuurlijk een auti-machtsvacuüm ontstaan.quote:Op dinsdag 18 november 2008 15:50 schreef MiVer het volgende:
zou best eens kunnen ja
uitslag volgt later
maar geen zorgen
goed hart
groetjes
Mijn portemonnee blijft leeg op deze manier ja.quote:Op dinsdag 18 november 2008 15:51 schreef Emimich het volgende:
En de Coolsingel bleef leeg..
zeg plurkquote:Op dinsdag 18 november 2008 15:51 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Zeg aapje, kun je ook normaal typen?
Vol wanhoop kwam je naar me toe geloop of gekropen,quote:
Hahahaquote:Op dinsdag 18 november 2008 15:55 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Vol wanhoop kwam je naar me toe geloop of gekropen,
Met een dikke hoop pokon met je sik in de dope,
En een dikke pot stroop om met je pik in te poken
respect terugquote:Op dinsdag 18 november 2008 15:51 schreef Emimich het volgende:
[..]
Respect brotha, na Juup's vertrek is er natuurlijk een auti-machtsvacuüm ontstaan.
Je hoort je ouders ballen want je,quote:Op dinsdag 18 november 2008 15:55 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Vol wanhoop kwam je naar me toe geloop of gekropen,
Met een dikke hoop pokon met je sik in de dope,
En een dikke pot stroop om met je pik in te poken
De vorige keer dat ie in m'n fotoboek gepoept had bleef de lucht na 5 keer wassen nog hangenquote:Op dinsdag 18 november 2008 15:58 schreef Breathtaking het volgende:
Ooh en ik wil jullie mooi nieuws brengen!
De liefste/leukste/beste/STOERSTE users kunnen een dezer dagen een cadeautje in hun fobo verwachten van D_A
Sodeju hé, iedere negatieve award is er één te weinig voor je!quote:Op dinsdag 18 november 2008 16:02 schreef dagdag het volgende:
heb een bericht
bt bent u een vrouw
mooi dat is waar ik van jou
mail even de cupmaat door en mischien dat er iemand wat in je boort
later
Kaste-concurrentie!quote:Op dinsdag 18 november 2008 15:58 schreef Breathtaking het volgende:
De liefste/leukste/beste/STOERSTE users kunnen een dezer dagen een cadeautje in hun fobo verwachten van D_A
Ik brak je been met een baksteen,quote:Op dinsdag 18 november 2008 15:59 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Je hoort je ouders ballen want je,
hebt een veels te dunne wandje
Sukkel. Wat bezielt je
Iedereen vindt je beetje debieltje
Bedankt voor je berichtquote:Op dinsdag 18 november 2008 16:02 schreef dagdag het volgende:
heb een bericht
bt bent u een vrouw
mooi dat is waar ik van jou
mail even de cupmaat door en mischien dat er iemand wat in je boort
later
doe maar de sleutels van een nieuwe lambo... ben mijn auto zatquote:Op dinsdag 18 november 2008 15:58 schreef Breathtaking het volgende:
Och armequote:Op dinsdag 18 november 2008 16:03 schreef Maisnon het volgende:
[..]
De vorige keer dat ie in m'n fotoboek gepoept had bleef de lucht na 5 keer wassen nog hangen
Jij kan tenminste rijdenquote:Op dinsdag 18 november 2008 16:07 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
doe maar de sleutels van een nieuwe lambo... ben mijn auto zat
O... S.. M?quote:Op dinsdag 18 november 2008 16:04 schreef Emimich het volgende:
Speelt hier trouwens iemand OSM?
Heheheheherkenbaarquote:Op dinsdag 18 november 2008 16:08 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Jij kan tenminste rijdenM'n vriendin rijdt momenteel in mijn auto omdat ik steeds faal bij m'n praktijkexamen
ah de ananas en krijg ikquote:Op dinsdag 18 november 2008 16:07 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
doe maar de sleutels van een nieuwe lambo... ben mijn auto zat
Ben vandaag weer begonnen, ingestapt in een competitie met Schalke dat pas 13 punten uit 8 wedstrijden heeft en 1ste moet worden!quote:Op dinsdag 18 november 2008 16:07 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Ik speelde het, alleen ben al een tijdje gestopt.![]()
Waar gaat het dan iedere keer mis?quote:Op dinsdag 18 november 2008 16:08 schreef Florian_ het volgende:
Jij kan tenminste rijdenM'n vriendin rijdt momenteel in mijn auto omdat ik steeds faal bij m'n praktijkexamen
Dat is toch wel ernstig, dat je vriendin (een vrouw, notabene) wel auto rijdt, en jij niet. Maar aan de andere kant, heeft zij wellicht bepaalde handelingen verricht daarvoor.quote:Op dinsdag 18 november 2008 16:08 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Elke keer iets anders, dat is het probleem juistquote:Op dinsdag 18 november 2008 16:11 schreef Emimich het volgende:
[..]
Waar gaat het dan iedere keer mis?
Die TTT's van tegenwoordig!quote:Op dinsdag 18 november 2008 16:12 schreef BobbyB het volgende:
Dat is toch wel ernstig, dat je vriendin (een vrouw, notabene) wel auto rijdt, en jij niet. Maar aan de andere kant, heeft zij wellicht bepaalde handelingen verricht daarvoor.
Daaaaaaag.quote:Op dinsdag 18 november 2008 16:14 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Elke keer iets anders, dat is het probleem juist
En ik ben ook een aantal keer genaaid![]()
"ja je bent gezakt, want je reed daar iets te lang in je één, dat is slecht voor het mileu"
Hoeveel lessen heb je er nu op zitten en ga je nu nog een keer op examen?quote:Op dinsdag 18 november 2008 16:14 schreef Florian_ het volgende:
Elke keer iets anders, dat is het probleem juist
En ik ben ook een aantal keer genaaid![]()
"ja je bent gezakt, want je reed daar iets te lang in je één, dat is slecht voor het mileu"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |