Dit is deel van het verwerkingsprocesquote:
Oh noes, nu doe je ook nog is zelf eng.quote:Op dinsdag 18 november 2008 14:26 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Dit is deel van het verwerkingsprocesGeconfronteerd worden met het probleem, teneinde het probleem helder te kunnen benoemen en zodoende gericht aan te kunnen pakken.
Neu, niet echt. Iig niet iets wat ik hier zou gaan besprekenquote:Op dinsdag 18 november 2008 14:24 schreef Bravebart het volgende:
[..]
nee klopt, maar ik dacht, misschien is er wat anders aan de hand
Ik wil 'm niet eens luisterenquote:
quote:Op dinsdag 18 november 2008 14:27 schreef Puala het volgende:
[..]
Oh noes, nu doe je ook nog is zelf eng.
Okquote:Op dinsdag 18 november 2008 14:28 schreef Piles het volgende:
[..]
Neu, niet echt. Iig niet iets wat ik hier zou gaan bespreken![]()
Lekker handig danquote:Op dinsdag 18 november 2008 14:32 schreef Piles het volgende:
Heb bericht van mn laptop, en ze trappen er niet in
Gooide het defect op de consumentengarantie (veel langer dan fabrieksgarantie), maar dat moet je bij je verkoper verhalen, en niet bij de fabrikant. Laat de verkoper nou net failliet gegaan zijn![]()
Fujitsu Siemens, de 2 lampen in mn schermquote:Op dinsdag 18 november 2008 14:34 schreef Puala het volgende:
[..]
Lekker handig dan. Best wel een shit situatie, maar wat voor laptop heb je en wat is er precies kapot?
nieuwe laptopquote:Op dinsdag 18 november 2008 14:36 schreef Piles het volgende:
[..]
Fujitsu Siemens, de 2 lampen in mn scherm
En die schijnen best duur te zijn
Maar moet wel snel wat regelen, want hij moet wel mee op vakantie, over 4 weken
koop gewoon mijn laptop overquote:Op dinsdag 18 november 2008 14:36 schreef Piles het volgende:
[..]
Fujitsu Siemens, de 2 lampen in mn scherm
En die schijnen best duur te zijn
Maar moet wel snel wat regelen, want hij moet wel mee op vakantie, over 4 weken
Is dat zo?quote:Op dinsdag 18 november 2008 14:40 schreef GlowMouse het volgende:
"Met Piles de dichter" hadden we afgesproken voor de TT
dan spammen we gewoon deze snel vol en kan dat bij de volgendequote:Op dinsdag 18 november 2008 14:40 schreef GlowMouse het volgende:
Das een beetje overdrevenquote:
Nog zo'n probleem-geval toch? Nee dank jequote:Op dinsdag 18 november 2008 14:40 schreef Puala het volgende:
koop gewoon mijn laptop overheb je gelijk lampen er bij
Oh nee hè, heb je hem ook weerquote:Op dinsdag 18 november 2008 14:40 schreef GlowMouse het volgende:
Nou er moet nieuwe vista op en shit. En dan moet het verholpen zijn eigenlijk. Maar je krijgt de verzekering er bij hoorquote:Op dinsdag 18 november 2008 14:41 schreef Piles het volgende:
[..]
Das een beetje overdreven
Eerst maar eens kijken wat repareren kost
[..]
Nog zo'n probleem-geval toch? Nee dank je
Maar dan heb jij geen laptop meer, dat kan niet natuurlijkquote:Op dinsdag 18 november 2008 14:43 schreef Puala het volgende:
[..]
Nou er moet nieuwe vista op en shit. En dan moet het verholpen zijn eigenlijk. Maar je krijgt de verzekering er bij hoor
ik heb nog 7 andere computersquote:Op dinsdag 18 november 2008 14:50 schreef Piles het volgende:
[..]
Maar dan heb jij geen laptop meer, dat kan niet natuurlijk
groot gelijkquote:Op dinsdag 18 november 2008 14:51 schreef Piles het volgende:
[..]
[SES PRIJSVRAAG] FOK! zat eens te denken...
Maar ik weiger
Die kans is groot, lekker over de platenbeurs in Utrecht slenteren.quote:Op dinsdag 18 november 2008 14:22 schreef nicomart het volgende:
[..]
Ah.. dan hoop ik je niet te zien zondag
Je post weerquote:Op dinsdag 18 november 2008 14:55 schreef Piles het volgende:
[..]
![]()
![]()
Heb 2 weken niet gepost, en miste het eigenlijk niet. Dus ik ben afgekickt![]()
Hij voelt zichzelf gewoon niet zo fijn,quote:
Als je even op de klok rechtsonder dubbel klikt,quote:Op dinsdag 18 november 2008 15:16 schreef Puala het volgende:
bah, ik zit nu al de klok vooruit te kijken
lijkt me van niet, hoezo?quote:Op dinsdag 18 november 2008 15:23 schreef Bravebart het volgende:
Is het de bedoeling zoveel mogelijk spel- en taalfouten te maken in de gedichten?
ja, maar dat kan ik niet bij mijn collega'squote:Op dinsdag 18 november 2008 15:19 schreef nicomart het volgende:
[..]
Als je even op de klok rechtsonder dubbel klikt,
dan zet je die klok vooruit en is 5 uur zo geflikt.
De eventuele spel- en taalfouten die ik in mijn gedichten tentoonspreid,quote:Op dinsdag 18 november 2008 15:23 schreef Bravebart het volgende:
Is het de bedoeling zoveel mogelijk spel- en taalfouten te maken in de gedichten?
Als dichter mag je spelen met woorden, maar euhm spel- en taalfouten horen er verder niet in hoor.quote:Op dinsdag 18 november 2008 15:27 schreef nicomart het volgende:
[..]
De eventuele spel- en taalfouten die ik in mijn gedichten tentoonspreid,
kunnen worden toegeschreven aan dichterlijke vrijheid.
Nu verstier je mijn vertierquote:Op dinsdag 18 november 2008 15:28 schreef Puala het volgende:
[..]
Als dichter mag je spelen met woorden, maar euhm spel- en taalfouten horen er verder niet in hoor.
Kijk, met deze vrouw kan pratenquote:Op dinsdag 18 november 2008 15:28 schreef Puala het volgende:
[..]
Als dichter mag je spelen met woorden, maar euhm spel- en taalfouten horen er verder niet in hoor.
Zoals een hoop fokkers al eens schrevenquote:Op dinsdag 18 november 2008 15:29 schreef nicomart het volgende:
[..]
Nu verstier je mijn vertier
en heb ik met het maken van mijn gedichten minder plezier.
Dat zou ook niet wonder schoon zijn,quote:Op dinsdag 18 november 2008 15:29 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Kijk, met deze vrouw kan praten
de Nederlandsche taal heeft haar nog niet verlaten
Die gedachte mag ik graag delenquote:Op dinsdag 18 november 2008 15:32 schreef Puala het volgende:
[..]
Dat zou ook niet wonder schoon zijn,
gezien ik vaak op papier schrijf in rijm.
Ik heb al vele prijzen in mijn kast staan,
dus laat ik mijn pen aardig vaak gaan.
Hier op fok ga ik echter niet mee doen,
ik wacht wel op een mooi gedicht in mijn schoen.
Ik ben nog te kort actief hier,quote:Op dinsdag 18 november 2008 15:34 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Die gedachte mag ik graag delen
ik houd ervan om met woorden te spelen
maar niet op een medium als fok
daar volg ik liever de stok
Wij gaan in elk geval wel verder als enkel 2 regels op rijmquote:Op dinsdag 18 november 2008 15:35 schreef nicomart het volgende:
Het doet me verder niet zo veel,
maar jullie zijn lekker niet zo origineel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |