SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The Outside Agency
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 5 december 2008 15:54 schreef beunhaas96 het volgende:
Het is 30 meter lang en stinkt naar pis?ik dacht op de kankerafdelingSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
The Outside Agency
Ja die is ook hard jaquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 5 december 2008 11:12 schreef DSS24 het volgende:
Wat is een neger met lepra in het zwembad?waarom een neger?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
We'll never stop, we'll never quit, 'cause we are Metallica!
meestal nietquote:Op maandag 8 december 2008 17:02 schreef shroomer het volgende:
Demo verschilt meestal weinig van het eindproduct.
Een neger met lepra is toch ook een lepra patiënt ? alleen anders geformuleerdquote:Op maandag 8 december 2008 10:09 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik dach dat het een lepra patiënt was
...je had beter kunnen wensen dat je de basisschool had afgemaakt...'t leest zo kut dat je mop alle potentie verliest...quote:Op dinsdag 18 november 2008 14:55 schreef Trevland het volgende:
Ik liep laatst over straat en zij:"God ik leef mijn hele leven al goed dus ik vind dat ik wel wat mag wensen" Promt was god er en hij zij is goed. Je krijgt 1 wnes. Ik zo nou ik wil wel een brug van hier naar hawai. Nou zij god moet het meteen weer materialistische?. God zij: Ik kan die brug wel voor je bouwen maar denk eens aan al dat matriaal dat ik nodig heb. Doe eens een wens met wat meer diep gang en niet zo materialistische. Nou zij ik: Ik wil weten wat vrouwen denken persies weten wat ik moet doen om ze intepalmen. God: Wat was dat nou met een brug?
Kom zelf met een goede mop dan. Afkraken is makkelijk.quote:Op dinsdag 9 december 2008 09:07 schreef Make-Yourself het volgende:
[..]
...je had beter kunnen wensen dat je de basisschool had afgemaakt...'t leest zo kut dat je mop alle potentie verliest...
...ben té slecht in ('t onthouden van) moppen....quote:Op dinsdag 9 december 2008 18:01 schreef bikkeltje2 het volgende:
[..]
Kom zelf met een goede mop dan. Afkraken is makkelijk.
en nu in het nederlands graagquote:Op donderdag 11 december 2008 12:52 schreef Make-Yourself het volgende:
oke oke oke...ik heb een goeie!...![]()
!!
كتابة تعبير
في واحدغبي يدرس في المدرسة و عليه تعبير قال المعلم ابيكم تعبرون في عشر صفحات الغبي كتب في أول صفحة ركب الرجل الخيل و في آخر صفحة نزل الرجل من
الخيل وفي وسط الصفحة درقن درقن درقن درقن درقن درقن درقن
Wheheheheheee...!!!!
![]()
![]()
![]()
![]()
In Ahdgbe geleerd op school en de leraar vertelde dat hij een nogal domme Tabron tien pagina's tellende boek op de eerste pagina achter paarden en mannen in de laatste bladzijde van de mannen kreegquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |