quote:Op donderdag 4 december 2008 10:38 schreef L.Denninger het volgende:
Ik ging laatst ff een pintje pakken in cafe "De oude koe", gezellig
Dus ik zit daar een beetje te kleppen met die barkeeper onder het genot van een pintje en het gebrek van een sigaretje, roept een kerel die ook aan de bar hangt opeens "zevenenveertig !".
Ik kijk verbaasd op, zie ik opeens de rest van de lui die aan de bar hangt in lachen uitbarsten.
Verbaasd leeg ik mijn pintje, en net als ik een nieuwe wil bestellen roept iemand anders "achtentachtig !".
Paar seconden stilte, en weer buldert iedereen het uit.
Dus ik vraag aan de barkeeper - "Joh, wat is dat toch dat er iemand een getal roept en de rest dan begint te lachen ?".
Dus de barkeeper legt uit : "Nou, dat zijn de jongens van de moppenclub. Die komen hier al jaren om elkaar moppen te vertellen. Maar ja, al die moppen kennen ze eigenlijk onderhand wel, dus om tijd te besparen hebben ze de moppen genummerd, en nu hoeven ze alleen nog maar het nummer te roepen en dan weet de rest welke mop er bedoeld wordt !".
Verdomd ingenieus en efficient systeem, leek mij zo - na mijn 8e biertje
Ik hoor nog een paar getallen voorbij komen inclusief gebulder, dus ik denk - laat ik ook eens meedoen.
Ik wacht dus tot er weer een stilte valt, en ik roep
"zevenhonderdeenentachtig !"
Akelige stilte.
Nog meer akelige stilte.
Nog meer akelige stilte.
...Maar na 30 seconden beginnen er links en rechts mensen van hun kruk te vallen en te gieren van het lachen, en 1tje stikt bijna van het lachen.
Dus ik vraag als ze weer zijn bijgekomen - "Zeg, wat was er nou zo grappig ?"
Zegt die ene kerel :
"Die kenden we nog niet !"
Nee ik hou niet van moppen over mensen met een spraakgebrekquote:Op donderdag 4 december 2008 14:11 schreef bikkeltje2 het volgende:
[..]
![]()
Achthonderddrieenvijtig is nog beter!![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat zijn 100 homo's achter elkaar?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.er komt een eend klaarSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Er loopt een kip tegen de muurSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat is erger dan Jan SmitSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat heb je als je Frans Bauer 10 minuten onder water houdt?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoe komt een blanke uit de zwarte zee?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Why are pirates so tough?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Waarom likt een hond zijn lul?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Waarom likt een hond zijn lul 2 keer?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Waarom viel de aap uit de boom?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat doe je als Frans Bauer, Jan Smit, Gordon en Gerard Joling opgesloten zitten in een luchtdicht hok?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik weiger iets over mijzelf te vertellen, je vraagt het maar mooi zelf![]()
Roodkapje loopt door het bos om een mand met eten bij haar oma te brengen.
onderweg komt ze sneeuwwitje tegen, ze stopt en vraagt:
Hallo Sneeuwwitje, wat ben je aan het doen?
- Ik ben aan bloementjes aan het verzamelen
Roodkapje loopt verder en na enige minuten komt ze de houthakker tegen, ze stopt en zegt:
Hallo Houthakker, wat ben je aan het doen?
- Ik ben hout aan het hakken.
Na weer 10 minuten gelopen te hebben komt ze pinokkio tegen,
Ze bedenkt zich geen moment, stormt op hem af, gooit hem op de grond, gaat op zijn gezicht zitten en schreeuwt keihard:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik weiger iets over mijzelf te vertellen, je vraagt het maar mooi zelf![]()
Stond ik laatst op de bus te wachten, schreeuwt er een omstander:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.vrouwen zijn net als typex
eerst zijn ze je type en dan je ex
Wat krijg je als je een dom blondje kruist met een olifantSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 22% gewijzigd door student_van_het_leven op 04-12-2008 15:04:28 ]Ik weiger iets over mijzelf te vertellen, je vraagt het maar mooi zelf![]()
Een klein meisje loopt op een dag de badkamer binnen en ziet der moeder uit de douche komen ,ze kijkt met grote ogen naar naar haar tieten en vraagt
"mama, krijg ik dat later ook?",
"ja schat dat krijg je later ook".
volgende dag ziet ze haar vader douche en kijkt met open mond naar zijn klokke spel, en vraagt "papa, krijg ik dat later ook?".
antwoord papa,SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik weiger iets over mijzelf te vertellen, je vraagt het maar mooi zelf![]()
Loopt een dief over een boswegquote:Op donderdag 4 december 2008 16:32 schreef haakon het volgende:
komt een pyromaan bij een wegrestaurant.
weg restaurant
bos wegzzz![]()
Dacht dat ik m al gezien of zelf gepost heb maar hij moet gewoon in dit rijtje
Brand in het weeshuis...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op donderdag 4 december 2008 15:27 schreef student_van_het_leven het volgende:
Een klein meisje loopt op een dag de badkamer binnen en ziet der moeder uit de douche komen ,ze kijkt met grote ogen naar naar haar tieten en vraagt
"mama, krijg ik dat later ook?",
"ja schat dat krijg je later ook".
volgende dag ziet ze haar vader douche en kijkt met open mond naar zijn klokke spel, en vraagt "papa, krijg ik dat later ook?".
antwoord papa,SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Dochtertje naar haar vader.
"Pap, mag ik de auto lenen?"
"Ja is goed, maar dan moet je wel even stokslobberen."
Ze zucht maar gaat aan de slag want ze wil graag uit vanavond.
Opeens zegt ze: " Gadverdamme, hij smaakt naar stront. !!"SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Komt een man bij de dokter,SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The Outside Agency![]()
Komt een man bij de bakker.
Man:"Mag ik 3 wit van u?"
De bakker:"Ik zou even voor u kijken."
De bakker loopt naar achter, pakt z'n geweer en schiet 3 keer door de piano.
Komt ie terug:"Nee, heb ik niet."The Outside Agency![]()
Zitten 2 mussen op het dak, zegt de ene:"Hoi."
De ander: "Hou je bek, mussen kunnen niet praten."The Outside Agency![]()
Verschil tussen een Turk en een fiets ?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The Outside Agency![]()
Wat is een neger met lepra in het zwembad?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat is een neger die een berg afrolt?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat is de overeenkomst tussen een Marokkaan met kanker en een auto met airco.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op vrijdag 5 december 2008 11:12 schreef DSS24 het volgende:
Wat is de overeenkomst tussen een Marokkaan met kanker en een auto met airco.Oh, ik dacht "Aan de buitenkant zie je niet dat het er in zit, maar het is wel mooi!"SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Wat is mooi van binnen, en lelijk van buiten ?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The Outside Agency![]()
verschil tussen een turk en een trampoline ?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The Outside Agency![]()
quote:Op vrijdag 5 december 2008 11:25 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Oh, ik dacht "Aan de buitenkant zie je niet dat het er in zit, maar het is wel mooi!"
quote:Op vrijdag 5 december 2008 11:53 schreef haakon het volgende:
Wat is mooi van binnen, en lelijk van buiten ?Bwheeh, zo zijn ze ook mooiSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Hoe noem je een neger met botkanker?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Hoe kun je een baby laten stoppen rondjes te kruipen =SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The Outside Agency![]()
Wat is grappiger dan een dode baby ?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The Outside Agency
Forum Opties Forumhop: Hop naar: