quote:Op dinsdag 23 december 2008 19:52 schreef haakon het volgende:
Hoe kun je een baby 2 keer achter elkaar laten huilen ?Ik weet niet wat voor gevoel voor humor jij hebt, maar dit is echt niet flauw meer, maar behoorlijk smakeloosSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op donderdag 4 februari 2010 23:33 schreef suikertaartje het volgende: ajf, poppekontje, ik hou van je!
Op zaterdag 30 april 2011 23:01 schreef Huppelmuts het volgende:
ajf is de enige kakkerlak waar ik een uitzondering voor maak :9~
En dan nu een smaakvolle grap van meneer 'ik vind van niet':quote:Op dinsdag 23 december 2008 22:16 schreef ajf het volgende:
[..]
Ik weet niet wat voor gevoel voor humor jij hebt, maar dit is echt niet flauw meer, maar behoorlijk smakeloos
Ja, jij ook prettige kerstdagen.quote:Op dinsdag 23 december 2008 22:50 schreef Taibaifoe het volgende:
[..]
Echt?
Waar is die kerstgedachte gebleven![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Of: Diarree kun je door een rietje drinken
[ Bericht 2% gewijzigd door ee-04 op 23-12-2008 23:28:42 ]- God's only excuse is the fact that He doesn't exist -
quote:Op dinsdag 23 december 2008 22:55 schreef ee-04 het volgende:
[quote]Op woensdag 17 december 2008 19:40 schreef webbyplus het volgende:
Oké hier twee van mij:
Wat is het verschil tussen poep en diarree?quote hem ff goed.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. [/quote
Of: Diarree kun je door een rietje drinken|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
www.dead-baby-joke.com/ gewoon vertaaldquote:Op dinsdag 23 december 2008 22:16 schreef ajf het volgende:
[..]
Ik weet niet wat voor gevoel voor humor jij hebt, maar dit is echt niet flauw meer, maar behoorlijk smakeloos
Komt een Kerstman bij een Neger: "Ho, ho ho !!"quote:Op dinsdag 23 december 2008 22:55 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ja, jij ook prettige kerstdagen.
Ik heb een smaakvolle gepost twee pagina's terug. Als je zelf vader bent zal ik eens informeren of je die grap dan nog steeds smaakvol vindt.quote:Op dinsdag 23 december 2008 22:42 schreef bikkeltje2 het volgende:
[..]
En dan nu een smaakvolle grap van meneer 'ik vind van niet':
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Staan twee koeien in de wei. Komt een duif langs vliegen. Zegt de duif: roekoe! Zegt de koe:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Staan twee koeien in de wei. Zegt de een:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zitten twee koeien in de boom te schaken. Komt er een schaap langs vliegen. Zegt de een:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
En die met die neger en die kikker dan?
Komt een neger met een kikker op zijn hoofd bij de dokter. Zegt de dokter: há, ik zie het al, u hebt een kikker op uw hoofd! Zegt de kikker: nee, een gezwel aan mn kont.
Excuus als ze al honderd keer voorbij gekomen zijn![]()
![]()
Ik vind hem goed.quote:Op dinsdag 23 december 2008 22:16 schreef ajf het volgende:
[..]
Ik weet niet wat voor gevoel voor humor jij hebt, maar dit is echt niet flauw meer, maar behoorlijk smakeloosDat zal wss wel aan mijn psychopatisch gevoel voor humor liggen.
![]()
![]()
Een pinguïn komt bij de bakker en het volgende speelt zich af:
P: Mag ik een brood
B: Bruin of Wit
Waarop de pinguin antwoord:
Maakt niet uit joh, ben toch op de brommer
(ja, hij is slecht)A king in the making, and the throne is for the taking
So I climb the mountain top and put my stake in
Got the weight of the world on my shoulder
Not a nigga nor a hoodrat bitch can stop me from taking it over![]()
gastquote:Op woensdag 24 december 2008 17:43 schreef Triptamine het volgende:
(ja, hij is slecht)
Komt een gothic bij de bakker, zegt de bakker: Een gesneden wit zeker
Komt een Turk bij de bakker zegt de bakker : Een Besneden wit zeker![]()
Bakkersmoppenquote:Op woensdag 24 december 2008 17:43 schreef Triptamine het volgende:
(ja, hij is slecht)
![]()
![]()
![]()
Komt een man bij de bakker, zegt de man: Há! ik heb je moeder geneukt. Zegt de bakker: rot op pa, ik ben aan het werkquote:![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 23 december 2008 19:56 schreef KaasManiak het volgende:
Komt een man bij de bakker, zegt die man:
"ik wil graag 10 bruine bolletjes"
Zegt de bakker:
"ik heb alleen nog maar witte"
Zegt de man:
"dat geeft niet, ik ben toch op de brommer"
ook niet een heel klein beetje hetzelfde?quote:Op woensdag 24 december 2008 17:43 schreef Triptamine het volgende:
(ja, hij is slecht)
Gieters komen harder aan dan popcorn![]()
wat is de overeenkomst tussen een ferrari en een meisje van 4?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There's a virus in my system
There's a virus in my brain
There's a virus in my system
And it's driving me insane![]()
Komt een gabber bij de bakker. Vraagt de bakker 1 wit brood? Zegt de gabber: Uiteraard! Eigen brood eerstquote:Op woensdag 24 december 2008 18:27 schreef Daantke het volgende:
[..]
Komt een man bij de bakker, zegt de man: Há! ik heb je moeder geneukt. Zegt de bakker: rot op pa, ik ben aan het werk![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
ajf +100quote:Op dinsdag 23 december 2008 23:27 schreef ajf het volgende:
[..]
Ik heb een smaakvolle gepost twee pagina's terug. Als je zelf vader bent zal ik eens informeren of je die grap dan nog steeds smaakvol vindt.
en ik vind dit geen flauwe moppen meer het zijn gewoon misselijkmakende sicke moppen|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Kom iemand bij de slager en vraagt "heb je ook varkenspootjes?"
Slager "aber naturlich"
Iemand: "moeilijk lopen he"
Wheheeinz![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: