SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Brabo creep (Kri) zingt Nights in White Satin voor mij.
quote:Op zondag 21 december 2008 19:09 schreef wolvendagen het volgende:
Wat is het verschil tussen een appel en een peer?Huh wat?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb hem zelf ook nooit kunnen plaatsen, het enige wat ik weet is dat m'n vader maakte die grap altijd maakte en ik hem keer op keer weer flauw vond.quote:
quote:Op zondag 21 december 2008 19:09 schreef wolvendagen het volgende:
Wat is het verschil tussen een appel en een peer?ik dacht: een appel kun je eten en een peer wel.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
The Outside Agency
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Set Sail, For Fail.
JA NOU EN,IS GOED VOOR JE!!
quote:Op zondag 21 december 2008 20:41 schreef Mr-Coffee het volgende:
Noem een kleur onder de 10.Hoeveel pingpongballetjes moet een wasmachine eten om sneller te kunnen zwemmen dan een krokodil?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
The more time you spend talking big, the less you get done
quote:Op zondag 21 december 2008 20:45 schreef Tydarr het volgende:
[..]
Hoeveel pingpongballetjes moet een wasmachine eten om sneller te kunnen zwemmen dan een krokodil?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
![]()
![]()
Oh kan welquote:Op zondag 21 december 2008 20:08 schreef haakon het volgende:
[..]
ik dacht: een appel kun je eten en een peer wel.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bodybuilding #1
Hardlopen #2
quote:Op maandag 22 december 2008 12:26 schreef L.Denninger het volgende:
Komt een man bij de dokter, zegt de dokter : "Zeg het eens !".
zegt de man : "Nou, ik denk al jaren dat ik een mot ben !"
Dokter : "Aha... En heeft u daar erg veel last van in het sociale leven ?"
Man : "Nee, helemaal niet hoor, ik vind het ook helemaal niet erg !".
Dokter : "Maar eh.... wat komt u dan doen ?"
Man : "Nou ja, ik zag het licht branden dus ik dacht ik ga even kijken !"
Goeiequote:Op maandag 22 december 2008 20:48 schreef haakon het volgende:
Komt een knecht bij een boer werken op 1 voorwaarde dat hij geen seks zou hebben met z`n dochters. De knecht ziet z`n dochters en ze zijn zo knap en lekker... Maar hij houdt zich in. Tot op een moment vraagt de boer aan de knecht of hij z`n laarzen wil halen op z`n dochters kamer. 'Maar blijf van mn dochters af' zei de boer.
Komt de knecht in de kamer en ziet de 2 dochters naakt op bed liggen en de knecht hield het niet meer en zei: 'Ik mag jullie nemen van jullie vader.' De dochters geloofden hem niet en en hij moest het bewijzen. De knecht opende het raam en riep naar de boer: 'Moet ik ze allebei pakken?'
Boer: 'Natuurlijk wat dacht jij dan, idioot!'
quote:Op vrijdag 19 december 2008 17:22 schreef bikkeltje2 het volgende:
Het praat onverstaanbaar, heeft lange tenen, is achterbaks en geeft nooit toe?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het kankert altijd, niets is goed, uitermate onbeschoft en kampioen hufterSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
The truth is that we all try to hide. | Last.fm
quote:Op donderdag 4 december 2008 14:53 schreef student_van_het_leven het volgende:
Roodkapje loopt door het bos om een mand met eten bij haar oma te brengen.
onderweg komt ze sneeuwwitje tegen, ze stopt en vraagt:
Hallo Sneeuwwitje, wat ben je aan het doen?
- Ik ben aan bloementjes aan het verzamelen
Roodkapje loopt verder en na enige minuten komt ze de houthakker tegen, ze stopt en zegt:
Hallo Houthakker, wat ben je aan het doen?
- Ik ben hout aan het hakken.
Na weer 10 minuten gelopen te hebben komt ze pinokkio tegen,
Ze bedenkt zich geen moment, stormt op hem af, gooit hem op de grond, gaat op zijn gezicht zitten en schreeuwt keihard:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het is geel en geen banaanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The Outside Agency
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The Outside Agency
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |