ik moet natuurlijk wel nog wat thuis werken en de perfecte huisvrouw uithangenquote:Op dinsdag 18 november 2008 13:19 schreef debbie_19 het volgende:
[..]ik ben morgen ook vrij...maar eigenlijk niet..ik moet voor school foto's maken in doetinchem van een drukkerij..het hele proces fotograferen. Dus eigenlijk moet ik gewoon een reportage maken
das kek. net voor het nieuwjaar en kerstquote:Op dinsdag 18 november 2008 13:12 schreef Sm0keZ het volgende:
Oja, voor de geïnteresseerden;
Ik ben nu letterlijk óveral mee gestopt, behalve bier in het weekend
Nou heel af en toe wel. Vooral nu de herfstkleuren zo mooi zijn. Maar meestal van een afstandje en dan van de bomen weet jequote:Op dinsdag 18 november 2008 13:21 schreef draculettetje het volgende:
[..]
ik moet natuurlijk wel nog wat thuis werken en de perfecte huisvrouw uithangen
en ik zal niet vergeten meteen voor de avond wat klaar te maken
maak jij ook wel een s foto's langs het kanaal?
aha ok , ik zou hem in het echt willen alleen zou niet weten wat ik er mee moet aangezien ik geen rijbewijs mag halenquote:Op dinsdag 18 november 2008 13:20 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Jep, en netjes antwoord op gegeven.
Was even bezig met een lange post, vandaar dat ik wat later antwoord had gegeven
Ik wil die nieuwe evo als schaalmodel, en ook nog een Rx7 trouwens!
De evo 6 blijft voor mij toch wel de mooiste hoor. Ook omdat deze goed heeft gepresteerd in de WRCquote:Op dinsdag 18 november 2008 13:10 schreef Runx het volgende:
[..]
naja dan hant er af welke evo , maar ik zou voor de evo gaan
helemaal mee eensquote:Op dinsdag 18 november 2008 13:23 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
De evo 6 blijft voor mij toch wel de mooiste hoor. Ook omdat deze goed heeft gepresteerd in de WRC![]()
Net als de Impreza, oude model 555 blijft voor mij de mooiste, en die van 2005/2006. Die nieuwste is toch geen impreza meer?
nee idd de nieuwe impreza is echt lelijk , okje smaken verschillen maar echte auto freaks zijn het toch echt met ons eens dat deze wel erg lelijk isquote:Op dinsdag 18 november 2008 13:23 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
De evo 6 blijft voor mij toch wel de mooiste hoor. Ook omdat deze goed heeft gepresteerd in de WRC![]()
Net als de Impreza, oude model 555 blijft voor mij de mooiste, en die van 2005/2006. Die nieuwste is toch geen impreza meer?
Je zal haar wel missen ja, maar ben je nu alleen thuis dan?quote:Op dinsdag 18 november 2008 13:10 schreef draculettetje het volgende:
[..]
slapen was redelijk, ochtendje bij mn schoonouders geweest en ronja daar nu gelaten en dat vind ik helemaal niet leuk
met zus is redelijk kan beter, hectingen er wel uit maar idd op 2 plaatsen gebroken, voorzichtig aan met belasting en fysio
Koop een fiat panda, je ziet zelf toch niet waar je in rijdquote:Op dinsdag 18 november 2008 13:26 schreef Runx het volgende:
[..]
nee idd de nieuwe impreza is echt lelijk , okje smaken verschillen maar echte auto freaks zijn het toch echt met ons eens dat deze wel erg lelijk is
ik vind evo 7,8,9, de mooiste de nieuwe komt er ook wel in de beurt .
maar als ik zo veel geld had zou ik toch een nissan gtr -r35 halen , niet al te mooi maar snel
Remlofquote:Op dinsdag 18 november 2008 13:26 schreef remlof het volgende:
GilaMonyet en Droxz.nl, hou het een beetje gezellig hier ok? We zitten niet te wachten op onderling geflame in deze reeks. Als je dat dan al nodig vindt doe het dan per pm, op deze manier vergallen jullie het voor anderen.
Godsamme zit ik dus alles voor niks terug te lezenquote:Op dinsdag 18 november 2008 13:26 schreef remlof het volgende:
GilaMonyet en Droxz.nl, hou het een beetje gezellig hier ok? We zitten niet te wachten op onderling geflame in deze reeks. Als je dat dan al nodig vindt doe het dan per pm, op deze manier vergallen jullie het voor anderen.
En ik maar wachten op antwoord, is Draakje al wegquote:
Nou, bedankt voor je steun hequote:Op dinsdag 18 november 2008 13:22 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
das kek. net voor het nieuwjaar en kerst
Inderdaad, een erg goedkope neus en geen kont meerquote:Op dinsdag 18 november 2008 13:26 schreef Runx het volgende:
[..]
nee idd de nieuwe impreza is echt lelijk , okje smaken verschillen maar echte auto freaks zijn het toch echt met ons eens dat deze wel erg lelijk is
ik vind evo 7,8,9, de mooiste de nieuwe komt er ook wel in de beurt .
maar als ik zo veel geld had zou ik toch een nissan gtr -r35 halen , niet al te mooi maar snel
Nee nu niet en ik heb het ook over het algemeen he droxz ik zeg niet dat jij respectloos bent.quote:Op dinsdag 18 november 2008 13:19 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Al meerdere keren, maar ik snap je punt. Het komt niet voor niets tot zo'n discussie.
[..]
Blijkbaar lezen er mensen mee, wat ik ook deed. Als er dan iemand alleen staat, ben ik niet te gierig om in te springen.
[..]
[..]
Ik ben niet respectloos, anders had ik ook zo mijn mening niet gegeven en iedereen netjes een antwoord gegeven met een onderbouwing. Kijk maar naar Barra, ik geef toch netjes antwoord, en ik scheld nergens?
[..]
Ik voel me niet aangevallen, en zal je hier dus ook geen antwoord/mening op geven.
[..]
Welke veranderingen heb jij gezien dan in de afgelopen weken/maanden?
[..]
Daarover verschillen onze meningen dus, zoals hierboven, welke veranderingen heb jij gezien dan?
[..]
Ik ga elke discussie aan met een mening en onderbouwing. Probeer een topicreeks te maken,
negeer zo goed als niemand?
[..]
Ben ik dus niet met je eens, zie mijn antwoord hierboven.
[..]
Ik bitch niet tegen jou, maar ga wel een discussie aan zoals andere mensen dat ook zouden kunnen doen.
Een onderbouwing van mijn mening zal je altijd krijgen, en ik bitch niet zonder reden. Ik ben geen huilie, maar vind het gewoon zonde dat er een aantal mensen zijn die zich ergens aan irriteren.
ja graag gedaan hoor haha, kon het even niet laten sorryquote:
Zat net dus ff te zoeken op usenet (daar heb ik dus SE12.1 en 2 vandaan), maar zag eve snel geen deel 3 staan. Zo toch maar even een extra bakje koffie pakken, en alsnog zoeken naar deel 3quote:Op dinsdag 18 november 2008 13:15 schreef Runx het volgende:
[..]
ja dat is e 3.
elke zondag komt topgear Nl tijd om 21.00 op bbc2 , en dag erna komt het op torrents/usernet etc
topgear is geniaal .
Oh zie die post nu...quote:Op dinsdag 18 november 2008 13:26 schreef remlof het volgende:
quote:Op dinsdag 18 november 2008 13:34 schreef Logician het volgende:
Meld... zo ziek als een hond.. ik heb zo'n knallende/kloppende koppijn alsof mijn hersenen helemaal opgezwollen zijn en tegen mijn schedel aan het beuken zijnen mijn keel doet zo'n pijn dat ik niet eens durf te roken en de koffie smaakt me niet ... blerhggg.. heb net maar het werk gebelt en die hadden bij het horen van mijn stem (kettingzaag) al direct zoiets van hmm klinkt niet best
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |