abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_63314945
quote:
Op dinsdag 18 november 2008 13:19 schreef debbie_19 het volgende:

[..]

ik ben morgen ook vrij...maar eigenlijk niet..ik moet voor school foto's maken in doetinchem van een drukkerij..het hele proces fotograferen. Dus eigenlijk moet ik gewoon een reportage maken
ik moet natuurlijk wel nog wat thuis werken en de perfecte huisvrouw uithangen
en ik zal niet vergeten meteen voor de avond wat klaar te maken

maak jij ook wel een s foto's langs het kanaal?
pi_63314962
taxi! doeg
pi_63314971
quote:
Op dinsdag 18 november 2008 13:12 schreef Sm0keZ het volgende:
Oja, voor de geïnteresseerden;

Ik ben nu letterlijk óveral mee gestopt, behalve bier in het weekend
das kek. net voor het nieuwjaar en kerst
De toon van de muziek bepaalt alles in het leven
Wie faalt die straalt
  dinsdag 18 november 2008 @ 13:23:06 #79
20739 debbie_19
The freaks are rising up
pi_63314982
quote:
Op dinsdag 18 november 2008 13:21 schreef draculettetje het volgende:

[..]

ik moet natuurlijk wel nog wat thuis werken en de perfecte huisvrouw uithangen
en ik zal niet vergeten meteen voor de avond wat klaar te maken

maak jij ook wel een s foto's langs het kanaal?
Nou heel af en toe wel. Vooral nu de herfstkleuren zo mooi zijn. Maar meestal van een afstandje en dan van de bomen weet je vanaf mijn huis kan ik perfect de bomen van het kanaal op de foto zetten.
So you think you got an evil mind? Well i'll tell ya honey...
  dinsdag 18 november 2008 @ 13:23:14 #80
172194 Runx
Pas op, Allochtoon !!
pi_63314987
quote:
Op dinsdag 18 november 2008 13:20 schreef Droxz.nl het volgende:

[..]

Jep, en netjes antwoord op gegeven.
Was even bezig met een lange post, vandaar dat ik wat later antwoord had gegeven
Ik wil die nieuwe evo als schaalmodel, en ook nog een Rx7 trouwens!
aha ok , ik zou hem in het echt willen alleen zou niet weten wat ik er mee moet aangezien ik geen rijbewijs mag halen joyriden
OOPS! Did my sarcasm hurt your feelings?
get over it.
pi_63314994
quote:
Op dinsdag 18 november 2008 13:10 schreef Runx het volgende:

[..]

naja dan hant er af welke evo , maar ik zou voor de evo gaan
De evo 6 blijft voor mij toch wel de mooiste hoor. Ook omdat deze goed heeft gepresteerd in de WRC
Net als de Impreza, oude model 555 blijft voor mij de mooiste, en die van 2005/2006. Die nieuwste is toch geen impreza meer?
*If i'm not back in 5 minutes... wait longer*
*May the source be with you!*
* Check www.droxz.nl & www.ikhebnogveelminderzin.nl
  dinsdag 18 november 2008 @ 13:24:25 #82
194732 -Madskillz28TH
Zo doe je dat !! :7
pi_63315023
quote:
Op dinsdag 18 november 2008 13:23 schreef Droxz.nl het volgende:

[..]

De evo 6 blijft voor mij toch wel de mooiste hoor. Ook omdat deze goed heeft gepresteerd in de WRC
Net als de Impreza, oude model 555 blijft voor mij de mooiste, en die van 2005/2006. Die nieuwste is toch geen impreza meer?
helemaal mee eens
*Op woensdag 1 april 2009 13:50 schreef tripack het volgende:
:D jij bent flauw *O* :D
*Recessie 1 - 3 Thomas :')
  dinsdag 18 november 2008 @ 13:26:04 #83
172194 Runx
Pas op, Allochtoon !!
pi_63315059
quote:
Op dinsdag 18 november 2008 13:23 schreef Droxz.nl het volgende:

[..]

nee idd de nieuwe impreza is echt lelijk , okje smaken verschillen maar echte auto freaks zijn het toch echt met ons eens dat deze wel erg lelijk is

ik vind evo 7,8,9, de mooiste de nieuwe komt er ook wel in de beurt .

maar als ik zo veel geld had zou ik toch een nissan gtr -r35 halen , niet al te mooi maar snel
OOPS! Did my sarcasm hurt your feelings?
get over it.
  dinsdag 18 november 2008 @ 13:26:23 #84
112737 Sgele
The Innovator of Violence
pi_63315068
ik heb geen zin meer
Te Koop: Kekke, kopere armbanden! Met sjiek kleurtje! *O*
Op 22-02-2009 22:26 schreef Bellerophon het volgende:
Sterf een pijnlijke dood, trut :')
  dinsdag 18 november 2008 @ 13:26:39 #85
104871 remlof
Europees federalist
pi_63315077
GilaMonyet en Droxz.nl, hou het een beetje gezellig hier ok? We zitten niet te wachten op onderling geflame in deze reeks. Als je dat dan al nodig vindt doe het dan per pm, op deze manier vergallen jullie het voor anderen.
pi_63315079
quote:
Op dinsdag 18 november 2008 13:10 schreef draculettetje het volgende:

[..]

slapen was redelijk, ochtendje bij mn schoonouders geweest en ronja daar nu gelaten en dat vind ik helemaal niet leuk
met zus is redelijk kan beter, hectingen er wel uit maar idd op 2 plaatsen gebroken, voorzichtig aan met belasting en fysio
Je zal haar wel missen ja, maar ben je nu alleen thuis dan?
Goed om te horen dat de hechtingen er iig uit zijn, en ze kan beginnen met revalideren.
Hoop dat dat allemaal goed zal verlopen. 2 plaatsen? oei! Succes Draakje!
  dinsdag 18 november 2008 @ 13:26:53 #87
20739 debbie_19
The freaks are rising up
pi_63315085
quote:
Op dinsdag 18 november 2008 13:26 schreef Sgele het volgende:
ik heb geen zin meer
welcome to my world
So you think you got an evil mind? Well i'll tell ya honey...
  dinsdag 18 november 2008 @ 13:27:12 #88
112737 Sgele
pi_63315095
quote:
Op dinsdag 18 november 2008 13:26 schreef Runx het volgende:

[..]

nee idd de nieuwe impreza is echt lelijk , okje smaken verschillen maar echte auto freaks zijn het toch echt met ons eens dat deze wel erg lelijk is

maar als ik zo veel geld had zou ik toch een nissan gtr -r35 halen , niet al te mooi maar snel
Koop een fiat panda, je ziet zelf toch niet waar je in rijd
pi_63315105
quote:
Op dinsdag 18 november 2008 13:26 schreef remlof het volgende:
GilaMonyet en Droxz.nl, hou het een beetje gezellig hier ok? We zitten niet te wachten op onderling geflame in deze reeks. Als je dat dan al nodig vindt doe het dan per pm, op deze manier vergallen jullie het voor anderen.
Remlof
Ik flame niet zomaar, ik geef toch netjes mijn mening? En ik post toch alweer een tijdje "normaal", of mis je de rest van mijn posts ofzo?
  dinsdag 18 november 2008 @ 13:28:03 #90
112737 Sgele
pi_63315118
quote:
Godsamme zit ik dus alles voor niks terug te lezen
pi_63315145
quote:
Op dinsdag 18 november 2008 13:22 schreef draculettetje het volgende:
taxi! doeg
En ik maar wachten op antwoord, is Draakje al weg
pi_63315173
quote:
Op dinsdag 18 november 2008 13:22 schreef WhiteLightning het volgende:

[..]

das kek. net voor het nieuwjaar en kerst
Nou, bedankt voor je steun he
pi_63315196
quote:
Op dinsdag 18 november 2008 13:26 schreef Runx het volgende:

[..]

Inderdaad, een erg goedkope neus en geen kont meer
Dat ze hem compacter willen maken om meer te kunnen concureren in de WRC kan ik begrijpen,
maar om nou dezelfde fout te maken als met de impreza 2001 (die met die viezzzzzzze kikker ogen) snap je niet?! Die GTR-35 is best een leuke bak om te zien, maar vind de "34 toch mooier
pi_63315206
quote:
Op dinsdag 18 november 2008 13:19 schreef Droxz.nl het volgende:

[..]

Al meerdere keren, maar ik snap je punt. Het komt niet voor niets tot zo'n discussie.
[..]

Blijkbaar lezen er mensen mee, wat ik ook deed. Als er dan iemand alleen staat, ben ik niet te gierig om in te springen.
[..]

[..]

Ik ben niet respectloos, anders had ik ook zo mijn mening niet gegeven en iedereen netjes een antwoord gegeven met een onderbouwing. Kijk maar naar Barra, ik geef toch netjes antwoord, en ik scheld nergens?
[..]

Ik voel me niet aangevallen, en zal je hier dus ook geen antwoord/mening op geven.
[..]

Welke veranderingen heb jij gezien dan in de afgelopen weken/maanden?
[..]

Daarover verschillen onze meningen dus, zoals hierboven, welke veranderingen heb jij gezien dan?
[..]

Ik ga elke discussie aan met een mening en onderbouwing. Probeer een topicreeks te maken,
negeer zo goed als niemand?
[..]

Ben ik dus niet met je eens, zie mijn antwoord hierboven.
[..]

Ik bitch niet tegen jou, maar ga wel een discussie aan zoals andere mensen dat ook zouden kunnen doen.
Een onderbouwing van mijn mening zal je altijd krijgen, en ik bitch niet zonder reden. Ik ben geen huilie, maar vind het gewoon zonde dat er een aantal mensen zijn die zich ergens aan irriteren.
Nee nu niet en ik heb het ook over het algemeen he droxz ik zeg niet dat jij respectloos bent.
Maar het is gewoon wat de situatie van uurtje geleden was (Misschien wel meer ben niet zo van de tijd)
Het is ook gewoon die situatie die ik zie als neutraal persoon.. ik hoor eigenlijk niet echt in deze discussie thuis.
Aangezien het eigenlijk niet over mij ging.. ookal beinvloed het me in de zin van dat ik hier dus niet zo gezellig vond/vind.

Zoals ik al zei heb ik pas sinds gister te horen gekregen dat jullie niet leuk vonden etc..
Nadat luid en duidelijk was besproken heb ik wel dergelijke verandering gezien van de mensen die gebitched werden.

Barra en Debbie doen niet meer klef of iets dan ook
Er is geprobeerd een discussie te starten maar die was na 1 topic ong. wel klaar..

Dat zijn al 2 verandering die jullie graag wilde zien en toen deden jullie ook niet mee!
Misschien geen tijd, misschien niet online.. doet er niet toe maar er is dus zeker wel een verandering.

Topics reeks leeft toch wel door.. bedoel iedereen doet zijn eigen ding.
Het is gewoon een slowchat waar iedereen mag doen en laten wat die wilt.. dat ging/gaat goed.
Alleen vinden julie dat minder leuk.. dus de topic reeks levend te houden is niet nodig..
Dat gebeurd toch wel.

Ik weet dat je niet tegen mij bitched droxz,
Maar ik laat jullie gewoon zien hoe het er uitziet van uit een neutraal punt..
Nu wordt je mening onderbouwd en alles maar voordat deze discussie was los gebarsten was er zeker wel een huilie aktie..

Het is ook zonde dat mensen zich hier aan irriteren, maar als je je ergens aan irriteerd doe je er toch wat aan?!
Dat zie ik jullie nog niet doen.. op dit moment wordt er alleen discussie gevoerd en geen aktie ondernomen.

(Die laatste zin kan wel anders zijn nu maar duurt tijdje om zon bericht te typen )
Don't think, be sure!
  dinsdag 18 november 2008 @ 13:32:39 #95
232166 Crazyessie
Have you ever been mellow?
pi_63315215
Ik heb zin in n jointje

Maar eigenlijk mag ik nie ...van mezelf dan
Met koniveren is niks mis mee
pi_63315221
quote:
Op dinsdag 18 november 2008 13:30 schreef Sm0keZ het volgende:

[..]

Nou, bedankt voor je steun he
ja graag gedaan hoor haha, kon het even niet laten sorry
De toon van de muziek bepaalt alles in het leven
Wie faalt die straalt
pi_63315231
quote:
Op dinsdag 18 november 2008 13:15 schreef Runx het volgende:

[..]

ja dat is e 3.

elke zondag komt topgear Nl tijd om 21.00 op bbc2 , en dag erna komt het op torrents/usernet etc

topgear is geniaal .
Zat net dus ff te zoeken op usenet (daar heb ik dus SE12.1 en 2 vandaan), maar zag eve snel geen deel 3 staan. Zo toch maar even een extra bakje koffie pakken, en alsnog zoeken naar deel 3
pi_63315241
quote:
Oh zie die post nu...
Anyways ik probeer niet te verzieken maar op te lossen.
Don't think, be sure!
pi_63315243
Meld... zo ziek als een hond.. ik heb zo'n knallende/kloppende koppijn alsof mijn hersenen helemaal opgezwollen zijn en tegen mijn schedel aan het beuken zijn en mijn keel doet zo'n pijn dat ik niet eens durf te roken en de koffie smaakt me niet ... blerhggg.. heb net maar het werk gebelt en die hadden bij het horen van mijn stem (kettingzaag) al direct zoiets van hmm klinkt niet best
  dinsdag 18 november 2008 @ 13:34:58 #100
232166 Crazyessie
Have you ever been mellow?
pi_63315265
quote:
Op dinsdag 18 november 2008 13:34 schreef Logician het volgende:
Meld... zo ziek als een hond.. ik heb zo'n knallende/kloppende koppijn alsof mijn hersenen helemaal opgezwollen zijn en tegen mijn schedel aan het beuken zijn en mijn keel doet zo'n pijn dat ik niet eens durf te roken en de koffie smaakt me niet ... blerhggg.. heb net maar het werk gebelt en die hadden bij het horen van mijn stem (kettingzaag) al direct zoiets van hmm klinkt niet best

Herkenbaar voooral die eerste 2 regels van je..
Pfff... Leuk he, die extra drumsolo waar je totaal niet op zit te wachten
Met koniveren is niks mis mee
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')