Jij bent goed bezigquote:Op dinsdag 18 november 2008 13:12 schreef Sm0keZ het volgende:
Oja, voor de geïnteresseerden;
Ik ben nu letterlijk óveral mee gestopt, behalve bier in het weekend
Uiteraardquote:Op dinsdag 18 november 2008 13:13 schreef remlof het volgende:
Ah, het is alweer gezellig hier zie ik
ik ben er vanochtend niet geweest dus ik snap er niks van ha haquote:Op dinsdag 18 november 2008 13:13 schreef remlof het volgende:
ja dat is e 3.quote:Op dinsdag 18 november 2008 13:11 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
s12 1&2.
3 heb ik nog niet gezien, kon ik even niet vinden op usenet![]()
Als ik even niets te doen hebt () kijk ik graag naar topgear, kan daar altijd wel om lachen!
"slow" naar finlad? Dan zal dat dus aflevering 3 zijn denk, of het einde van deel 2 (nu mee bezig).
Houden zo toch? Hoe gaat het met koken?quote:Op dinsdag 18 november 2008 13:14 schreef draculettetje het volgende:
[..]
ik ben er vanochtend niet geweest dus ik snap er niks van ha ha
Ja heel gezelligquote:Op dinsdag 18 november 2008 13:13 schreef remlof het volgende:
Goezo smokezquote:Op dinsdag 18 november 2008 13:12 schreef Sm0keZ het volgende:
vandaag even niet denk ik maar morgen heb ik een hele dag!quote:Op dinsdag 18 november 2008 13:15 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Houden zo toch? Hoe gaat het met koken?
quote:Op dinsdag 18 november 2008 13:16 schreef draculettetje het volgende:
[..]
vandaag even niet denk ik maar morgen heb ik een hele dag!
op zich wel goed hoor! mis natuurlijk nog wat ingredienten ha ha
Al meerdere keren, maar ik snap je punt. Het komt niet voor niets tot zo'n discussie.quote:Op dinsdag 18 november 2008 13:10 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Ik zal het dan wel voor je uitleggen droxz,
Ik neem aan dat je het geven en nemen wel snapt..
Laat dat nou hier niet gebeuren.. waardoor het allemaal niet soepel loopt.
Jullie hebben gister voor het eerst goed in het openbaar aangegeven dat julie het niet zo leuk vinden.
Dat jullie liever bepaalde verandering zien etc..
Blijkbaar lezen er mensen mee, wat ik ook deed. Als er dan iemand alleen staat, ben ik niet te gierig om in te springen.quote:Nou proberen mensen te veranderen en alles en dan wordt er een opmerking gemaakt door 1 van de personen die iets had gezegd..
Opeens is de hele group die de zelfde mening deelt aanwezig en begint best wel te bitchen
Als of jullie alle 3 op MSN zitten met elkaar en wachten op zon reactie zodat je weer de huilie kan spelen.
quote:Maar dat terzijde want het kan ook gewoon puur toeval zijn maar voor mij lijkt het zo.
Ik ben niet respectloos, anders had ik ook zo mijn mening niet gegeven en iedereen netjes een antwoord gegeven met een onderbouwing. Kijk maar naar Barra, ik geef toch netjes antwoord, en ik scheld nergens?quote:Anyways die mensen proberen dus veranderen en dat wordt gewoon afgekraakt.
Doormiddel van jullie posts enzo.. dat vind ik gewoon niet kunnen en respectloos.
Ik voel me niet aangevallen, en zal je hier dus ook geen antwoord/mening op geven.quote:Dan kan je wel zeggen van Ja maar heb al zovaak gevraagd blah blah blah.. etc...
Het is en blijft respectloos omdat iemand probeerd te veranderen zodat je het naar je zin hebt en dan doe je bitch terug.
Welke veranderingen heb jij gezien dan in de afgelopen weken/maanden?quote:Zoals ik al eerder beschreef is dat gewoon stank voor dank.. niet meer, niet minder.
Daarover verschillen onze meningen dus, zoals hierboven, welke veranderingen heb jij gezien dan?quote:Deze personen doen in ieder geval wel aan Geven & Nemen.
Ik ga elke discussie aan met een mening en onderbouwing. Probeer een topicreeks te maken,quote:Jullie daarin tegen vormen een groepje met een mening en een zeik attidude...
Zoals al eerder vermeld, julliewillen verandering zonder zelf actie te ondernemen.
Ben ik dus niet met je eens, zie mijn antwoord hierboven.quote:Dat wordt dan aangegeven en dan zeggen jullie, Ja maar maar.. ze luisteren toch niet..!
Inplaats er dan moeite in te steken dat mensen niet luisteren, gaan jullie maar de zuurpruim spelen.
Ik bitch niet tegen jou, maar ga wel een discussie aan zoals andere mensen dat ook zouden kunnen doen.quote:Met andere worden jullie doen niks anders dan Nemen.
En droxz je weet dat niet persoonlijk naar jou is..
Ik heb paar keer met je gepmd en gelachen en alles..
Maar ik vind op dit moment gewoon dat je beetje als een huilie opstelt..
Je wilt verandering.. die krijg je en dan ga je tegen die mensen bitchen..
Jep, en netjes antwoord op gegeven.quote:Op dinsdag 18 november 2008 13:08 schreef Runx het volgende:
[..]
heb je mijn bericht gezien ik reageerde op je topgear bericht![]()
ik moet natuurlijk wel nog wat thuis werken en de perfecte huisvrouw uithangenquote:Op dinsdag 18 november 2008 13:19 schreef debbie_19 het volgende:
[..]ik ben morgen ook vrij...maar eigenlijk niet..ik moet voor school foto's maken in doetinchem van een drukkerij..het hele proces fotograferen. Dus eigenlijk moet ik gewoon een reportage maken
das kek. net voor het nieuwjaar en kerstquote:Op dinsdag 18 november 2008 13:12 schreef Sm0keZ het volgende:
Nou heel af en toe wel. Vooral nu de herfstkleuren zo mooi zijn. Maar meestal van een afstandje en dan van de bomen weet jequote:Op dinsdag 18 november 2008 13:21 schreef draculettetje het volgende:
[..]
ik moet natuurlijk wel nog wat thuis werken en de perfecte huisvrouw uithangen
en ik zal niet vergeten meteen voor de avond wat klaar te maken
maak jij ook wel een s foto's langs het kanaal?
aha ok , ik zou hem in het echt willen alleen zou niet weten wat ik er mee moet aangezien ik geen rijbewijs mag halenquote:Op dinsdag 18 november 2008 13:20 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Jep, en netjes antwoord op gegeven.
Was even bezig met een lange post, vandaar dat ik wat later antwoord had gegeven
Ik wil die nieuwe evo als schaalmodel, en ook nog een Rx7 trouwens!
De evo 6 blijft voor mij toch wel de mooiste hoor. Ook omdat deze goed heeft gepresteerd in de WRCquote:Op dinsdag 18 november 2008 13:10 schreef Runx het volgende:
[..]
naja dan hant er af welke evo , maar ik zou voor de evo gaan
helemaal mee eensquote:Op dinsdag 18 november 2008 13:23 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
De evo 6 blijft voor mij toch wel de mooiste hoor. Ook omdat deze goed heeft gepresteerd in de WRC![]()
Net als de Impreza, oude model 555 blijft voor mij de mooiste, en die van 2005/2006. Die nieuwste is toch geen impreza meer?
nee idd de nieuwe impreza is echt lelijk , okje smaken verschillen maar echte auto freaks zijn het toch echt met ons eens dat deze wel erg lelijk isquote:Op dinsdag 18 november 2008 13:23 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
De evo 6 blijft voor mij toch wel de mooiste hoor. Ook omdat deze goed heeft gepresteerd in de WRC![]()
Net als de Impreza, oude model 555 blijft voor mij de mooiste, en die van 2005/2006. Die nieuwste is toch geen impreza meer?
Je zal haar wel missen ja, maar ben je nu alleen thuis dan?quote:Op dinsdag 18 november 2008 13:10 schreef draculettetje het volgende:
[..]
slapen was redelijk, ochtendje bij mn schoonouders geweest en ronja daar nu gelaten en dat vind ik helemaal niet leuk
met zus is redelijk kan beter, hectingen er wel uit maar idd op 2 plaatsen gebroken, voorzichtig aan met belasting en fysio
Koop een fiat panda, je ziet zelf toch niet waar je in rijdquote:Op dinsdag 18 november 2008 13:26 schreef Runx het volgende:
[..]
nee idd de nieuwe impreza is echt lelijk , okje smaken verschillen maar echte auto freaks zijn het toch echt met ons eens dat deze wel erg lelijk is
ik vind evo 7,8,9, de mooiste de nieuwe komt er ook wel in de beurt .
maar als ik zo veel geld had zou ik toch een nissan gtr -r35 halen , niet al te mooi maar snel
Remlofquote:Op dinsdag 18 november 2008 13:26 schreef remlof het volgende:
GilaMonyet en Droxz.nl, hou het een beetje gezellig hier ok? We zitten niet te wachten op onderling geflame in deze reeks. Als je dat dan al nodig vindt doe het dan per pm, op deze manier vergallen jullie het voor anderen.
Godsamme zit ik dus alles voor niks terug te lezenquote:Op dinsdag 18 november 2008 13:26 schreef remlof het volgende:
GilaMonyet en Droxz.nl, hou het een beetje gezellig hier ok? We zitten niet te wachten op onderling geflame in deze reeks. Als je dat dan al nodig vindt doe het dan per pm, op deze manier vergallen jullie het voor anderen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |