ah 3fmquote:Op dinsdag 18 november 2008 14:24 schreef debbie_19 het volgende:
IF I WERE A BOY...dan had ik een..penis
Nietusquote:Op dinsdag 18 november 2008 14:23 schreef debbie_19 het volgende:
[..]ja maar ook alleen maar omdat je een NURD bent
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Don't think, be sure!
wat een schijt nummer..kut beyonce..beetje beweren dat wij altijd vreemd kunnen gaan omdat onze vrienden het toch wel voor elkaar op nemen..nu ontken ik niks, maar tochquote:Op dinsdag 18 november 2008 14:24 schreef debbie_19 het volgende:
Nope, werkt niet. We hebben vier adressen op hetzelfde nummer. En geen subs, dus geen 100a 100b en 100c ofzo. Alles wordt gewoon bij de apotheek gedumpt.quote:Op dinsdag 18 november 2008 14:23 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Misschien een oplossing om gewoon eigen brievenbus te maken??
Je kan toch gewoonvan die dingen kopen..?!
quote:
ja en als me broertje geen pik had was het me zusjequote:Op dinsdag 18 november 2008 14:24 schreef debbie_19 het volgende:
quote:Op dinsdag 18 november 2008 14:24 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Nah lomp.. dan jat ik ze wel
Ow wacht dat kan niet door apotheker![]()
Gast, het is dínsdag godverdomme!quote:Op dinsdag 18 november 2008 14:24 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
ik wil je genitaliën in m'n keel, snoepje..m'n slaapkamer ziet eruit als een prostitutiehol,
ik moet iemand zuigen want het smaakt zo lekker
quote:
quote:De all-round leukste/ gezelligste topicopener en poster: Jeruuh
De all-round interessantste user om te volgen op FOK!: Tong80
De all-round origineelste topicopener: BHFH
Wie is de grootste 'dorpsgek' van FOK!?: FUBAR
Waardevolste aanwinst voor FOK!:
Minst waardevolle aanwinst voor FOK!:
Grootste baggeraar van FOK!: SCH
Grootste FB-Huillie: Oldenzaaltje
Leukste relschopper: Kastanova
User met de meeste kwaliteitstopics en posts: Karin
Meest behulpzame user: SHE
De populairste user: BHFH
Creatiefste user:
Meest humorvolle user: TONG80
Meest serieuze user: Karin
Liefste user: Q
De vriendelijkste/ aardigste user: Xilantof
Beste discussievoerder op FOK!: Xena
De intelligentste user:
User met de meest pakkende, originele topictitels en/of posts:
De geloofwaardigste user:
Beste nieuwkomer 2008:
Meest irritante user: Boswachter
Meest aandachtsgeile user: Kastanova
De meest trouwe user: Q
Fanatiekste nachtbraker op FOK!:
Meest ondergewaardeerde user:
Meest overgewaardeerde user:
Meestbelovende user voor het komend jaar:
Grootste FOK!Slet ( man /vrouw) 2008:
Zuurste Ex-crewlid :
ja ik vind het ook wel een kutnummer maar dat einde op 3fm steedsquote:Op dinsdag 18 november 2008 14:25 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
wat een schijt nummer..kut beyonce..beetje beweren dat wij altijd vreemd kunnen gaan omdat onze vrienden het toch wel voor elkaar op nemen..nu ontken ik niks, maar toch
zingen er kerels in dat nummer?quote:Op dinsdag 18 november 2008 14:27 schreef debbie_19 het volgende:
[..]en ik moet vooral steeds lachen om dat einde..dat die kerels gaan zingen
![]()
Lelijk..quote:Op dinsdag 18 november 2008 14:25 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Nope, werkt niet. We hebben vier adressen op hetzelfde nummer. En geen subs, dus geen 100a 100b en 100c ofzo. Alles wordt gewoon bij de apotheek gedumpt.
quote:Op dinsdag 18 november 2008 14:25 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Nietus
Jij krijgt geen seks tips meer van mij!Ik dacht alSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
So you think you got an evil mind? Well i'll tell ya honey...
Mm ff kieke danquote:Op dinsdag 18 november 2008 14:27 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
ja en als me broertje geen pik had was het me zusje
gaan mensen nog kijken naarmijn topic link?
[FOK!awards] Users
die collega heeft wel veel humor hequote:Op dinsdag 18 november 2008 14:27 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
ja ik vind het ook wel een kutnummer maar dat einde op 3fm steedsgister piste ik bijna in me broek..me collega kon er weer niet om lachen
Normaal niet maar op 3fm hebben een stukje een eigen versie gemaakt en dat doen ze steeds op het eindequote:Op dinsdag 18 november 2008 14:28 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
zingen er kerels in dat nummer?
Nee ik stem niet op jequote:Op dinsdag 18 november 2008 14:27 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
ja en als me broertje geen pik had was het me zusje
gaan mensen nog kijken naarmijn topic link?
[FOK!awards] Users
ah ik dacht al, hij namelijk op hetzelfde moment op juize.fm en ik hoorde geen kerels zingenquote:Op dinsdag 18 november 2008 14:29 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Normaal niet maar op 3fm hebben een stukje een eigen versie gemaakt en dat doen ze steeds op het einde
Universiteit he..die kunnen vaak geen MBO humor hebbenquote:Op dinsdag 18 november 2008 14:29 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
die collega heeft wel veel humor he
Is juizefm beetje leuk atmquote:Op dinsdag 18 november 2008 14:30 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
ah ik dacht al, hij namelijk op hetzelfde moment op juize.fm en ik hoorde geen kerels zingen
als je van hip hop en r&b houdt wel, wel chille muziekquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |