Wat heb ik daar aan?quote:Op dinsdag 18 november 2008 14:11 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
GIERRRR!
Kunnen we geen deal sluiten?
Iets als van 3 voor jou 1 voor mij!
Ik was echt blij totdat ik de zak open maaktequote:
heb je al trachitol gehaald ?quote:Op dinsdag 18 november 2008 14:13 schreef Logician het volgende:
[..]
Scherp as in keelpijn hebben en alles dat dan pijn doet als je het moet doorslikken.
wtf is dat? heb 1x iets gehad wat goed zou zijn maar waardoor ik mijn tong niet meer voelde, kreeg een halve paniek aanvalquote:Op dinsdag 18 november 2008 14:14 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
heb je al trachitol gehaald ?
Ik snap het alleen dacht ik echt dat zei pittig eten bedoelde..quote:Op dinsdag 18 november 2008 14:13 schreef Logician het volgende:
[..]
Scherp as in keelpijn hebben en alles dat dan pijn doet als je het moet doorslikken.
Trachitol helpt heel goedquote:Op dinsdag 18 november 2008 14:15 schreef Logician het volgende:
[..]
wtf is dat? heb 1x iets gehad wat goed zou zijn maar waardoor ik mijn tong niet meer voelde, kreeg een halve paniek aanvalsindsdien hou ik het bij de pijnstillers
Dat kan ik me voorstellen ja.quote:Op dinsdag 18 november 2008 14:14 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Ik was echt blij totdat ik de zak open maakte
ja het verdoofd je tong, maar ook je strot zeg maarquote:Op dinsdag 18 november 2008 14:15 schreef Logician het volgende:
[..]
wtf is dat? heb 1x iets gehad wat goed zou zijn maar waardoor ik mijn tong niet meer voelde, kreeg een halve paniek aanvalsindsdien hou ik het bij de pijnstillers
Dus dan doe je alles wat ik je vraag?quote:Op dinsdag 18 november 2008 14:18 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Een hele goede vriend voor je leven
Ik zei vriend en niet slaafquote:Op dinsdag 18 november 2008 14:20 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Dus dan doe je alles wat ik je vraag?
Oh ik dacht ff dat het ergens anders over gingquote:Op dinsdag 18 november 2008 14:20 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ja het verdoofd je tong, maar ook je strot zeg maar
Je slikt ja?quote:Op dinsdag 18 november 2008 14:13 schreef Logician het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 18 november 2008 14:21 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
ja maar ik heb het al uitgespeeld
Misschien een oplossing om gewoon eigen brievenbus te maken??quote:Op dinsdag 18 november 2008 14:19 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Dat kan ik me voorstellen ja.
Ik bestel vaak spellen online en die worden dan mooi per post afgeleverd. Ik woon echter boven een apotheek en de brievenbus bevind zich dan ook achter een glazen deur (met alarm) binnen de apotheek. Die sluit om 6 uur 's avonds.
De post voor mij en mijn twee huisgenoten leggen de medewerksters altijd braaf bovenop de brievenbus zodat wij die kunnen meenemen. Als ik echter op vrijdag pas na 6 uur thuis ben dan zie ik echter een compleet weekend lang achter een glazen deur mijn post liggen, waar ik zonder te riskeren dat ik naar het politiebureau wordt afgevoerd niet bij kan.
Erg frustrerend als er een pakketje bezorgt wordt waar je ongelofelijk op zit te wachten. Zeker als dit een game is die je al 3 maanden als pre-order had staan die je z.s.m. wil spelen...
Dat is me afgelopen jaar al drie keer gebeurd
Hier nog eenquote:Op dinsdag 18 november 2008 14:22 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Oh ik dacht ff dat het ergens anders over ging
nee jij bent gestoptquote:Op dinsdag 18 november 2008 14:22 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Oh ik dacht ff dat het ergens anders over ging
trachitol is keel snoepje..ziet eruit als een paracetamol,quote:Op dinsdag 18 november 2008 14:15 schreef Logician het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |