In de US werd deze film op 12 Dec uitgebracht.quote:Op donderdag 11 december 2008 12:42 schreef Tetrahedron het volgende:
Kennelijk veroorzaakte de energie van de solide dat de film "The Day The Earth Stood Still" op 10 december uitkwam in de bioscoop. Deze film representeert bijna exact wat er in de realiteit zou moeten gebeuren. De manifestatie heeft dus niet op fysiek vlak plaatsgevonden maar op mentaal vlak. De film zal kennelijk mensen "bewuster" maken van hetgeen kan gebeuren.
Nederlandse tijd of Marsiaanse tijd?quote:Op zaterdag 13 december 2008 22:54 schreef Michielos het volgende:
2 dagen nog
dan komt ie om 15:00 een UFO..
Marsiaanse tijd? PFFFFF!!!quote:Op zaterdag 13 december 2008 22:56 schreef Kerol het volgende:
[..]
Nederlandse tijd of Marsiaanse tijd?
Ik denk dat jij ONTZETTEND goed bent in voorspellen! Tjonge, ik heb er nu al alle vertrouwen in!!quote:Op dinsdag 16 december 2008 16:19 schreef Blue-eagle het volgende:
Morgen is de dag dat drie onbekende vliegende objecten zich boven drie continenten zullen bevinden. De wereldpers zal er aandacht aan besteden. In de loop van volgende week zullen we bekend worden gemaakt met een menselijk ras wat zich niet ver van onze eigen planeet heeft ontwikkeld.
Morgen, 15.00 uur Central European Time. Houd CNN.com in de gaten, die zullen het als eerste rapporteren op de voorpagina. Font size 30 pixels, font-family Arial, inclusief foto - welke voor de verandering in deze vage zaken een keer super scherp is. Op de foto zal een object stilhangend boven de stad Prescott in Arizona verschijnen.
Aldus mijn voorspelling.
Ik trek alleen het font type in twijfel eigenlijk. Weet je zeker dat het niet Verdana is?quote:Op dinsdag 16 december 2008 16:19 schreef Blue-eagle het volgende:
Morgen is de dag dat drie onbekende vliegende objecten zich boven drie continenten zullen bevinden. De wereldpers zal er aandacht aan besteden. In de loop van volgende week zullen we bekend worden gemaakt met een menselijk ras wat zich niet ver van onze eigen planeet heeft ontwikkeld.
Morgen, 15.00 uur Central European Time. Houd CNN.com in de gaten, die zullen het als eerste rapporteren op de voorpagina. Font size 30 pixels, font-family Arial, inclusief foto - welke voor de verandering in deze vage zaken een keer super scherp is. Op de foto zal een object stilhangend boven de stad Prescott in Arizona verschijnen.
Aldus mijn voorspelling.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |