abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_63982838
Oh Frits Krielekip nog an toe zeg, heb ik nu een ufo gemist ?
"You can call me Susan if it makes you happy"
  zaterdag 13 december 2008 @ 20:58:49 #162
9740 Knarf
Ik hou niet van titels
pi_63993023
quote:
Op donderdag 11 december 2008 12:42 schreef Tetrahedron het volgende:
Kennelijk veroorzaakte de energie van de solide dat de film "The Day The Earth Stood Still" op 10 december uitkwam in de bioscoop. Deze film representeert bijna exact wat er in de realiteit zou moeten gebeuren. De manifestatie heeft dus niet op fysiek vlak plaatsgevonden maar op mentaal vlak. De film zal kennelijk mensen "bewuster" maken van hetgeen kan gebeuren.
In de US werd deze film op 12 Dec uitgebracht.

Maar als je echt denkt dat dit het antwoord is op zijn droom, be my guest.
Don't Hold Me Back, This Is My Own Hell.
No keyboard found, press F1 to continue
  zaterdag 13 december 2008 @ 22:54:56 #163
214682 Michielos
Rustige jongen
pi_63995782
2 dagen nog
dan komt ie om 15:00 een UFO..
Michielos topics zijn als het eten van oesters.
pi_63995806
quote:
Op zaterdag 13 december 2008 22:54 schreef Michielos het volgende:
2 dagen nog
dan komt ie om 15:00 een UFO..
Nederlandse tijd of Marsiaanse tijd?
Bodybuilding #1
Hardlopen #2
pi_64011881
quote:
Op zaterdag 13 december 2008 22:56 schreef Kerol het volgende:

[..]

Nederlandse tijd of Marsiaanse tijd?
Marsiaanse tijd? PFFFFF!!!

Ken je galactische tijdzones! Iedereen weet toch dat de galactische standaard de Zeta Tijd is!
  dinsdag 16 december 2008 @ 07:37:49 #166
79143 Darkwolf
To the moon I howl
pi_64049069
Sorry.
Het is mijn schuld dat er niks gebeurt is.
Een van die aliens was een goeie kennis van mij, we kregen ruzie om heel iets stoms.
Dit escaleerde en van het een kwam het ander: ze kwamen niet meer.
Blijkbaar zijn we er nog niet klaar voor.
Zal het proberen uit te praten met hem.
Je ziet vanzelf wel weer een nieuwe datum verschijnen van iemand als ze weer willen komen.
Sorry guys!
pi_64049534
=Dat mag ook wel minder grof=

[ Bericht 96% gewijzigd door Bastard op 16-12-2008 10:04:25 ]
pi_64060603
Morgen is de dag dat drie onbekende vliegende objecten zich boven drie continenten zullen bevinden. De wereldpers zal er aandacht aan besteden. In de loop van volgende week zullen we bekend worden gemaakt met een menselijk ras wat zich niet ver van onze eigen planeet heeft ontwikkeld.

Morgen, 15.00 uur Central European Time. Houd CNN.com in de gaten, die zullen het als eerste rapporteren op de voorpagina. Font size 30 pixels, font-family Arial, inclusief foto - welke voor de verandering in deze vage zaken een keer super scherp is. Op de foto zal een object stilhangend boven de stad Prescott in Arizona verschijnen.

Aldus mijn voorspelling.
pi_64060956
quote:
Op dinsdag 16 december 2008 16:19 schreef Blue-eagle het volgende:
Morgen is de dag dat drie onbekende vliegende objecten zich boven drie continenten zullen bevinden. De wereldpers zal er aandacht aan besteden. In de loop van volgende week zullen we bekend worden gemaakt met een menselijk ras wat zich niet ver van onze eigen planeet heeft ontwikkeld.

Morgen, 15.00 uur Central European Time. Houd CNN.com in de gaten, die zullen het als eerste rapporteren op de voorpagina. Font size 30 pixels, font-family Arial, inclusief foto - welke voor de verandering in deze vage zaken een keer super scherp is. Op de foto zal een object stilhangend boven de stad Prescott in Arizona verschijnen.

Aldus mijn voorspelling.
Ik denk dat jij ONTZETTEND goed bent in voorspellen! Tjonge, ik heb er nu al alle vertrouwen in!!
  dinsdag 16 december 2008 @ 16:33:56 #170
20553 Elegy
Les armes du temps
pi_64061118
quote:
Op dinsdag 16 december 2008 16:19 schreef Blue-eagle het volgende:

Aldus mijn voorspelling.
Ik trek alleen het font type in twijfel eigenlijk. Weet je zeker dat het niet Verdana is?
"L'homme naît sans dents, sans cheveux et sans illusions, et il meurt le même, sans cheveux, sans dents et sans illusions" - Alexandre Dumas
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')