abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_63313364
Vandaag zou er een spoeddebat zijn over het af treden van Vogelaar.

Dat heb ik nu altijd met een spoeddebat, nergens te vinden hoe laat deze begint.

Ik neem aan dat er toch een tijdstip gepland is?

Waar o waar is dat te vinden?
  dinsdag 18 november 2008 @ 12:28:15 #2
104871 remlof
Europees federalist
pi_63313533
www.tweedekamer.nl

Ik zie alleen om 14:00 een spoeddebat over de gevolgen van de kredietcrisis voor de economie gepland staan.
pi_63313626
quote:
Op dinsdag 18 november 2008 12:28 schreef remlof het volgende:
www.tweedekamer.nl

Ik zie alleen om 14:00 een spoeddebat over de gevolgen van de kredietcrisis voor de economie gepland staan.
Ja, deze zou ook komen. Maar ik had echt gelezen dat er vandaag ook een spoeddebat over Vogelaar zou komen.
pi_63313644
Op dinsdag is om 14.00 uur meestal het vragenuurtje, volgens mij.
If my answers frighten you then you should cease asking scary questions.
pi_63313666
Het is toch geen spoeddebat? Kamer vraagt alleen opheldering, niks bijzonders aan
pi_63313710
quote:
Op dinsdag 18 november 2008 12:31 schreef damian5700 het volgende:
Op dinsdag is om 14.00 uur meestal het vragenuurtje, volgens mij.
Maar dit keer even niet. Dat had de TK zo afgesproken.

Maar ik zit altijd te kloten met de vraag hoe laat een speoddebat begint. Al besef ik uiteraard dat een spoeddebat altijd enigszins ad hoc komt.
  Donald Duck held dinsdag 18 november 2008 @ 12:44:58 #7
46149 __Saviour__
Superstapelsmoor op Kristel
pi_63314029
Die spoeddebatten zijn ook alleen maar een favoriet middeltje van oppositiepartijen om even in het nieuws te komen hoor
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
❤ Kristel, ik hou van jou! ❤
  dinsdag 18 november 2008 @ 13:16:00 #8
104871 remlof
Europees federalist
pi_63314804
In het 1 uur journaal werd net gezegd dat het kabinet vanaf twee uur debateert over de kredietcrisis én over Vogelaar.
pi_63314946
quote:
Op dinsdag 18 november 2008 13:16 schreef remlof het volgende:
In het 1 uur journaal werd net gezegd dat het kabinet vanaf twee uur debateert over de kredietcrisis én over Vogelaar.
Thanks
pi_63315121
Er komt niet meer uit aan diepgravende inzichten dan Ella Vogelaar zelf biedt., De politiekcorrecte gedachte wordt nog eens gereciteerd, men heft het glas, doet een plas en laat de zaak zoals die was.
pi_63322299
Lol, die motie van Geert Wilders net

Hij was het eens met de werkwijze om Vogelaar af te schieten. Wilders dient een motie in om bos te bewegen om elke week een pvda bewindlid naar huis te sturen!
"I think greed is healthy. You can be greedy and still feel good about yourself" - Ivan Boesky.
'Only government can take perfectly good paper, cover it with perfectly good ink and make the combination worthless.' - Milton Friedman
pi_63322312
Weet ik niet?????????????????
I HATE MUSIC
  dinsdag 18 november 2008 @ 19:16:01 #14
10841 Napalm
Brandbarbaar
pi_63324197
quote:
Op dinsdag 18 november 2008 18:09 schreef axis303 het volgende:
Lol, die motie van Geert Wilders net

Hij was het eens met de werkwijze om Vogelaar af te schieten. Wilders dient een motie in om bos te bewegen om elke week een pvda bewindlid naar huis te sturen!
Deze: http://www.dumpert.nl/med(...)_van_gekke_ella.html

Ik moest wel lachen; men weet van tevoren wat ie gaat zeggen en nog lukt het ze niet fatsoenlijk weerstand te bieden.

Bitch: "ik wil dat de voorzitter er afstand van neemt"
Geert: "Dat lijkt me niet de taak van de voorzitter, ik vervolg mijn betoog".
Krijgt van der Vlies toch nog gelijk met de SGP- standpunten over vrouwen in de politiek.
You're a fucking ugly bitch. I want to stab you to death, and then play around with your blood.
pi_63324315
  dinsdag 18 november 2008 @ 19:27:14 #16
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_63324603
geniaal die wilders.

ik heb smakelijk moeten lachen
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
  dinsdag 18 november 2008 @ 19:30:00 #17
96190 PJORourke
Beautiful burnout
pi_63324685
quote:
Op dinsdag 18 november 2008 19:16 schreef Napalm het volgende:
Gekke Marriet spoort ook al niet.

We mogen dankbaar zijn voor de PvdA-zeekoeien.
What are you going to do to me? You go fuck yourself - I say what I want.
- Oriana Fallaci 1929-2006
pi_63327856
quote:

[..]

Ik moest wel lachen; men weet van tevoren wat ie gaat zeggen en nog lukt het ze niet fatsoenlijk weerstand te bieden.

Krijgt van der Vlies toch nog gelijk met de SGP- standpunten over vrouwen in de politiek.
Jezus, ik had het begin nog niet gezien. Dank voor de link
"I think greed is healthy. You can be greedy and still feel good about yourself" - Ivan Boesky.
'Only government can take perfectly good paper, cover it with perfectly good ink and make the combination worthless.' - Milton Friedman
pi_63328276
quote:

[..]

Het was ook Geert op zijn best. Al vond ik wel dat Femke Halsema gelijk had, Vogelaar was er niet en kon zich niet verweren. En dat is ook niet echt chique
  dinsdag 18 november 2008 @ 21:19:43 #20
96190 PJORourke
Beautiful burnout
pi_63328364
Wat weer aan Bos ligt...
pi_63328366
quote:
Op dinsdag 18 november 2008 19:30 schreef PJORourke het volgende:

[..]

Gekke Marriet spoort ook al niet.

We mogen dankbaar zijn voor de PvdA-zeekoeien.
Ze bleef helaas proberen een krom verhaal recht te lullen. Het was niet geloofwaardig, want de PvdA is hopeloos verdeeld over het integraiedossier.

OK, Vogelaar functioneerde niet optimaal, maar ik vond wel dat de PvdA leding haar een kutstreek heeft geflikt.
pi_63328438
quote:
Op dinsdag 18 november 2008 21:19 schreef PJORourke het volgende:
Wat weer aan Bos ligt...
Ik vind de handelswijze van Bos in de richting van Ellla dan ook niet chique. Het verplicht Wilders echter niet om iemand in de zeik te zetten als iemand zich niet kan verdedigen.
  dinsdag 18 november 2008 @ 21:25:07 #23
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_63328568
quote:
Op dinsdag 18 november 2008 21:19 schreef EchtGaaf het volgende:

[..]

Ze bleef helaas proberen een krom verhaal recht te lullen. Het was niet geloofwaardig, want de PvdA is hopeloos verdeeld over het integraiedossier.

OK, Vogelaar functioneerde niet optimaal, maar ik vond wel dat de PvdA leding haar een kutstreek heeft geflikt.
Niet optimaal?

Dat is nogal zacht uitgedrukt !
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
pi_63328934
quote:
Op dinsdag 18 november 2008 21:25 schreef Qwea het volgende:

[..]

Niet optimaal?

Dat haar presentatie zwak was doet niets dat ze wel degelijk zaken op de rsils heeft gezet. En dat in het licht van onmogelijk afspraken tijdens de formatie, mag dat best een prestatie van formaat worden genoemd. Vele wijken die onder haar hoede waren deed ze goed werk, getuige betrokken die erg positief over deze minster hadden uitgelaten.

Ze had echter wel meer kritisch naar haarzelf moeten zijn voordat ze aan de job begon. Dit voor wat betreft de media en het gebrek aan duidelijke afsprasken over geld tijdens de formatie. Zonder duidelijke afspraken zou ik er nimmer aan zijn begonnen
  dinsdag 18 november 2008 @ 21:41:12 #25
96190 PJORourke
Beautiful burnout
pi_63329166
quote:
Op dinsdag 18 november 2008 21:21 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik vind de handelswijze van Bos in de richting van Ellla dan ook niet chique. Het verplicht Wilders echter niet om iemand in de zeik te zetten als iemand zich niet kan verdedigen.
Vogelaar deed echter precies hetzelfde bij Wilders, Verdonk en Kamp bij de presentatie van haar idiote "nota".
  dinsdag 18 november 2008 @ 21:42:15 #26
96190 PJORourke
Beautiful burnout
pi_63329198
quote:
Op dinsdag 18 november 2008 21:34 schreef EchtGaaf het volgende:
Vele wijken die onder haar hoede waren deed ze goed werk, getuige betrokken die erg positief over deze minster hadden uitgelaten.
Welke betrokkenen bedoel je? Volgens mij alleen de professionele allochtonen.
pi_63341087
quote:
Op dinsdag 18 november 2008 21:21 schreef EchtGaaf het volgende:

[..]

Koekje van eigen deeg. Ella Vogelaar deed niet anders met Rita Verdonk en Geert Wilders. Maar ze bleek zelf nog minder krediet te hebben. Qua inhoud komem Verdonk en Vogelaar aardig overeen. Rita kwam alleeen minder klagerig over.

Als je een woordvoerder en imagobouwer voor grof geld krijgt toegewezen en je maakt er weinig chique geen gebruik van om je bij te laten schaven dan kun je verwachten dat het geduld bij je club een keer opraakt..
pi_63341167
quote:
Op dinsdag 18 november 2008 21:42 schreef PJORourke het volgende:

[..]

Welke betrokkenen bedoel je? Volgens mij alleen de professionele allochtonen.
Waar 't subsidiemuntje klinkt, de geprotoprofessionaliseerde begunstigde in de gewenste houding springt.
pi_63341675
quote:
Op dinsdag 18 november 2008 21:25 schreef Qwea het volgende:

[..]

Niet optimaal?

Heeft ze uberhaupt wel een kans gehad ? Best lastig hoor een minister te zijn zonder portefeuille. Als vergelijkingsmateriaal hebben we Rouvoet, ook zonder portefeuille. Wat heeft die bereikt dan ?

Bovendien....integratie en wijkbeheer. De effecten van het huidige beleid (goed of slecht), zie je pas over een periode van 10 jaar (minimaal). Hoe kan je dan nu zeggen dat haar beleid niet goed is of slecht is ?
Honey ! Take me drunk, i am home !
pi_63343442
quote:
Op dinsdag 18 november 2008 21:34 schreef EchtGaaf het volgende:

[..]

Dat haar presentatie zwak was doet niets dat ze wel degelijk zaken op de rsils heeft gezet. En dat in het licht van onmogelijk afspraken tijdens de formatie, mag dat best een prestatie van formaat worden genoemd. Vele wijken die onder haar hoede waren deed ze goed werk, getuige betrokken die erg positief over deze minster hadden uitgelaten.
Mensen die in die PvdA-propaganda geloven, geuit door lui die hun salaris eraan te danken hebben

De werkelijkheid is veel minder rooskleurig. Dat is er één van eindeloos geld over de balk smijten aan nonsens, aan wekelijkse buurtbarbecues waar vrijwel geen hond komt, laat staan met elkaar integreert.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')