Ja, deze zou ook komen. Maar ik had echt gelezen dat er vandaag ook een spoeddebat over Vogelaar zou komen.quote:Op dinsdag 18 november 2008 12:28 schreef remlof het volgende:
www.tweedekamer.nl
Ik zie alleen om 14:00 een spoeddebat over de gevolgen van de kredietcrisis voor de economie gepland staan.
Maar dit keer even niet. Dat had de TK zo afgesproken.quote:Op dinsdag 18 november 2008 12:31 schreef damian5700 het volgende:
Op dinsdag is om 14.00 uur meestal het vragenuurtje, volgens mij.
Thanksquote:Op dinsdag 18 november 2008 13:16 schreef remlof het volgende:
In het 1 uur journaal werd net gezegd dat het kabinet vanaf twee uur debateert over de kredietcrisis én over Vogelaar.
Deze: http://www.dumpert.nl/med(...)_van_gekke_ella.htmlquote:Op dinsdag 18 november 2008 18:09 schreef axis303 het volgende:
Lol, die motie van Geert Wilders net
Hij was het eens met de werkwijze om Vogelaar af te schieten. Wilders dient een motie in om bos te bewegen om elke week een pvda bewindlid naar huis te sturen!
Gekke Marriet spoort ook al niet.quote:Op dinsdag 18 november 2008 19:16 schreef Napalm het volgende:
Bitch: "ik wil dat de voorzitter er afstand van neemt"![]()
Jezus, ik had het begin nog niet gezien. Dank voor de linkquote:Op dinsdag 18 november 2008 19:16 schreef Napalm het volgende:
[..]
Deze: http://www.dumpert.nl/med(...)_van_gekke_ella.html
Ik moest wel lachen; men weet van tevoren wat ie gaat zeggen en nog lukt het ze niet fatsoenlijk weerstand te bieden.
Geert: "Dat lijkt me niet de taak van de voorzitter, ik vervolg mijn betoog".![]()
Krijgt van der Vlies toch nog gelijk met de SGP- standpunten over vrouwen in de politiek.
Het was ook Geert op zijn best. Al vond ik wel dat Femke Halsema gelijk had, Vogelaar was er niet en kon zich niet verweren. En dat is ook niet echt chiquequote:Op dinsdag 18 november 2008 19:16 schreef Napalm het volgende:
[..]
Deze: http://www.dumpert.nl/med(...)_van_gekke_ella.html
Ik moest wel lachen; men weet van tevoren wat ie gaat zeggen en nog lukt het ze niet fatsoenlijk weerstand te bieden.
Geert: "Dat lijkt me niet de taak van de voorzitter, ik vervolg mijn betoog".![]()
Krijgt van der Vlies toch nog gelijk met de SGP- standpunten over vrouwen in de politiek.
Ze bleef helaas proberen een krom verhaal recht te lullen. Het was niet geloofwaardig, want de PvdA is hopeloos verdeeld over het integraiedossier.quote:Op dinsdag 18 november 2008 19:30 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Gekke Marriet spoort ook al niet.
We mogen dankbaar zijn voor de PvdA-zeekoeien.
Ik vind de handelswijze van Bos in de richting van Ellla dan ook niet chique. Het verplicht Wilders echter niet om iemand in de zeik te zetten als iemand zich niet kan verdedigen.quote:Op dinsdag 18 november 2008 21:19 schreef PJORourke het volgende:
Wat weer aan Bos ligt...
Niet optimaal?quote:Op dinsdag 18 november 2008 21:19 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Ze bleef helaas proberen een krom verhaal recht te lullen. Het was niet geloofwaardig, want de PvdA is hopeloos verdeeld over het integraiedossier.![]()
OK, Vogelaar functioneerde niet optimaal, maar ik vond wel dat de PvdA leding haar een kutstreek heeft geflikt.
Dat haar presentatie zwak was doet niets dat ze wel degelijk zaken op de rsils heeft gezet. En dat in het licht van onmogelijk afspraken tijdens de formatie, mag dat best een prestatie van formaat worden genoemd. Vele wijken die onder haar hoede waren deed ze goed werk, getuige betrokken die erg positief over deze minster hadden uitgelaten.quote:Op dinsdag 18 november 2008 21:25 schreef Qwea het volgende:
[..]
Niet optimaal?
Dat is nogal zacht uitgedrukt!
Vogelaar deed echter precies hetzelfde bij Wilders, Verdonk en Kamp bij de presentatie van haar idiote "nota".quote:Op dinsdag 18 november 2008 21:21 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik vind de handelswijze van Bos in de richting van Ellla dan ook niet chique. Het verplicht Wilders echter niet om iemand in de zeik te zetten als iemand zich niet kan verdedigen.
Welke betrokkenen bedoel je? Volgens mij alleen de professionele allochtonen.quote:Op dinsdag 18 november 2008 21:34 schreef EchtGaaf het volgende:
Vele wijken die onder haar hoede waren deed ze goed werk, getuige betrokken die erg positief over deze minster hadden uitgelaten.
Koekje van eigen deeg. Ella Vogelaar deed niet anders met Rita Verdonk en Geert Wilders. Maar ze bleek zelf nog minder krediet te hebben. Qua inhoud komem Verdonk en Vogelaar aardig overeen. Rita kwam alleeen minder klagerig over.quote:Op dinsdag 18 november 2008 21:21 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Ik vind de handelswijze van Bos in de richting van Ellla dan ook niet chique. Het verplicht Wilders echter niet om iemand in de zeik te zetten als iemand zich niet kan verdedigen.
Waar 't subsidiemuntje klinkt, de geprotoprofessionaliseerde begunstigde in de gewenste houding springt.quote:Op dinsdag 18 november 2008 21:42 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Welke betrokkenen bedoel je? Volgens mij alleen de professionele allochtonen.
Heeft ze uberhaupt wel een kans gehad ? Best lastig hoor een minister te zijn zonder portefeuille. Als vergelijkingsmateriaal hebben we Rouvoet, ook zonder portefeuille. Wat heeft die bereikt dan ?quote:Op dinsdag 18 november 2008 21:25 schreef Qwea het volgende:
[..]
Niet optimaal?
Dat is nogal zacht uitgedrukt!
Mensen die in die PvdA-propaganda geloven, geuit door lui die hun salaris eraan te danken hebbenquote:Op dinsdag 18 november 2008 21:34 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Dat haar presentatie zwak was doet niets dat ze wel degelijk zaken op de rsils heeft gezet. En dat in het licht van onmogelijk afspraken tijdens de formatie, mag dat best een prestatie van formaat worden genoemd. Vele wijken die onder haar hoede waren deed ze goed werk, getuige betrokken die erg positief over deze minster hadden uitgelaten.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |