quote:Op dinsdag 18 november 2008 10:25 schreef BarraCupraCuda het volgende:
DINSDAGMORGEN BARRA FOK! STELLING!!!
Inlees materiaal:
Drie mannen van 22 tot 27 jaar zijn vorige week van hun bed gelicht. Dat heeft de politie vandaag bekend gemaakt. Ze worden verdacht van het ronselen van meisjes voor prostitutie op de Amsterdamse Wallen en in de rosse buurten van Utrecht, Alkmaar en Den Haag.
De slachtoffers waren allemaal tussen de 18 en 25. De mannen gebruikten geen grof geweld, maar gingen te werk als loverboys.
Een speciaal rechercheteam heeft een jaar gewerkt om tientallen slachtoffers van de gedwongen prostitutie in beeld te krijgen. De politie denkt nog meer slachtoffers te kunnen vinden.
De mannen legden contact via internet op chatboxen en fora. Ze zorgden ervoor dat de slachtoffers het contact met familie en vrienden verbraken. Gaandeweg zetten ze de vrouwen onder grote psychische druk en dwongen ze hen in de prostitutie te werken.
Op het FOK!forum waren de mannen al langer bekend. In juli vorig jaar al werd er een topic geopend over de drie. Het meest recente topic is hier te vinden
Ansswa-The King-het vervolg
Ik vind dat deze mannen niet strafbaar zijn aangezien die meisjes zelf zo dom waren om zich voor hen te hoereren!
ze hebben geen geweld gebruik maar alleen maar psychische druk.
maar daarom duurde het wel lang voordat topic gemaakt wasquote:
Nee precies,quote:Op dinsdag 18 november 2008 10:41 schreef debbie_19 het volgende:
[..]ik zeg ook niet dat het de schuld van de meisjes is. Alleen ik snap niet dat meiden zich zo laten intimideren
door een persoon. Sowieso. Of het nou iemand die eruit ziet als de Hulk of niet. Het uiterlijk van die gasten
zou mij al gelijk afschrikken. Snap ook niet dat meiden voor zo'n persoon kunnen vallen.
Vooral in deze tijden, waar de jeugd al sneller "volwassen" lijkt en denkt te zijn. Maar wat ik al zei. Meisjes
zijn vaak naief en onzeker over hun uiterlijk en lichaam. Daar wordt waarschijnlijk als eerst op ingespeeld. Door te zeggen dat ze mooi en alles kunnen krijgen etc. Denk dat het een redelijk langzaam proces is geweest en dat
ze niet van de 1 op de andere dag achter de ramen stonden.
laturquote:Op dinsdag 18 november 2008 10:48 schreef -Madskillz28TH het volgende:
ik ga maar eens aan het werk, laturs
goed verhaal..quote:Op dinsdag 18 november 2008 10:49 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Nee precies,
Dat klopt ook dat meisjes onzeker zijn en dat ze daar op inspelen.
Maar omdat meisjes onzeker zijn moet je je ze juist in bescherming nemen en niet zeggen..
Jaah je bent ontzeker dat is je eigenschuld, had je maar sterker in je schoenen moeten staan!
Dat ze voor gozers als die vallen snap ik ook niet maarja zoals ik al eerder zei..
Smaken verschillen dus valt niet echt over te discussieren!
Daarom is de loverboy methode zo gevaarlijk..
Want het gaat zonder geweld omdat die jongens eerst vertrouwen van dat meisje en dan haar laten vallen als een baksteen en dan mag ze dus achter de ramen verschijnen.
Terwijl ze daar voor helemaal niet met die jonge ging maar eigen dacht dat er een relatie was tussen die 2.
To Barra
Ja dat kan wel wezen dat als ze zijn auto wassen niemand had gejankt..
Maar das het zelfde als dat iemand 1 snoepje steelt of iemand steelt paar duizend euro.
Het is gewoon een hefitger misdrijf.. aangezien seks alleen kan als beide partijen instemmen anders is verkrachting.
Nu zal ik niet zeggen dat ze verkracht zijn maar ik durf te zeggen dat meeste meisjes het liever niet wilde.
Ook zijn deze meisjes in tegen zin vast gehouden op een plek waar ze niet wilde zijn.
Met andere woorden ze zijn dus gevangen gehouden wat weer tegen de mensen rechten is.
Al die misdrijven stapelen zich op waardoor het gewoon echt te erg is en deze gasten daarom achter slot en grendel moeten.
ja ik kan toch niet anders zeggen dan dat ik het daar mee eens ben.quote:Op dinsdag 18 november 2008 10:49 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Nee precies,
Dat klopt ook dat meisjes onzeker zijn en dat ze daar op inspelen.
Maar omdat meisjes onzeker zijn moet je je ze juist in bescherming nemen en niet zeggen..
Jaah je bent ontzeker dat is je eigenschuld, had je maar sterker in je schoenen moeten staan!
Dat ze voor gozers als die vallen snap ik ook niet maarja zoals ik al eerder zei..
Smaken verschillen dus valt niet echt over te discussieren!
Daarom is de loverboy methode zo gevaarlijk..
Want het gaat zonder geweld omdat die jongens eerst vertrouwen van dat meisje en dan haar laten vallen als een baksteen en dan mag ze dus achter de ramen verschijnen.
Terwijl ze daar voor helemaal niet met die jonge ging maar eigen dacht dat er een relatie was tussen die 2.
To Barra
Ja dat kan wel wezen dat als ze zijn auto wassen niemand had gejankt..
Maar das het zelfde als dat iemand 1 snoepje steelt of iemand steelt paar duizend euro.
Het is gewoon een hefitger misdrijf.. aangezien seks alleen kan als beide partijen instemmen anders is verkrachting.
Nu zal ik niet zeggen dat ze verkracht zijn maar ik durf te zeggen dat meeste meisjes het liever niet wilde.
Ook zijn deze meisjes in tegen zin vast gehouden op een plek waar ze niet wilde zijn.
Met andere woorden ze zijn dus gevangen gehouden wat weer tegen de mensen rechten is.
Al die misdrijven stapelen zich op waardoor het gewoon echt te erg is en deze gasten daarom achter slot en grendel moeten.
yupquote:Op dinsdag 18 november 2008 10:56 schreef WhiteLightning het volgende:
kennen jullie deze al ?
[ afbeelding ]
Yupquote:Op dinsdag 18 november 2008 10:56 schreef WhiteLightning het volgende:
kennen jullie deze al ?
[ afbeelding ]
Is overigens géén lamp.quote:Op dinsdag 18 november 2008 10:56 schreef WhiteLightning het volgende:
kennen jullie deze al ?
[ afbeelding ]
wie ben jij dan ?quote:Op dinsdag 18 november 2008 10:58 schreef Nickolaus.Maximillian het volgende:
[..]
Is overigens géén lamp.
Het is een lantaarnpaalquote:Op dinsdag 18 november 2008 10:58 schreef Nickolaus.Maximillian het volgende:
[..]
Is overigens géén lamp.
quote:
Bitch!!quote:Op dinsdag 18 november 2008 11:01 schreef debbie_19 het volgende:
[..]wil niet zeikerig doen maar dat had ik wel al gezien
quote:Op dinsdag 18 november 2008 11:03 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
Bitch!!geintje hoor
ja hij is al oud!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |