quote:Eden Hazard siert (weer) de voorpagina van L'Equipe. In het lang en in het breed. De Franse sportkrant schrijft dat Chelsea er alles aan doet om de Belg volgende zomer binnen te halen.
"Chelsea le veut", zo is de kop van L'Equipe van vandaag. De gezaghebbende Franse sportkrant laat er geen twijfel over bestaan. Chelsea zet dezer dagen al zijn troeven in om de jonge Rode Duivel los te weken bij Rijsel.
L'Equipe schrijft dat Chelsea (opnieuw) contact opnam met Rijsel en Hazard zelf. Hazard heeft nog een contract tot 2014, maar zou wel oren hebben naar een avontuur in Londen.
Vorige zomer deed Chelsea ook al een poging, maar toen zei Rijsel resoluut njet. Dat zou nu anders liggen.
In de wandelgangen wordt een transfersom van 25 miljoen euro gefluisterd. "Dat is niet gelogen", zegt een bron van L'Equipe. "Maar Rijsel denkt ook dat één seizoen extra misschien kan. De club heeft de hoop nog niet opgegeven om Hazard te houden. En in 2012 kan zijn prijs alleen nog stijgen."
sporza.be
Waar gaan ze die in hemelsnaam zetten? Als ze zo iemand willen, kunnen ze beter Afellay behouden.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 13:41 schreef El_Borracho het volgende:
Hij zou in de belangstelling van Inter staan. Inter zou bereid zijn 15 miljoen euro neer te tellen voor hem maar door zijn lopend contract tot 2015 hangt er een prijskaartje van 25 miljoen euro rond z'n nek.
Ik zie 'm beter bij FC Barcelona passen. Wat vinden jullie?
Linkje: http://www.nieuwsblad.be/(...)leid=DMF20110514_023
Ik vind Hazard beter dan Afellayquote:Op zaterdag 14 mei 2011 13:44 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Waar gaan ze die in hemelsnaam zetten? Als ze zo iemand willen, kunnen ze beter Afellay behouden.
Ik vind Chelsea en Liverpool allebei zeer vervelende ploegen worden. Beetje een Real Madrid scenario waar ze elk jaar voor zoveel mogelijk geld spelers willen binnenhalen. Ik word er moe van.
Zal waarschijnlijk ook een stuk meer salaris vragenquote:
Beetje voorbarig. Belgie mag blij zijn als ze in de top 5 van Europa terecht komen, waar de andere wereldefltallen, waaronder Nederland, meedoen. Geen garantie voor een titel dus.quote:Op maandag 23 mei 2011 01:09 schreef lolcat8811 het volgende:
Wereldelftal in volle ontwikkeling. 2014/2018 België wereldkampioen
Zeg ik niet, maar de Engelsen![]()
Voorlopig zijn we hier al blij als we al eens het EK of het WK halen. We zouden extatisch zijn als we dan de eerste ronde nog zouden overleven. Zo ver is het gekomenquote:Op maandag 23 mei 2011 10:53 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Beetje voorbarig. Belgie mag blij zijn als ze in de top 5 van Europa terecht komen, waar de andere wereldefltallen, waaronder Nederland, meedoen. Geen garantie voor een titel dus.
real madridquote:Op vrijdag 30 september 2011 13:52 schreef BramKVO het volgende:
http://www.nr10.be/buiten(...)m_campaign=donderdag
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |