Ik ook nog niet echt. Maar hij had zelfs een eigen item in het Belgische journaal.quote:Op dinsdag 18 november 2008 09:31 schreef mister_popcorn het volgende:
word er niet warm of koud van.
Voornaam ook welquote:
Is dat een ziekte?quote:
quote:Lille legt Hazard meteen na Belgische selectie langer vast
18/11/2008 16:12
Nog geen 24 uur nadat bondscoach René Vandereycken hem voor het eerst had geselecteerd voor het Belgische nationale elftal, heeft Lille het contract van Eden Hazard opengebroken.
De nieuwe verbintenis van het Belgische talent loopt tot de zomer van 2012. Hazard maakte afgelopen weekend zijn basisdebuut voor Lille, de zeventienjarige middenvelder was direct de grote uitblinker tegen Saint-Etienne en scoorde één keer.
Vandereycken verraste maandag met het selecteren van Hazard voor het oefenduel met Luxemburg. Mocht Hazard zijn debuut maken, dan wordt hij nummer zeven op de lijst van jongste Rode Duivels aller tijden.
Daar ben je 17 voorquote:Op dinsdag 18 november 2008 19:15 schreef andre347 het volgende:
Wat ik op maak uit dat Youtube filmpje is dat hij wel heel erg veel met de bal loopt en geen oog heeft voor zijn medespelers.
Als je goed kijkt zie je Wijnaldum nog lopen in dat filmpje. Voor zo'n jonge speler(zal toen nog 15/16 zijn geweest), is z'n controle wel erg goed, verder ook een goede dribbel en aardig wat snelheid zo te zien. Deed het op dat toernooi beter dan Nederlandse talenten als bijv. Wijnaldum, Blind, Zeefuik, van Aanholt, Fer en Barazite.quote:Op woensdag 19 november 2008 10:57 schreef Lastpost het volgende:
Wijnaldum watch your back.
Oogt nog niet heel indrukwekkend op dat Youtube filmpje, maar hij zal niet voor niets geselecteerd worden.
Normaliter zou ik nog een grap maken over de Belgen, maar die spelen verrassend aardig voetbal.
België gaat gewoon naar Zuid-Afrika in 2010 hoor.quote:Op woensdag 19 november 2008 11:31 schreef tong80 het volgende:
Wijnaldum zal op grote toernooien te zien zijn.
Helaas is Hazard in het verkeerde land geboren.
Het trieste is dat ze dit soort uitslagen ook hebben in wedstrijden waar het er wel toe doet.quote:Op donderdag 20 november 2008 11:37 schreef _Mike_ het volgende:
Lekker boeiend in een oefenwedstrijd
Hoe kan je dat nou zeggen? Die poule is nog helemaal open!quote:Op woensdag 19 november 2008 17:16 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
België gaat gewoon naar Zuid-Afrika in 2010 hoor.
hoezo ? Met spelers als Dembele, Kompany, Defour, Vertonghen, Witsel, Fellaini, Vermaelen, Van den Borre, ... heeft Belgie id toekomst missch een betere ploeg dan NLquote:Op woensdag 19 november 2008 11:31 schreef tong80 het volgende:
Helaas is Hazard in het verkeerde land geboren.
1) voorlopig hebben ze in deze kwalificatiepoule geen zo'n uitslagenquote:Op donderdag 20 november 2008 11:41 schreef tong80 het volgende:
[..]
Het trieste is dat ze dit soort uitslagen ook hebben in wedstrijden waar het er wel toe doet.
Ze kozen Luxemnurg om het vertrouwen op te krikken.
Dat is ze goed gelukt
problem is waarschijnlijk eerder dat ze veel druk leggen op die spelers en die er veels te snel moeten 'staan'..quote:Op donderdag 20 november 2008 12:29 schreef BramKVO het volgende:
[..]
hoezo ? Met spelers als Dembele, Kompany, Defour, Vertonghen, Witsel, Fellaini, Vermaelen, Van den Borre, ... heeft Belgie id toekomst missch een betere ploeg dan NL
Luxemburg heeft plotseling best een goed presterend team, winst in zwitserland en gelijkspel in Moldavië ... vorige kwalificatie wonnen ze in wit-rusland en had het nederlands elftal het heel niet makkelijk, 2x een krappe 1-0..quote:Op donderdag 20 november 2008 11:31 schreef tong80 het volgende:
Ja na de 1-1 tegen Luxemburg heb ik er ook alle vertrouwen in
neen, ze spelen zo verdedigend omdat wanneer ze aanvallend gaan spelen de verdediging hun zwakte kan tonen, en dan verliezen ze met 7-5 i.pv. 0-0, als nederland wat meer uit de verdediging zou spelen winnen we misschien met ook met 2-0 i.p.v. 3-2quote:Op donderdag 20 november 2008 13:03 schreef tong80 het volgende:
Nederland is gestegen naar de 4de plek op de FIFA ranglijst.
Klein kutlandje.
Een talent als Eden heeft de pech ook in een klein kutlandje te wonen.
Helaas hecht dat kleine kutlandje meer aan een verdediging dan aam een mooie aanval.
Luc Nilis werd speler van het jaar in 95 toen Ajax alles won.
In België hebben ze zijn kwaliteiten nooit gezien of gbruikt
wat een idiote , typische tong-vergelijking is dat nu weer ...quote:Op donderdag 20 november 2008 12:39 schreef tong80 het volgende:
Nederland heeft 5 spelers bij Real.
Belgen staan reserve bij AZ
ach hoeveel keer moeten we al je herhalende onzin nog lezen ...quote:Op donderdag 20 november 2008 13:03 schreef tong80 het volgende:
Nederland is gestegen naar de 4de plek op de FIFA ranglijst.
Klein kutlandje.
Een talent als Eden heeft de pech ook in een klein kutlandje te wonen.
Helaas hecht dat kleine kutlandje meer aan een verdediging dan aam een mooie aanval.
Luc Nilis werd speler van het jaar in 95 toen Ajax alles won.
In België hebben ze zijn kwaliteiten nooit gezien of gbruikt
dat is ook weer overdreven, althans, ik ken hem wel, en defour,samen het middenrif van standardquote:Op donderdag 20 november 2008 16:25 schreef TerroRobbie het volgende:
Ach het is ook ontwetendheid, Bram. Als je aan een gemiddelde Nederlandse voetbalfan vraagt wie Axel Witsel is, zal 9 van de 10 het niet weten. Terwijl het toch een van de grootste, zoniet de grootste, talenten van België is.
Als ze er allemaal tegelijk eens zin in hebben, zouden we een topploeg hebben. Maar hoe groot is de kans dat dat ooit gebeurt ?quote:Op donderdag 20 november 2008 12:29 schreef BramKVO het volgende:
[..]
hoezo ? Met spelers als Dembele, Kompany, Defour, Vertonghen, Witsel, Fellaini, Vermaelen, Van den Borre, ... heeft Belgie id toekomst missch een betere ploeg dan NL
Vrij groot. Het zijn allemaal mentaal sterke spelers. Blijven ze heel de komende jaren dan gaan ze ongetwijfeld constanter worden, en staat er gewoon een erg sterk team. Het is alleen even geduld hebben.quote:Op vrijdag 21 november 2008 00:45 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Als ze er allemaal tegelijk eens zin in hebben, zouden we een topploeg hebben. Maar hoe groot is de kans dat dat ooit gebeurt ?
Die Belgen worden ook steeds Nederlandser, de huid al verkopen voordat de Hazard geschoten isquote:Op vrijdag 21 november 2008 09:47 schreef Solstice het volgende:
[..]
Vrij groot. Het zijn allemaal mentaal sterke spelers. Blijven ze heel de komende jaren dan gaan ze ongetwijfeld constanter worden, en staat er gewoon een erg sterk team. Het is alleen even geduld hebben.
Dat ik Nederlands overkom heeft een hele andere reden....quote:Op vrijdag 21 november 2008 11:21 schreef Adamo144 het volgende:
[..]
Die Belgen worden ook steeds Nederlandser, de huid al verkopen voordat de Hazard geschoten is
tegen Spanje was dat toch zo ?quote:Op vrijdag 21 november 2008 00:45 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Als ze er allemaal tegelijk eens zin in hebben, zouden we een topploeg hebben. Maar hoe groot is de kans dat dat ooit gebeurt ?
quote:Op vrijdag 21 november 2008 11:40 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Overrated zoals al die Nederlandse talenten.
Feit is wel dat de grootste Belgische talenten aan Everton en HSV worden verkocht, terwijl Real Madrid en Chelsea klaar stonden voor Sneijder en Robben, kun jij dat misschien uitleggen?quote:
Geluk, leeftijd, type speler, etc. etc. Robben is in mijn ogen een ongekend talent, een fenomeen. Bij Sneijder zal de positie waarop hij speelt ongetwijfeld mee hebben gespeeld, linkerflanker is moeilijker in te vullen dan verdedigende middenvelder en cv. Hij was wat ouder, en had een groter podium dan de andere 2(Nederlands Elftal). Over het algemeen moeten verdedigend ingestelde spelers wat constanter zijn trouwens, wat vaak pas op latere leeftijd wordt bereikt.quote:Op zaterdag 22 november 2008 18:10 schreef groenen het volgende:
[..]
Feit is wel dat de grootste Belgische talenten aan Everton en HSV worden verkocht, terwijl Real Madrid en Chelsea klaar stonden voor Sneijder en Robben, kun jij dat misschien uitleggen?
quote:Op vrijdag 21 november 2008 00:47 schreef Radegast het volgende:
Bij welke ploeg speelde hij voordat hij jaren geleden naar Lille vertrok?
quote:De Belgische eersteklasser Tubeke hoopt binnenkort een flinke financiële genoegdoening te ontvangen voor het toptalent Eden Hazard. De tiener van het Franse Lille, die zijn jeugdopleiding doorliep bij les Sang et Or, is na zijn debuut in de nationale ploeg hot in zijn vaderland. Tubeke eist 33.000 euro, Lille wil maar 31.000 betalen.
juist daarom dat ik zeg OVERrated hé. Hoe kunnen de Belgen overrated zijn als ze 'slechts' naar Everton & HSV gaan. De NL talenten zijn overrated door ploegen als Real en Chelsea.quote:Op zaterdag 22 november 2008 18:10 schreef groenen het volgende:
[..]
Feit is wel dat de grootste Belgische talenten aan Everton en HSV worden verkocht, terwijl Real Madrid en Chelsea klaar stonden voor Sneijder en Robben, kun jij dat misschien uitleggen?
En dan heb je nog het feit dat veel Belgen niet het avontuurlijk gevoel hebben van Nederlanders ook. Neem nu zo'n De Sutter die liever naar Anderlecht gaat dan naar Engeland of Rusland "omdat hij nu toch zo mooi woont samen met z'n vriendin , en ze zelf een leuke job heeft , en z'n vrienden hier wonen , ..."quote:Op zondag 23 november 2008 21:46 schreef BramKVO het volgende:
[..]
juist daarom dat ik zeg OVERrated hé. Hoe kunnen de Belgen overrated zijn als ze 'slechts' naar Everton & HSV gaan. De NL talenten zijn overrated door ploegen als Real en Chelsea.
Waarom is dat ? 1) Omdat NL nog altijd een naam heeft van goede jeugdopleiding, dat is ook zo, maar dat teert toch vooral op het (Ajax)-verleden , en 2) de NL's kunnen zichzelf nog altijd goed verkopen, kijk maar naar Heineken en Philips, twee (middel)matige producten, maar wel wereldwijd verkocht.
Had Simons een NL'er geweest, zat ie nu bij Real. Ook Dembele was al weggeweest naar een topclub me dunkt.
Btw, ik bedoel dit algemeen hé, je gaat me niet horen zeggen dat een Sneijder geen goede speler zou zijn.
Als de NL talenten zo overrated zouden zijn door grote buitenlandse clubs zouden ze toch wel door de mand vallen als ze er eenmaal spelen? Op een enkeling na (vd Meyde, misschien Drenthe maar dat is nog wat vroeg) is dat niet het geval.quote:Op zondag 23 november 2008 21:46 schreef BramKVO het volgende:
[..]
juist daarom dat ik zeg OVERrated hé. Hoe kunnen de Belgen overrated zijn als ze 'slechts' naar Everton & HSV gaan. De NL talenten zijn overrated door ploegen als Real en Chelsea.
Waarom is dat ? 1) Omdat NL nog altijd een naam heeft van goede jeugdopleiding, dat is ook zo, maar dat teert toch vooral op het (Ajax)-verleden , en 2) de NL's kunnen zichzelf nog altijd goed verkopen, kijk maar naar Heineken en Philips, twee (middel)matige producten, maar wel wereldwijd verkocht.
Had Simons een NL'er geweest, zat ie nu bij Real. Ook Dembele was al weggeweest naar een topclub me dunkt.
Btw, ik bedoel dit algemeen hé, je gaat me niet horen zeggen dat een Sneijder geen goede speler zou zijn.
Ja slimme move van Wenger want Hazard brengt tonnen aan ervaring met zich mee, precies wat Arsenal nodig heeft.quote:Op woensdag 10 december 2008 16:43 schreef Radegast het volgende:
Volgens L'Equipe staat Hazard heel hoog op het lijstje van Arsene Wenger, zo hoog dat er in januari al iets zou kunnen gebeuren.
Zeker een slimme move, als zou het maar als investeringsobject zijn.quote:Op woensdag 10 december 2008 17:02 schreef Pritt het volgende:
[..]
Ja slimme move van Wenger want Hazard brengt tonnen aan ervaring met zich mee, precies wat Arsenal nodig heeft.
Voorlopig niets gebeurd dus.quote:Op woensdag 10 december 2008 16:43 schreef Radegast het volgende:
Volgens L'Equipe staat Hazard heel hoog op het lijstje van Arsene Wenger, zo hoog dat er in januari al iets zou kunnen gebeuren.
quote:Op zondag 23 november 2008 21:46 schreef BramKVO het volgende:
Had Simons een NL'er geweest, zat ie nu bij Real.
Hoeveel (middel)matige NL'ers zijn al niet naar buitenlandse (top)clubs gegaan ? Simons hoef(t)de daar heus niet voor onder te doen. Met zijn dienende kwaliteiten had ie heus bij een echte topclub kunnen spelen.quote:
Sneijder is niet bepaald een middelmatige middenvelder. Noem eens een middelmaat die vetrokken is naar Real? Ik ken alleen Drenthe...quote:Op dinsdag 20 januari 2009 13:12 schreef BramKVO het volgende:
[..]
Hoeveel (middel)matige NL'ers zijn al niet naar buitenlandse (top)clubs gegaan ? Simons hoef(t)de daar heus niet voor onder te doen. Met zijn dienende kwaliteiten had ie heus bij een echte topclub kunnen spelen.
Niet overdrijven.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 13:12 schreef BramKVO het volgende:
[..]
Hoeveel (middel)matige NL'ers zijn al niet naar buitenlandse (top)clubs gegaan ? Simons hoef(t)de daar heus niet voor onder te doen. Met zijn dienende kwaliteiten had ie heus bij een echte topclub kunnen spelen.
Die laatste is belachelijk. Voor de rest geldt: een winaaarsploeg trekt kopers aan.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 18:42 schreef BramKVO het volgende:
Ik heb het niet enkel over de huidige NL spelers bij real, ik heb het over het algemeen bekeken in de laatste 15 jaar. Er gingen heel wat middelmatige spelers naar wereldclubs, bvb Bogarde en Reiziger na de Ajax-hegemonie. Of een Nigel de Jong nu waar Man City een lachwekkend bedrag voor op tafel legt.
Je kan niet iedere speler vergelijken met wat statistiekjes in FM.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 16:19 schreef DeVinger het volgende:
In FM valt hij mij tegen.
Wat is FM ?quote:
Kan wel, is alleen niet echt betrouwbaar.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 16:25 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Je kan niet iedere speler vergelijken met wat statistiekjes in FM.
quote:'Belgische toptalent Hazard op verlanglijst Mourinho'
09 april 2009
Jose Mourinho is gecharmeerd van Eden Hazard. De coach van Internazionale heeft de jonge Belgische aanvaller hoog op zijn verlanglijstje voor volgend seizoen staan, meldt de Gazzetta dello Sport. Hazard speelt nu nog voor het Franse Lille.
De 18-jarige Hazard speelde dit seizoen 22 competitieduels voor Lille, waarin hij drie keer scoorde. Zijn contract bij de Franse ploeg loopt tot medio 2012. Eind vorig jaar, in een oefenduel met Luxemburg, debuteerde hij in de nationale ploeg.
Desondanks scouten veel grote clubs ook via FM. Serieus.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 16:32 schreef DeVinger het volgende:
[..]
Kan wel, is alleen niet echt betrouwbaar.
quote:Eden Hazard siert (weer) de voorpagina van L'Equipe. In het lang en in het breed. De Franse sportkrant schrijft dat Chelsea er alles aan doet om de Belg volgende zomer binnen te halen.
"Chelsea le veut", zo is de kop van L'Equipe van vandaag. De gezaghebbende Franse sportkrant laat er geen twijfel over bestaan. Chelsea zet dezer dagen al zijn troeven in om de jonge Rode Duivel los te weken bij Rijsel.
L'Equipe schrijft dat Chelsea (opnieuw) contact opnam met Rijsel en Hazard zelf. Hazard heeft nog een contract tot 2014, maar zou wel oren hebben naar een avontuur in Londen.
Vorige zomer deed Chelsea ook al een poging, maar toen zei Rijsel resoluut njet. Dat zou nu anders liggen.
In de wandelgangen wordt een transfersom van 25 miljoen euro gefluisterd. "Dat is niet gelogen", zegt een bron van L'Equipe. "Maar Rijsel denkt ook dat één seizoen extra misschien kan. De club heeft de hoop nog niet opgegeven om Hazard te houden. En in 2012 kan zijn prijs alleen nog stijgen."
sporza.be
Waar gaan ze die in hemelsnaam zetten? Als ze zo iemand willen, kunnen ze beter Afellay behouden.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 13:41 schreef El_Borracho het volgende:
Hij zou in de belangstelling van Inter staan. Inter zou bereid zijn 15 miljoen euro neer te tellen voor hem maar door zijn lopend contract tot 2015 hangt er een prijskaartje van 25 miljoen euro rond z'n nek.
Ik zie 'm beter bij FC Barcelona passen. Wat vinden jullie?
Linkje: http://www.nieuwsblad.be/(...)leid=DMF20110514_023
Ik vind Hazard beter dan Afellayquote:Op zaterdag 14 mei 2011 13:44 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Waar gaan ze die in hemelsnaam zetten? Als ze zo iemand willen, kunnen ze beter Afellay behouden.
Ik vind Chelsea en Liverpool allebei zeer vervelende ploegen worden. Beetje een Real Madrid scenario waar ze elk jaar voor zoveel mogelijk geld spelers willen binnenhalen. Ik word er moe van.
Zal waarschijnlijk ook een stuk meer salaris vragenquote:
Beetje voorbarig. Belgie mag blij zijn als ze in de top 5 van Europa terecht komen, waar de andere wereldefltallen, waaronder Nederland, meedoen. Geen garantie voor een titel dus.quote:Op maandag 23 mei 2011 01:09 schreef lolcat8811 het volgende:
Wereldelftal in volle ontwikkeling. 2014/2018 België wereldkampioen
Zeg ik niet, maar de Engelsen![]()
Voorlopig zijn we hier al blij als we al eens het EK of het WK halen. We zouden extatisch zijn als we dan de eerste ronde nog zouden overleven. Zo ver is het gekomenquote:Op maandag 23 mei 2011 10:53 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Beetje voorbarig. Belgie mag blij zijn als ze in de top 5 van Europa terecht komen, waar de andere wereldefltallen, waaronder Nederland, meedoen. Geen garantie voor een titel dus.
real madridquote:Op vrijdag 30 september 2011 13:52 schreef BramKVO het volgende:
http://www.nr10.be/buiten(...)m_campaign=donderdag
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |