Hij doet Sinterklaas al jaren in België.quote:Op zondag 29 november 2009 19:03 schreef vuilcontainer het volgende:
[ afbeelding ]
Jan deCleir..... alleen al om de stem.![]()
Bovendien deed hij het heel goed in de film 'het paard van sinterklaas'!
Hij doet het zeker niet onaardig en ik post ook lovend over hem in het andere topic, maar een beetje kritisch zijn is nooit weg. Echt veel vergelijkingsmateriaal hebben namelijk we niet, hij is de enige die we kennen, of hebben de meesten van jullie Adrie van Oorschot èn Bram van der Vlugt beiden meegemaaktquote:Op zondag 29 november 2009 22:38 schreef NJ het volgende:
Bram is een held.
Wat ik gezien heb uit oude beelden is dat Adrie van Oorschot voor zijn tijd een goede Sinterklaas was: een ouderwetse maar goede sint ik denk dat dat in deze tijd niet meer zou passen, toen Bram kwam,kwam er ook een ander soort sint die nu ook in deze tijd past daarom zou het mooi wezen als de opvolger in de lijn van Bram doorgaatquote:Op vrijdag 4 december 2009 04:27 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Hij doet het zeker niet onaardig en ik post ook lovend over hem in het andere topic, maar een beetje kritisch zijn is nooit weg. Echt veel vergelijkingsmateriaal hebben namelijk we niet, hij is de enige die we kennen, of hebben de meesten van jullie Adrie van Oorschot èn Bram van der Vlugt beiden meegemaakt
Ik. En hij was ook goed. Piet Römer was toen de hoofdPiet. En ook leuk.quote:Op vrijdag 4 december 2009 04:27 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Hij doet het zeker niet onaardig en ik post ook lovend over hem in het andere topic, maar een beetje kritisch zijn is nooit weg. Echt veel vergelijkingsmateriaal hebben namelijk we niet, hij is de enige die we kennen, of hebben de meesten van jullie Adrie van Oorschot èn Bram van der Vlugt beiden meegemaakt
Paul Biegel is al twee jaar dood.quote:Op donderdag 19 november 2009 10:56 schreef sunmoonstar het volgende:
Ik herhaal nog maar eens de namen die ik vorig jaar al in dit topic noemde:
- Paul Witteman
- Arthur Japin (die lacht altijd zo vriendelijk)
- Peter-Jan Rens (die praat alleen iets te hoog)
- Joost Zwagerman (misschien iets te jong..?)
- Thom de Graaf
- Rik Felderhof
- Willem Nijholt
- Wim Kok
- Hugo Borst
- Harmen Siezen
Nieuwe namen die ik bijbedacht heb
- Paul de Munnik (van Acda...)
- Stef Bos
- Gerard Ekdom
- Paul Biegel
- Arie boomsma (misschien te jong)