Hahahahaquote:Op dinsdag 18 november 2008 09:17 schreef kapitein_pannekoek het volgende:
Ja maar ja maar ja maar...dan woon je toch bij jullie in de buurt ?
Dan plof ik daar ook op neerquote:Op dinsdag 18 november 2008 09:27 schreef Lois het volgende:
Ik niet maar dan maak ik van het volgende bankje wel een Amsterdams bankje
quote:Op dinsdag 18 november 2008 09:27 schreef Lois het volgende:
Ik niet maar dan maak ik van het volgende bankje wel een Amsterdams bankje
Jen is een hagenees.quote:Op dinsdag 18 november 2008 09:48 schreef pinquit het volgende:
wat een hoop hagenaren hier! hagenezen?
Nee, dan nog even 5 minuten verder met de treinquote:Op dinsdag 18 november 2008 09:32 schreef Fuente het volgende:
Pffff!
Kom naar Hengelo OV, waar je een eengezinswoning kan huren onder de 500 euro per maand, met tuin. Waar het lekker rustig is en je in anderhalf uur in het Westen bent
Lang leve het dorp waar wij wonen dan maar weer zeg.quote:Op dinsdag 18 november 2008 09:58 schreef Faja-Lobi het volgende:
Bij ons in de buurt hebben ze een aantal weken geleden geprobeerd een oudere dame van haar tas te ontdoen, nadat ze terugvocht hebben ze maar een aantal schoten op der af gevuurd. Gelukkig niet geraakt maar wij wonen echt in een *** buurt. Afgelopen vrijdag zijn er 2 auto's boven op elkaar geknalt nadat 1 auto met daarin een aantal dronken jeugdige bestuurders zonder rijbewijs een vluchtheuvel van links besloten in te halen. Daarbij zijn ze tegen een auto opgeknalt waarin een moeder, kind en oudere vrouw zaten. Er moesten 6 trauma teams bij komen kijken hoorde ik van de buurt tamtam en sommige waren er erg slecht aan toe. De jeugdigde bestuurder moest nog uit zijn auto worden geknipt maar ik vrees dat ik hem rustig had laten zitten.
Mja, maar dat schieten op oude dametjes komt toch net iets minder voor heb ik het idee...quote:Op dinsdag 18 november 2008 10:43 schreef RockabeIIa het volgende:
Jarno, ook in de dorpen rijdt men bijv. met alcohol op achter het stuur. Helaas...
Met mij gaat alles zijn gangetje. Ik ben wel moe na een kort nachtje maar ik heb vanmorgen tegen mijn vent gezegd dat hij maar eens een dagje thuis blijft van zijn werk. Ik ben steeds de pineut die mijn werk op moet bellen om te zeggen dat de kleine man ziek is (al 5 keer dit jaar) en nu is hij aan de beurt. Vanavond weer naar school, zal wel een complete espresso sessie worden om maar niet in slaap te vallen hahaha. Oh en ik ben snip verkouden door de R in de maand. En hoe is het met de zoektocht naar de ideale woning plus woonomgeving?quote:Op dinsdag 18 november 2008 10:30 schreef huuphuup het volgende:
Jeumig Faja![]()
Hoe is het verder met je?
Het meest enerverende hier was een straat verderop een paar wietplanten in een slaapkamer.quote:Op dinsdag 18 november 2008 10:57 schreef Ticootje het volgende:
2 jaar geleden is er bij ons een straat verderop ook iemand doodgeschoten... Ach het gebeurt overal.
quote:Op dinsdag 18 november 2008 11:02 schreef Maneki.Neko het volgende:
wat, wat, wat & wat Dutchie? Ik weet het echt niet
Statistisch gezien wonen er in een durp ook minder mensen dan in een stad als bijvoorbeeld Den Haag. Dat er dan in een durp ook minder vaak zoiets gebeurt lijkt me dan ook logisch.quote:Op dinsdag 18 november 2008 10:59 schreef Jarno het volgende:
Ik zeg niet dat het niet gebeurt, maar statistisch gezien toch echt een stuk minder. Daarnaast is het hier 's avonds een stuk minder vervelend op straat dan waar we vandaan kwamen (en dat was al geeneens een heel slechte buurt).
Statistisch gezien praat je vaak over percentages en is bovenstaand dus niet waar.quote:Op dinsdag 18 november 2008 11:07 schreef Ireth het volgende:
[..]
Statistisch gezien wonen er in een durp ook minder mensen dan in een stad als bijvoorbeeld Den Haag. Dat er dan in een durp ook minder vaak zoiets gebeurt lijkt me dan ook logisch.
Dat meen je niet! Daar heb ik gezeten!quote:Op dinsdag 18 november 2008 08:45 schreef kapitein_pannekoek het volgende:
@ Reinhilde...die kleine, inderdaad. En euh...ik heb daar ook op yoga gezeten.
Bij mij in de straat staat een app. te koop !
En over een jaar komt het huis naast ons op de markt!
Welke school heb jij dan gezeten ? Ik geef les op Waalsdorp !
Kan je dan niet gewoon een PW met een nummertje doen?quote:Op dinsdag 18 november 2008 11:33 schreef huuphuup het volgende:
oh mijn god mensen wat voel ik me stom...
Ik ben mn password van mn emailaccount van mn werk vergetenshitshitshit
haha, echt hoor, ik moet ook niet nadenken terwijl ik het intik. Dan gaat het fout.
Ik heb een uur geleden nog ingelogd en ik weet het nu écht niet meerAlle mogelijke combi's al gehad.
Stom veiligheids-systeem ook dat je elke drie maanden een nieuw password moet, daar raak ik toch van in de war joh!
Echt niet?quote:Op dinsdag 18 november 2008 11:02 schreef Maneki.Neko het volgende:
wat, wat, wat & wat Dutchie? Ik weet het echt niet
Ha, en terecht!quote:Op dinsdag 18 november 2008 11:51 schreef huuphuup het volgende:
Ja dat gaat niet, het password verandert elke drie maanden, moet uit minstens 8 karakters bestaan, en daarvan minimaal 1 hoofdletter, 1 vreemd teken (! @ * zoiets) en 1 cijfer. En het mag geen password zijn wat de afgelopen twee jaar gebruikt is. om het makkelijk te houden...
Tsja. Ik zat vorige week op een zorglokatie binnen onze organisatie, en terwijl ik bezig ben zie ik iedereen, echt zonder uitzondering, teamleiders en al, gewoon opstaan van hun werkplek en weglopen om te gaan roken, pauze houden, overleggen, etc. Dat terwijl er gewoon complete zorgdossiers openstaan, behandelplannen in Word getikt worden of de mail wagenwijd openstaat. Dat vind ik echt schandalig, dat je zo met je gereedschap omgaat. Een bouwvakker mag zijn cirkelzaag ook niet onbeheerd achterlaten. En mensen maar afvragen waarom de screensaver er na 10 minuten in komt...quote:
hehequote:Op dinsdag 18 november 2008 12:04 schreef Jarno het volgende:
Briefjes met wachtwoorden op de monitor, ook zoiets.. Die zijn altijd spontaan verdwenen als ik langs ben geweest.
Doe ikquote:Op dinsdag 18 november 2008 12:11 schreef Reinhilde het volgende:
Oh lekker Bar, ik kan niet wachten om ook weer lekker te gaan bewegen. Loop je een rondje extra voor mij?
quote:Op dinsdag 18 november 2008 10:23 schreef debuurvrouw het volgende:
Allemensen wat een end lopen zeg, dit bankje![]()
quote:Op dinsdag 18 november 2008 12:39 schreef kapitein_pannekoek het volgende:![]()
![]()
![]()
KP heeft broertje van Reinhilde in de groep gehad !
eet smakelijk!quote:Op dinsdag 18 november 2008 11:46 schreef Brighteyes het volgende:
Vriendinnetje van mij was een week in Amerika en kwam thuis met een paar schoenen waar ik zachtgezegd even van moest slikken. Beetje apart model en dan in zwart satijn met donkerpaars satijnen neus en dan lak-hakken.Ze wist het zeker 'dit ging de nieuwe mode worden'.
Dus ik tegen een andere vriendin 'als dat zo is, vreet ik mijn docs op!'.
wat is jouw hyves dan?quote:Op dinsdag 18 november 2008 12:33 schreef dutchie het volgende:
Oe dames, ja daar kan ik wat mee! Meer! Meer!
BE, over schoenen gesproken; kijk maar eens op mijn hyvesblog.
mooi zoquote:Op dinsdag 18 november 2008 12:43 schreef _Ingrid_ het volgende:
[..]
Tis gelukt! Ik heb het voor elkaar gekregen dat ik de rekening eerst op mag sturen naar Unive. Als het geld dan op de rekening staat, dan de podo betalen.
Het duurde ff, ze wilden er eik niet aan.
quote:Op dinsdag 18 november 2008 13:09 schreef RockabeIIa het volgende:
[..]
Jaja, ik heb vandaag mijn leren pakje aan
kinkyquote:Op dinsdag 18 november 2008 13:09 schreef RockabeIIa het volgende:
[..]
Jaja, ik heb vandaag mijn leren pakje aan
Jouw dorp heeft de naam ook niet echt meequote:Op dinsdag 18 november 2008 10:56 schreef Maneki.Neko het volgende:
ik woon in een gehucht maar 2 huizen verder is iemand vermoord een paar jaar terug, en vorig jaar is er een echtpaar doodgeschoten. Ook zijn er pas een paar keer mensen overvallen in hun huis en de bijna van dit dorp is 'het witte dorp' Lang leve kleine dorpjes
Valt best mee, je kan het hebbenquote:Op dinsdag 18 november 2008 13:14 schreef RockabeIIa het volgende:
[ afbeelding ]
Het knelt hier en daar wat
Dutchie en Reinhilde, dit wil gewoon helemaal niet weten!quote:Op dinsdag 18 november 2008 11:46 schreef Reinhilde het volgende:
Dutchie, volgens mij heeft Donnatienda wel Bruun's Bazaar, misschien ook bij de Bijenkorf?
Mensen die het dorp niet kennen denken vaak dat ik een geintje maakquote:Op dinsdag 18 november 2008 13:14 schreef Macka66 het volgende:
[..]
Jouw dorp heeft de naam ook niet echt mee
Ik heb die laatste even gedaan en godzijdank alleen maar werk dingen en 1 of 2 dingen van de band.quote:Op dinsdag 18 november 2008 13:34 schreef Faja-Lobi het volgende:
Voor mensen die zich vervelen, thuis of op kantoor hier 2 sites
www.indewandelgang.nl daar kan je in het rechter menu je werkgever zijn naam invullen en kun je misschien wel lezen wat oud werknemers van je werkgever vindt
www.wieowie.nl tik je eigen naam in en kijk hoe vaak je ergens up-popt (uhm waar je naam geregistreerd staat dus).
Leuk!. Heb ook even gekeken. Hier bijna alles zakelijk op mijn verhaal van de top2000 na. Valt nog mee.quote:Op dinsdag 18 november 2008 13:38 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Ik heb die laatste even gedaan en godzijdank alleen maar werk dingen en 1 of 2 dingen van de band.
Mocht iemand mij dus googelen vooralsnog geen nare informatie!![]()
Je weet maar nooit met een sollicitatie ofzo.
Ikquote:Op dinsdag 18 november 2008 15:51 schreef Brighteyes het volgende:
Tijd voor een lekker bad met een muziekje aan!
Of is dat te zen?
Grootste plaats zonder NS stationquote:Op dinsdag 18 november 2008 17:48 schreef Vlindur het volgende:
Ik zweer bij Drachten. De grootte van een stad en de 'rust' van een dorp. En het is zelfs een dorp! Het is het op een na grootste plaats is Friesland. Leeuwarden is alleen groter. En toch is het een dorp. Zelfs mn geboorte gehucht IJlst is een stad. Een van de elfsteden ook.
Maar moord en doodslag komt ook hier voor.. Dat hou je toch niet tegen.
Ook dat ja. Dat is echt verrot. Moet donderdag naar Sneek met het OV, ben verdomme dan anderhalf uur of langer onderweg! Dat doe ik met de auto in 20 minuten! Het snelste zou zijn met de bus naar Leeuwarden en dan met de trein naar Sneek.quote:Op dinsdag 18 november 2008 17:58 schreef freecell het volgende:
[..]
Grootste plaats zonder NS station
Waar?quote:Op dinsdag 18 november 2008 18:13 schreef Ynske het volgende:
net op t nieuws over die olietanker die gekaapt is door Piraten.
k vind dat zo raar klinken, eerder hoorde je daar eigenlijk bijna nooit wat over. piraten horen thuis in de PotC niet in de echte wereld
Somalische piraten kaapten midden op de Indische Oceaan een Saudische olietanker van 330 meter lang. Het is het grootste schip dat ze tot nu toe hebben overmeesterd en nooit eerder gebeurde dat zo ver uit de kust. De mammoettanker vervoert ruim twee miljoen vaten olie en is meegenomen naar Somalië.quote:
ik zat ook al ff te knipperen iddquote:Op dinsdag 18 november 2008 18:13 schreef Ynske het volgende:
net op t nieuws over die olietanker die gekaapt is door Piraten.
k vind dat zo raar klinken, eerder hoorde je daar eigenlijk bijna nooit wat over. piraten horen thuis in de PotC niet in de echte wereld
Hoe doe je dat?quote:Op dinsdag 18 november 2008 18:42 schreef freecell het volgende:
[..]
Op die site vond ik trouwens alleen mijn hyves
geen ideequote:
Beginletter M, zoekt makkelijker, als we dan toch cryptisch gaan doenquote:Op dinsdag 18 november 2008 19:28 schreef Saffier het volgende:
Lijsten van Tico en Faja naast elkaar leggen gaat om Huuphuup te traceren![]()
Plaatsje R ken ik ook, nog een maand of 9 gewerkt ook![]()
Ingrid fijn dat het goed is gegaan met de podoloog!
Rewimo heb jij ook last van je pols? Of alleen je hand? Hoe zat het nou?
heb er vanmiddag toevallig 14 aan me schoonmoeder gegeven...quote:Op dinsdag 18 november 2008 21:16 schreef Suzziieee het volgende:
Gezellig een Haags bankje,woon zrlf dan wel bij Leiden,maar na in Rijswijk,Den Haag en Leidshendam gewerkt te hebben voel ik me ook wel thuis in het Haagse.
Zijn er hier toevallig mensen die C1000 zegeltjes hebben/krijgen die er niets mee gaan doen ??
Jaaa....lief ben ik hequote:Op dinsdag 18 november 2008 21:17 schreef Maneki.Neko het volgende:
lief dat je er aan denkt dat ze ze naar mij mogen sturen suzziiee
Thanx! Deze x heb je gewoon 100 zegels nodig voor 1 pakket! Gaat me in mijn eentje nooit lukken in 2 maanden tijd.. Maar met mijn financiele positie zou zo'n pakket echt wel helpen..dus ga het wel proberen..quote:Op dinsdag 18 november 2008 21:21 schreef Vicky het volgende:
[..]
heb er vanmiddag toevallig 14 aan me schoonmoeder gegeven...
had je ff wat eerder moeten zijn
zal aan me moeder vragen of ze ze spaart...
Jeetje, was ik vandaag toch heel dicht in de buurt van dit bankje!quote:Op dinsdag 18 november 2008 19:28 schreef Saffier het volgende:
Rewimo heb jij ook last van je pols? Of alleen je hand? Hoe zat het nou?
Beetje late reactie maarre wat grappig! Ik ben in Rotterdam geborenquote:Op dinsdag 18 november 2008 10:30 schreef huuphuup het volgende:
Jeumig Faja![]()
Hoe is het verder met je?
@S_oepstengel: ik vind stiekem eigenlijk Leiden ook leuker, maar dat heeft er denk ik gewoon mee te maken dat ik hier nu alles weet te vinden enzo en een beetje gesettled ben. Rotterdam zou ik tot op zekere hoogte ook prima vinden (daar kom ik vandaan), maar lief wil er niet nog niet dood gevonden wordenlet op, hij is welgeteld twee hele keren in R'dam geweest...
de bioscoop op schouwburgplein...
Nouja, Den Haag is voor ons een goeie optie omdat het centraal ligt en omdat het (heel veel) goedkoper is dan Leiden, en je relatief snel iets kunt vinden via makelaars enzo.
Amsterdam durf ik eigenlijk niet eens zo goed aan te beginnen met zoeken
Ja, tot op zekere hoogte hè, die hoogte beperkt zich ongeveer tot Hilligersberg en Schiebroek. Vooruit, Overschie mag ook. Alles daaronder hoeft voor mij niet zoquote:Op dinsdag 18 november 2008 21:32 schreef S_oepstengel het volgende:
[..]
Beetje late reactie maarre wat grappig! Ik ben in Rotterdam geborenIk zou daar alleen echt niet willen wonen, Leiden bevalt me prima!
Dat ik daar nou niet eerder op gekomen benquote:Op dinsdag 18 november 2008 21:29 schreef moussy het volgende:
Kan je niet gewoon een handje spijkers wegkauwen Rewimo?
leuker kunnen we het niet maken...quote:Op dinsdag 18 november 2008 21:46 schreef kapitein_pannekoek het volgende:
aha, da bunt handig, zeg...zulk advies.
Een absolute aanraderquote:Op dinsdag 18 november 2008 21:55 schreef Lois het volgende:
Die sla ik even op miss sly, voor een toekomstig werketentje
Zo'n bedragske berekenen ken ik dan weer nie, maar als je net zo'n hendig pensioenfonds als ik he, kende da online bekijkenquote:Op dinsdag 18 november 2008 21:41 schreef Lishe het volgende:
De's hendig dan PM. Witte gij dan ok hoe't mee men pensioengat zit?
quote:Op dinsdag 18 november 2008 22:01 schreef kapitein_pannekoek het volgende:
En het zwarte gat ? Is dat de fase na je pensioen ?
nee das mijn bankrekeningquote:Op dinsdag 18 november 2008 22:01 schreef kapitein_pannekoek het volgende:
En het zwarte gat ? Is dat de fase na je pensioen ?
Bij jou ook al ?quote:Op dinsdag 18 november 2008 22:07 schreef huuphuup het volgende:
[..]
nee das mijn bankrekening![]()
zo gek, dat geld verdwijnt gewoon
Mazzelaar!quote:Op dinsdag 18 november 2008 22:29 schreef snoopy het volgende:
Fijn Fuente
Op de heenweg naar italiaanse les kwamen er 2 scootertjes van de politie achter me aan. Ik was op de fiets. Mijn voorlicht deed het niet, had ik het knopje gewoon naar de verkeerde kant geklikt. Ik heb zo'n ingebouwde dynamo.
Ja maar ja, ik moest wel verlichting hebben vond de agente. Of ik dan legitimatie had. Eh, neeHelemaal niks waar uw naam op staat? Nee, ik kieper alles altijd uit mijn tas thuis als ik 's avonds alleen op straat ga ivm tasjesdieven op scooters
Enne, mijn licht doet het toch gewoon!
Ok, voor deze keer zien we het door de vingers.
Pfffff....
Voorgaande keren kreeg je de zegels per 10 euro, nu per 5 euroquote:Op dinsdag 18 november 2008 21:25 schreef Suzziieee het volgende:
[..]
Thanx! Deze x heb je gewoon 100 zegels nodig voor 1 pakket! Gaat me in mijn eentje nooit lukken in 2 maanden tijd.. Maar met mijn financiele positie zou zo'n pakket echt wel helpen..dus ga het wel proberen..
Is maar goed dat je dat niet gezegd hebtquote:Op dinsdag 18 november 2008 22:40 schreef snoopy het volgende:
Nou ja, mazzel.... Een aantal jaar geleden heb ik eens een boete gekregen voor door rood fietsen. En ik weet 10000% zeker dat ik door groen reed. Dus ik had nog wat tegoed
Ik ben ook in Rotterdam geboren en heb er gewoond, maar zou er nu niet meer willen wonen.quote:Op dinsdag 18 november 2008 21:36 schreef huuphuup het volgende:
[..]
Ja, tot op zekere hoogte hè, die hoogte beperkt zich ongeveer tot Hilligersberg en Schiebroek. Vooruit, Overschie mag ook. Alles daaronder hoeft voor mij niet zo![]()
Ik heb zelf drie jaar naast station hofplein gewoond, super centraal en leuk voor een tijdje, maar zó midden in de stad hoeft voor mij niet meer. Leiden bevalt mij ook best, als het aan ons ligt blijven we hier, maar de huizenmarkt hè![]()
Ja drama ja? Oh, ik ging puur en alleen af op het gevoel wat ik kreeg toen ik er doorheen fietste zeg maar.quote:Op dinsdag 18 november 2008 22:43 schreef Igraine het volgende:
[..]
Ik ben ook in Rotterdam geboren en heb er gewoond, maar zou er nu niet meer willen wonen.Nou ja, Hillegersberg dan nog wel, mijn man werkt daar en wij wonen er zo wat tegenaan. Maar beetje duur hè. Ik kom zelf uit Rotterdam-West. Schiebroek en Overschie zijn echt drama vind ik. Nu werk ik in Den Haag e.o. en daar zou ik ook echt niet willen wonen.
Ach, ik woon nu lekker in een dorp er tussenin
Hé, daar werk ik ook!quote:Op dinsdag 18 november 2008 22:43 schreef Igraine het volgende:
[..]
Nou ja, Hillegersberg dan nog wel, mijn man werkt daar
Ik kan er ook niet tegen! Nu die ponyverkoopster weer.quote:Op dinsdag 18 november 2008 23:39 schreef huuphuup het volgende:
Omg, mn lief is herhalingen rijdende rechter aan het kijken en ik wil sommige mensen echt slaan ofzo
ik werd er gewoon bietje aggressief vanhaha, ik merk dat ik erg slecht tegen dat soort types kan...
Er zit er momenteel eentje naast me die stiekem een klein beetje jaloers is op al je metallica bezoekjesquote:
quote:Op woensdag 19 november 2008 00:12 schreef _Bar_ het volgende:
[..]
Er zit er momenteel eentje naast me die stiekem een klein beetje jaloers is op al je metallica bezoekjes
Spuit 11quote:kapitein_pannekoek schreef:
Als je gewoon bij mij in de straat komt wonen, dan kan je zwaaien naar P_iglet als ze Pepijn opgehaald heeft van het kdv....das reden nummer 1 om in Bezuidenhout te gaan wonen, natuurlijk.
Je hebt toch niet per ongeluk "ja" gezegd als er weer eens zo'n figuur van een of ander vaag energiebedrijfje belde op etenstijd?quote:Op dinsdag 18 november 2008 22:50 schreef _Ingrid_ het volgende:We hebben weer iets vreemds. Een eindafreking van Essent netwerk.
We weten van niks. Morgen maar ff bellen voordat we eind november ineens afgesloten zijn.
T_igger, ik woon in de vruchtenbuurt! (koop, ook hier is best veel koop te krijgen!) Da's wel zwaaiafstandquote:Op woensdag 19 november 2008 05:38 schreef t_igger het volgende:
[..]
Spuit 11![]()
Je kan ook naar mij zwaaien hoor! Mocht ik Pepijn ophalen!![]()
Alleen weet ik niet naar welk huis ik pcies naar moet zwaaien!![]()
Bij ons in de wijk/straat, Bomenbuurt, staan genoeg huizen te koop...![]()
Mocht je toch willen gaan kopen! En vast ook wel te huur?!
* T_igger gaat weer aant werk... Rolstoelen, douchebrancards, schrobben & was vouwen...*![]()
was dat niet groen van prinsterer?quote:Op dinsdag 18 november 2008 23:13 schreef Igraine het volgende:
Ik moest mij van de Vlos wel laten testen op Streptokokken, omdat ik vaak blaasontstekingen had in het verleden. Dan moest zij andere protocollen aanhouden bij de bevalling geloof ik.quote:Op woensdag 19 november 2008 08:29 schreef Lois het volgende:
Heeft dat ook consequenties voor je bevalling Reinhilde, drager zijn van die bacterie?
Jaaa winterefteling!! we hebben hier al druk gespaard met knorr (dat breekt zo lekker de weekquote:Op dinsdag 18 november 2008 23:49 schreef huuphuup het volgende:
mwuahaha das waar ook!
nèh, ik denk dat ik deze maar hou, deze voert me chocola en koekjesen gaat me een baby geven zegt ie
![]()
ooooh weet je waar ik ineens zo'n zin in heb: de winterefteling!
(hakopdetak is my middle name)
dat ge-edit van jou![]()
slaap lekker!
Nee, dat zit richting de Holy, ik kom uit West. Westland-Zuid heette het, bij 't station.quote:Op woensdag 19 november 2008 08:38 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
was dat niet groen van prinsterer?
Krijgen jullie die niet altijd aan het eind van het jaar dan? Wij namelijk wel. We hebben hem ook vorige week gehad!!quote:Op dinsdag 18 november 2008 22:50 schreef _Ingrid_ het volgende:We hebben weer iets vreemds. Een eindafreking van Essent netwerk.
We weten van niks. Morgen maar ff bellen voordat we eind november ineens afgesloten zijn.
Als het goed is, heet dat de jaarafrekening en niet de eindafrekeningquote:Op woensdag 19 november 2008 09:32 schreef MeNicole het volgende:
[..]
Krijgen jullie die niet altijd aan het eind van het jaar dan? Wij namelijk wel. We hebben hem ook vorige week gehad!!
Asjeblieft skattiequote:Op woensdag 19 november 2008 10:18 schreef RockabeIIa het volgende:
Smogs op het bankje!
Nu de baby van Marie der is vind ik het wel tijd voor ene stukje gebak met muisjes
Bij Essent Netwerk wordt wel een eindafrekening gestuurd bij wanbetaling, dat is de ene keer ervor, de andere keer erna.quote:Op woensdag 19 november 2008 10:00 schreef miss_sly het volgende:
Maar voor een eindafrekening moet er ook een verhuisbericht van de oude bewoners zijn, of een aanmelding van nieuwe bewoners, en vaak meterstanden. Als het werkelijk een eindafrekening is, moet er een fout gemaakt zijn. Als het iets met wanbetaling te maken heeft, sturen ze namelijk geen eindafrekening, maar iemand die de boel komt afsluiten.
Had ik even overheen gelezen! Fijn dat het is opgelostquote:Op woensdag 19 november 2008 10:24 schreef _Ingrid_ het volgende:Heb gebeld en blijkt dat energiedirect waar we bij zitten het netwerk/ de kosten overneemt van Essent netwerk. Blijkbaar is Essent snel met de eindafrekening, of Energiedirect traag met melden.
Komt goed dus! Eindafrekening was 3,- bijbetalen, valt nog mee!
oh daar heb ik wel zin in!!!quote:Op woensdag 19 november 2008 10:27 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Asjeblieft skattie
[ afbeelding ]
3 euroquote:Op woensdag 19 november 2008 10:24 schreef _Ingrid_ het volgende:
Heb gebeld en blijkt dat energiedirect waar we bij zitten het netwerk/ de kosten overneemt van Essent netwerk. Blijkbaar is Essent snel met de eindafrekening, of Energiedirect traag met melden.
Komt goed dus! Eindafrekening was 3,- bijbetalen, valt nog mee!
Een stuk beterquote:Op woensdag 19 november 2008 10:36 schreef RockabeIIa het volgende:
Fuente, hoe ist met je humeur vandaag?
quote:Op woensdag 19 november 2008 10:41 schreef Fuente het volgende:
[..]
Een stuk beter
Ik ga zo lekker een blokje om met Sara, het zonnetje schijnt, de lucht is blauw.. en het regent nietTeletubbies kom maar gauw!!
quote:Op woensdag 19 november 2008 10:41 schreef Fuente het volgende:
[..]
het zonnetje schijnt, de lucht is blauw Teletubbies kom maar gauw![]()
Jaja, doen ze vast ook nog voor 1 cent. Ben allang blij dat het wel klopt.quote:Op woensdag 19 november 2008 10:41 schreef freecell het volgende:
[..]
3 euro
Dat ze daar nog een afrekening voor sturen
Jeetje Ennu!quote:Op woensdag 19 november 2008 10:59 schreef Ennu het volgende:
Zo ik kom hier weer even binnen vallen
Als kloon
Je weet wel die moeder van die 2 meiden.
Denk maar aan de spelfouten
Ik weet niet waar ik moet beginnen.
Maar relatie is net over, en nu werd ik vorige week niet ongesteld en heb ik vorige week ben ik zwanger. Ik !!!!
Ik voel me zo dubbel. Echt heel erg. Moet me hier weer even melden hoor.
Morgen naar de huisarts voor verwijzing voor echo. Omdat de kans op buitenbaarmoederlijke zwangerschap bij mij groter is.
Hoe gaat ik dit allemaal in me eentje doen?
En aan de andere kant ben ik ook best blij.
Kus
quote:Op woensdag 19 november 2008 11:04 schreef Ennu het volgende:
Lol niet van me echte ex.
Ik woonde inmiddels ook weer samen, maar ja sinds 3 weken niet meer. En nu dit, inderdaad en nu
Ok. Dan weet ik nu wie je bent.quote:Op woensdag 19 november 2008 11:04 schreef Ennu het volgende:
Lol niet van me echte ex.
Ik woonde inmiddels ook weer samen, maar ja sinds 3 weken niet meer. En nu dit, inderdaad en nu
Even laten bezinken, echo afwachten en dan verder kijken. En de familie.. maak je daar gewoon niet druk om, het is toch al gebeurt.quote:Op woensdag 19 november 2008 11:05 schreef Ennu het volgende:
Ja Mous dat probeer ik dus ook maar. Maar toch durf amper toe te geven aan t gevoel het best wel heel leuk te vinden. Ben dan weer zo bang dat t straks mis gaat ofzo. En ik moet er al helemaal niet aan denken om het familie enzo te gaan vertellen
Ja, als dat geen optie is, is er ook niet echt meer een 'En nu?' toch?quote:Op woensdag 19 november 2008 11:10 schreef Ennu het volgende:
Ja echt moeilijk BE. Mijn 1e reaktie was dan ook en nu? Abortus is voor mij gewoon geen optie. Een groot gezin wilde ik altijd al, maar dat was voor ons toen niet zo makkelijk. Nu zwanger en zijn de omstandigheden niet ideaal. Net wat Mous zegt ik zal eht heus wel alleen kunnen. Maar toch, maar toch. Jezus ik ben 38!!!
Hey, als we er een raadspelletje van gaan maken kun je het misschien beter direct zeggen.quote:Op woensdag 19 november 2008 11:12 schreef Ennu het volgende:
Ik ben inmiddels ruim een jaar gescheiden nu, misschien helpt dat?
Gewoonquote:Op woensdag 19 november 2008 11:10 schreef Ennu het volgende:
Ja echt moeilijk BE. Mijn 1e reaktie was dan ook en nu? Abortus is voor mij gewoon geen optie. Een groot gezin wilde ik altijd al, maar dat was voor ons toen niet zo makkelijk. Nu zwanger en zijn de omstandigheden niet ideaal. Net wat Mous zegt ik zal eht heus wel alleen kunnen. Maar toch, maar toch. Jezus ik ben 38!!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |