Y-U-K! Maar eigenlijk blijf ik Maria Mena nog het ergst vinden. Met dat belachelijk overdreven gezeik van d'r.quote:Op dinsdag 18 november 2008 12:22 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
En daarna zeker nog dat gedrocht van Adele.
Goede reclame voor je eigen carrierequote:Op dinsdag 18 november 2008 12:24 schreef Dandelion het volgende:
haha dat mens van de indecent proposal interesseert het allemaal geen reet.
Die moest gewoon van d'r manager ofzo...
Heeeeeeeeeeeeheheeeehehehehe ajaheequote:Op dinsdag 18 november 2008 12:26 schreef Roel_Jewel het volgende:
Dit nummer heb ik nu ook wel gehoord.
quote:Op dinsdag 18 november 2008 12:21 schreef cosmick het volgende:
Je zult zien dat dat Duffy-vehikel over een paar weken ook nog eens MH wordt.
Wel een van de weinige Queen-plaatjes die ik wel trek. "Flash Gordon" ook wel trouwens bedenk ik me nu.
maria Menaquote:Op dinsdag 18 november 2008 12:25 schreef cosmick het volgende:
[..]
Y-U-K! Maar eigenlijk blijf ik Maria Mena nog het ergst vinden. Met dat belachelijk overdreven gezeik van d'r.
Strak planquote:Op dinsdag 18 november 2008 12:31 schreef morpheus_at_work het volgende:
vanaf is 1 december is het voor iedere kotssmilie in dit topic , 10 cent doneren aan SR
Maar dequote:Op dinsdag 18 november 2008 12:49 schreef Mokus het volgende:
Is het niet beter om te gaan betalen voor dezesmiley. Anders moet je nog gaan betalen voor liedjes die je helemaal niet leuk vind.
Dat is wel een goede reden...quote:Op dinsdag 18 november 2008 12:50 schreef Piles het volgende:
[..]
Maar dewordt veel vaker gebruikt hier
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |