Y-U-K! Maar eigenlijk blijf ik Maria Mena nog het ergst vinden. Met dat belachelijk overdreven gezeik van d'r.quote:Op dinsdag 18 november 2008 12:22 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
En daarna zeker nog dat gedrocht van Adele.
Goede reclame voor je eigen carrierequote:Op dinsdag 18 november 2008 12:24 schreef Dandelion het volgende:
haha dat mens van de indecent proposal interesseert het allemaal geen reet.
Die moest gewoon van d'r manager ofzo...
Heeeeeeeeeeeeheheeeehehehehe ajaheequote:Op dinsdag 18 november 2008 12:26 schreef Roel_Jewel het volgende:
Dit nummer heb ik nu ook wel gehoord.
quote:Op dinsdag 18 november 2008 12:21 schreef cosmick het volgende:
Je zult zien dat dat Duffy-vehikel over een paar weken ook nog eens MH wordt.
Wel een van de weinige Queen-plaatjes die ik wel trek. "Flash Gordon" ook wel trouwens bedenk ik me nu.
maria Menaquote:Op dinsdag 18 november 2008 12:25 schreef cosmick het volgende:
[..]
Y-U-K! Maar eigenlijk blijf ik Maria Mena nog het ergst vinden. Met dat belachelijk overdreven gezeik van d'r.
Strak planquote:Op dinsdag 18 november 2008 12:31 schreef morpheus_at_work het volgende:
vanaf is 1 december is het voor iedere kotssmilie in dit topic , 10 cent doneren aan SR
Maar dequote:Op dinsdag 18 november 2008 12:49 schreef Mokus het volgende:
Is het niet beter om te gaan betalen voor dezesmiley. Anders moet je nog gaan betalen voor liedjes die je helemaal niet leuk vind.
Dat is wel een goede reden...quote:Op dinsdag 18 november 2008 12:50 schreef Piles het volgende:
[..]
Maar dewordt veel vaker gebruikt hier
![]()
Hoezo?quote:Op dinsdag 18 november 2008 12:50 schreef Piles het volgende:
[..]
Maar dewordt veel vaker gebruikt hier
![]()
Ja doei, ik moet nog eten kopen en de huur betalen ook!quote:Op dinsdag 18 november 2008 12:49 schreef Mokus het volgende:
Is het niet beter om te gaan betalen voor dezesmiley. Anders moet je nog gaan betalen voor liedjes die je helemaal niet leuk vind.
quote:Op dinsdag 18 november 2008 12:59 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Ja doei, ik moet nog eten kopen en de huur betalen ook!
alles voor het goede doel he!quote:Op dinsdag 18 november 2008 12:59 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Ja doei, ik moet nog eten kopen en de huur betalen ook!
Dat is mijn inziens al een vrij ingeburgerd woord onder de jongeren. Dus die kans is wel groot.quote:Op dinsdag 18 november 2008 13:02 schreef Dandelion het volgende:
ja duh, verkiezing via het internet, dan kan je nu al weten dat het woord van het jaar Swaffelen wordt!
true.quote:Op dinsdag 18 november 2008 13:03 schreef Mokus het volgende:
[..]
Dat is mijn inziens al een vrij ingeburgerd woord onder de jongeren. Dus die kans is wel groot.
De britpop vind ik lang niet het ergste wat 3Fm draait eigenlijk.quote:Op dinsdag 18 november 2008 13:20 schreef SilentChaos het volgende:
Ze kunnen veel aan mij gaan verdienen als ze van die belachelijke kutbritpop blijven draaien!
Ja, de RHCP. Dat is dus om tequote:Op dinsdag 18 november 2008 13:23 schreef SilentChaos het volgende:
Ik nog steeds wel eigenlijk
Ah, muziekRHCP
Helemaal mee eens. Geldt ook voor dat andere bandje waar jij zo'n fan van bent, kom zo ff niet op de naamquote:Op dinsdag 18 november 2008 13:24 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ja, de RHCP. Dat is dus om te![]()
. Wat is er zo speciaal aan dat gejengel
En waarom moeten die íedere dag gedraaid worden
Metallica is de enige band waar ik echt, en dan ook echt, fan van ben hoorquote:Op dinsdag 18 november 2008 13:26 schreef cosmick het volgende:
[..]
Helemaal mee eens. Geldt ook voor dat andere bandje waar jij zo'n fan van bent, kom zo ff niet op de naam.
quote:Op dinsdag 18 november 2008 13:26 schreef cosmick het volgende:
[..]
Helemaal mee eens. Geldt ook voor dat andere bandje waar jij zo'n fan van bent, kom zo ff niet op de naam.
Persoonlijk vind ik die groepjes geen ene ruk met punk te maken hebbenquote:Op dinsdag 18 november 2008 13:28 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Was aan Roel gericht en ik doelde uiteeraard op U2. Kom je ook maar niet van af.
[q]Blink 182, The Offspring etc dan weer wel, maar dat heeft meer met nostalgie te maken en de tijd waarin ze dat maakte, was toen toch wel het bekend worden van de punk zoals we het deze dagen nog kennen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |