Jup, 55e staat ie geloof ikquote:Op dinsdag 18 november 2008 00:11 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
ietjes doorposten en hij stond op p50
Weltrusten!!quote:Op dinsdag 18 november 2008 00:13 schreef morpheus_at_work het volgende:slaap lekker 3fm postertjes
quote:Op maandag 17 november 2008 23:25 schreef morpheus_at_work het volgende:
speciaal voor roel een topless taart
[ afbeelding ]
Mooie tijdquote:Op dinsdag 18 november 2008 01:16 schreef Roel_Jewel het volgende:
En weer veilig in Maastricht aangekomen.
Bier was op zich niet verkeerd geweestquote:Op dinsdag 18 november 2008 00:56 schreef Sersjee het volgende:
Zo, met een tussenstop (èn een klein biertje) thuis aanbeland. Moet toch even melden da'k het voorprogramma wel erg tof vond, eens even kijken hoe die gasten ook alweer heten...
Wat was er duurder, het concertkaartje of de benzinekosten?quote:Op dinsdag 18 november 2008 01:22 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]. Lekker kunnen doorknallen, ondanks de wegwerkzaamheden
.
Scheelt niet veelquote:Op dinsdag 18 november 2008 01:24 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Wat was er duurder, het concertkaartje of de benzinekosten?
Die moet ik ook maar ff opzoekenquote:Op dinsdag 18 november 2008 01:36 schreef Sersjee het volgende:
En het album van For A Minor Reflection is binnen. Morgenvanochtend op de fiets en in de trein maar eens beluisteren.
quote:
Trustenquote:Op dinsdag 18 november 2008 01:53 schreef Sersjee het volgende:
[..]
![]()
Goed idee trouwens, ik ga ook maar eens ronken.
Snap ik ook nog steeds niet.. Misschien dat Stepping Stone nog een keer in de herkansing gaat?quote:Op maandag 17 november 2008 23:54 schreef DiedjeeJ het volgende:
[..]
Zeker.![]()
Snap alleen nog steeds niet waarom ze bij 3FM Stepping stone over geslagen hebben als single, en Warwick Avenue dus zo lang door, en kapot, hebben gedraaid..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |