hè, waar ken ik dat vanquote:Op dinsdag 18 november 2008 13:09 schreef Trevland het volgende:
[..]
Goh mijn taktiek wordt nog populiar hiero(iedereen is verdacht tot het tegen deel bewezen is(dus ook jezelf))
Volgens mij mag je er wel 2 op 1 persoon gooien hoor, ik zou dus in theorie 4 stemmen op 1 persoon kunnen gooien,quote:Op dinsdag 18 november 2008 13:36 schreef CaLeX het volgende:
ok wist niet dat je met dubbelynch ook dubbel moest stemmen( dus niet 2 op 1 persoon, maar 2 verschillende mensen?)
Neequote:Op dinsdag 18 november 2008 13:37 schreef SiestaGuru het volgende:
[..]
Volgens mij mag je er wel 2 op 1 persoon gooien hoor, ik zou dus in theorie 4 stemmen op 1 persoon kunnen gooien,
Je mag 2 keer stemmen.quote:Op dinsdag 18 november 2008 13:13 schreef Susi het volgende:
Hm. Aangezien ik ook neig naar SiestaGuru, en hij op mij stemt, neem ik aan dat Syb een maffa is. Ik ben het namelijk niet.
## Syb
Susi (3) Timmmmm, Siestaguru(2x)
Syb (3) CaLeX, Majo, Susi
CaLeX (3) Ladi, SiestaGuru (2x)
quote:
Die krijg je dan gelijk terug, dus dat is geen probleemquote:Op dinsdag 18 november 2008 13:37 schreef SiestaGuru het volgende:
[..]
Volgens mij mag je er wel 2 op 1 persoon gooien hoor, ik zou dus in theorie 4 stemmen op 1 persoon kunnen gooien,
moet je wel ff de goede tussenstand kopierenquote:
Waarom wil je per sé Syb beschermen?quote:Op dinsdag 18 november 2008 13:40 schreef SiestaGuru het volgende:
[..]
Balen... Ik wilde misschien mijn stem van susi wegtrekken en op calex gooien als syb en susi bovenaan bleven...
Omdat ik meestal iedereen langs loop voor hints, ik kijk zelfs vaak naar mezelf (ik heb al 2 hints naar mij genoemd na deze nacht). Als ik overal vage hints vind, maar een sterke naar sg niet noem, dan zou dat nogal verdacht zijn he? Ik probeer die hint dan natuurlijk altijd wat te bagatelliseren, zodat hij niet altijd even serieus genomen word.quote:Op dinsdag 18 november 2008 13:42 schreef Sheepcidus het volgende:
Nu je dubbele lynch heb ingesteld Siesta heb ik een vraag voor jou. Waarom heb je na nacht 1 een hint gepost naar SG waarvan je dus zeker wist dat hij bodyguard was?
Als ik mijn stem van susi zou wegtrekken, zou syb doodgaanquote:Op dinsdag 18 november 2008 13:44 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Waarom wil je per sé Syb beschermen?
Waarom noemde je dan alleen SG? Hij was namelijk de niet enige waar die hint naar wees.quote:Op dinsdag 18 november 2008 13:46 schreef SiestaGuru het volgende:
[..]
Omdat ik meestal iedereen langs loop voor hints, ik kijk zelfs vaak naar mezelf (ik heb al 2 hints naar mij genoemd na deze nacht). Als ik overal vage hints vind, maar een sterke naar sg niet noem, dan zou dat nogal verdacht zijn he? Ik probeer die hint dan natuurlijk altijd wat te bagatelliseren, zodat hij niet altijd even serieus genomen word.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |