hè, waar ken ik dat vanquote:Op dinsdag 18 november 2008 13:09 schreef Trevland het volgende:
[..]
Goh mijn taktiek wordt nog populiar hiero(iedereen is verdacht tot het tegen deel bewezen is(dus ook jezelf))
Volgens mij mag je er wel 2 op 1 persoon gooien hoor, ik zou dus in theorie 4 stemmen op 1 persoon kunnen gooien,quote:Op dinsdag 18 november 2008 13:36 schreef CaLeX het volgende:
ok wist niet dat je met dubbelynch ook dubbel moest stemmen( dus niet 2 op 1 persoon, maar 2 verschillende mensen?)
Neequote:Op dinsdag 18 november 2008 13:37 schreef SiestaGuru het volgende:
[..]
Volgens mij mag je er wel 2 op 1 persoon gooien hoor, ik zou dus in theorie 4 stemmen op 1 persoon kunnen gooien,
Je mag 2 keer stemmen.quote:Op dinsdag 18 november 2008 13:13 schreef Susi het volgende:
Hm. Aangezien ik ook neig naar SiestaGuru, en hij op mij stemt, neem ik aan dat Syb een maffa is. Ik ben het namelijk niet.
## Syb
Susi (3) Timmmmm, Siestaguru(2x)
Syb (3) CaLeX, Majo, Susi
CaLeX (3) Ladi, SiestaGuru (2x)
quote:
Die krijg je dan gelijk terug, dus dat is geen probleemquote:Op dinsdag 18 november 2008 13:37 schreef SiestaGuru het volgende:
[..]
Volgens mij mag je er wel 2 op 1 persoon gooien hoor, ik zou dus in theorie 4 stemmen op 1 persoon kunnen gooien,
moet je wel ff de goede tussenstand kopierenquote:
Waarom wil je per sé Syb beschermen?quote:Op dinsdag 18 november 2008 13:40 schreef SiestaGuru het volgende:
[..]
Balen... Ik wilde misschien mijn stem van susi wegtrekken en op calex gooien als syb en susi bovenaan bleven...
Omdat ik meestal iedereen langs loop voor hints, ik kijk zelfs vaak naar mezelf (ik heb al 2 hints naar mij genoemd na deze nacht). Als ik overal vage hints vind, maar een sterke naar sg niet noem, dan zou dat nogal verdacht zijn he? Ik probeer die hint dan natuurlijk altijd wat te bagatelliseren, zodat hij niet altijd even serieus genomen word.quote:Op dinsdag 18 november 2008 13:42 schreef Sheepcidus het volgende:
Nu je dubbele lynch heb ingesteld Siesta heb ik een vraag voor jou. Waarom heb je na nacht 1 een hint gepost naar SG waarvan je dus zeker wist dat hij bodyguard was?
Als ik mijn stem van susi zou wegtrekken, zou syb doodgaanquote:Op dinsdag 18 november 2008 13:44 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Waarom wil je per sé Syb beschermen?
Waarom noemde je dan alleen SG? Hij was namelijk de niet enige waar die hint naar wees.quote:Op dinsdag 18 november 2008 13:46 schreef SiestaGuru het volgende:
[..]
Omdat ik meestal iedereen langs loop voor hints, ik kijk zelfs vaak naar mezelf (ik heb al 2 hints naar mij genoemd na deze nacht). Als ik overal vage hints vind, maar een sterke naar sg niet noem, dan zou dat nogal verdacht zijn he? Ik probeer die hint dan natuurlijk altijd wat te bagatelliseren, zodat hij niet altijd even serieus genomen word.
Omdat de naam -SG- bijna gelijkstaat aan aan voetbal?quote:Op dinsdag 18 november 2008 13:47 schreef Sheepcidus het volgende:
[..]
Waarom noemde je dan alleen SG? Hij was namelijk de niet enige waar die hint naar wees.
edit: niet de enige dus. Internet was beetje traag.
WTF? Waar heb jij het nu weer over?quote:Op dinsdag 18 november 2008 13:51 schreef Susi het volgende:
GROTE VLOEK !
SiestaGuru is ook maffia. Hij beweert namelijk de rol te hebben, die IK heb.
Susi (4) timmmmm, Siestaguru(2x), Ladidadida
Syb (4) CaLeX, majo, Ladidadida, Susi
CaLeX (2) SiestaGuru (2x)
SiestaGuru (1) Susi
## SiestaGuru
Waarom noemde je die hint dan sterk? Er zijn genoeg anderen met links naar voetbal en de enige persoon die jij noemt is jouw bodyguard?quote:Op dinsdag 18 november 2008 13:53 schreef SiestaGuru het volgende:
[..]
Omdat de naam -SG- bijna gelijkstaat aan aan voetbal?
Sterk?quote:Op dinsdag 18 november 2008 13:55 schreef Sheepcidus het volgende:
[..]
Waarom noemde je die hint dan sterk? Er zijn genoeg anderen met links naar voetbal en de enige persoon die jij noemt is jouw bodyguard?
quote:En het hintzoeken begint...
Sarah -> 50+ -> grijs -> sig sheep
Voetbal -> zo ongeveer alle mannelijke deelnemers -> -SG- staat er toch het meest om bekend.
Kortom twee wazige hints waar niemand iets mee kan
quote:
quote:Op dinsdag 18 november 2008 13:46 schreef SiestaGuru het volgende:
[..]
Omdat ik meestal iedereen langs loop voor hints, ik kijk zelfs vaak naar mezelf (ik heb al 2 hints naar mij genoemd na deze nacht). Als ik overal vage hints vind, maar een sterke naar sg niet noem, dan zou dat nogal verdacht zijn he? Ik probeer die hint dan natuurlijk altijd wat te bagatelliseren, zodat hij niet altijd even serieus genomen word.
quote:Op dinsdag 18 november 2008 13:55 schreef SiestaGuru het volgende:
[..]
WTF? Waar heb jij het nu weer over?
Je gaat toch niet zeggen dat je nu opeens probeert mijn rol te kapen
Ik bedoel:quote:
Van mijn rol is maar één versie.quote:Op dinsdag 18 november 2008 13:58 schreef SiestaGuru het volgende:
Om even iets uit een vorig topic te quoten:
"beter focussen jullie je op de hints"
Ik geef toe, ik gedraag me redelijk verdacht. Maar is er al 1 sterke hint tegen me gevonden? NEE. Zijn er veel sterke hints te vinden? JA Wat lullen jullie dan opeens?
Hoezo is het opeens jouw rol?quote:Op dinsdag 18 november 2008 14:00 schreef Susi het volgende:
[..]
Van mijn rol is maar één versie.
Gisteren wist ik het nog niet zeker of die persoon loog tegen me, maar nu weet ik het zeker. Jij jokkebrok !
Degene die hier rare sprongen maakt is susi... Er zijn sterke hints naar haar gevonden, dan gaat ze opeens gal spuwen over me, alsof ik syb uit alle macht wl beschermen terwijl de hints tegen haar makkelijk net zo sterk zijn als die tegen syb, terwijl er ook al hints tegen haar waren in de vorige nacht. Dan probeerd ze opeens mijn rol te kapen, dit klopt voor geen meter met de geschiedenis, susi heeft 0.0 verdenking richting ps getoond, terwijl ik zelfs op haar gestemd heb terwijl iedereen wat anders zei. Als ik maffia was geweest was ik gewoon op dutank gaan stemmen hoor, die was toch al verloren.quote:Op dinsdag 18 november 2008 14:03 schreef MaJo het volgende:
Er zijn misschien geen hints naar je sierra maar je vage gedrag zegt genoeg. Een kat in het nauw maakt rare sprongen, dat blijkt wel
snap niet waarom niet alle siesta stemmers ook op Syb stemmen? Siesta doet wel heel vreemd als het om Syb gaat nl...
quote:Op dinsdag 18 november 2008 14:03 schreef SiestaGuru het volgende:
[..]
Hoezo is het opeens jouw rol?
Even voor de onwetenden:
Ik heb sheep MIJN rol in vertrouwen verteld. Dit is de gekke dokter rol. Ik heb hem de eerste dag niet gebruikt omdat de gekke dokter toch vooral voor doden is, het redden is zinloos. De tweede dag heb ik massas sterke hints naar PS gevonden, en heb haar dan ook geprobeerd te gekke dokteren toen niemand me geloofde. Dit bleek een stomme fout te zijn.
hoezo is dat nu opeens jouw rol?
Ik sterf liever door de maffia die nu mijn rol weet, dan door het verspillen van een lynch.
Je jat mijn rol. Er zijn enorm sterke hints tegen je. en je probeert uit volle macht calex te beschermen, waar ook sterke hints naar zijn. en je komt dan met verhalen aanzetten die niet te controleren zijn?quote:Op dinsdag 18 november 2008 14:11 schreef Susi het volgende:
[..]
Ik heb er aan geroken, tis echt de mijne.
Hara schrijft niet voor niets dat de dokter 'wakker was geworden'. Komt omdat ik gisteren 't straalvergeten was, want ik had niet goed gelezen dat het elke dag was. Kreeg gisteren dan ook een pm van Hara waar mijn ding bleef.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |