ALs ik niet met vrouwen om kon gaan had ik die topics wel gemaakt ipv er in gereageerd (en mij 2 ct's erin gooien). Film is wel iets van mij ja, maar film makenquote:Op dinsdag 18 november 2008 01:54 schreef Syb-rund. het volgende:
Dit geeft aan het bij jou niet altijd vanzelfsprekend geweest is (misschien nog steeds niet) om goed met vrouwen om te gaan.
Aangezien verlegen mensen meestal nogal stuntelen, onhandig zijn in situaties met vrouwelijk schoon etc.
wat wel frapant is, is er ook een verwijzing in te vinden is naar het vage '' film stukje'' -> aangezien je in een videotheek hebt gewerkt. Tevens als ik een beetje vluchtig door je fobo kijk, zie ik wel wat enthousiaste reacties over films, wil je evt nog films gaan maken ooit?
Graag, maar er is alleen 1 probleempje. Als je goed had gelezen, dan zag je dat de hints tegen syb en susi in hetzelfde stukje staanquote:Op dinsdag 18 november 2008 09:04 schreef Ladidadida het volgende:
Misschien wil onze burgemeester dan vandaag de dubbele lynch instellen? Aangezien S&S zulke duidelijke hints zijn.. Gewoon om te bewijzen dat ie geen mob is
Dus als er al hints zijn is het verboden om andere hints te zoeken?quote:Op dinsdag 18 november 2008 09:03 schreef timmmmm het volgende:
Ik vind onze burgemeester wel erg verdacht worden, vorige keer had hij vage kuthints naar PS, waarvan iedereen wel wist dat het onzin was, deze keer naar ladi en calex, die hints zijn ook erg zwak, terwijl er al veel sterkere hints op tafel liggen
Naja, ik ga weer naar bed, Sheep, als jij degene zou willen vermoorden die overblijft.
niet stemmen wel een kill doen.quote:Op dinsdag 18 november 2008 11:15 schreef Sheepcidus het volgende:
Ik mag niet stemmen zeker? Maar ik zou ook een dubbele lynch doen omdat er toch hints gaan naar verschillende personen. Staat het dorp er hopelijk beter voor. Ik weet alleen niet wie dan mijn kill wordt, want heb al wel naar hints van gisteren gekekenmaar niet echt iemand gevonden. Ik zou nu Calex killen als niemand gelyncht zou worden zijn hints zijn wel sterk.
Ik was jouw kill heul vergetenquote:Op dinsdag 18 november 2008 11:15 schreef Sheepcidus het volgende:
Ik mag niet stemmen zeker? Maar ik zou ook een dubbele lynch doen omdat er toch hints gaan naar verschillende personen. Staat het dorp er hopelijk beter voor. Ik weet alleen niet wie dan mijn kill wordt, want heb al wel naar hints van gisteren gekeken maar niet echt iemand gevonden. Ik zou nu Calex killen als niemand gelyncht zou worden zijn hints zijn wel sterk.
Heh! Daar staat niet één post van mij inquote:
Waarom doe je dan alsof er hints naar mij zijn terwijl ik in dat hele topic niet gepost heb?quote:Op dinsdag 18 november 2008 12:09 schreef CaLeX het volgende:
Dan kan ik je nu alvast vertellen dat je ff fout maakt.
De eerste hint naar mij is alleen in de richting van R&P terwijl bij de mensen die ik aanstel echt het niet om kunnen gaan met vrouwen behandeld wordt.
En het is niet mijn ervaring dat posts gebruikt worden met de hints.
ik doe hints naar niemand, zeg alleen dat er mensen zijn die beter matchen met de eerste hint.quote:Op dinsdag 18 november 2008 12:12 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Waarom doe je dan alsof er hints naar mij zijn terwijl ik in dat hele topic niet gepost heb?
Same here.quote:Op dinsdag 18 november 2008 09:03 schreef timmmmm het volgende:
Ik vind onze burgemeester wel erg verdacht worden,
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |