abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_63244819
Hoi!

Ik zal even een samenvatting proberen te maken anders wordt het lang denk ik

Een tijdje geleden ben ik verliefd geworden op een goede vriendin, Na 2/3 maanden me mond te hebben gehouden had ik het haar eindelijk verteld reactie "Sorry ik vind je erg aardig enzo, Maar niet dat ik verliefd op je ben" (ze was toen ook met iemand anders bezig)
Ik was daar nog even over doorgegaan en toen heeft ze mij 4 dagen genegeerd..

Na 4 dagen begonnen we weer met elkaar te praten, Sinds die tijd zijn we in mijn ogen ook closer geworden
Zij verteld mij dingen de ze niemand anders verteld en ik vertel haar dingen die ik niemand anders vertel

Ook hebben we in principe veel meer contact
We sms'en ook best veel ik ontvang gemiddeld 15 tot 25 smsjes op een dag (Vorige week was er zelf's een dag dat ik er bijna 50 van haar had ontvangen..)

En ze doet ook opeens sinds 2 weken ofzo anders tegen mij vind ik, Normaal als ik iets dom's had gedaan ofzo lachte ze mij uit, nu reageert ze *liever* ofzo..

Maar wat mij opvalt via SMS/MSN doen we aardiger tegen elkaar dan op momenten dat we elkaar IRL zien..

Dusja ik ben eigenlijk best wel in de war op het moment
Ik bedoel het lijkt wel als of zij nu ook gevoelens voor mij krijgt of misschien ben ik nu wel gewoon te positief en is het maar een gewone vriendschap?

Ohja...... Kom alsjeblieft met friendszone gelul in mijn omgeving ken ik genoeg mensen die een relatie met iemand hebben terwijl ze vantevoren al goede vrienden waren..
pi_63244865
friendzone topic
Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.
pi_63244887
Anyway.. Gewoon proberen te neuken.
Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.
pi_63244907
Go for it. Ze gaat je er niet om haten ofzo...
kaasboer
pi_63244927
Ik gok dat ze gewoon de aandacht die je geeft erg fijn vindt. Maarja, kan natuurlijk ook zijn dat ze je ineens wel leuk vindt.
pi_63244978
Dat met die ander loopt niet helemaal lekker en nu ben jij haar back-up.
There is no love sincerer than the love of food.
pi_63244998
quote:
Op zaterdag 15 november 2008 15:36 schreef MinderMutsig het volgende:
Dat met die ander loopt niet helemaal lekker en nu ben jij haar back-up.
Dat is allang weer uit hoor
pi_63245008
Ze zal je binnenkort wel vertellen dat ze het zo fijn vind met je omdat je niet probeert haar in bed te krijgen en zo goed naar haar luistert.
pi_63245038
Misschien dat ze nog nooit op die manier naar je gekeken had en nu dus langzaamaan wat dingen gaat beseffen.

Of jij beeld het je allemaal in omdat je nu weet dat ze zich eventueel anders zou kunnen gaan gedragen
De sint verzon op z'n gemak,
dit voor het oude wrak.
pi_63245135
quote:
Op zaterdag 15 november 2008 15:36 schreef dnalnaf het volgende:

[..]

Dat is allang weer uit hoor
Dat bewijst mijn theorie alleen maar. Jij was back-up en nu het met die ander niet werkt zoekt ze toenadering. Ondertussen is ze natuurlijk wel nog steeds op zoek naar een permanentere optie.
Ze gaat zeg maar straks eten maken maar heeft nu ook een beetje trek en jij bent het snack-koekje.
There is no love sincerer than the love of food.
pi_63245211
Ik zou inderdaad niet teveel hoop hebben. Ze wil je graag bij haar houden, maar dan als goede vriend, waar ze hartstikke leuk mee kan praten en geheimen delen, maar niet de écht leuke dingen doen irl die ook bij een relatie horen. Waarschijnlijk ben je al te goed bevriend met haar geraakt om er nog wat van te maken. Ik zou een ander zoeken; wat meer afstand werkt meestal beter en maakt het spannender!
pi_63245644
Friend-zone, kutwijf dat je alleen maar gebruikt om bij uit te huilen en wel een andere neukt, dumpen
When I get sad, I stop being sad and just be awesome instead.
pi_63245654
De wens is de vader van de gedachte in combinatie met dat je een afleiding voor haar bent.

Succes.
pi_63245699
Ik ken de situatie..... ben op het moment ook aan het twijfelen of ik aan diegene het moet vertellen, met het risico dat in je zo'n vage situatie terecht komt

Anyway, waarom vraag je het haar niet? Er is duidelijk wat veranderd, en je wilt weten waar je aan toe bent... lijkt me niet zo ingewikkeld
pi_63245745
Aandachtshoer.

Jij ook trouwens, als je dr eigenlijk helemaal niet zo aantrekkelijk vindt.
  zaterdag 15 november 2008 @ 16:32:55 #16
104583 cyberstalker
Een krachtig neen!
pi_63245918
Ik denk ook dat ze gewoon wat aandacht wil. Nu het met die andere jongen afgelopen is zit ze even in een soort gat dat ze niets heeft en dat gat vul jij mooi op. Gatenvullen moet je hier overigens niet té letterlijk opvatten, want zover zal het waarschijnlijk niet komen.
Hope for the best, prepare for the worst.
  zaterdag 15 november 2008 @ 16:41:20 #17
126003 Daniel1976
de omnibus dubitandum
pi_63246077
geef je 50% kans tussen friend-zone en de kans dat ze je nu anders is gaan bekijken.
Try it. Don't wait for ever.
  zaterdag 15 november 2008 @ 16:47:38 #18
33631 RedDevil085
NEIN, NEIN, NEIN
pi_63246222
15 tot 25 smsjes per dag ontvangen en dan nog denken dat je niet in de friends zone zit? right....
When I die, I want to die like my grandfather - peacefully asleep - and not screaming like the passengers in his car...
Arguing on the Internet is like competing in the Special Olympics. Even if you win, you're still retarded.
pi_63246296
50 smsjes op een dag, waar sms je dan in GODSNAAM over?

"Ik zit wat te zappen op tv.."
"Op Nederland 1 is niets.."
"Op Nederland 2 ook niet.."
"Op Nederland 3 is de Lama's"
"Haha die Ruben Nicolai"
"Nee, dat is niet die kale"
"Hihu wat een dijenkletser was dat"
"Haha en die ook"
"En die"
"Idem"
"Ik kom niet meer bij"
"Die Lama's toch!"
"Ik besterf het"
"...."

Dat hele geneuzel over 'je zit in de friendzone en daar kom je nooit meer uit' ben ik ook nooit zo'n fan van, maar je zult ook niet té lang moeten wachten. Feit is dat ze je al es heeft afgewezen (toen ze aandacht van een andere jongen had), maar je nu dénkt dat ze je misschien niet meer af zal wijzen (en toevallig is het ook afgelopen met die andere jongen). Daarnaast doet ze IRL niet zo aardig tegen je als via sms ( ) of msn ( ), terwijl je juist toch aardig doet tegen iemand IRL als je diegene leuk vindt?

Mijn eindoordeel: ze vindt de aandacht leuk en je bent vast heel leuk om tegen te praten als je één-van-de-zeven-openstaande-MSN-schermen bent, maar in het echie moet ze je niet. En aangezien ze je al es heeft afgewezen (en vriendschappelijk contact daarna toch anders, zo niet onmogelijk wordt) zou ik zeggen: probeer het nogmaals als je denkt dat ze je nu wel leuk vindt, dan weet je gelijk waar je aan toe bent. Dan is het einde vriendschap of begin relatie.

Succes
  Redactie Frontpage zaterdag 15 november 2008 @ 16:53:48 #20
83660 crew  Etcetera
*pffrrrwwwt*
pi_63246334
ze wil dat je leert spellen
It's not just sex, it's love
It's two people connecting
With four other people
And aliens
pi_63246876
Misschien vind ze het wel lief dat je dit voor haar voelt, dat wil nog niet zeggen dat ze hetzelfde voelt.
Misschien vertaal jij dingen als "signalen" omdat je dat eigenlijk heel graag wil.. kan ook.

my 2 pennies: ze weet wat je voor haar voelt, als ze het zelfde voelde, had ze allang een move kunnen maken.
pi_63302919
neuh ik zit in een soort gelijke situatie... gewoon af en toe laten blijken dat je haar wel wil, maar toch beetje hard to get zijn als ze lijkt toe te happen, maar wel vooral goed om je heen kijken naar wat anders want de kans is helaas niet echt groot dat dit iets wordt...

[edit] ik kan t weten ik heb een vriendin van me gevraagd, nadat ik de hele situatie had uitgelegd (die overeenkomt met die van jou) wat ik moest doen en zij gaf mij dit advies dus [/edit]
pi_63311710
quote:
Op zaterdag 15 november 2008 16:51 schreef VonHinten het volgende:

Daarnaast doet ze IRL niet zo aardig tegen je als via sms ( ) of msn ( ), terwijl je juist toch aardig doet tegen iemand IRL als je diegene leuk vindt?

Ja of juist niet, veel mensen durven hun waren gevoelens dus niet te uiten in het echt, maar wel via iets dat lang niet zo direct is.

En probeer op een subtiele manier er achter te komen hoe het nou zit, of wees geduldig en wacht tot dat zei duidelijk maakt hoe zij over deze situatie denkt.
Voele joekel!
  dinsdag 18 november 2008 @ 11:34:36 #24
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_63311841
quote:
Op zaterdag 15 november 2008 15:27 schreef dnalnaf het volgende:

Ohja...... Kom alsjeblieft met friendszone gelul
U vraagt, wij draaien!

Duidelijke friendzone. Ze vind je aardig en leuk, maar niet geil en lekker.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  dinsdag 18 november 2008 @ 11:38:21 #25
31101 _Led_
Visje aaien niemand zeggen
pi_63311964
Gefeliciteerd, u bevindt zich in de vriendschapszone !
zzz
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')