Hoi!
Ik zal even een samenvatting proberen te maken anders wordt het lang denk ik

Een tijdje geleden ben ik verliefd geworden op een goede vriendin, Na 2/3 maanden me mond te hebben gehouden had ik het haar eindelijk verteld reactie "Sorry ik vind je erg aardig enzo, Maar niet dat ik verliefd op je ben" (ze was toen ook met iemand anders bezig)
Ik was daar nog even over doorgegaan en toen heeft ze mij 4 dagen genegeerd..
Na 4 dagen begonnen we weer met elkaar te praten, Sinds die tijd zijn we in mijn ogen ook closer geworden
Zij verteld mij dingen de ze niemand anders verteld en ik vertel haar dingen die ik niemand anders vertel
Ook hebben we in principe veel meer contact
We sms'en ook best veel ik ontvang gemiddeld 15 tot 25 smsjes op een dag (Vorige week was er zelf's een dag dat ik er bijna 50 van haar had ontvangen..)
En ze doet ook opeens sinds 2 weken ofzo anders tegen mij vind ik, Normaal als ik iets dom's had gedaan ofzo lachte ze mij uit, nu reageert ze *liever* ofzo..
Maar wat mij opvalt via SMS/MSN doen we aardiger tegen elkaar dan op momenten dat we elkaar IRL zien..
Dusja ik ben eigenlijk best wel in de war op het moment
Ik bedoel het lijkt wel als of zij nu ook gevoelens voor mij krijgt of misschien ben ik nu wel gewoon te positief en is het maar een gewone vriendschap?
Ohja...... Kom alsjeblieft met friendszone gelul in mijn omgeving ken ik genoeg mensen die een relatie met iemand hebben terwijl ze vantevoren al goede vrienden waren..