Om 18:55 toen wist ik dat jij en Jaeuh maffia waren. Ze draaide er om heen toen ik zei dat ik 100% zeker wist dat Ladida BG was. Ik wist dat overigens niet.quote:Op dinsdag 18 november 2008 19:11 schreef SiestaGuru het volgende:
Maar sheep, wat dacht jij uiteindelijk? Dat susi maffia was? of ik?
quote:Op dinsdag 18 november 2008 19:11 schreef Susi het volgende:
[..]
PrincePolly
![]()
Ladidadida
![]()
Susi
Hoef je niet arrogant voor te doen
Maar die spion komt er toch na vannacht bij? Of is dat dan morgen overdag al?quote:Op dinsdag 18 november 2008 19:13 schreef SiestaGuru het volgende:
[..]
Neuh, spion komt erbij. Als de busdriver het voor elkaar krijgt om de maffia zichzelf te laten vermoorden (mocht dat mogelijk zijn) dan wel.
Ik schrok wel op 't end. Dat van 'dokter wordt wakker' en jouw naam en ondertitel enzo leken toch wel heel erg logisch bij jou te passen... vooral omdat Harajuku al had gezeg dat naar alle moorden hints zouden komenquote:Op dinsdag 18 november 2008 19:13 schreef SiestaGuru het volgende:
[..]
Neuh, spion komt erbij. Als de busdriver het voor elkaar krijgt om de maffia zichzelf te laten vermoorden (mocht dat mogelijk zijn) dan wel.
Gelukkig, dan lag het net aan mijn lieg-skillsquote:Op dinsdag 18 november 2008 19:14 schreef Sheepcidus het volgende:
[..]
Om 18:55 toen wist ik dat jij en Jaeuh maffia waren. Ze draaide er om heen toen ik zei dat ik 100% zeker wist dat Ladida BG was. Ik wist dat overigens niet.
Ik vraag me da ook serieus af waarom ik nog zoveel stemmers kreeg. jij had de hints, het verhaal, eigenlijk alles tegen (behalve dan misschien de steun van ladi).quote:Op dinsdag 18 november 2008 19:16 schreef Susi het volgende:
[..]
Ik schrok wel op 't end. Dat van 'dokter wordt wakker' en jouw naam en ondertitel enzo leken toch wel heel erg logisch bij jou te passen... vooral omdat Harajuku al had gezeg dat naar alle moorden hints zouden komen
Vind ik ook, dus dat forum vervangen met dit topicquote:Op dinsdag 18 november 2008 19:17 schreef SiestaGuru het volgende:
[..]
Gelukkig, dan lag het net aan mijn lieg-skills![]()
Ik stel voor dat we de posts van dit spel als een voorbeeld spel neerzetten, plus de pms die verstuurd zijn. Dan krijgen de niet-maffia spelers een mooie indruk van het spel. Ik vind deze nog verreweg het interessants van alle gespeelde spellen.
Maar jij had je speelgeschiedenis tegen misschienquote:Op dinsdag 18 november 2008 19:19 schreef SiestaGuru het volgende:
[..]
Ik vraag me da ook serieus af waarom ik nog zoveel stemmers kreeg. jij had de hints, het verhaal, eigenlijk alles tegen (behalve dan misschien de steun van ladi).
ik ben iedere ronde verdacht, dat zou juist voor me moeten werkenquote:Op dinsdag 18 november 2008 19:19 schreef Susi het volgende:
[..]
Maar jij had je speelgeschiedenis tegen misschien
Ik denk ook niet dat iemand hints door mij gevonden ooit nog serieus gaat nemen.quote:Op dinsdag 18 november 2008 19:22 schreef Ladidadida het volgende:
Je bent wel een vreselijke leugenaar SiestaIk denk niet dat je gauw weer burgemeester wordt
Een beetje? Zonder die eerste pm had ik nooit verkondigd gekke dokter te zijn, of dat jaeuh mijn BG was. Wel een beetje vreemd eigenlijk, dat mijn lieve bodyguard mij gewoon nog zat te beschermen tegen de busdriver terwijl ik keihard ontkende iets met die BG te maken te hebben.quote:Op dinsdag 18 november 2008 19:24 schreef Sheepcidus het volgende:
Mag ik trouwens zeggen dat het beetje door mijn pm's begon?
Jawel !quote:Op dinsdag 18 november 2008 19:24 schreef Sheepcidus het volgende:
Mag ik trouwens zeggen dat het beetje door mijn pm's begon?
Ja echt lelijk was dat, nee hoor siesta het komt wel goed, we houden het in de gaten. Als ik nu unvote lijk ik verdachtquote:Op dinsdag 18 november 2008 19:31 schreef Susi het volgende:
Grappig dat Jaeuh zelf ook op SiestaGuru heeft gestemd, waardoor het niet gelijk kwam met mij
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |