Krijgen we dat gezeik ook weer.quote:
Dat heb je alleen bij de ONZ-lollerverkiezingen.quote:
Het begrip 'lezen' is je ontgaan?quote:
Neuh, het gezeik gaat over hoe onzinnig een categorie als 'meest populaire''populairste user/mod' wel niet isquote:Op maandag 17 november 2008 21:59 schreef static het volgende:
[..]
Krijgen we dat gezeik ook weer. [ afbeelding ]
Dat gaat je heul niet lukken.quote:Op maandag 17 november 2008 21:59 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Ik win in alle categorieėn
Jij moet je lekker erbuiten houden... ik nomineer wie ik wil, stuk onbenulquote:Op maandag 17 november 2008 22:23 schreef SharQueDo het volgende:
[..]
Bio is geen user en je mag jezelf niet nomineren, n00b.
Zelfs op SPOquote:
je mag slechts op een user per categorie stemmen. Stem je op meer, dan zal alleen de eerste naam geteld worden.quote:Op dinsdag 18 november 2008 02:42 schreef Irving het volgende:
Jeuhj. Mag je ook op twee users voor 1 categorie stemmen, en wat was de account van baas ook alweer?
Ze zijn al een heel stuk ingekortquote:Op dinsdag 18 november 2008 09:52 schreef EvilMarc het volgende:
Wat een gedoe eigenlijk zo'n lijstje maken. Ik ga er vanmiddag maar 's aan beginnen
Daarom ga ik dit jaar ook wél stemmenquote:Op dinsdag 18 november 2008 10:45 schreef senesta het volgende:
[..]
Ze zijn al een heel stuk ingekort
Nou zegquote:Op dinsdag 18 november 2008 11:04 schreef Cothen het volgende:
Een tip voor de impolulairste mod: FredvZ
FredvZ stopt per direct.
Maar die is geen mod meer?quote:Op dinsdag 18 november 2008 11:04 schreef Cothen het volgende:
Een tip voor de impolulairste mod: FredvZ
FredvZ stopt per direct.
Kasta heeft tegenwoordig een vriendin, dus je zou maar zo kans kunnen maken!quote:Op dinsdag 18 november 2008 14:11 schreef BarraCupraCuda het volgende:
STEM VOOR MIJ ALS FOK SLET! LOL!
wajoo.... zou je denken?quote:Op dinsdag 18 november 2008 14:25 schreef Kluts het volgende:
[..]
Kasta heeft tegenwoordig een vriendin, dus je zou maar zo kans kunnen maken!
mensen die mij niet in hun lijst hebben staanquote:Op dinsdag 18 november 2008 17:43 schreef jordeeeh het volgende:
Mensen die Djeez als beste nieuwsposter nomineren... How low can you go!
Dat is ie gewoon, puntquote:Op dinsdag 18 november 2008 17:43 schreef jordeeeh het volgende:
Alsof jij er verstand van hebtquote:Op dinsdag 18 november 2008 17:43 schreef jordeeeh het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |