Krijgen we dat gezeik ook weer.quote:
Dat heb je alleen bij de ONZ-lollerverkiezingen.quote:
Het begrip 'lezen' is je ontgaan?quote:
Neuh, het gezeik gaat over hoe onzinnig een categorie als 'meest populaire''populairste user/mod' wel niet isquote:Op maandag 17 november 2008 21:59 schreef static het volgende:
[..]
Krijgen we dat gezeik ook weer. [ afbeelding ]
Dat gaat je heul niet lukken.quote:Op maandag 17 november 2008 21:59 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Ik win in alle categorieën
Jij moet je lekker erbuiten houden... ik nomineer wie ik wil, stuk onbenulquote:Op maandag 17 november 2008 22:23 schreef SharQueDo het volgende:
[..]
Bio is geen user en je mag jezelf niet nomineren, n00b.
Zelfs op SPOquote:
je mag slechts op een user per categorie stemmen. Stem je op meer, dan zal alleen de eerste naam geteld worden.quote:Op dinsdag 18 november 2008 02:42 schreef Irving het volgende:
Jeuhj. Mag je ook op twee users voor 1 categorie stemmen, en wat was de account van baas ook alweer?
Ze zijn al een heel stuk ingekortquote:Op dinsdag 18 november 2008 09:52 schreef EvilMarc het volgende:
Wat een gedoe eigenlijk zo'n lijstje maken. Ik ga er vanmiddag maar 's aan beginnen
Daarom ga ik dit jaar ook wél stemmenquote:Op dinsdag 18 november 2008 10:45 schreef senesta het volgende:
[..]
Ze zijn al een heel stuk ingekort
Nou zegquote:Op dinsdag 18 november 2008 11:04 schreef Cothen het volgende:
Een tip voor de impolulairste mod: FredvZ
FredvZ stopt per direct.
Maar die is geen mod meer?quote:Op dinsdag 18 november 2008 11:04 schreef Cothen het volgende:
Een tip voor de impolulairste mod: FredvZ
FredvZ stopt per direct.
Kasta heeft tegenwoordig een vriendin, dus je zou maar zo kans kunnen maken!quote:Op dinsdag 18 november 2008 14:11 schreef BarraCupraCuda het volgende:
STEM VOOR MIJ ALS FOK SLET! LOL!
wajoo.... zou je denken?quote:Op dinsdag 18 november 2008 14:25 schreef Kluts het volgende:
[..]
Kasta heeft tegenwoordig een vriendin, dus je zou maar zo kans kunnen maken!
mensen die mij niet in hun lijst hebben staanquote:Op dinsdag 18 november 2008 17:43 schreef jordeeeh het volgende:
Mensen die Djeez als beste nieuwsposter nomineren... How low can you go!
Dat is ie gewoon, puntquote:Op dinsdag 18 november 2008 17:43 schreef jordeeeh het volgende:
Alsof jij er verstand van hebtquote:Op dinsdag 18 november 2008 17:43 schreef jordeeeh het volgende:
dagelijksquote:Op dinsdag 18 november 2008 18:07 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Jij leest schijnbaar nooit zijn nieuwsposts
Er zat een klein tikfoutje in de nominatie. Kan gebeuren.quote:Op dinsdag 18 november 2008 17:41 schreef yvonne het volgende:
Beste mogelijke kandidaat voor FA moderator: DirkH
Dan had je moeten weten dat het een slechte nieuwsposter is.quote:
Klein beginnenquote:Op dinsdag 18 november 2008 18:33 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Er zat een klein tikfoutje in de nominatie. Kan gebeuren.
quote:Op dinsdag 18 november 2008 18:29 schreef yvonne het volgende:
Meest overgewaardeerde user: BarraCupraCudda
Jup,ik vind je een ruggengraatloos weekdier gespeend van elke vorm van humor of leeswaardige posts, kan toch?quote:
Alsof jij ooit buiten de KLB SC komt.quote:Op dinsdag 18 november 2008 18:07 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Jij leest schijnbaar nooit zijn nieuwsposts
Het heeft alleen weinig nut want hij zit nu vast te sjorren op dat soort opmerkingenquote:
Sinds maandag.quote:Op dinsdag 18 november 2008 19:36 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
[..]
Alsof jij ooit buiten de KLB SC komt.
Ja.quote:Op dinsdag 18 november 2008 19:36 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
[..]
Alsof jij ooit buiten de KLB SC komt.
quote:Op dinsdag 18 november 2008 20:32 schreef Broekpaling het volgende:
Wie heeft de lijst van vorig jaar?
ik kruip weer snel in mijn mossel want ik moet er van huilenquote:Op dinsdag 18 november 2008 19:31 schreef yvonne het volgende:
[..]
Jup,ik vind je een ruggengraatloos weekdier gespeend van elke vorm van humor of leeswaardige posts, kan toch?
ha, heb je 5 keer in de lijst staan .. ROFLquote:Op dinsdag 18 november 2008 20:29 schreef Broekpaling het volgende:
Ik ben een aantal keer genomineerd.![]()
Kan me niet voorstellen waarom.
Nakende meisjes. Bah.quote:Op woensdag 19 november 2008 11:55 schreef Triggershot het volgende:
Meest populaire moderator: zG als je zonder dat je weet zomaar meisjes semi naakt foto's kunt laten plaatsen.
Wow, jouw FoBo is tof!quote:Op woensdag 19 november 2008 19:24 schreef Runx het volgende:
ik heb echt wel de langste en de mooite fobo van fok .... punt uit
Je krijgt dan ook stemmen van je inteeltkliekje. Geen zorgen.quote:Op woensdag 19 november 2008 19:24 schreef Runx het volgende:
ik heb echt wel de langste en de mooite fobo van fok .... punt uit
quote:Op woensdag 19 november 2008 19:28 schreef zarGon het volgende:
[..]
Je krijgt dan ook stemmen van je inteeltkliekje. Geen zorgen.
En dank je wel dat je je laat kennen en even komt bewijzen dat je bij hetzelfde inteelthokje hoort.quote:Op woensdag 19 november 2008 19:36 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
dat jou moeder je zusje is kunnen wij ook niet helpen
neuh ik vind het gewoon wel heel makkelijk scoren bij een bijna blinde allochtoon die gewoon graag wil dat mensen zn fobo bekijkenquote:Op woensdag 19 november 2008 19:47 schreef zarGon het volgende:
[..]
En dank je wel dat je je laat kennen en even komt bewijzen dat je bij hetzelfde inteelthokje hoort.
Ik ken hem niet, maak het niet persoonlijk, wil je? En laat de drama maar even weg.quote:Op woensdag 19 november 2008 19:51 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
neuh ik vind het gewoon wel heel makkelijk scoren bij een bijna blinde allochtoon die gewoon graag wil dat mensen zn fobo bekijken
Jij die daar een mening over durft te ventileren.quote:had je gewoon hoger ingeschat.
Kom even op zeg.quote:Op woensdag 19 november 2008 19:36 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
je kent hem niet maar je weet wel dat hij bij een inteeldkliekje hoort?quote:Op woensdag 19 november 2008 19:56 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ik ken hem niet, maak het niet persoonlijk, wil je? En laat de drama maar even weg.
heb ik doorgaans geen problemen meequote:[..]
Jij die daar een mening over durft te ventileren.
quote:[..]
Kom even op zeg..
Ja, en gok eens hoe? Juist, topics in ONZ. En even klikken op zijn naam en de posts in het stemtopic doorlopen hielp natuurlijk ook wel bij mijn uitspraak die ik had gedaan. Zo moeilijk is het allemaal niet om erachter te komen dat iemand bij een kliek hoort. Daar hoef je iemand niet voor te kennen.quote:Op woensdag 19 november 2008 20:01 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
je kent hem niet maar je weet wel dat hij bij een inteeldkliekje hoort?
Ik heb er ook geen problemen mee dat jij makkelijk scoort en van de rest verwacht dat zij voldoen aan het beeld dat voortkomt uit je inschattingsvermogen.quote:heb ik doorgaans geen problemen mee
[..]
oke oke ... die was ook makkelijk scoren
jouquote:Op woensdag 19 november 2008 19:36 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
Wil jij een snoepje?quote:Op maandag 17 november 2008 21:56 schreef borisz het volgende:
Maar eens over gaan nadenken op wie ik ga stemmen.
Dank voor de stemquote:Op maandag 17 november 2008 21:56 schreef borisz het volgende:
Maar eens over gaan nadenken op wie ik ga stemmen.
quote:
quote:Op woensdag 19 november 2008 23:06 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Done![]()
[..]
Niks, maar ik moest kiezen
quote:Op woensdag 19 november 2008 23:15 schreef yvonne het volgende:
[..]
Slechtste:
Yvonne
Static
Smoopy
Boswachter
Have fun hierquote:Op woensdag 19 november 2008 23:16 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Nou![]()
Heb ge-edit![]()
( zag dat slechtste niet mocht)
Hoef -> Hoef jequote:Op woensdag 19 november 2008 20:07 schreef zarGon het volgende:
[ Bericht 0% gewijzigd door zarGon op 19-11-2008 20:17 (Hoe + f. Hoef.) ]
M'n geesteskindje en ooit komt het erquote:
[MAN] Alleen voor FOK!users met een piemelquote:Op woensdag 19 november 2008 23:57 schreef yvonne het volgende:
[..]
M'n geesteskindje en ooit komt het er
quote:Op donderdag 20 november 2008 00:30 schreef Emimich het volgende:
Beste mogelijke kandidaat voor moderator:Breathtaking
Hoi.quote:Op donderdag 20 november 2008 00:50 schreef Alexxxxx het volgende:
Nog maar één keer genomineerd, dat is in het verleden wel eens meer geweest
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |