Dat doe ik niet. Ik geef alleen aan dat je vraagtekens kunt zetten bij de methode waarop het homofoob geweld in dit geval is geregistreerd. De definitie van 'allochtoon' en 'autochtoon' lijkt niet erg helder te zijn en daarnaast worden de autochtone en allochtone daders nog eens op één hoop geveegd.quote:Op dinsdag 18 november 2008 07:34 schreef SCH het volgende:
Jezusmina - het is echt eng geworden in dit land. Hoe verbeten moet je zijn om moslims overal de schuld van te willen geven.![]()
Het is retehelder. Het is onzin om de TT in Veel te veranderen. Dat is net zoiets als dat gras groen is. Maak er dan op zijn minst Meeste van.quote:Op dinsdag 18 november 2008 10:59 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Dat doe ik niet. Ik geef alleen aan dat je vraagtekens kunt zetten bij de methode waarop het homofoob geweld in dit geval is geregistreerd. De definitie van 'allochtoon' en 'autochtoon' lijkt niet erg helder te zijn en daarnaast worden de autochtone en allochtone daders nog eens op één hoop geveegd.
Ik bestrijd nergens dat het best eens zo zou kunnen zijn dat homofoob geweld vooral een zaak van autochtonen is. Ik spreek ook nergens mijn goedkeuring over over homofoob geweld. Sterker nog: wat mij betreft worden de daders daarvan keihard aangepakt. Ik ben sowieso tegen elke vorm van geweld tegen mensen, om wie ze zijn.
Welk ander onderzoek is er dan?quote:Op dinsdag 18 november 2008 10:52 schreef Disorder het volgende:
Ik begrijp niet hoe verschillende onderzoeken elkaar zo kunnen tegenspreken.
http://www.dag.nl/Nieuws/Artikelpagina-Nieuws.htm?contentid=27301quote:Op dinsdag 18 november 2008 11:03 schreef SCH het volgende:
[..]
Welk ander onderzoek is er dan?
Dit is nooit bestreden, het COC heeft dit ook altijd gezegd.
Meeste is niet uit het rapport te halen. Het ligt voor de hand, gezien het feit dat er in Nederland veel autochtonen wonen, maar het rapport gooit, nogmaals, de autochtone gevallen met de onbekende op één hoop en specificeert dit niet nader.quote:Op dinsdag 18 november 2008 11:02 schreef SCH het volgende:
Het is retehelder. Het is onzin om de TT in Veel te veranderen. Dat is net zoiets als dat gras groen is. Maak er dan op zijn minst Meeste van.
Dat gaat over Amsterdam lieverdquote:Op dinsdag 18 november 2008 11:06 schreef Disorder het volgende:
[..]
http://www.dag.nl/Nieuws/Artikelpagina-Nieuws.htm?contentid=27301
Je doet alleen erg veel moeite om het op allochtonen af te schuiven. Waarom doe je dat?quote:Op dinsdag 18 november 2008 10:59 schreef Elfletterig het volgende:
Ik spreek ook nergens mijn goedkeuring over over homofoob geweld.
Tuurlijk ligt het voor de hand. Het nieuws is dat het allergrootste deel door autochtonen wordt gepleegd, want hier dan niet in de TT mag stan.quote:Op dinsdag 18 november 2008 11:06 schreef Iblis het volgende:
[..]
Meeste is niet uit het rapport te halen. Het ligt voor de hand, gezien het feit dat er in Nederland veel autochtonen wonen, maar het rapport gooit, nogmaals, de autochtone gevallen met de onbekende op één hoop en specificeert dit niet nader.
Nog maals, dat valt niet uit het rapport te halen. Jij verkondigt vanaf het begin ‘dat je dit altijd al wist’, et cetera. Maar de oorspronkelijke berichtgeving van RTL 4 is aangepast, en het rapport stelt dit niet. Het is een onduidelijk opgemaakt rapport. De categorie met ‘onbekend of autochtoon’ wordt niet nader gespecificeerd. In beginsel kunnen het 86% Japanners zijn.quote:Op dinsdag 18 november 2008 11:17 schreef SCH het volgende:
Tuurlijk ligt het voor de hand. Het nieuws is dat het allergrootste deel door autochtonen wordt gepleegd, want hier dan niet in de TT mag stan.
Ook hier een lekkere non-discussie.quote:Op maandag 17 november 2008 21:29 schreef rutger05 het volgende:
[..]
Er zijn jou wel gedetailleerde cijfers uit dat onderzoek bekend gelly?
cbs statline is dan ook om te janken 100den gegevens maar nooit de gegevens die je nodig hebtquote:Op maandag 17 november 2008 21:58 schreef rutger05 het volgende:
[..]
Heb ik al eens geprobeerd, maar dat lukte niet.
Nee hoor, op basis van een verkeerde nieuwskop heb jij dat geconcludeerd. Triomfantelijk kwam je hier binnen (kennelijk vind je afkomst van de daders net zo belangrijk als Wilders en consorten), en zoals gewoonlijk ben je te trots om toe te geven dat de conclusie geen stand houdt bij de gebrekkige en onvolledige cijfers.quote:Op dinsdag 18 november 2008 11:17 schreef SCH het volgende:
Het nieuws is dat het allergrootste deel door autochtonen wordt gepleegd
Omdat het me niet ondenkbaar lijkt dat het werkelijke aandeel van allochtonen groter is dan uit deze registratiemethodes naar voren komt. Ik gaf net al aan dat het best zo kan zijn dat het vooral een autochtoon probleem is, maar daar zou ik dan een deugdelijker onderbouwing voor willen zien.quote:Op dinsdag 18 november 2008 11:12 schreef SCH het volgende:
Je doet alleen erg veel moeite om het op allochtonen af te schuiven. Waarom doe je dat?
omdat het een vaag begrip is.quote:Op dinsdag 18 november 2008 09:40 schreef Yildiz het volgende:
Waar komt toch ineens vandaan dat de definitie 'allochtoon' ineens heel vaag en meervoudig interpretabel zou zijn?
Een onderzoek kun je altijd zo aanpassen dat jouw conclusie er uit komtquote:Op dinsdag 18 november 2008 10:52 schreef Disorder het volgende:
Ik begrijp niet hoe verschillende onderzoeken elkaar zo kunnen tegenspreken.
idd men zou 3 groepen moeten maken autochtoon, allochtoon en onbekend.quote:Op dinsdag 18 november 2008 11:06 schreef Iblis het volgende:
[..]
Meeste is niet uit het rapport te halen. Het ligt voor de hand, gezien het feit dat er in Nederland veel autochtonen wonen, maar het rapport gooit, nogmaals, de autochtone gevallen met de onbekende op één hoop en specificeert dit niet nader.
Jezusmina, jij ook alquote:Op dinsdag 18 november 2008 11:25 schreef Montov het volgende:
[..]
Nee hoor, op basis van een verkeerde nieuwskop heb jij dat geconcludeerd. Triomfantelijk kwam je hier binnen (kennelijk vind je afkomst van de daders net zo belangrijk als Wilders en consorten), en zoals gewoonlijk ben je te trots om toe te geven dat de conclusie geen stand houdt bij de gebrekkige en onvolledige cijfers.
Je wilt dus graag dat allochtonen er meer mee te maken hebben.quote:Op dinsdag 18 november 2008 11:31 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Omdat het me niet ondenkbaar lijkt dat het werkelijke aandeel van allochtonen groter is dan uit deze registratiemethodes naar voren komt. Ik gaf net al aan dat het best zo kan zijn dat het vooral een autochtoon probleem is, maar daar zou ik dan een deugdelijker onderbouwing voor willen zien.
De manier waarop dit onderzoek is gedaan, is zoiets als: op 14 procent van de 100 dagen regende het, DUS scheen op 86 dagen de zon. En daarna lees je ergens in kleine lettertjes dat alle andere weertypes op één hoop zijn geveegd en samen op 86 procent uitkomen.
Mensen willen niet racistisch zijn, mensen zeggen dat het politierapport niet datgene zegt wat jij stelt of vindt dat het moet zeggen.quote:Op dinsdag 18 november 2008 11:41 schreef SCH het volgende:
[..]
Jezusmina, jij ook al
Godverdomme zeg - waarom wil iedereen perse racistisch zijn.
Ik ben homo, ik heb hier godverdomme mee te maken maar niee hoor, iedereen weet het weer beter.
Walgelijk en ziek, echt walgelijk
Dit gaat, mijn inziens, ook niet bepaald ergens over, met alle respect. Bij discriminatoire incidenten worden door slachtoffers, in gevallen dat er aangifte wordt gedaan, de daders in bepaalde gevallen gekenmerkt, maar er bestaat geen generieke perceptie bij de slachtoffers dat de daders meestal Marokkanen hetzij meestal autochtonen zijn.quote:Op dinsdag 18 november 2008 11:22 schreef Masterix het volgende:
De enige conclusie die ik kan trekken is dat in de perceptie van de slachtoffers het NIET ZO IS dat de daders meestal Marokkanen zijn.
Daarna meld je dat het 'niet belangrijk is', maar alleen 'belangrijk wordt gemaakt'. Even later is het kennelijk wél belangrijk en moet het wél besproken worden:quote:Op maandag 17 november 2008 23:02 schreef SCH het volgende:
Tja, dit heb ik altijd al geroepen. Ik ga het topic niet doorlezen...
En inmiddels is het zo ver dat jij er als homo 'voortdurend mee te maken' hebt. Dat terwijl ik je hier ook regelmatig heel andere dingen heb horen beweren.quote:Op dinsdag 18 november 2008 09:03 schreef SCH het volgende:
Het lukt mensen maar niet om los te komen van die allochtone/islam focus terwijl het zo moeten gaan om het geweld tegen homo's.
En daar heb je dat kutwoord weer. Waarom ben je bij de minste of geringste twijfeling al meteen een racist? Ja, mijn conclusie is inderdaad dat allochtonen en dan vooral dat bepaald soort Marokkanen vaak bewust de confrontatie met homoseksuelen zoekt. Ik ben niet alleen door de talloze berichten in de media tot die conclusie gekomen, maar ook door hetgeen dat ik zelf in de realiteit zie gebeuren.quote:Op dinsdag 18 november 2008 11:41 schreef SCH het volgende:waarom wil iedereen perse racistisch zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |