Natuurlijk niet. We nemen de macht over, dat weet je toch wel mallerd.quote:Op vrijdag 21 november 2008 19:54 schreef Fastmatti het volgende:
De grote vraag is natuurlijk of dit geweld tegen homo's ook de overlast van homo's verminderd.
Zit je stringetje weer te straks lieverdquote:Op vrijdag 21 november 2008 20:07 schreef Aoristus het volgende:
[..]
Als ze zich niet normaal kunnen gedragen niet natuurlijk.
Dat liegt er niet omquote:Romijnen 2 17/32.
Romeinen1:17a Want de rechtvaardigeheid Gods wordt in hetzelve geopenbaard uit geloof tot geloof, gelijk geschreven is: b maar de rechtvaardige zal uit het geloof leven.
18. Want de toorn Gods wordt geopenbaard van den hemel over alle goddeloosheid en ongerechtigheid der menschen, als die de waarheid in ongerechtigheid ten onder houden.
19. overmits hetgeen van God kennelijk is, in hen openbaar is, want God heeft het hun geopenbaard.
20. Want zijne onzienlijke dingen worden van de shepping der wereld aan uit de schepselen verstaan en doorzien, beide zijne eeuwige kracht en Goddelijkheid, opdat zij niet te verontschuldigen zouden zijn.
21Omdat zij God kennende, Hem als God niet hebben verheerlijkt of gedankt, maar verijdeld geworden zijn in hunne overleggingen en hun onverstandig hart is verduisterd geworden.
22. Zich uitgevende voor wijzen zijn zij dwaas geworden.
23. en hebben de heerlijkheid des onverderflijken Gods verabdert in de gelijkenis eens beelds van een verderflijk mensch, en van gevogelte, en van viervoetige en kruipende gedierten.
24. Daarom heeft ze God ook overgeven in de begeerlijkheden hunner harten tot onreinheid om hunne lichamen onder elkander te onteeren.
25. als die de waarheid Gods verandert hebben in de leugen en het schepsel geeerd en gediend hebben boven den Schepper, die te prijzen is in eeuwigheid. Amen.
26.Daarom heeft ze God overgeven tot oneerbare dingen: want ook hunne vrouwen hebben het natuurlijke gebruik verandert in het gebruik tegen nature,
27. en insgelijks ook de mannen, nalatende het natuurlijk der vrouw, zijn verhit geworden in hunnen lust tegen elkander, mannen met mannen schandelijkheid bedrijvende, en de vergelding van hunnen dwaling die daartoe behoorde, in zichzelve ontvangende.
28 En gelijk het hun niet goedgedacht heeft, God in erkentenis te houden, zoo heeft God ze overgegeven in eenen verkeerde zin, om te doen dingen die niet betamen:
29 vervuld zijnde met alle ongerechtigheid, hoererij, booshied, gierigheid, kwaadheid,vol van nijdighied, moord, twist, bedrog, kwaadaardigheid;
30. oorblazers, achterklappers, haters van God, smaders, hoovaardigen, laatdunkenden, vinders van kwade dingen, den ouderen ongehoorzaam;
31. onverstandigen, verbondbrekers, zonder natuurlijke liefde, onverzoenlijken, onbarmhartigen:
32. dewelken daar zij het recht Gods weten (namenlijk dat degenen die zulke dingen doen, des dods waardig zijn), niet alleen ze doen, maar ook mede een welgevallen hebben in diegenen die ze doen.
Kan jij je niet gedragen dan?quote:Op vrijdag 21 november 2008 20:10 schreef SCH het volgende:
[..]
Zit je stringetje weer te straks lieverd
Nee, dat kan hij niet. Bij gebrek aan argumenten, volstaat het volgens sommigen om anderen te beledigenquote:Op vrijdag 21 november 2008 20:12 schreef Bommenlegger het volgende:
[..]
Kan jij je niet gedragen dan?
Heeft ze wel een beetje gelijk in, als jij je anders gedraagt zul je ook anders behandelt worden.quote:Op vrijdag 21 november 2008 20:10 schreef SCH het volgende:
[..]
Zit je stringetje weer te straks lieverd
Tegen homofoben? Waarom zou ik?quote:Op vrijdag 21 november 2008 20:12 schreef Bommenlegger het volgende:
[..]
Kan jij je niet gedragen dan?
En daar komt ie altijd mee weg, vandaar dat ie dat doet.quote:Op vrijdag 21 november 2008 20:14 schreef Aoristus het volgende:
[..]
Nee, dat kan hij niet. Bij gebrek aan argumenten, volstaat het volgens sommigen om anderen te beledigen
Heb je dat probleem ook met hetero's of benoem je dat nooit zo?quote:Op vrijdag 21 november 2008 20:16 schreef MevrouwHopjes83 het volgende:
[..]
Heeft ze wel een beetje gelijk in, als jij je anders gedraagt zul je ook anders behandelt worden.
En dan heb ik het over homo's die net doen alsof ze wijven zijn, ik ken genoeg homo's die dat niet en daar heb ik helemaal geen problemen mee.
Waarom neem je het voor een homofoob op?quote:Op vrijdag 21 november 2008 20:17 schreef Bommenlegger het volgende:
[..]
En daar komt ie altijd mee weg, vandaar dat ie dat doet.
Gedragen is een woord wat hij niet kent of wil kennen.
Op argumenten heb ik hem ook nog nooit kunnen betrappen.
Lieverd, het ging hier om Aoristus.quote:Op vrijdag 21 november 2008 20:17 schreef Bommenlegger het volgende:
[..]
Omdat je dat niet kan misschien?
En waar haal je vandaan dat ik homofoob ben?
Heb je er bewijs voor dat hij homofoob is dan?quote:Op vrijdag 21 november 2008 20:17 schreef SCH het volgende:
[..]
Waarom neem je het voor een homofoob op?
Als mannen (hetero's) net zo debiel zouden doen zou ik daar net zoveel moeite mee hebben.quote:Op vrijdag 21 november 2008 20:17 schreef SCH het volgende:
[..]
Heb je dat probleem ook met hetero's of benoem je dat nooit zo?
Je zou willen dat je zo lieverd had als ik.quote:
Je suggereert alsof hetero's zelden debiel doen. Ga eens naar een dorpsdiscotheek op zaterdagavond.quote:Op vrijdag 21 november 2008 20:19 schreef MevrouwHopjes83 het volgende:
[..]
Als mannen (hetero's) net zo debiel zouden doen zou ik daar net zoveel moeite mee hebben.
OMG. Ik dacht dat je FOK! wel een beetje bijhield.quote:Op vrijdag 21 november 2008 20:18 schreef Bommenlegger het volgende:
[..]
Heb je er bewijs voor dat hij homofoob is dan?
Laat ze maar joh. Aoristus met zijn rechtse vriendjes. Het is zo opvallend hoe dun de tolerantie bij veel van die mensen is. Zie zo'n mevrouwhopjes. Ze motten er niks van hebben maar durven het niet hardop te zeggen.quote:Op vrijdag 21 november 2008 20:22 schreef Tha_Erik het volgende:
Ach jee, Aoristus is er weer. En natuurlijk is SCH weer de kwaaie peer, want Aoristus is redelijk en fatsoenlijk en doet geen vlieg kwaad.
Mis vooral het sarcasme niet
Dat doe ik ook, vandaar mijn reactie op je...quote:Op vrijdag 21 november 2008 20:23 schreef SCH het volgende:
[..]
OMG. Ik dacht dat je FOK! wel een beetje bijhield.
Wij zijn per definitie conflictvermijdend, stel je voor dat er de schijn van discussie zou ontstaanquote:Op vrijdag 21 november 2008 20:24 schreef SCH het volgende:
[..]
Laat ze maar joh. Aoristus met zijn rechtse vriendjes. Het is zo opvallend hoe dun de tolerantie bij veel van die mensen is. Zie zo'n mevrouwhopjes. Ze motten er niks van hebben maar durven het niet hardop te zeggen.
O nee niet zelden, en dat vind ik net zulk dom gedrag.quote:Op vrijdag 21 november 2008 20:22 schreef SCH het volgende:
[..]
Je suggereert alsof hetero's zelden debiel doen. Ga eens naar een dorpsdiscotheek op zaterdagavond.
Waar ben jij eigenlijk mod van?quote:Op vrijdag 21 november 2008 20:25 schreef Tha_Erik het volgende:
Kom op, als je niet inziet dat Aoristus een schijthekel heeft aan homo's en homo's in de maatschappij dan ben je blind en doof.
Zit het topic al vol?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |