Klopt, ik heb de voorwaarden al doorgelezen en dat roze maakt me geen reet uit, ze zijn ruimschoots de goedkoopste voor mijquote:Op zondag 19 september 2010 20:48 schreef Pandora73 het volgende:
[..]
Geen enkel probleem om je daar als man te verzekeren. Je moet alleen van roze houden (alles is nogal roze getint daar, kijk maar eens in de polisvoorwaarden, daar moet je een zonnebril bij opzetten). En je krijgt een gratis handtasdekking!
Dan doe je iets vast niet goed. Ik betaal 600,- per jaar all risk, en je weet wat voor 'n auto ik hebquote:Op dinsdag 18 januari 2011 19:24 schreef 08gnoT. het volgende:
Bijna 2000 euro per jaar_! en da's dan zonder extra's. Da's gewoon 5 keer zoveel als wat ik nu betaal
Gewoon op kenteken + geboortedatum + schadevrije jaren.. kan weinig aan misgaan, lijkt mequote:Op dinsdag 18 januari 2011 19:36 schreef Faxie het volgende:
[..]
Dan doe je iets vast niet goed. Ik betaal 600,- per jaar all risk, en je weet wat voor 'n auto ik heb
Jij bent dan ook vrouwquote:Op dinsdag 18 januari 2011 19:54 schreef 08gnoT. het volgende:
[..]
Gewoon op kenteken + geboortedatum + schadevrije jaren.. kan weinig aan misgaan, lijkt me![]()
[ afbeelding ]
Bij independer is de goedkoopste wa+ 38 euro per maand, met een paar procent korting per jaar.
Misschien woon ik gewoon in een dure gemeente
Gemeente maakt toch niets uit voor je verzekeringquote:Op dinsdag 18 januari 2011 19:54 schreef 08gnoT. het volgende:
[..]
Gewoon op kenteken + geboortedatum + schadevrije jaren.. kan weinig aan misgaan, lijkt me![]()
[ afbeelding ]
Bij independer is de goedkoopste wa+ 38 euro per maand, met een paar procent korting per jaar.
Misschien woon ik gewoon in een dure gemeente
Als ik voor de grap eens kijk wat ik zou betalen als ik in Friesland zou wonen ipv in de randstad, dan scheelt dat een 3e van wat ik nu betaal.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 21:10 schreef Faxie het volgende:
[..]
Gemeente maakt toch niets uit voor je verzekering
Ik weet niet waar de postcode anders voor dientquote:Op dinsdag 18 januari 2011 21:10 schreef Faxie het volgende:
[..]
Dat weten vrouwen toch niet. Waar ze de KM stand af kunnen lezen dat is.quote:Op dinsdag 18 november 2008 17:33 schreef detulp050 het volgende:
Wel heel erg goedkoop. Het scheelt hier ook zo'n 35 euro, maar gek genoeg vragen ze niet om aantal kilometers per jaarDat doen de andere verzekeraars wel namelijk
Gemeente op zich niet, maar woonplaats wel. Platteland (weinig verkeer, minder criminaliteit) heeft een lager risico en krijgt dus een lagere premie dan grote stad (veel en druk verkeer, meer criminaliteit). Vandaar dat ze je postcode willen weten.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 21:10 schreef Faxie het volgende:
[..]
Hm oke, maar dat kan toch nooit een verschil van 1400,- per jaar opleveren zeker? ...quote:Op dinsdag 18 januari 2011 22:10 schreef Pandora73 het volgende:
[..]
Gemeente op zich niet, maar woonplaats wel. Platteland (weinig verkeer, minder criminaliteit) heeft een lager risico en krijgt dus een lagere premie dan grote stad (veel en druk verkeer, meer criminaliteit). Vandaar dat ze je postcode willen weten.
Dat zal dan ook vast een grapje geweest zijn...quote:Op dinsdag 18 januari 2011 22:19 schreef Faxie het volgende:
[..]
Hm oke, maar dat kan toch nooit een verschil van 1400,- per jaar opleveren zeker? ...
Beetje vreemd....
Als alle verdere gegevens (merk/type auto, leeftijd bestuurder, aantal km's, schadevrije jaren enzovoorts) én de gekozen dekking allemaal hetzelfde zijn, kan ik me niet voorstellen dat een andere postcode een verschil van 1400 euro per jaar oplevert.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 22:19 schreef Faxie het volgende:
[..]
Hm oke, maar dat kan toch nooit een verschil van 1400,- per jaar opleveren zeker? ...
Beetje vreemd....
Per maand nog welquote:Op dinsdag 18 januari 2011 22:41 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
GOEDKOOP????? TERING DUUR BEDOEL JE
[ afbeelding ]
DIT IS GEEN PS
Dan betaal je gewoon meer dan bij andere verzekeraars als je niet veel schadevrije jaren hebt.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 22:34 schreef 08gnoT. het volgende:
Als ik invul dat ik 6 jaar ouder ben en dito schadevrije jaren heb, is het rond de 200 euro per jaar. Dat scheelt echt enorm veel dus.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |