Dat eerste vind ik dan wel erg goedkoop, reden 1 om het niet te vertrouwen en als er op internet geen zak over te vinden is lijkt me dat helemaal geen goed teken.quote:Op maandag 17 november 2008 20:31 schreef Luxxious het volgende:
nee nee nee en nog eens nee, als jij voor 15 euro p/m op je 21 met 1 jaar schadevrij je auto kan verzekeren ben je toch best snel geïnteresseerd niet?
Maar als jij dan ook even de stap had genomen om er naar te googlen zou je dus ook hebben gezien dat er geen zak over te vinden is en trouwens waarom zou ik zomaar uit het niets beginnen te spammen hiervoor?
Ja okee.. maar wat is het adertje onder het gras..??quote:Op maandag 17 november 2008 23:56 schreef Luxxious het volgende:
ook een leuke! 0 jaar rijbewijs 0 jaar schadevrij, WA casco verzekerde alfa 159 3.2 jts a 300 pk: 90 euro
gewoon een normale premie voor een 10 jaar oude barrel met 90 pk's en dan WA verzekerd...
hehe partners van Fortis zeker.
Welke vrouw wil wat bijverdienen en mijn auto laten verzekeren???quote:Op dinsdag 18 november 2008 12:24 schreef Onna-onna het volgende:
Beste FOK-lezers,
Naar aanleiding van de berichten over Onna-onna, bij deze een berichtje van Onna-onna. We zijn niet objectief natuurlijk, maar toch. Onna-onna kan goedkoper zijn dan andere verzekeraars omdat we ons enkel op vrouwen richten. In tegenstelling tot wat vaak gedacht en gezegd wordt, zijn vrouwen de betere autorijders. Minder schade, betekent lagere premies.
Prijs is echter maar 1 kant van de zaak natuurlijk. Het gaat ook om de voorwaarden. Wij kunnen makkelijk roepen dat we goede voorwaarden hebben, maar kijk hiervoor bijvoorbeeld op de eerder genoemde site www.premie.nl. De voorwaarden van Onna-onna worden als beste beoordeeld.
Nogmaals, we beseffen dat dit geen objectief bericht is. Vergelijk de premie en voorwaarden van Onna-onna met andere aanbieders en maak je eigen keuze. Wellicht nog beter: vraag mensen in je omgeving naar ervaringen - het gaat er natuurlijk om wat een verzekeraar doet in geval van een schade! Betalen ze snel uit? Doen ze niet moeilijk?
Groet, Onna-onna
Wel een leuk systeem. Echte stoere mannetjes zullen zich dus nooit bij onna verzekeren.quote:
Het hele woord vrouw komt in de algemene voorwaarden niet voorquote:
Wtf, is het zeker dat dit geen hoax is? Want dan sluit ik de boel zsm over.quote:Op dinsdag 18 november 2008 14:16 schreef 68Chevelle het volgende:
[..]
Het hele woord vrouw komt in de algemene voorwaarden niet voor
...als een bedrijf verzekeraar zelf gaat vertellen dat er een addertje onder het gras zit...quote:Op dinsdag 18 november 2008 14:43 schreef Turquaz52 het volgende:
Onna-Onna.. Is er echt geen addertje onder het gras..?
Waarom niet? Een Excel uit 1996 is geen hol waard. Hooguit een euro of 750.quote:Op dinsdag 18 november 2008 16:34 schreef Chr1st1aan het volgende:
Ik zou mijn Excel uit 96 all-risk kunnen verzekeren met alle overige dingen erbij voor ¤ 35,-
Dat kan toch nooit?
Waarom andere verzekeringen dat vragen is mij een raadsel. Wat is het nut daarvan? Ik neem aan dat weinig km niet scheelt in de koste van je verzekering? Dan zou namelijk iedereen opgeven dat ze maar heel weinig rijden.quote:Op dinsdag 18 november 2008 17:33 schreef detulp050 het volgende:
Wel heel erg goedkoop. Het scheelt hier ook zo'n 35 euro, maar gek genoeg vragen ze niet om aantal kilometers per jaarDat doen de andere verzekeraars wel namelijk
Dat zou natuurlijk wel logisch zijn, want of jou nou 10.000 per jaar rijd of 50.000 heb je in laatste geval meer kans om schade te rijden. Of dit ook daadwerkelijk scheelt in de kosten zou ik verder niet weten.quote:Op dinsdag 18 november 2008 17:37 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Waarom andere verzekeringen dat vragen is mij een raadsel. Wat is het nut daarvan? Ik neem aan dat weinig km niet scheelt in de koste van je verzekering? Dan zou namelijk iedereen opgeven dat ze maar heel weinig rijden.
Dat scheelt uiteraard wel. En er is achter te komen bij schades en dan wordt de schade op jou verhaald, mocht je gelogen hebben.quote:Op dinsdag 18 november 2008 17:37 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Waarom andere verzekeringen dat vragen is mij een raadsel. Wat is het nut daarvan? Ik neem aan dat weinig km niet scheelt in de koste van je verzekering? Dan zou namelijk iedereen opgeven dat ze maar heel weinig rijden.
Hoezo? Er kan toch altijd verandering komen in je rijgedrag? Auto van de zaak etc...quote:Op dinsdag 18 november 2008 17:42 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
Dat scheelt uiteraard wel. En er is achter te komen bij schades en dan wordt de schade op jou verhaald, mocht je gelogen hebben.
Dan moet je dat doorgeven.quote:Op dinsdag 18 november 2008 17:43 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Hoezo? Er kan toch altijd verandering komen in je rijgedrag? Auto van de zaak etc...
Op de site kun je zien dat Fortis en NN de verzekeraars zijn.quote:Op dinsdag 18 november 2008 17:46 schreef MouseOver het volgende:
Ik ben enkele jaren geleden bij orion direct verzekerd geweest. Scheelde ook onwaarschijnlijk veel ten opzichte van andere verzekeringen. Echter, toen ik iets van ze moest waren ineens de rapen gaar. Gezeik tot en met. Nu was dit iets uiteindelijk iets onbenulligs, maar ik had liever niet hetzelfde gezeik bij een schadeafwikkeling gehad.
Ik geef onna onna het voordeel van de twijfel, maar ik sluit niet uit dat het een vriendelijk ogende tussenpersoon met daarachter een lastige verzekeraar is.
Ja, maar dus? Betekent dat automatisch dat die hetzelfde uitkeringsbeleid hebben (maw, werkt zoiets maatschappijbreed?)quote:Op dinsdag 18 november 2008 17:48 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
Op de site kun je zien dat Fortis en NN de verzekeraars zijn.
Ik vraag me af hoe ze daar achter gaan komen?quote:Op dinsdag 18 november 2008 17:43 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Oh dus voortaan lekker weinig km opgeven.
O.a. NAP en bij nieuwe auto's begint het (uiteraard) op 0. Bij schades wordt e.e.a. gecontroleerd.quote:Op donderdag 20 november 2008 10:23 schreef BertV het volgende:
[..]
Ik vraag me af hoe ze daar achter gaan komen?
Na twee flinke schades?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |