abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator / KerstCrewQuizWinner woensdag 19 januari 2011 @ 13:13:16 #201
39237 crew  H_T
2733
pi_91558236
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 januari 2011 22:41 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
GOEDKOOP????? TERING DUUR BEDOEL JE

[ afbeelding ]

DIT IS GEEN PS
Onna-Onna vindt mij een stuk liever (ook geen Photoshop!)

Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
  woensdag 19 januari 2011 @ 13:18:12 #202
271665 08gnoT.
Mwoooaahhh!!
pi_91558404

10.gif

Oh, mijn 5.0 V10 Gallardo kost niks! B-)
[PAINT] Wat gebeurt er bij de formaties #1 -- #2 -- #3 -- #4 -- #5 -- #6 -- #7 -- #8 -- #9 -- #10
Steun de strijd voor een indianenforum!
pi_91566281
Haha, als ik de premie bereken voor onze auto (Mondeo diesel wagon van 10 y oud) dan kom ik met een vergelijkbare dekking ¤35,- duurder uit dan de verzekering die ik nu heb.
Never nooit dat ze de goedkoopste zijn - de huidige verzekeraar is FBTO en het gaat om een gewone WA-plus verzekering.
Vroeger was ik iemand anders
pi_91568538
Ik blijf het raar vinden in ieder geval.

Voordat ik deed afsluiten heb ik best wel wat verzekeraars vergeleken, en ze waren gewoon allemaal een stuk duurder. Alleen die verzekering van de ANWB was goedkoper, maar dan moet je weer lid zijn wat ik dus niet ben.

En dan rijd ik in een sportcoupe uit 2005, wat mij toch een risicoklasse lijkt.

En dan heb je een of andere ouwe gare bak en dan zijn ze bij onna ineens duurder...

Achja, ik lach me nog steeds suf in ieder geval :)
pi_91572158
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 januari 2011 22:52 schreef Pandora73 het volgende:
Een auto van 1993 nog all-risk verzekeren?
Overigens schiet 2 schadevrije jaren natuurlijk niet op. Waarschijnlijk ook nog leeftijd < 23 en grote stad?
Klopt die cataloguswaarde overigens wel? Bijna 28.000 euro? Duur bakkie dan...
de stad, LOL woon in een boeren gehucht, dat wel geteld 2 straten heeft :+

dag waarde van de auto = 12.000 euro (taxatie rapport ligt naast me)

@ Djeez, ik ben nu NIET een sjonnie
pi_91623827
quote:
1s.gif Op woensdag 19 januari 2011 18:26 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
de stad, LOL woon in een boeren gehucht, dat wel geteld 2 straten heeft :+

dag waarde van de auto = 12.000 euro (taxatie rapport ligt naast me)

@ Djeez, ik ben nu NIET een sjonnie
Verzekeringen gaan niet op dagwaarde maar op oorspronkelijke cataloguswaarde.
En die dorpjes ken ik, LOL
Tja, dan weet ik het ook niet... Even bellen dan maar of het wel klopt? Heb toch een donkerbruin vermoeden dat er een foutje in de berekeningsmodule zit. Is wel fijn als je daar als verzekeraar ook op wordt gewezen meestal.
Geluk is een richting,
geen punt
---Loesje---
  donderdag 20 januari 2011 @ 19:19:52 #207
302018 Grielen
Ave est autem verbum
pi_91624942
WTF, als ik mijn thuis-adres opgeef (waar ik niet meer sta ingeschreven) dan kost all-risk verzekeren me 170 euro in de maand. (Landelijk Noord-Holland).

Als ik mn studeeradres opgeef (waar ik dus sta ingeschreven), kost all-risk verzekeren me 56 euro in de maand.

In een cirkel van 10 km om mn huis heen wonen maximaal 10.000 mensen, terwijl in een cirkel van 10 km om mijn studeeradres ongeveer 80.000 mensen wonen (Dronten + Kampen). Ook is daar véél meer criminaliteit.

:?
hier schreef kensei: haha komen
hier schreef UnicornFarts: Ik weet dat SV heet is, Grielen heet is, maar van jou heb ik nog geen bewijs.
pi_91640635
TVP voor mijn toekomstig gratis verzekerde Corvette ZR-1 V8 6.2 :7
Als een belasting op tabak het roken zou moeten terugbrengen, en een belasting op benzine het verbruik op brandstof zou moeten terugbrengen.
Wat denk je dan dat een belasting op inkomen zou moeten doen?
pi_91648686
Mensen vergeten ook wel dat een offerte niet gelijk staat aan daadwerkelijk verzekerd worden.

Toen ik met mijn 22 jaar en 0 schadevrije jaren (terwijl ik al bijna 4 jaar tienduizenden kilometers per jaar maakte voor een bedrijf....wilde geen enkele verzekeringsmaatschappij die jaren overnemen) een RWD auto met 170pk wilde verzekeren kreeg ik ook een hele lage offerte, meteen afgesloten dus. Een kleine week of 2 later kreeg ik de mededeling dat - gezien mijn risicoprofiel - ze me toch niet konden verzekeren.

Kon ik alsnog opzoek naar een andere verzekeraar.
pi_91656904
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 januari 2011 09:49 schreef Maharbal het volgende:
Mensen vergeten ook wel dat een offerte niet gelijk staat aan daadwerkelijk verzekerd worden.

Toen ik met mijn 22 jaar en 0 schadevrije jaren (terwijl ik al bijna 4 jaar tienduizenden kilometers per jaar maakte voor een bedrijf....wilde geen enkele verzekeringsmaatschappij die jaren overnemen) een RWD auto met 170pk wilde verzekeren kreeg ik ook een hele lage offerte, meteen afgesloten dus. Een kleine week of 2 later kreeg ik de mededeling dat - gezien mijn risicoprofiel - ze me toch niet konden verzekeren.

Kon ik alsnog opzoek naar een andere verzekeraar.
Daar kijk ik niet van op.
Veel maatschappijen werken met "Jongeren"-klasse. Tot en met 23 val je onder die verhoogde risico klasse en geeft de verzekeraar je meestal meteen een opslag van 25% op de basispremie. Dus zoals 08gnoT. al zag, wordt de premie al 125% ipv een korting van 30% zoals in de voorwaarden te lezen valt.
Daarbij komt dat hij een "Petje"-auto (ook wel de boomvouwer genoemd) probeert te verzekeren en die staan bij veel maatschappijen ook al in het verhoogde risico gebied.
Premies lopen snel op voor een jongere en vooral VC wat meteen al voor een auto uit 1993 totaal niet verstandig is. Vaak worden auto's boven de 9 jaar niet eens meer VC verzekerd. Uitzonderingen daargelaten.
Op zondag 1 maart 2009 16:07 schreef RonaldV het volgende: Jij bent nog niet verzuurd genoeg :{w
Canon 500n | 300D | 30D | 1DmkIII | 24-105mm F/4 L | 70-200mm F/2.8 L | 50mm F/1.8 | 8mm Peleng Fish | 580EX-II | Metz44 | + de rest van de kitlensjes
  zaterdag 22 januari 2011 @ 15:07:19 #211
57434 Marloes
Digital Love
pi_91706897
Ik zit ook bij Onna Onna. Heb de verzekering nu een jaartje en heb hem volgens mij precies op het goede moment afgesloten, want toen ik paar maand later nog een ging berekenen wat ik dan kwijt zou zijn was de premie verdubbeld :? :D

Ik heb ook een keer een mail gestuurd met de vraag hoe het precies zit met de verlaging van de premie qua leeftijdsopbouw. Blijkt dus dat ze (toen althans) verschillende categorieën hebben t/m 24 jaar. In mijn berekening zou ik 10 euro per maand goedkoper uit zijn nadat ik een jaar ouder was geworden. Toen het zover was heb ik eens gebeld wanneer ik m'n nieuwe polis met het lagere maandbedrag zou krijgen. ''Nee hoor mevrouw, dat klopt niet, u betaalt gewoon dezelfde premie''. Nou, dat dacht ik dus niet. Heb ze de mail gestuurd die ze mij hadden gestuurd en toen kreeg ik wel m'n korting :Y)

Ben echt nog steeds het goedkoopste uit bij Onna Onna. Wat ik wel een nadeel vind is die klantenservice. Op hun website staat dat er geen wachttijd is, nou, ik dacht het wel :') En dan betaal ik, als ik mobiel bel, ook nog eens 50 cent per minuut.
The more you try to erase me,
The more that I appear.
pi_92470338
Ha, een topic over Onna Onna!

Mijn auto (Audi A4 1.9TDI 2004) is sinds augustus ook (all-risk) verzekerd bij Onna Onna. Dit kost mij circa ¤ 100 per maand. Ik ben 24 jaar en heb pas 1 schadevrij jaar opgebouwd.

Het jaar ervoor was mijn auto verzekerd bij Centraal Beheer (Beter Bewust + collectiviteitskorting) voor ¤ 160 per maand. :') In juni 2010 moest ik een ruitschade claimen (flinke barst in de voorruit). Bij Centraal Beheer kost dit niet je noclaim, maar je bouwt dan gedurende een jaar ook niets op (ik zou dus "voor niets" 1 jaar schadevrij gaan rijden). Dat was het moment dat ik ging shoppen en kwam ik uit bij Onna Onna.

Een besparing van 12x60 = ¤ 720 op jaarbasis, zélf een schadebedrijf (of dealer) mogen uitzoeken en pechhulp (scheelt mij ook weer een kleine ¤ 80-100 op jaarbasis). Voor zo'n besparing vind ik het niet erg om roze brieven te ontvangen. :+

Oh ja, CB zou niets uitkeren bij diefstal kwam ik erachter toen ik de polisvoorwaarden aan het doorlezen was. CB eist minstens klasse 3 (incl. certificaat) terwijl ik dat niet heb. Onna Onna neemt al genoegen met klasse 1. *D
pi_92470815
Hier is budgio nog goedkoper.

Budgio: EUR 70/maand
Onna-onna: EUR 74/maand
pi_92473218
quote:
1s.gif Op maandag 7 februari 2011 19:11 schreef sylvesterrr het volgende:
Ha, een topic over Onna Onna!

Mijn auto (Audi A4 1.9TDI 2004) is sinds augustus ook (all-risk) verzekerd bij Onna Onna. Dit kost mij circa ¤ 100 per maand. Ik ben 24 jaar en heb pas 1 schadevrij jaar opgebouwd.

Het jaar ervoor was mijn auto verzekerd bij Centraal Beheer (Beter Bewust + collectiviteitskorting) voor ¤ 160 per maand. :') In juni 2010 moest ik een ruitschade claimen (flinke barst in de voorruit). Bij Centraal Beheer kost dit niet je noclaim, maar je bouwt dan gedurende een jaar ook niets op (ik zou dus "voor niets" 1 jaar schadevrij gaan rijden). Dat was het moment dat ik ging shoppen en kwam ik uit bij Onna Onna.

Een besparing van 12x60 = ¤ 720 op jaarbasis, zélf een schadebedrijf (of dealer) mogen uitzoeken en pechhulp (scheelt mij ook weer een kleine ¤ 80-100 op jaarbasis). Voor zo'n besparing vind ik het niet erg om roze brieven te ontvangen. :+

Oh ja, CB zou niets uitkeren bij diefstal kwam ik erachter toen ik de polisvoorwaarden aan het doorlezen was. CB eist minstens klasse 3 (incl. certificaat) terwijl ik dat niet heb. Onna Onna neemt al genoegen met klasse 1. *D
Het is natuurlijk wel zo dat je met jouw leeftijd precies op een punt zit waar je van een duurdere klasse naar een iets minder dure klasse overgaat. Dat kan (een deel van) het verschil ook verklaren.
Maar top dat je zo tevreden bent. Nu hopen dat als er echt iets is, de schadeafhandeling aan de verwachtingen voldoet.
En natuurlijk nog veel schadevrije jaren rijplezier gewenst!
Geluk is een richting,
geen punt
---Loesje---
pi_92476599
Ook bij diverse andere verzekeraars kwam ik uit op een verzekeringspemie van meer dan ¤ 150 per maand. Polisdirect, één van de goedkopere bekende verzekaars - voor zover ik weet - vraagt al ¤ ¤ 161,64 per maand voor all-risk met Ongevallen+Schade inzittenden en zonder pechulp.

Bij Onna Onna begin je als nieuwe bestuurder gewoon met een hogere noclaimkorting is mijn gevoel. Hoe minder schadevrije jaren je hebt, des te groter het premieverschil is tussen Onna Onna en andere verzekeraars.

Verder hoop ik geen beroep hoeven te doen op de service voor wat betreft melden van schade. :)

/me is enkele jaren geleden ook zo gek geweest om een nieuwe scooter twv ¤ 2800 all-risk te verzekeren. :') Dat kostte mij ook iets van ¤ 110 per maand. Doordat ik te lui ben geweest is de scooter 2 jaar all-risk verzekerd geweest voor dat bedrag. :X
pi_92490717
Ik zou hier een stuk duurder uit zijn. Berekening geeft aan dat ik 160,- per maand zou moeten betalen voor WA bij 0 schadevrije jaren en een leeftijd van 19 jaar. Mijn huidige verzekering kost me 38,- per maand en is afgesloten bij een leeftijd van 18 jaar. En nee, ik rij niet in een karretje met 10pk en een topsnelheid van 90 km/u.
  Redactie Frontpage dinsdag 8 februari 2011 @ 08:59:56 #217
3926 crew  Djeez
Orde van de Paarsgepunte Lans
pi_92490842
Hoe werkt dat trouwens met die pechhulp? Hoef ik dan geen lid meer te zijn van de WW, maar kun je gewon Onna-Onna bellen als je pecht hebt, en regelen zij dan dat je auto wordt opgehaald?
Op woensdag 10 juli 2013 01:46 schreef Littlerabbit het volgende:
Djeez is een literaire grootheid. Hij weet op een poëtische wijze zelfs de schoonheid in een kinderverkrachting bloot te leggen. Tuinbeeld kopen?
pi_92491051
Ik heb nog geen beroep hoeven te doen op pechhulp. Hier staat dat je kan bellen met een 0900-nummer (tegen lokaal tarief):
quote:
Pechhulp van Onna-Onna is betrouwbaar en snel. Plak de ruitsticker uit je welkomstpakket op je achteruit, zodat je altijd het noodnummer bij de hand hebt. Je kunt 24 uur per dag bellen met 0900-3335553 (lokaal tarief). Je krijgt direct iemand aan de lijn en we proberen zo snel mogelijk ter plaatse te zijn. Dus of je nu een ongeval hebt gehad of met pech langs de weg staat, dankzij de pechhulp van Onna-Onna kun je zo weer op pad.
Gelukkig is er ook een vast nummer (+31-20-6515151), dit staat in de voorwaarden. :)
  woensdag 9 februari 2011 @ 15:31:54 #219
57434 Marloes
Digital Love
pi_92548107
Voor de klantenservice is geen vast nummer :{
Ik bel nu met de klantenservice, op de webiste staat ''0 seconden wachttijd callcenter'', nou ik luister nu anders al een minuut naar een zeer irritant muziekje.
Bovendien betaal ik hier nu dus 50 cent p/m voor (mobiel), belachelijk!!
The more that I appear.
  woensdag 9 februari 2011 @ 15:46:46 #220
57434 Marloes
Digital Love
pi_92548756
Ik heb overigens ook een keer schade gehad, dus ook ervaring met de afhandeling daarvan bij Onna Onna. Dat duurde zolang dat ik heb gezegd dat ik het zelf wel zou regelen met de verzekering van de tegenpartij, toen had ik binnen twee weken m'n geld. Na drie weken kwam de brief van Onna Onna met het verzoek het schadeformulier op te sturen, wtf :? :D
Ik ga maar eens overwegen over te stappen :')
The more that I appear.
  woensdag 9 februari 2011 @ 20:54:45 #221
57434 Marloes
Digital Love
pi_92562667
quote:
1s.gif Op woensdag 9 februari 2011 15:31 schreef Marloes het volgende:
Voor de klantenservice is geen vast nummer :{
Ik bel nu met de klantenservice, op de webiste staat ''0 seconden wachttijd callcenter'', nou ik luister nu anders al een minuut naar een zeer irritant muziekje.
Bovendien betaal ik hier nu dus 50 cent p/m voor (mobiel), belachelijk!!
Ik ben inmiddels gebeld en heb een excuus mail ontvangen, omdat ik een klacht had ingediend via de mail en de vrouw vond mij erg geïrriteerd overkomen :D
Oke, nou, dat is dan toch wel aardig :P
The more that I appear.
  dinsdag 1 maart 2011 @ 13:13:23 #222
53151 T42
Pinball Wizard
pi_93486556
Verzekeraar mag niet letten op geslacht

en ze zijn niet goedkoop.. 20jarige auto kost hier 376 per kwartaal...

[ Bericht 20% gewijzigd door T42 op 01-03-2011 13:25:18 ]
  dinsdag 1 maart 2011 @ 14:03:39 #223
57434 Marloes
Digital Love
pi_93488687
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 maart 2011 13:13 schreef T42 het volgende:

Mannen zijn anders ook welkom hoor.
En ik heb gemerkt dat het bij het berekenen van de bedragen nogal eens niet klopt op de webiste :P
The more that I appear.
  dinsdag 1 maart 2011 @ 15:10:05 #224
53151 T42
Pinball Wizard
pi_93491467
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 maart 2011 14:03 schreef Marloes het volgende:

[..]

Mannen zijn anders ook welkom hoor.
En ik heb gemerkt dat het bij het berekenen van de bedragen nogal eens niet klopt op de webiste :P
jah okeey
maar zelfde auto kan ik ook voor 175 euro PER JAAR verzekeren...
pi_93502809
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 maart 2011 15:10 schreef T42 het volgende:

[..]

jah okeey
maar zelfde auto kan ik ook voor 175 euro PER JAAR verzekeren...
Dan doe je dat toch lekker. Blijkbaar willen ze bij Onna geen ouwe roestbakken verzekeren. Da's mooi, dat houdt de premie laag voor de rest :)
pi_93567900
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 maart 2011 13:13 schreef T42 het volgende:

De premies zijn ook niet verschillend voor mannen of vrouwen. Dat mag al jaren niet meer bij schadeverzekeringen. Onna-Onna probeert wel zo veel mogelijk vrouwen binnen te krijgen en zo weinig mogelijk mannen, door de site roze te maken, een handtasjesdekking te bieden enzovoorts. Statistisch maken vrouwen minder schade dan mannen, daarom willen ze liever vrouwen hebben. Maar ze accepteren ook gewoon mannen, en tegen dezelfde premies.
Geluk is een richting,
geen punt
---Loesje---
pi_93570196
Is onna onna, die naam... :X goedkoper/beter dan PolisDirect? Ik krijg namelijk a.s. weekend een andere auto die ik moet verzekeren. Ik heb 3 schadevrije jaren.
pi_93570305
quote:
7s.gif Op woensdag 2 maart 2011 23:25 schreef Mercer het volgende:
Is onna onna, die naam... :X goedkoper/beter dan PolisDirect? Ik krijg namelijk a.s. weekend een andere auto die ik moet verzekeren. Ik heb 3 schadevrije jaren.
Bereken het zou ik zeggen, dat kunnen wij moeilijk voor je zeggen.
  woensdag 2 maart 2011 @ 23:30:21 #229
57434 Marloes
Digital Love
pi_93570513
quote:
1s.gif Op woensdag 2 maart 2011 23:26 schreef Dennis101 het volgende:

[..]

Prijs zegt natuurlijk niks over voorwaarden.

Welke voorwaarden ik o.a. fijn vind aan Onna Onna (naast de prijs) zijn: geen eigen risico, gratis pechhulp, handtasdekking :') en altijd opzegbaar.
The more that I appear.
pi_93570917
Hm ff volgen.
pi_93571137
quote:
1s.gif Op woensdag 2 maart 2011 23:30 schreef Marloes het volgende:

[..]

Prijs zegt natuurlijk niks over voorwaarden.
Hij vraagt toch mede of het goedkoper is? Daar reageer ik dus op.
pi_93571740
quote:
1s.gif Op woensdag 2 maart 2011 23:26 schreef Dennis101 het volgende:
[..]
Bij Onna Onna betaal ik ¤27,51 met schade inzittenden en rechtsbijstand.
Polisdirect is ¤33,16 met schade inzittenden en rechtsbijstand.
Beetje verschil ja, maar ik vind het sowieso allebei nog behoorlijk wat geld. :{
pi_93573246
quote:
1s.gif Op woensdag 2 maart 2011 23:50 schreef Mercer het volgende:

[..]

Bij Onna Onna betaal ik ¤27,51 met schade inzittenden en rechtsbijstand.
Polisdirect is ¤33,16 met schade inzittenden en rechtsbijstand.
Beetje verschil ja, maar ik vind het sowieso allebei nog behoorlijk wat geld. :{
Kijk eens bij PMA:

http://www.kiesautoverzekering.nl/
  donderdag 3 maart 2011 @ 01:46:59 #234
57434 Marloes
Digital Love
pi_93577031
Volgens mij zijn de prijzen omhoog gegaan van autoverzekeringen, laatst las ik dat ze een stuk duurder gaan worden dus misschien is dat nu doorgevoerd? Vergeleken met andere Europese landen betalen we gemiddeld niet zoveel :P
The more that I appear.
  donderdag 3 maart 2011 @ 08:44:57 #235
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_93580531
quote:
1s.gif Op donderdag 3 maart 2011 01:46 schreef Marloes het volgende:
Volgens mij zijn de prijzen omhoog gegaan van autoverzekeringen, laatst las ik dat ze een stuk duurder gaan worden dus misschien is dat nu doorgevoerd? Vergeleken met andere Europese landen betalen we gemiddeld niet zoveel :P
Vergeleken met het Oostblok rijden we hier ook nog niet zó beroerd.
pi_93852304
http://www.onna-mail.nl/mailcamp/display.php?M=&C=S=24&L=13&N=11

De nieuwsbrief die ik vanochtend heb ontvangen. _O- Duidelijk gericht aan vrouwen. :+
  donderdag 10 maart 2011 @ 02:15:31 #237
57434 Marloes
Digital Love
pi_93891692
quote:
1s.gif Op woensdag 9 maart 2011 10:54 schreef sylvesterrr het volgende:
http://www.onna-mail.nl/mailcamp/display.php?M=&C=S=24&L=13&N=11

De nieuwsbrief die ik vanochtend heb ontvangen. _O- Duidelijk gericht aan vrouwen. :+
Heb 'm ook gehad :D
De layout van de website is ook helemaal veranderd :D Roze en hartjes! O+

Volgens mij proberen ze op deze manier meer mannen af te stoten, zodat de kosten lager blijven ;)
The more that I appear.
pi_93893935
quote:
1s.gif Op donderdag 10 maart 2011 02:15 schreef Marloes het volgende:

[..]

Heb 'm ook gehad :D
De layout van de website is ook helemaal veranderd :D Roze en hartjes! O+

Volgens mij proberen ze op deze manier meer mannen af te stoten, zodat de kosten lager blijven ;)
Het viel mij inderdaad ook al op, die site is nog vrouwelijker geworden. Persoonlijk vind ik het allemaal best, zolang ik maar weinig hoef te betalen.
pi_93897586
quote:
14s.gif Op donderdag 10 maart 2011 09:06 schreef Dennis101 het volgende:

[..]

Het viel mij inderdaad ook al op, die site is nog vrouwelijker geworden. Persoonlijk vind ik het allemaal best, zolang ik maar weinig hoef te betalen.
inderdaad :)
pi_104510781
Vandaag weer een nieuwsbrief ontvangen. Gaat over Hello Kitty en Candy Pencil of zoiets.
Zelfs als ik vrouw was zou ik me nog niet serieus genomen voelen worden. :r

De premie gaat in 2011 wel 20% omhoog. Reden: 'Ligt aan het verhoogd aantal gestolen dieselauto's'... _O-

Maar zelfs dan betaal ik nog minder voor m'n allrisk diesel dan bij andere maatschappijen. Aanrader dus.
  vrijdag 18 november 2011 @ 14:05:21 #241
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_104511799
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 november 2011 13:32 schreef baskabouter het volgende:
Vandaag weer een nieuwsbrief ontvangen. Gaat over Hello Kitty en Candy Pencil of zoiets.
Zelfs als ik vrouw was zou ik me nog niet serieus genomen voelen worden. :r

De premie gaat in 2011 wel 20% omhoog. Reden: 'Ligt aan het verhoogd aantal gestolen dieselauto's'... _O-

Maar zelfs dan betaal ik nog minder voor m'n allrisk diesel dan bij andere maatschappijen. Aanrader dus.
Dus benzine/LPG geldt deze verhoging niet?
pi_104551279
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 november 2011 14:05 schreef leolinedance het volgende:

[..]

Dus benzine/LPG geldt deze verhoging niet?
Bij mijn weten niet... Ben benieuwd naar de reacties van deze groep.
pi_104557998
Heb de Oldtimer @ Queens verzekerd, ook een verzekering wat voor dames gericht is.
Maar je kunt je gewoon online aanmelden als Dhr. dus lijkt me geen probleem..

Ook uber goedkoop (al zeg ik het zelf) 20 euro de maand met rechtsbijstand, pech onderweg, inzittenden en ook iets met handtas ofzo (alsof ik er een heb)..
Quote van Tjabbo:
Vaste pta mensen hebben olie in hun aderen, geen bloed.
We drinken benzine, ons hart heeft 4 kleppen per cilinder in plaats van hartkamer
en als we een scheet laten zeggen we dat de wastegate open staat.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')