Dat eerste vind ik dan wel erg goedkoop, reden 1 om het niet te vertrouwen en als er op internet geen zak over te vinden is lijkt me dat helemaal geen goed teken.quote:Op maandag 17 november 2008 20:31 schreef Luxxious het volgende:
nee nee nee en nog eens nee, als jij voor 15 euro p/m op je 21 met 1 jaar schadevrij je auto kan verzekeren ben je toch best snel geïnteresseerd niet?
Maar als jij dan ook even de stap had genomen om er naar te googlen zou je dus ook hebben gezien dat er geen zak over te vinden is en trouwens waarom zou ik zomaar uit het niets beginnen te spammen hiervoor?
Ja okee.. maar wat is het adertje onder het gras..??quote:Op maandag 17 november 2008 23:56 schreef Luxxious het volgende:
ook een leuke! 0 jaar rijbewijs 0 jaar schadevrij, WA casco verzekerde alfa 159 3.2 jts a 300 pk: 90 euro
gewoon een normale premie voor een 10 jaar oude barrel met 90 pk's en dan WA verzekerd...
hehe partners van Fortis zeker.
Welke vrouw wil wat bijverdienen en mijn auto laten verzekeren???quote:Op dinsdag 18 november 2008 12:24 schreef Onna-onna het volgende:
Beste FOK-lezers,
Naar aanleiding van de berichten over Onna-onna, bij deze een berichtje van Onna-onna. We zijn niet objectief natuurlijk, maar toch. Onna-onna kan goedkoper zijn dan andere verzekeraars omdat we ons enkel op vrouwen richten. In tegenstelling tot wat vaak gedacht en gezegd wordt, zijn vrouwen de betere autorijders. Minder schade, betekent lagere premies.
Prijs is echter maar 1 kant van de zaak natuurlijk. Het gaat ook om de voorwaarden. Wij kunnen makkelijk roepen dat we goede voorwaarden hebben, maar kijk hiervoor bijvoorbeeld op de eerder genoemde site www.premie.nl. De voorwaarden van Onna-onna worden als beste beoordeeld.
Nogmaals, we beseffen dat dit geen objectief bericht is. Vergelijk de premie en voorwaarden van Onna-onna met andere aanbieders en maak je eigen keuze. Wellicht nog beter: vraag mensen in je omgeving naar ervaringen - het gaat er natuurlijk om wat een verzekeraar doet in geval van een schade! Betalen ze snel uit? Doen ze niet moeilijk?
Groet, Onna-onna
Wel een leuk systeem. Echte stoere mannetjes zullen zich dus nooit bij onna verzekeren.quote:
Het hele woord vrouw komt in de algemene voorwaarden niet voorquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |