Ehm, niet meer. Kan door de bomen het bos niet meer zien wat er nou nog open staat, er loopt veel door elkaar heen. Dus als je vraag nog open staat, graag even zelf hier opnieuw neerzetten!quote:Op maandag 17 november 2008 19:55 schreef Jumping-Skippy het volgende:
Vorige week was ik in een winkelcentrum en daar hoorde ik een liedje waar ik nu al een week mee bezig ben. Het ging zo ongeveer als Why don't you lie down for me and take me every single way. Ik weet niet precies of dat werd gezongen maar zo klonk het. Het liedje komt volgens mij uit de jaren '80 en qua stem(men) dacht ik aan Belinda Carlisle of The Bangles, maar ik kan niks vinden. Heb ook al gegoogled met veel variaties.
Anyone?
Dat was ik wel van plan, maar ik wilde eerst weten wie het topic had dichtgegooid. Precies ná mijn post, waardoor die dus in het water vielquote:Op maandag 17 november 2008 20:10 schreef BrandX het volgende:
Hey Jumping Skippy, de laatste poster opent het nieuwe topic
maar goed, done dus!
enkele openstaande vragen (voor zover ik zo snel kon zien)
[..]
Ehm, niet meer. Kan door de bomen het bos niet meer zien wat er nou nog open staat, er loopt veel door elkaar heen. Dus als je vraag nog open staat, graag even zelf hier opnieuw neerzetten!![]()
Belinda Carlisle - Leave A Light On?quote:Op maandag 17 november 2008 20:23 schreef Jumping-Skippy het volgende:
[..]
Dat was ik wel van plan, maar ik wilde eerst weten wie het topic had dichtgegooid. Precies ná mijn post, waardoor die dus in het water viel![]()
![]()
Afijn, mijn vraag blijft:
Vorige week was ik in een winkelcentrum en daar hoorde ik een liedje waar ik nu al een week mee bezig ben. Het ging zo ongeveer als Why don't you lie down for me and take me every single way. Ik weet niet precies of dat werd gezongen maar zo klonk het. Het liedje komt volgens mij uit de jaren '80 en qua stem(men) dacht ik aan Belinda Carlisle of The Bangles, maar ik kan niks vinden. Heb ook al gegoogled met veel variaties.
Anyone?
Dat is hem!!! Super bedankt!!!quote:Op maandag 17 november 2008 20:48 schreef Gambolputty het volgende:
[..]
Belinda Carlisle - Leave A Light On?
quote:Op maandag 17 november 2008 01:01 schreef De Wouzeraar het volgende:
Ik ben op zoek naar een nummer waar ik stukjes van de tekst weet. Via Google zou dat dus makkelijk te achterhalen moeten zijn, maar ik kan het gewoon niet vinden.. :-s Help!
Het is volgens mij een Portugese band, en de stukjes die ik weet gaan als volgt:
"...I'm not sure I'm at the right place..."
"...I'm not sure I've got what it takes..."
Het is verder een heel ingetogen, rustig liedje.
Bedankt!
Dat ben je zelf dusquote:Op maandag 17 november 2008 20:23 schreef Jumping-Skippy het volgende:
[..]
Dat was ik wel van plan, maar ik wilde eerst weten wie het topic had dichtgegooid. Precies ná mijn post, waardoor die dus in het water viel![]()
![]()
Aha, knowledge for next timequote:Op maandag 17 november 2008 22:06 schreef BrandX het volgende:
[..]
Dat ben je zelf dus
Degene met post 300 heeft de laatste post, omdat het topic dan automatisch sluit
quote:Op maandag 17 november 2008 21:38 schreef donroyco het volgende:
Meezoekpost
quote:
Na lang zoeken heb ik wat gevonden (nederlandse band trouwens):quote:
quote:Op dinsdag 18 november 2008 20:02 schreef Colin0o het volgende:
ik zoek een liedje, beetje house achtig wel al redelijk oud volgensmij. de tekst gaat een beetje als:
pizza going trough my mi-i-iiind pi-pi-pi-pizza going trouhg my mi-i-iind![]()
hoop echt dat iemand hem herkent!!
quote:Op dinsdag 18 november 2008 16:07 schreef blup het volgende:
Ik zoek een nummer die 538 nog wel eens wil draaien, erg blij.. Partysquad achtig met -letterlijke- texten in het refrein:
Naa naanana naanananananaaaaaa
Elke keer mis ik de titel van de song als ze 'm draaien.
het is een nederlands nummer.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |