Kijk eens naar de post van donroyco bovenaan deze pagina?quote:Op vrijdag 21 november 2008 14:16 schreef BloodyLotte het volgende:
Er is nu een liedje, ik zie de clip soms op tv. Het zijn 2 negers, 1 met lange dreads, en ze zingen een heel blij liedje iets met baaaabyyy oeeheoeheoe put your lovin' blablabla. ik hoorde het afgelopen weekend op I <3 techno weer, maar dan in een remix en ik vind het zo blij maar wtf ik weet niet wat het is.
quote:
quote:Op vrijdag 21 november 2008 19:23 schreef sjerren het volgende:
Okay, heb veel van het vorige topic doorgelezen maar ik had écht geen zin meer om de rest vd pagina's door te lezen of de vraag al gesteld was. Dus mocht hij al geweest zijn, neem 't mij niet kwalijk
Net5 zendt steeds een promo uit van Hotel Babylon, en ik wil zoooo graag weten welk nummer daar achter zit.
Alvast thnx!
Hey Ya van Outkastquote:Op vrijdag 21 november 2008 19:03 schreef phluphy het volgende:
Ik zoek een liedje dat een paar jaar geleden gebruikt werd bij een KPN reclame. Ik herinner me een gymzaal waarin een klassefoto o.i.d. gemaakt werd, en een jongetje in het ziekenhuis met zijn been in het gips?
Mijn dank grenst aan honsdolheid!
het is idd genoegquote:Op vrijdag 21 november 2008 20:35 schreef Bob-B het volgende:
Zoek een liedje, gaat over een vent die wacht op een straathoek op een meisje, hoor hem nu redelijk vaak langskomen, dus hopelijk is het genoeg
quote:Op vrijdag 21 november 2008 20:35 schreef Bob-B het volgende:
Zoek een liedje, gaat over een vent die wacht op een straathoek op een meisje, hoor hem nu redelijk vaak langskomen, dus hopelijk is het genoeg
Hopelijk accepteer je mijn oprechte excusesquote:Op vrijdag 21 november 2008 20:44 schreef kvd het volgende:
[..]
Kijk eens boven de post van BrandX
Edit --> laat maar,je hebt hem zelf al gevonden...
die van mij was een geintje hoor, wist dat bob die never kon bedoelen, zeer onbekend nummer van Genesis. Maar ik ben een Genesis-fan, dus dit nummer sprong direct in mijn hoofd bij Bob zijn omschrijvingquote:Op vrijdag 21 november 2008 20:44 schreef kvd het volgende:
[..]
Kijk eens boven de post van BrandX
Edit --> laat maar,je hebt hem zelf al gevonden...
hmmmm.....mhhhhh....vooruit dan maar weerquote:Op vrijdag 21 november 2008 20:46 schreef Bob-B het volgende:
[..]
Hopelijk accepteer je mijn oprechte excuses
Dat rap nummer?quote:Op vrijdag 21 november 2008 22:14 schreef srblackbird het volgende:
Hoe heet het tweede nummer dat ze als achtergrond muziek gebruiken? @ 2:30 min.
http://www.rtl.nl/compone(...)y_Me_Love_s1_a63.xml
Alsvast bedankt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |