Lees de eerste comment eens....quote:Op zondag 30 november 2008 22:38 schreef maartennn_ja het volgende:
Weet iemand welk nummer dit is?
Van de Blackberry Storm reclame..
Dat is 'm nietquote:Op zondag 30 november 2008 22:47 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Lees de eerste comment eens....
haha je bedoeld die comment op youtubequote:Op zondag 30 november 2008 22:47 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Lees de eerste comment eens....
quote:Op vrijdag 28 november 2008 20:20 schreef xtuned het volgende:
Ik zoek t nr uit de tv reclame vd LG renoir.
Ik weet niet of het een bestaand nummer is.
Kan het niet zo goed horen, maar wellicht deze?quote:Op maandag 1 december 2008 18:07 schreef senel78 het volgende:
Ben nu op zoek naar een nummertje, ben benieuwd of jullie me kunnen helpen ermee. Tis een beetje electic/dance/house achtig, heb een soort van sampeltje live opgenomen. Werd elke week gedraaid in Cinema Rotterdam, werd er gek van haha.
http://download.yousendit.com/Q01HakluTkFJMHVGa1E9PQ
Klinkt als Linkin Park, welk nummer moet ik je nog schuldig blijven.quote:Op maandag 1 december 2008 20:11 schreef Enslaved het volgende:
hoe heet deze, ik heb ook geen idee waar ik het van ken.
quote:Op maandag 1 december 2008 20:16 schreef El_Rolando het volgende:
Ik zoek een 'vrolijk' hip hop nummer met de tekst die lijkt op:
I can live my, i-i-i can live my
quote:Op maandag 1 december 2008 20:11 schreef Enslaved het volgende:
hoe heet deze, ik heb ook geen idee waar ik het van ken.
quote:
Niels de Vries - 12 Inchquote:Op dinsdag 2 december 2008 17:13 schreef Molluck het volgende:
Ik zoek een nummer dat ongetwijfeld "12 inch" heet, dancetune, van een jaar of 2-3 oud denk ik, werd volgens mij wel eens op Slam FM gedraaid.
Tekst is "fucking around, ever since, bitch suck my 12 inch", de sample is vaker gebruikt in heel veel amateursknutsels, dat is ook het enige wat ik terugvind op google, maar het nummer dat ik zoek is wat bekender geweest.
Het is echt lastig om zoiets te vinden, want op titel zoeken lukt hiermee uiteraard niet, maar ik denk dat het nummer wel bekend genoeg is dat iemand het kent...
quote:Op dinsdag 2 december 2008 17:13 schreef Molluck het volgende:
Ik zoek een nummer dat ongetwijfeld "12 inch" heet, dancetune, van een jaar of 2-3 oud denk ik, werd volgens mij wel eens op Slam FM gedraaid.
Tekst is "fucking around, ever since, bitch suck my 12 inch", de sample is vaker gebruikt in heel veel amateursknutsels, dat is ook het enige wat ik terugvind op google, maar het nummer dat ik zoek is wat bekender geweest.
Het is echt lastig om zoiets te vinden, want op titel zoeken lukt hiermee uiteraard niet, maar ik denk dat het nummer wel bekend genoeg is dat iemand het kent...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |