Ja, ik ken het programma en ook ík ben de titel kwijt.quote:Op maandag 17 november 2008 22:41 schreef lubje25 het volgende:
[..]
Er is zo'n programma op de BBC waar ze op een onroerend goed veiling gaan kijken wie zo'n "huis" koopt. Je ziet eerst de aankoop, dan de kopers met de plannen en dan gaan ze na een maand of 3 kijken wat er van terecht gekomen is.
Vervolgens geven 2 makelaars een schatting van de (verwachte) waarde van het huis na het opknappen. en wat ze er mee van plan zijn. Leuk programma.
Vaak zijn het mensen die idd voor weinig een huis kopen en dat dan opknappen. Dat gaan ze dan verhuren of verkopen. Er zijn erbij die daar echt van kunnen leven. Iets voor jou?
Kan alleen even niet op de naam van het programma komen.
http://games.blogo.nl/?comments/849/30732quote:Op maandag 17 november 2008 22:57 schreef Nesle het volgende:
Als je een Xbox koopt he, wat is dan het voordeel als je een XBOX360 60GB hebt of een XBOX360 Arcade?
Anyone?
house under the hammer bedenk ik me nu net.quote:Op maandag 17 november 2008 22:43 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ja, ik ken het programma en ook ík ben de titel kwijt.
Een kennis van mijn vader doet het hier in de buurt. Werkt 'ie een jaar aan een huis, kan 'ie er weer een jaar van leven.
Weet niet of het nú iets voor mij is(héb leuk werk) maar wellicht in de toekomst.
quote:Op maandag 17 november 2008 22:57 schreef Nesle het volgende:
Als je een Xbox koopt he, wat is dan het voordeel als je een XBOX360 60GB hebt of een XBOX360 Arcade?
Anyone?
De arcade versie heeft geen harde schijf maar alleen een klein memory kaartjequote:Op maandag 17 november 2008 22:57 schreef Nesle het volgende:
Anyone?
zo ook homes under the hammer kunnen zijn trouwensquote:Op maandag 17 november 2008 23:01 schreef lubje25 het volgende:
[..]
house under the hammer bedenk ik me nu net.
In dit geval krijgt vriend van mij de 60GB, haha zou wel mooi zijn....quote:Op maandag 17 november 2008 23:01 schreef Etcetera het volgende:
[..]guitar hero moet je hebben volgens mij he
ik ga ook slapen
Jawel maar niet veel, en je kan dan ook geen demo's/games downloadenquote:Op maandag 17 november 2008 23:04 schreef Nesle het volgende:
Dus dan kan ik geen savegames hebben zeg maar? Dat is wel ruk dan
Correctemundo :quote:Op maandag 17 november 2008 23:01 schreef lubje25 het volgende:
[..]
zo ook homes under the hammer kunnen zijn trouwens
Thanksquote:Op dinsdag 18 november 2008 03:26 schreef lubje25 het volgende:
truste en sterkte/plezieren kracht bij je training morgen. Weet niet wat het inhoud maar als ik me jouw posts herinner voel je je niet altijd even goed.
Lubje zoekt ff naar ADD, ken ADHD wel maar mis de H.quote:Op dinsdag 18 november 2008 03:28 schreef MaJo het volgende:
[..]
Thankser is dus onlangs ontdekt dat ik ADD heb en daar gaan ze me nu bij coachen. Vind het alleen nog wat vaag maar ik zie het morgen wel
vooral het tegenovergestelde als ik verder leesquote:Op dinsdag 18 november 2008 03:36 schreef lubje25 het volgende:
Oh het heeft wel verband met elkaar lees ik nu
akkoord, ben heel slecht op de hoogte van dat soort dingen, moet er maar blij mee zijn denk ik dan want als ik er van alles van wist dan had ik er waarschijnlijk meer mee te maken.quote:Op dinsdag 18 november 2008 03:46 schreef MaJo het volgende:
Hehe, ADD is bijna hetzelfde als ADHD, maar dan zonder de H van hyperactiviteiteigenlijk druk in je hoofd dus, snel afgeleid zijn, alles tegelijk willen doen. En een beetje hyper ben ik ook wel
maar de medicatie en begeleiding voor beiden is in principe hetzelfde
quote:Op dinsdag 18 november 2008 07:02 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
De ochtendploeg neet het weer over.
Goede morgen
[ afbeelding ]
Smiley is gemaakt tijdens Sint's rustperiode in Spanje.quote:
Heb jij geen contact nummer van familie ofzo, hoelang is het geleden?quote:Op dinsdag 18 november 2008 15:59 schreef LadyBlack het volgende:
Ik heb een pestdag........
Nog steeds geen bericht van de geopereerde cliënt; ik ben nu echt bang dat hij niet goed uit de operatie is gekomen en dat ze me vergeten te bellen
En ik ben bezig met mn scriptie en ondertussen vacatures zoeken... stress in mn hoofd!!!!!!
OF hij zit thuis te wachten tot jij eens de ramen komt lappenquote:Op dinsdag 18 november 2008 16:09 schreef LadyBlack het volgende:
Heb net zn buurvrouw gebeld ja, maar die nam niet op. Ik bel rond etenstijd nog wel een keer.
Ik durf niet zo goed naar hemzelf te bellen, voor hetzelfde geld ligt ie beroerd op bed, of erger nog, zijn zijn kinderen daar omdat ie het niet overleefd heeft
Via gevonden.cc kan je indien nodig de telefoonnummers van de hele straat vinden, misschien heb je daar nog wat aanquote:Op dinsdag 18 november 2008 16:09 schreef LadyBlack het volgende:
Heb net zn buurvrouw gebeld ja, maar die nam niet op. Ik bel rond etenstijd nog wel een keer.
Ik durf niet zo goed naar hemzelf te bellen, voor hetzelfde geld ligt ie beroerd op bed, of erger nog, zijn zijn kinderen daar omdat ie het niet overleefd heeft
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |