Dan weten wij ook wanneer we taart krijgenquote:Op maandag 17 november 2008 19:14 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Wel even je verjaardag nog doorgeven.
Vanwege de toe te zenden cadeautjes en zo...
Daarentegen!quote:Op maandag 17 november 2008 18:58 schreef lubje25 het volgende:
immers
zoals mijn usericon...quote:Op maandag 17 november 2008 19:22 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
ik vond um goed, zinvolle info wordt later vanzelf toegevoegd
Prima!quote:
Zet je schoen, doe d'r een wortel in en zing dat het een lieve lust is...quote:Op maandag 17 november 2008 19:29 schreef Nesle het volgende:
Ik wil Guitar HEROOOOOOOOOOOOOOOO!
* Nesle stampvoetert door de kamer heen als een klein kind
die link hadden we toch al aan je gedoneerdquote:Op maandag 17 november 2008 19:29 schreef Nesle het volgende:
quote:Op maandag 17 november 2008 19:35 schreef Etcetera het volgende:
[..]
die link hadden we toch al aan je gedoneerd
oh, sorry. Zet jezelf er maar tussen. En puzzelzequote:Op maandag 17 november 2008 19:39 schreef PhysicsRules het volgende:
he! slowchat ik niet genoeg dat ik uit de OP ben getrapt
Ja, gewoon schrappen die verjaardagen...quote:Op maandag 17 november 2008 19:47 schreef B.ertha het volgende:
[..]
oh, sorry. Zet jezelf er maar tussen. En puzzelze![]()
tenzij iemand een betere methode heeft om de verjaardagen uit te lijnen onder elkaar?
quote:
de jaartallen weghalenquote:Op maandag 17 november 2008 19:47 schreef B.ertha het volgende:
[..]
tenzij iemand een betere methode heeft om de verjaardagen uit te lijnen onder elkaar?
Waren er naast img-tags niet ook cimg en rimg (oid?)quote:Op maandag 17 november 2008 19:47 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Moet je naar assen komen, in de kroeg waar ik altijd komt hebben ze een keer in de zoveel tijd een Guitar Hero tournooiquote:Op maandag 17 november 2008 19:29 schreef Nesle het volgende:
Was jij niet op vakantie? zit je in internet cafe ofzo?quote:Op maandag 17 november 2008 20:01 schreef lubje25 het volgende:
Iemand had geopperd de mijne er ook in te zetten. Als we nu toch bezig zijn met de OP te vervolmaken dan is het nu misschien wel een goed moment.
Tweede optie lijkt me later een stuk makkelijker edittenquote:Op maandag 17 november 2008 20:10 schreef B.ertha het volgende:
Zo:
?
Ervan uitgaand dat ze natuurlijk wel uitgelijnd zouden worden
Ik was op vakantie iddquote:Op maandag 17 november 2008 20:07 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Was jij niet op vakantie? zit je in internet cafe ofzo?
Wat gaat de tijd snelquote:Op maandag 17 november 2008 20:58 schreef lubje25 het volgende:
[..]
Ik was op vakantie idd, Ging maar 8 dagen, ben al weer terug.
Was lekker daar
The Return Of The Soempquote:Op maandag 17 november 2008 21:34 schreef Soempie het volgende:
Hoi.alles goed hier?
Ik las iets over een nieuwe OP en dacht: even kijken of ik er nog in sta.
explains a lotquote:Op maandag 17 november 2008 21:36 schreef Soempie het volgende:
Ik heb de uitbreiding van WoW, dus geen tijd meer voor jullie.
quote:zegt:
haha jij hebt me nooit echt teleurgesteldzegt:
alleen ik dacht eerst niet datik jou ooit nog zou zienzegt:
dus dat ik het maar met msn moest doen
quote:ik zeg:
en ik heb jóu opgezochtzegt:
dat is niet waarzegt:
ik keek eerder op hyves,,
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |