Wat een fantastische plaatquote:Op maandag 17 november 2008 22:23 schreef morpheus_at_work het volgende:
de ongescencureerde versie (Y)
Zeer fijne plaat inderdaad. Samen met de plaat van de Fleet Foxes toch wel favoriet hier op dit moment.quote:Op maandag 17 november 2008 22:20 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Oeh!TLSP
![]()
Gisteravond nog even aan die plaat gedacht en hoe goed het wel niet is. Het klinkt een beetje oud en er zit zoveel sfeer in. Een van de betere platen van het moment en er zijn de laatste maanden echt een boel fijne platen uitgebracht. Ik hou de plaat van Duffy ook scherp in de gaten want dat is er eentje die groeiende is.
Whehehe. Toeval....quote:Op maandag 17 november 2008 22:26 schreef -Hans- het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
Fleet Foxes
Fleet Foxes is nu on-airquote:Op maandag 17 november 2008 22:27 schreef DiedjeeJ het volgende:
[..]
Zeer fijne plaat inderdaad. Samen met de plaat van de Fleet Foxes toch wel favoriet hier op dit moment.
Die single van Duffy is ook één van m'n favorieten op dit moment. Net als Gotye - Hearts a mess.
Neuhquote:
Nummer 2 alsin van de mensen die in dit topic komen? Zo ja, wie is nummer 1?quote:Op maandag 17 november 2008 22:11 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Hej tof ja ! je bent nummer 2, dacht ik. Het is voor een goed doel dus dat vindt je zus vast wel goed.
Zie m'n andere post.quote:
Jup. Eddy is ook fan van die plaat. Goede zaak.quote:Die plaat van Gotye draait Eddy toch heel vaak? Dat is me toch een bijzonder vette single. Zal geen hit worden maar damn, die is wel erg fijn.
Ah, op die fiets. Veel plezier alvast voor straks.quote:Op maandag 17 november 2008 22:31 schreef borisz het volgende:
[..]
Neuhmaar ik val meestal in slaap met het oog
. Mijn wekkerradio staat op radio 1
.
Oog is Meestal
Zotheid heeft zich inmiddels ook aangemeld. Weet niet precies meer voor welke dag hij zich had aangemeld maar hij gaat in elk geval wel. Staat geloof ik wel in topic 846..quote:Op maandag 17 november 2008 22:32 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Nummer 2 alsin van de mensen die in dit topic komen? Zo ja, wie is nummer 1?
Sowieso klasse natuurlijk dat jij je hebt aangemeld. Had het ook wel gedaan als het in Groningen zou zijn geweest.. 't is voor een goed doel en dan wil ik graag helpen.quote:Ja ik hoop het wel! Ik hoop dat ze dan niet hoeft te werken enzo. Nou ja ik zie het wel, heb me iig aangemeld en gezegd dat ik, als ik het niet red, binnen twee dagen een mailtje stuur.
*Gezien*quote:
Hopen dat Ekdom de plaat ook gaat draaien want dan is de kans toch wat groter dat het aanslaat, ook bij de andere jocks.quote:Jup. Eddy is ook fan van die plaat. Goede zaak.![]()
Hit of niet, ik geniet er zo ook wel van.
Ekdom had 't er vrijdagnacht/zaterdagochtend nog over. Zal 's ff kijken of ik dat terug kan vinden.
Oh oke, zal ik morgen eens even bekijken dan! Dank.quote:Op maandag 17 november 2008 22:35 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Zotheid heeft zich inmiddels ook aangemeld. Weet niet precies meer voor welke dag hij zich had aangemeld maar hij gaat in elk geval wel. Staat geloof ik wel in topic 846..
[..]
Sowieso klasse natuurlijk dat jij je hebt aangemeld. Had het ook wel gedaan als het in Groningen zou zijn geweest.. 't is voor een goed doel en dan wil ik graag helpen.
Succes met het inpraten/slijmen bij je zus, hahaquote:Op maandag 17 november 2008 22:47 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Oh oke, zal ik morgen eens even bekijken dan! Dank.
Jaaa ik wil echt even nieuwe dingen uitproberen, het lijkt me echt ontzettend gaaf en ik heb er eigenlijk niet bij stilgestaan dat het voor een goed doel is, maar dat is natuurlijk ook weer een goede bijkomstigheid. Woh ik heb er echt zin in, even heel erg bij mijn zus slijmen en dan moet het goedkomen.
Nu is het bedtijd, welterusten allemaal!
quote:Op maandag 17 november 2008 22:37 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Hopen dat Ekdom de plaat ook gaat draaien want dan is de kans toch wat groter dat het aanslaat, ook bij de andere jocks.
Hier @ 32:50 dus. Leuk stukje ook.quote:Op maandag 17 november 2008 22:32 schreef DiedjeeJ het volgende:
Ekdom had 't er vrijdagnacht/zaterdagochtend nog over. Zal 's ff kijken of ik dat terug kan vinden.
Hehehe. Die heb ik laatst ook al ff gedownload.quote:Op maandag 17 november 2008 22:40 schreef Piles het volgende:
Zo, tijd om The Killers - Royal Albert Hall - 3 November 2008 eens te luisteren
Thanks, zometeen even checken !quote:Op maandag 17 november 2008 22:49 schreef DiedjeeJ het volgende:
[..]
[..]
Hier @ 32:50 dus. Leuk stukje ook.
Geen idee mien jong. Lijkt me ook wat kort om eerlijk te zijn.quote:Op maandag 17 november 2008 22:58 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Concert is toch nog niet afgelopen of wel ?
Even gehoord (Youtube loopt wel vreselijk te bufferen) maar ken het eerlijk gezegd niet. Klinkt verder wel OK.quote:Op maandag 17 november 2008 22:59 schreef DiedjeeJ het volgende:
Oh, Hans, ken je Motek - Tryer ook? Corton heeft 'm wel 's gedraaid. Ook 'n fijn plaatje van 'n Belgische band.
Ding loopt te zeuren dat ik de juiste codec niet zou hebbenquote:Op maandag 17 november 2008 22:49 schreef DiedjeeJ het volgende:
[..]
[..]
Hier @ 32:50 dus. Leuk stukje ook.
Ga je gang.quote:Op maandag 17 november 2008 23:05 schreef morpheus_at_work het volgende:
morgen bestaat dit topic 2 jaar , graag topic als deze vol is iets mee doen.
Als we heel zuinig posten kunnen we de volgende om exact 12 uur openenquote:Op maandag 17 november 2008 23:05 schreef morpheus_at_work het volgende:
morgen bestaat dit topic 2 jaar , graag topic als deze vol is iets mee doen.
moeten we slakjeslangzaam postenquote:Op maandag 17 november 2008 23:06 schreef Piles het volgende:
[..]
Als we heel zuinig posten kunnen we de volgende om exact 12 uur openen
Mja. Van dat gebuffer had ik ook last..quote:Op maandag 17 november 2008 23:03 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Even gehoord (Youtube loopt wel vreselijk te bufferen) maar ken het eerlijk gezegd niet. Klinkt verder wel OK.
Bij mij opent 'ie 'm zonder problemen in WMP..quote:Op maandag 17 november 2008 23:04 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Ding loopt te zeuren dat ik de juiste codec niet zou hebben
ROEL !!!!!!!!!!!!!! ben jij zometeen te horen op 3FM ?quote:Op maandag 17 november 2008 23:09 schreef Roel_Jewel het volgende:
Damn, wat was het gaaf![]()
![]()
.
En nu naar Maastricht.
quote:Op maandag 17 november 2008 23:09 schreef Roel_Jewel het volgende:
Damn, wat was het gaaf![]()
![]()
.
En nu naar Maastricht.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |