Thanks, zometeen even checken !quote:Op maandag 17 november 2008 22:49 schreef DiedjeeJ het volgende:
[..]
[..]
Hier @ 32:50 dus. Leuk stukje ook.
Geen idee mien jong. Lijkt me ook wat kort om eerlijk te zijn.quote:Op maandag 17 november 2008 22:58 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Concert is toch nog niet afgelopen of wel ?
Even gehoord (Youtube loopt wel vreselijk te bufferen) maar ken het eerlijk gezegd niet. Klinkt verder wel OK.quote:Op maandag 17 november 2008 22:59 schreef DiedjeeJ het volgende:
Oh, Hans, ken je Motek - Tryer ook? Corton heeft 'm wel 's gedraaid. Ook 'n fijn plaatje van 'n Belgische band.
Ding loopt te zeuren dat ik de juiste codec niet zou hebbenquote:Op maandag 17 november 2008 22:49 schreef DiedjeeJ het volgende:
[..]
[..]
Hier @ 32:50 dus. Leuk stukje ook.
Ga je gang.quote:Op maandag 17 november 2008 23:05 schreef morpheus_at_work het volgende:
morgen bestaat dit topic 2 jaar , graag topic als deze vol is iets mee doen.
Als we heel zuinig posten kunnen we de volgende om exact 12 uur openenquote:Op maandag 17 november 2008 23:05 schreef morpheus_at_work het volgende:
morgen bestaat dit topic 2 jaar , graag topic als deze vol is iets mee doen.
moeten we slakjeslangzaam postenquote:Op maandag 17 november 2008 23:06 schreef Piles het volgende:
[..]
Als we heel zuinig posten kunnen we de volgende om exact 12 uur openen
Mja. Van dat gebuffer had ik ook last..quote:Op maandag 17 november 2008 23:03 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Even gehoord (Youtube loopt wel vreselijk te bufferen) maar ken het eerlijk gezegd niet. Klinkt verder wel OK.
Bij mij opent 'ie 'm zonder problemen in WMP..quote:Op maandag 17 november 2008 23:04 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Ding loopt te zeuren dat ik de juiste codec niet zou hebben
ROEL !!!!!!!!!!!!!! ben jij zometeen te horen op 3FM ?quote:Op maandag 17 november 2008 23:09 schreef Roel_Jewel het volgende:
Damn, wat was het gaaf![]()
![]()
.
En nu naar Maastricht.
quote:Op maandag 17 november 2008 23:09 schreef Roel_Jewel het volgende:
Damn, wat was het gaaf![]()
![]()
.
En nu naar Maastricht.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |