Dan zou 't DoS zijn, nep-nerd.quote:Op maandag 17 november 2008 18:16 schreef Wunny het volgende:
Ik kan hem natuurlijk ook gebruiken als Bot, dan pleur ik er een DDOS progamma op en DDOS ik de site van me school
Limewirequote:Op maandag 17 november 2008 18:15 schreef vamos1 het volgende:
Dus alle Fok!kers hier hebben standaard kiddypr0n binnen handbereik of weten dit gemakkelijk te vinden...
ik ga er maar even vanuit dat je dit dus hebt voor dit soort situaties en niet voor 'eigen gebruik'
Verkapt "pats-hier-met-je-HK-toegang-op-GoT"-topic.quote:Er is iets fout gegaan. Probeer het later nog eens, of ga terug.
De gebruiker heeft geen toegang tot categorie 6.
(interne identificatie: category::get_categorydata::category_not_allowed)
Ik heb m al als achtergrondquote:Op maandag 17 november 2008 19:29 schreef RickoKun het volgende:
EN DAN DEZE LEKKERE KEREL OP DE SCREENSAVER ZETTEN
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 17 november 2008 19:29 schreef RickoKun het volgende:
[ afbeelding ]
Cool dekbedovertrek!quote:Op maandag 17 november 2008 19:29 schreef RickoKun het volgende:
[ afbeelding ]
delete zijn WoW accountquote:Op maandag 17 november 2008 20:38 schreef LXIV het volgende:
Übernerdfetisch dit.
'Mensen die geil worden van hoge hakken of zweepjes, daar kan ik me nog iets bij voorstellen. Maar geil worden van het feit dat het lot van je computer momenteel in andermans handen ligt??
quote:Op maandag 17 november 2008 20:42 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
delete zijn WoW account
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |