quote:Op donderdag 21 augustus 2008 19:58 schreef McFearless het volgende:
Ik ben even n00bs aan het ownen op CoD4 terwijl er een vijftienjarig breezersletje aan mijn penis zuigt.
quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 23:19 schreef IQM het volgende:
Wat Breath betreft is op haar 'geilen' een groot woord.Breath is namelijk meer dan een (naakt)foto. Ze is ook nog een mens van vlees en bloed, weet je.
Ik geil niet op haar.
quote:Op zondag 26 oktober 2008 23:44 schreef remlof het volgende:
Er is bijna geen topicreeks waar zoveel bans vallen als in deze en dat is niet iets om trots op te zijn.
quote:Op woensdag 12 november 2008 13:54 schreef Skaff-a het volgende:
godverdommekankerkut!!!!!! ik weet gewoon niet hoe ik een nieuwe SC moet openen!!!_____
Pwnd.quote:Op maandag 17 november 2008 17:33 schreef Devvie het volgende:
[..]
maar ik had t hele topic al kloar staan :$
hoefde alleen op invoeren te drukken
Haha, jij geilt op topics openen.quote:Op maandag 17 november 2008 17:34 schreef Devvie het volgende:
[..]
nouja, hopen op de volgende dan maar
Ik wil dat wijf best wel doen hoor.quote:Op maandag 17 november 2008 17:38 schreef Gupje het volgende:
Zeg sorry met nikky is er voor, is het gewoon me fucking nichtje die ik zie.![]()
Dat verhaal met aan de boom vast binden
Huh, wat?quote:Op maandag 17 november 2008 17:38 schreef Gupje het volgende:
Zeg sorry met nikky is er voor, is het gewoon me fucking nichtje die ik zie.![]()
Dat verhaal met aan de boom vast binden
quote:
EPIC FAILquote:Op maandag 17 november 2008 17:40 schreef Devvie het volgende:
Hey juicyhil, je topic faalt, je zette het nummer niet naar 420als je mij nu de lapo gaf dan klopte het weer
quote:Op maandag 17 november 2008 17:40 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
__ !
Maar ik ben niet in Woudenberg![]()
Was jij die streaker van vanmiddag op mijn school?
Een streaker? Hebben jullie daarna psychologische hulp gehad?quote:Op maandag 17 november 2008 17:40 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
__ !
Maar ik ben niet in Woudenberg![]()
Was jij die streaker van vanmiddag op mijn school?
Kanker, gast, ik snap je niet.quote:Op maandag 17 november 2008 17:41 schreef Gupje het volgende:
[..]
TMF, dat wijf dat sorry zegt is me nichtje.
wat een attentionho, sorry zeggen op nationale TVquote:Op maandag 17 november 2008 17:41 schreef Gupje het volgende:
[..]
TMF, dat wijf dat sorry zegt is me nichtje.
quote:
Kijk TMFquote:Op maandag 17 november 2008 17:42 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Kanker, gast, ik snap je niet.
Nee die sorry zijquote:Op maandag 17 november 2008 17:43 schreef Broekpaling het volgende:
Oh, TMF zegt sorry!![]()
Wat een lelijke meiden.
Die dikke is 't zeker?
Nee manquote:Op maandag 17 november 2008 17:42 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Een streaker? Hebben jullie daarna psychologische hulp gehad?
Hij is homo?quote:Op maandag 17 november 2008 17:44 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nee man![]()
De secuirity baalde wel...
Dan zou hij juist blij moeten zijnquote:
EN EN WAS IE MOOI?quote:Op maandag 17 november 2008 17:46 schreef Noorsbloed het volgende:
* Noorsbloed heeft een nieuwe woning !
quote:Op maandag 17 november 2008 17:46 schreef Noorsbloed het volgende:
Gefeliciteerdquote:Op maandag 17 november 2008 17:46 schreef Noorsbloed het volgende:
gefeliciteerdquote:Op maandag 17 november 2008 17:46 schreef Noorsbloed het volgende:
Waarom ben jij altijd de enige hier die met boeiende dingen komtquote:Op maandag 17 november 2008 17:46 schreef Noorsbloed het volgende:
quote:
In zutphenquote:
Hahahaha omdat ik gewoon niet saai benquote:Op maandag 17 november 2008 17:48 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Waarom ben jij altijd de enige hier die met boeiende dingen komt?
Trouwen, Mirre zwanger, nieuw huis.![]()
Maar wel gefeliciteerd![]()
klinkt baasquote:Op maandag 17 november 2008 17:48 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
[..]
In zutphen
Anti-kraak
Sowieso 2 jaar maximaal 5
Samen met twee vrienden
Ruimte :
Woonkamer : 5 x 11 meter
Slaapkamer 1 : 5.70 x 4 meter
Slaapkamer 2 : 6 x 6 meter
+ nog een hele inloophal
3 wc's![]()
Douchecabine !
En dat alles voor nog geen 150 euro per persoon per maand
Joffels, in de buurt van je oude?quote:Op maandag 17 november 2008 17:46 schreef Noorsbloed het volgende:
Wtf is anti kraak?quote:Op maandag 17 november 2008 17:48 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
[..]
In zutphen
Anti-kraak
Samen met twee vrienden
Ruimte :
+ nog een hele inloophal
3 wc's![]()
Douchecabine !
zodat er geen stinkende boomknuffelende mensen in gaan wonen die de ramen dichttimmeren en de politie met stront e.d. bekogelenquote:
En het verschil met een huis huren is...?quote:Op maandag 17 november 2008 17:52 schreef Devvie het volgende:
[..]
zodat er geen stinkende boomknuffelende mensen in gaan wonen die de ramen dichttimmeren en de politie met stront e.d. bekogelen
Daar kan je goedkoop wonenquote:
GOEDKOOOPquote:Op maandag 17 november 2008 17:53 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
En het verschil met een huis huren is...?
Heel erg goedkoop en érg veel ruimte. Nadeel is dat er nooit bekend is hoelang je er kunt wonen.quote:Op maandag 17 november 2008 17:53 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
En het verschil met een huis huren is...?
Aha, dus als je er over een jaar plots uitmoet heb je geen huis meer.?quote:Op maandag 17 november 2008 17:53 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Heel erg goedkoop en érg veel ruimte. Nadeel is dat er nooit bekend is hoelang je er kunt wonen.
Ik het een beetje gehorig? Kan je de buren blij maken met gitaarherrie, of je huisgenoten.quote:Op maandag 17 november 2008 17:54 schreef Noorsbloed het volgende:
Pics komen morgen![]()
Vandaag nog geen tijd voor gehad.
Morgen eerst maar een vloerbedekking leggen
En verven
Woensdag komen de wasmachine en zooi.
En aanstaand weekend ga ik laminaat leggen in mijn slaap kamer
Klopt.quote:Op maandag 17 november 2008 17:53 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Heel erg goedkoop en érg veel ruimte. Nadeel is dat er nooit bekend is hoelang je er kunt wonen.
als je hulp nodig hebt pm maarquote:Op maandag 17 november 2008 17:54 schreef Noorsbloed het volgende:
Pics komen morgen![]()
Vandaag nog geen tijd voor gehad.
Morgen eerst maar een vloerbedekking leggen
En verven
Woensdag komen de wasmachine en zooi.
En aanstaand weekend ga ik laminaat leggen in mijn slaap kamer
Het is helemaal niet zo gehorig.quote:Op maandag 17 november 2008 17:54 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ik het een beetje gehorig? Kan je de buren blij maken met gitaarherrie, of je huisgenoten.
Thx !quote:
Kenker !quote:Op maandag 17 november 2008 17:57 schreef Jenglejack het volgende:
Hey mensen
NB, waar is dat recept van die nordic spareribs ?
tapijt is redelijk makkelijkquote:Op maandag 17 november 2008 17:57 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Thx !
Zal even kijken
Moet morgen eerst maar eens uitvinden hoe je vloerbedekking legt
En de baby dan?quote:Op maandag 17 november 2008 17:48 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
[..]
In zutphen
Anti-kraak
Samen met twee vrienden
Ruimte :
+ nog een hele inloophal
3 wc's![]()
Douchecabine !
Owjah !quote:
In de huiskamer komt gewoon tapijt.quote:Op maandag 17 november 2008 18:00 schreef Jenglejack het volgende:
Vergeet niet dat je onder parket nog isolatie materiaal moet hebben ofzo. Tegen kou enzo.
xoxo
POPCORN TOPICquote:
gewoon klikrommelquote:Op maandag 17 november 2008 18:01 schreef gers het volgende:
maar is het niet beter om zeil te kopen stukken goedkoper als parket (is namelijk lastig om eruit te breken als je eruit moet)
gewoon klikrommelquote:Op maandag 17 november 2008 18:01 schreef gers het volgende:
maar is het niet beter om zeil te kopen stukken goedkoper als parket (is namelijk lastig om eruit te breken als je eruit moet)
11 x 5 meter dan is tapijt goedkoperquote:Op maandag 17 november 2008 18:01 schreef gers het volgende:
kleine tip tapijt niet vastlijmen maar spijkeren in de hoek kan je het altijd makkelijk meenemenquote:Op maandag 17 november 2008 18:02 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Owjah !
Dat was ik nog vergeten
We hebben nog een extra kamer die we eerst als rommelhok wouden gebruiken ..
Maar dat word nu de baby kamer![]()
[..]
In de huiskamer komt gewoon tapijt.
Alleen op mijn slaapkamer komt laminaat
Maar bedankt voor de tip!
maar lastig om in een andere kamer te leggenquote:
nog een tip: bier tijdens het klussenquote:Op maandag 17 november 2008 18:03 schreef gers het volgende:
[..]
kleine tip tapijt niet vastlijmen maar spijkeren in de hoek kan je het altijd makkelijk meenemen![]()
andere tip
METEN IST WETEN
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
alshij vierkant is nietquote:Op maandag 17 november 2008 18:04 schreef gers het volgende:
[..]
maar lastig om in een andere kamer te leggen
quote:Op maandag 17 november 2008 18:03 schreef gers het volgende:
[..]
kleine tip tapijt niet vastlijmen maar spijkeren in de hoek kan je het altijd makkelijk meenemen![]()
andere tip
METEN IST WETEN
Met hoeveel man komt die baby dan wel niet te leven?quote:Op maandag 17 november 2008 18:02 schreef Noorsbloed het volgende:
Owjah !
Dat was ik nog vergeten
We hebben nog een extra kamer die we eerst als rommelhok wouden gebruiken ..
Maar dat word nu de baby kamer![]()
heel wat huizen hebben een houten vloerquote:Op maandag 17 november 2008 18:05 schreef Jenglejack het volgende:
[..]Spijkeren in beton gaat toch niet. Boren zou wel een optie zijn.
HOI BAAS!1111 !11quote:Op maandag 17 november 2008 18:05 schreef Emimich het volgende:
[..]
Met hoeveel man komt die baby dan wel niet te leven?
Serieus ? ik d8 dat alleen zweedse blokhutten dat hadden.quote:Op maandag 17 november 2008 18:05 schreef gers het volgende:
[..]
heel wat huizen hebben een houten vloer
bedrijfsruimtes meestal nietquote:Op maandag 17 november 2008 18:05 schreef gers het volgende:
[..]
heel wat huizen hebben een houten vloer
ja oke maar tochquote:
Thx voor de tip !quote:Op maandag 17 november 2008 18:03 schreef gers het volgende:
[..]
andere tip
METEN IST WETEN
We hebben al verfzeilenquote:Op maandag 17 november 2008 18:05 schreef gers het volgende:
owja en nog een tip eerst verven en daarna pas de vloerbedekking
vraag me niet hoe ik dit weet
4.quote:Op maandag 17 november 2008 18:05 schreef Emimich het volgende:
[..]
Met hoeveel man komt die baby dan wel niet te leven?
stomme vraag waar moet dan de baby aangezien er 2 slaapkamers zijnquote:
Was nog een editquote:Op maandag 17 november 2008 18:09 schreef gers het volgende:
[..]
stomme vraag waar moet dan de baby aangezien er 2 slaapkamers zijn
shhhhhtquote:
In het rommehok!quote:Op maandag 17 november 2008 18:09 schreef gers het volgende:
[..]
stomme vraag waar moet dan de baby aangezien er 2 slaapkamers zijn
heb je gelijk een badjequote:Op maandag 17 november 2008 18:12 schreef ondeugend het volgende:
En anders maak je een wiegje van de 3e wc.
quote:Op maandag 17 november 2008 18:12 schreef ondeugend het volgende:
En anders maak je een wiegje van de 3e wc.
Het is gewoon een groot huis in principe.quote:Op maandag 17 november 2008 18:12 schreef Emimich het volgende:
Is zo'n anti-kraak pand een stabiele omgeving om op te groeien voor het kind?
anders heet het geen anti-kraak pandquote:Op maandag 17 november 2008 18:14 schreef ondeugend het volgende:
Anti-kraak is dus geen kraakpand he.
Sommige anti-kraak woningen zijn nog mooi ook !quote:Op maandag 17 november 2008 18:14 schreef ondeugend het volgende:
Anti-kraak is dus geen kraakpand he.
Tis gewoon een officiële woonplek hoorquote:Op maandag 17 november 2008 18:15 schreef gers het volgende:
maar stomme vraag misschien maar mag je in zo antikraak pand wel met een baby zitten
WTFquote:Op maandag 17 november 2008 18:16 schreef Emimich het volgende:
Ah ok, nou hier heb ik alvast een topic om je alvast op te vrolijken!
Zuivere liefde (sex met jonge kinderen)
Dat is vaak een probleem.quote:Op maandag 17 november 2008 18:15 schreef gers het volgende:
maar stomme vraag misschien maar mag je in zo antikraak pand wel met een baby zitten
Oeh anti-kraakquote:Op maandag 17 november 2008 17:48 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
[..]
In zutphen
Anti-kraak
Samen met twee vrienden
Ruimte :
+ nog een hele inloophal
3 wc's![]()
Douchecabine !
weet ik veelquote:Op maandag 17 november 2008 18:16 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Tis gewoon een officiële woonplek hoor
Je moet ook wel oppassen !quote:Op maandag 17 november 2008 18:18 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Oeh anti-kraakalhoewel, daar kunnen ongelukken gebeuren hoor
!
Whehe ja dat is waar. Maar leuk voor jullie johquote:
Holy shit, die gozer is ziek.quote:Op maandag 17 november 2008 18:16 schreef Emimich het volgende:
maar dat is toch geldverspelling het opknappen als het er skon uitziet mag je er weer uitquote:Op maandag 17 november 2008 18:26 schreef Noorsbloed het volgende:
Het is goedkoop.
Goed op te knappen meestal.
Alleen de tijd dat je erin kan zitten varieert heel erg
Bedankt het Emimich, kan wel kotsen nuquote:Op maandag 17 november 2008 18:16 schreef Emimich het volgende:
Och .. als je het met wat andere mensen doet valt het reuze meequote:Op maandag 17 november 2008 18:29 schreef gers het volgende:
[..]
maar dat is toch geldverspelling het opknappen als het er skon uitziet mag je er weer uit
Wel Mirre en ik doen dat 70/30quote:Op maandag 17 november 2008 18:31 schreef Jenglejack het volgende:
NB, mijn advies:
Als je anti kraak gaat wonen kan je beter het dat je daar in wilt investeren op de bank storten.
Dan als je eenmaal genoeg gespaard heb lekker via woningstichting gaan wonen. Bespaart heel veel, en levert je ook nog eens leuke dingen voor je toekomstige huis op.
ik las donkere mensenquote:Op maandag 17 november 2008 18:31 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Och .. als je het met wat dnere mensen doet valt het reuze mee
En daar komt bij dat ik laminaat er weer uit kan halen als ik weg moet
wil je ook op mij babysittenquote:Op maandag 17 november 2008 18:32 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Whehe, als het een leuk kindje wordt wil ik best oppassenben ik goed in zelfs
PMquote:
Eigenlijk zie ik dit idee in de werkelijkheid nog wel tot stand komen ook!quote:Op maandag 17 november 2008 18:32 schreef Breathtaking het volgende:
Whehe, als het een leuk kindje wordt wil ik best oppassenben ik goed in zelfs
Beter gewoon de dingen kopen die je nodig hebt bij ikea, en de rest op de bank !quote:Op maandag 17 november 2008 18:32 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Wel Mirre en ik doen dat 70/30
70 op de bank , 30 naar de anti kraak
ja en ben ff de internetsites aan het doorzoekenquote:
Hahaha ah op zon manierquote:Op maandag 17 november 2008 18:35 schreef Jenglejack het volgende:
[..]
Beter gewoon de dingen kopen die je nodig hebt bij ikea, en de rest op de bank !![]()
(Mirre is toch ook een plant ? Leuke naam trouwens)
NB, ben jij zelf nou noors?quote:Op maandag 17 november 2008 18:38 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Hahaha ah op zon manier
Nee dat ook sowieso.
Alles wat over is op de bank
En dank je![]()
Het is een Noorse naam
Mooi man.quote:Op maandag 17 november 2008 18:38 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Hahaha ah op zon manier
Nee dat ook sowieso.
Alles wat over is op de bank
En dank je![]()
Het is een Noorse naam
nepnoor tochquote:
Das wel vet sexyquote:Op maandag 17 november 2008 18:38 schreef gers het volgende:
maar noorsbloed gewoon een gigantische panorama van noorwegen op je muur schilderen
Halfquote:
Zutphenquote:Op maandag 17 november 2008 18:39 schreef Jenglejack het volgende:
[..]
Mooi man.
Welke stad ga je trouwens antikraak wonen ?
Mirre
nee maar zoals gebeurt in die films gebeurt toch altijdquote:
penis.quote:Op maandag 17 november 2008 18:42 schreef Broekpaling het volgende:
Benikweerikwasnahetetenmeteenmijnautodeurevenindeferrarirodelakaanhetspoiten.
Euhm, leg eens uit?quote:Op maandag 17 november 2008 18:41 schreef gers het volgende:
[..]
nee maar zoals gebeurt in die films gebeurt toch altijd
Ik hou van penissen.quote:Op maandag 17 november 2008 18:44 schreef Jenglejack het volgende:
Waarom hebben veel mensen een Penis nickname ?
Broekpaling / PiemelInJeEndeldarm / gers (omdat die van mij zo gers is).
dat je vraagt of het meisje extra wilt verdienen dan geef je der 50 euro voor een flinke beurtquote:
de mijne is sarcastisch bedoeldquote:Op maandag 17 november 2008 18:44 schreef Jenglejack het volgende:
mijn nick heeft niks met fallussen te makenquote:Op maandag 17 november 2008 18:44 schreef Jenglejack het volgende:
mwha vroegah was ie beterquote:Op maandag 17 november 2008 18:47 schreef Florian_ het volgende:
Ik ga vanavond naar Freek de Jonge, is dat een beetje te pruimen? Of totaal niet grappig?
hij is grappiger dan seth gaaikema..... oftewel: bereid je maar voor op evenveel humor als tong80's postsquote:Op maandag 17 november 2008 18:47 schreef Florian_ het volgende:
Ik ga vanavond naar Freek de Jonge, is dat een beetje te pruimen? Of totaal niet grappig?
wie bwen jij nu weerquote:Op maandag 17 november 2008 18:46 schreef PiemelInJeEndeldarm het volgende:
[..]
de mijne is sarcastisch bedoeld
Ja kut he, ik erger me altijd aan de posts van tong80quote:Op maandag 17 november 2008 18:47 schreef PiemelInJeEndeldarm het volgende:
[..]
hij is grappiger dan seth gaaikema..... oftewel: bereid je maar voor op evenveel humor als tong80's posts
Bijvoegelijk naamwoord op mijn fallus ja.quote:Op maandag 17 november 2008 18:47 schreef gers het volgende:
[..]
mijn nick heeft niks met fallussen te maken
Hm, nou dat is mij nog nooit gebeurd. Ik heb alleen maar kindjes in slaap gezongen enzoquote:Op maandag 17 november 2008 18:46 schreef gers het volgende:
[..]
dat je vraagt of het meisje extra wilt verdienen dan geef je der 50 euro voor een flinke beurt
ik las gezogenquote:Op maandag 17 november 2008 18:49 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Hm, nou dat is mij nog nooit gebeurd. Ik heb alleen maar kindjes in slaap gezongen enzo
Ik vind wel dat het je eigen baby moet zijnquote:Op maandag 17 november 2008 18:47 schreef postmortum het volgende:
bt ik leen de baby van de buren ff , kom je oppassen ?
wie zegt dat niet mijn eigen baby isquote:Op maandag 17 november 2008 18:50 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik vind wel dat het je eigen baby moet zijn
quote:
Geen idee, heb alleen van hem gehoord.quote:Op maandag 17 november 2008 18:47 schreef Florian_ het volgende:
Suck fuck alert!quote:Op maandag 17 november 2008 18:50 schreef Florian_ het volgende:
OppassenHoe dichter bij de nul hoe strakker om de lul zeg ik altijd maar
Foei pmquote:Op maandag 17 november 2008 18:50 schreef postmortum het volgende:
[..]
wie zegt dat niet mijn eigen baby is
ja jij vroeg eromquote:
Enkel anaal, anders werkt het niet heb ik gehoordquote:Op maandag 17 november 2008 18:51 schreef gers het volgende:
wel de ideale manier om van je aids af te komen een baby ontmaagden
hahahahaha !!!quote:Op maandag 17 november 2008 18:51 schreef gers het volgende:
wel de ideale manier om van je aids af te komen een baby ontmaagden
Nee?quote:Op maandag 17 november 2008 18:52 schreef Jenglejack het volgende:
[..]
hahahahaha !!!![]()
Dit is echt de post van de week.
Jij bent de enige hier die m met het oorspronkelijke doel heeft gebruikt andersquote:
Graagquote:
ANDER THEMAquote:
Ja NB doe nou eens..quote:Op maandag 17 november 2008 18:53 schreef gers het volgende:
[..]
ANDER THEMA
NOORSBLOED MOET ZIJN RIBKES GERECEPT POSTEN!
Dankje.quote:Op maandag 17 november 2008 18:53 schreef Devvie het volgende:
HALLO Welkom terug [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]
Dat is wel kut. Sinds ik hier post sta ik elke dag in de dagcijfers. Bevestigd mijn gebrek aan concentratie op werk etc.quote:Op maandag 17 november 2008 18:54 schreef Broekpaling het volgende:
Wtf man, al die vuige dagcijfer rukkers komen hier posten.![]()
Ik pleit dat de volgende titel niet KLB SC is maar POSTKRIKREEKS
Broekpenis gebruikt vuig !quote:Op maandag 17 november 2008 18:54 schreef Broekpaling het volgende:
Wtf man, al die vuige dagcijfer rukkers komen hier posten.![]()
Ik pleit dat de volgende titel niet KLB SC is maar POSTKRIKREEKS
Waar werkt u als ik vragen mag ?quote:Op maandag 17 november 2008 18:55 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Dat is wel kut. Sinds ik hier post sta ik elke dag in de dagcijfers. Bevestigd mijn gebrek aan concentratie op werk etc.
quote:Op maandag 17 november 2008 18:57 schreef Devvie het volgende:
[..]
Hallo nummer 1
ik heb een probleem
[ afbeelding ]
Welke zal ik gebruiken?
Die laatstequote:Op maandag 17 november 2008 18:57 schreef Devvie het volgende:
[..]
Hallo nummer 1
ik heb een probleem
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Welke zal ik gebruiken?
DAT HEB JE AL EENS GEDAANquote:Op maandag 17 november 2008 18:58 schreef Devvie het volgende:
[..]
IK HOUD VAN KUT, WIL ER MIJN HOOFD IN STOPPEN!1121!!1111
Ja, sorry, komt door die streaker...quote:Op maandag 17 november 2008 18:54 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Jij bent ook wel in de stemming zeg vandaag!
die is via keizersnee geboren hoorquote:
welke streaker ?quote:Op maandag 17 november 2008 19:00 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, sorry, komt door die streaker...
Helemaal van slag.
BP wat zei je over slachtoffer hulp?
quote:Op maandag 17 november 2008 19:00 schreef postmortum het volgende:
[..]
die is via keizersnee geboren hoor
Psychologische hulp, of je laat je neuken.quote:Op maandag 17 november 2008 19:00 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, sorry, komt door die streaker...
Helemaal van slag.
BP wat zei je over slachtoffer hulp?
iddquote:Op maandag 17 november 2008 19:00 schreef postmortum het volgende:
[..]
die is via keizersnee geboren hoor
Er was vanmiddag een streaker bij mij op schoolquote:
Dan maar niet.quote:Op maandag 17 november 2008 19:02 schreef Devvie het volgende:
KANKER
door die mutsen en baarden is het bestand te groot gewordenwat nu?
Was het een lekkere boy?quote:Op maandag 17 november 2008 19:02 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Er was vanmiddag een streaker bij mij op school
Oke.quote:Op maandag 17 november 2008 19:01 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Psychologische hulp, of je laat je neuken.
NIEUW THEMAquote:
Mirre icm spermatozoïdenquote:Op maandag 17 november 2008 19:04 schreef Noorsbloed het volgende:
Welk thema ?
NOORSBLOED MOET ZIJN RIBKES RECEPT POSTEN!quote:
weet je wel wat je betekende voor haarquote:Op maandag 17 november 2008 19:05 schreef Jenglejack het volgende:
Ah man, ik voel me echt genakt.
Tis net een week uit met me ex, heb ze nu alweer iemand op t oog.. Bah..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op <ahref="http://forum.fok.nl/topic/1286014/2/50#68576888" target="_blank" >vrijdag 1 mei 2009 23:32</a> schreef swarmahoer het volgende:[/b]
neem een voorbeeld aan de kwaliteitsposts van gers :P
quote:Op maandag 17 november 2008 19:05 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Mirre icm spermatozoïden![]()
!!11EINZ
PWNDquote:Op maandag 17 november 2008 19:05 schreef Jenglejack het volgende:
Ah man, ik voel me echt genakt.
Tis net een week uit met me ex, heb ze nu alweer iemand op t oog.. Bah..
Doe gewoon een plaatje van Dostojevki dan, net zoals mijn kloon:quote:Op maandag 17 november 2008 19:06 schreef Devvie het volgende:
[..]
het: help-devvie-zijn-avatar-met-baard-onder-de-maximale-bestandsgrootte-te-krijgen thema
Vuilak.quote:Op maandag 17 november 2008 19:05 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Mirre icm spermatozoïden![]()
!!11EINZ
quote:Op maandag 17 november 2008 19:06 schreef gers het volgende:
[..]
NOORSBLOED MOET ZIJN RIBKES RECEPT POSTEN!
quote:Op maandag 17 november 2008 19:06 schreef gers het volgende:
[..]
weet je wel wat je betekende voor haar
Ik had al zoiets kunnen verwachtenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Of faler ofzo.
Ik heb gister wel bij een chick geslapen. Maar toch.
Je weet..
DAT ZEI JE GISTEREN OOKquote:
Bij je ouders thuis slapen en vervolgens je moeder een chick noemenquote:Op maandag 17 november 2008 19:07 schreef Jenglejack het volgende:
[..]
Ik had al zoiets kunnen verwachten
Of faler ofzo.
Ik heb gister wel bij een chick geslapen. Maar toch.
Stiekem lijkt het mij wel grappigquote:Op maandag 17 november 2008 19:08 schreef postmortum het volgende:
ik zoek weer een meid die tijdens het klaarkomen grunt
quote:Op maandag 17 november 2008 19:08 schreef postmortum het volgende:
Dude...quote:Op maandag 17 november 2008 19:08 schreef postmortum het volgende:
Ja sorry !quote:
Wat let je?quote:Op maandag 17 november 2008 19:09 schreef Jenglejack het volgende:
[..]![]()
Beter dan een meid die gilt tijdens een klaarkomen. Dan heb ik echt zin om der op der bek te slaan.
quote:Op maandag 17 november 2008 19:09 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Bij je ouders thuis slapen en vervolgens je moeder een chick noemen_!
je wilt het gewoon voor jezelf houdenquote:Op maandag 17 november 2008 19:09 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Ja sorry !
Vandaag druk met het huis geweest
quote:Op maandag 17 november 2008 19:09 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Bij je ouders thuis slapen en vervolgens je moeder een chick noemen_!
wat dat is geilquote:
Klopt, het was niet echt een lekker ding...quote:
pics?quote:Op maandag 17 november 2008 19:10 schreef Jenglejack het volgende:
[..]Ik woon weer tijdelijk bij me pa. Binnenkort antikraak.
En ehm, t was gewoon een dame van warm vlees en bloed.
HOAXquote:Op maandag 17 november 2008 19:10 schreef Jenglejack het volgende:
[..]Ik woon weer tijdelijk bij me pa. Binnenkort antikraak.
En ehm, t was gewoon een dame van warm vlees en bloed.
Neen dat is het nietquote:Op maandag 17 november 2008 19:10 schreef gers het volgende:
[..]
je wilt het gewoon voor jezelf houden
quote:
hyvesquote:Op maandag 17 november 2008 19:12 schreef Jenglejack het volgende:
[..]
Nah man, kan ik echt niet doen.
Ik zou ook trippen als iemand me pics zou posten.
PMquote:Op maandag 17 november 2008 19:12 schreef Jenglejack het volgende:
[..]
Nah man, kan ik echt niet doen.
Ik zou ook trippen als iemand me pics zou posten.
quote:Op maandag 17 november 2008 19:14 schreef BobbyB het volgende:
whehe Devvie die loopt te baggeren in het vorige topic en Juicy die er met de Lapo vandoor gaat
quote:Op maandag 17 november 2008 19:12 schreef postmortum het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
zij zal dat ook wel doen
Hahaha echt hequote:Op maandag 17 november 2008 19:14 schreef BobbyB het volgende:
whehe Devvie die loopt te baggeren in het vorige topic en Juicy die er met de Lapo vandoor gaat
quote:Op maandag 17 november 2008 19:14 schreef BobbyB het volgende:
Gaat zeker over je kaste?quote:Op maandag 17 november 2008 19:15 schreef Emimich het volgende:
Ik heb een hele belangrijke vraag voor BT in een ander topic!
i could hit her ondanks dat ze alternatief isquote:Op maandag 17 november 2008 19:12 schreef postmortum het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
zij zal dat ook wel doen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |