de bitch is still tryihg to kill mequote:Op dinsdag 18 november 2008 09:26 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
morguh barra,
word je nog steeds vermoord door je rug?
ik heb ze nooit aan, vind ik zondequote:
quote:
lmfao aanstellerquote:Op dinsdag 18 november 2008 09:28 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
ik heb ze nooit aan, vind ik zonde
quote:
quote:
quote:
ok anders voel jij ook zo oud héquote:Op dinsdag 18 november 2008 09:30 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
oew ze zeggen meneer tegen me!
op me werk noemt iedereen me meneer Runx.. dus hou het maar bij Barra
zo als altijd! stond weer 9 km.quote:Op dinsdag 18 november 2008 09:15 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Hey baas, stond je in de file?
goede morgenquote:
ja lekker paar dagen vrij geweest dus gaat wereldsquote:
zoo das kutje , maar jij hebt een lancer(als lease auto) dus jij hebt voorrangquote:Op dinsdag 18 november 2008 09:32 schreef renedis het volgende:
[..]
zo als altijd! stond weer 9 km.
[..]
goede morgen
wat heb je besteld? geen zin om terug te lezenquote:Op dinsdag 18 november 2008 09:29 schreef Runx het volgende:
kijk de status van mijn nieuwe mobiel van track and trace
ik zal jullie op de hoogte houden
Statusinformatie Datum Locatie
Zending opgehaald en in sorteerproces 17-11-2008 Dordrecht-Pieter Zeemanwg, intern transport pakketten
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Zending gesorteerd in sorteercentrum 18-11-2008 Zwolle-Nipkowstr, intern transport pakketten
Handig..quote:Op dinsdag 18 november 2008 09:32 schreef renedis het volgende:
[..]
zo als altijd! stond weer 9 km.
[..]
goede morgen
nokia E71quote:Op dinsdag 18 november 2008 09:33 schreef renedis het volgende:
[..]
wat heb je besteld? geen zin om terug te lezen
quote:
quote:
lang leve het OVquote:Op dinsdag 18 november 2008 09:33 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Handig..
Hier was het ook weer drama..
1 regen druppel en mensen rijden meteen 50km zachter
af en toe neem ik voorrangquote:Op dinsdag 18 november 2008 09:32 schreef Runx het volgende:
[..]
zoo das kutje , maar jij hebt een lancer(als lease auto) dus jij hebt voorrang
jaa dat vind ik helemaal hatelijk.. gewoon door rijden met die handel!quote:Op dinsdag 18 november 2008 09:33 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Handig..
Hier was het ook weer drama..
1 regen druppel en mensen rijden meteen 50km zachter
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |