de bitch is still tryihg to kill mequote:Op dinsdag 18 november 2008 09:26 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
morguh barra,
word je nog steeds vermoord door je rug?
ik heb ze nooit aan, vind ik zondequote:
quote:
lmfao aanstellerquote:Op dinsdag 18 november 2008 09:28 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
ik heb ze nooit aan, vind ik zonde
quote:
quote:
quote:
ok anders voel jij ook zo oud héquote:Op dinsdag 18 november 2008 09:30 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
oew ze zeggen meneer tegen me!
op me werk noemt iedereen me meneer Runx.. dus hou het maar bij Barra
zo als altijd! stond weer 9 km.quote:Op dinsdag 18 november 2008 09:15 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Hey baas, stond je in de file?
goede morgenquote:
ja lekker paar dagen vrij geweest dus gaat wereldsquote:
zoo das kutje , maar jij hebt een lancer(als lease auto) dus jij hebt voorrangquote:Op dinsdag 18 november 2008 09:32 schreef renedis het volgende:
[..]
zo als altijd! stond weer 9 km.
[..]
goede morgen
wat heb je besteld? geen zin om terug te lezenquote:Op dinsdag 18 november 2008 09:29 schreef Runx het volgende:
kijk de status van mijn nieuwe mobiel van track and trace
ik zal jullie op de hoogte houden
Statusinformatie Datum Locatie
Zending opgehaald en in sorteerproces 17-11-2008 Dordrecht-Pieter Zeemanwg, intern transport pakketten
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Zending gesorteerd in sorteercentrum 18-11-2008 Zwolle-Nipkowstr, intern transport pakketten
Handig..quote:Op dinsdag 18 november 2008 09:32 schreef renedis het volgende:
[..]
zo als altijd! stond weer 9 km.
[..]
goede morgen
nokia E71quote:Op dinsdag 18 november 2008 09:33 schreef renedis het volgende:
[..]
wat heb je besteld? geen zin om terug te lezen
quote:
quote:
lang leve het OVquote:Op dinsdag 18 november 2008 09:33 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Handig..
Hier was het ook weer drama..
1 regen druppel en mensen rijden meteen 50km zachter
af en toe neem ik voorrangquote:Op dinsdag 18 november 2008 09:32 schreef Runx het volgende:
[..]
zoo das kutje , maar jij hebt een lancer(als lease auto) dus jij hebt voorrang
jaa dat vind ik helemaal hatelijk.. gewoon door rijden met die handel!quote:Op dinsdag 18 november 2008 09:33 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Handig..
Hier was het ook weer drama..
1 regen druppel en mensen rijden meteen 50km zachter
Mogguhquote:Op dinsdag 18 november 2008 09:34 schreef tripack het volgende:
gooooodmorning GRTDOJW!!!![]()
hoe gaat het hier dan?!?
Yup,quote:Op dinsdag 18 november 2008 09:35 schreef renedis het volgende:
[..]
jaa dat vind ik helemaal hatelijk.. gewoon door rijden met die handel!
netjesquote:
hoooiquote:Op dinsdag 18 november 2008 09:34 schreef tripack het volgende:
hoe gaat het hier dan?!?
aighht!quote:Op dinsdag 18 november 2008 09:34 schreef tripack het volgende:
hoe gaat het hier dan?!?
ik ben ook een voorstander van de franse regel.. 130 rijden en 110 met regen (mensen zijn toch bangertjes)quote:
quote:Op dinsdag 18 november 2008 09:34 schreef tripack het volgende:
hoe gaat het hier dan?!?
tja ik bedoel maar , als je lancer hebt heb je bijna overal voorrang , met een evo heb je overal voorrang en dat geld ook voor een supra, Ferrari 430 scuderia , F40 , 360 Challenge Stradale ,aston Martin N24 , lambo , etcquote:Op dinsdag 18 november 2008 09:34 schreef renedis het volgende:
[..]
af en toe neem ik voorrangdan krijg ik zo'n leuk licht signaal van de auto achter me
ik sein dan altijd even vriendelijk terug met mijn mistlicht
Whaha, jah inderdaadquote:Op dinsdag 18 november 2008 09:37 schreef renedis het volgende:
[..]
ik ben ook een voorstander van de franse regel.. 130 rijden en 110 met regen (mensen zijn toch bangertjes)
en 90 op een provinciale weg!
eigenlijk rijd ik volgens die normen alhoewel het niet mag natuurlijk
zo'n telefoon heb ik het laatst nog gevondenquote:Op dinsdag 18 november 2008 09:37 schreef welkominspace het volgende:
is dit een pimptopic voor je mobiel?
ik heb gisteren een sony ericsson T280i gekocht
dank u , ja das ook wel nais mobiel , heb je hem los gekocht ?quote:Op dinsdag 18 november 2008 09:36 schreef renedis het volgende:
[..]
netjesik heb sinds vorige week een Sony Ericsson XPERIA X1i
ben er erg tevreden over!
mwah hij doet het redelijk alleen de accu is snel leegquote:Op dinsdag 18 november 2008 09:40 schreef renedis het volgende:
[..]
zo'n telefoon heb ik het laatst nog gevonden![]()
kheb em verkocht op de zwarte markt want er zat een simlock op
Hoi Gilaquote:Op dinsdag 18 november 2008 09:40 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
nee hijs viees conjo!!
Owja,
Hooi debsie
je vergeet er 1quote:Op dinsdag 18 november 2008 09:39 schreef Runx het volgende:
[..]
tja ik bedoel maar , als je lancer hebt heb je bijna overal voorrang , met een evo heb je overal voorrang en dat geld ook voor een supra, Ferrari 430 scuderia , F40 , 360 Challenge Stradale ,aston Martin N24 , lambo , etc
Als je zeg maar fast-traveld naar town Sqaure zit die links.. op het hoekje..quote:Op dinsdag 18 november 2008 09:42 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Hoi Gilawaar zit die bookstore? Aan welke kant? Heb gister niet gespeeld want ik was druk met andere dingen
maar dan kan ik er vanavond gelijk heen
quote:Op dinsdag 18 november 2008 09:39 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Whaha, jah inderdaad
En die mensen (lees: fransen) houden zich echt goed er aan!
Maar idd rij ook zo rond de 130km hehe!
Trouwens wat vind je van die X1
ik heb die Xperia ook los gekocht ja. ook op de zwarte markt voor een leuk prijsje. (heb 5 oude tels er voor ingeleverd)quote:Op dinsdag 18 november 2008 09:40 schreef Runx het volgende:
[..]
dank u , ja das ook wel nais mobiel , heb je hem los gekocht ?
ik heb die E71 wel los gekocht is een leuke smartphone voor een redelijke prijs
quote:Op dinsdag 18 november 2008 09:44 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Als je zeg maar fast-traveld naar town Sqaure zit die links.. op het hoekje..
(Dus schuin tegen over die tavern/bar)
Wat alleen soms heel irritant is is dat of vendor er niet is of dat boek er niet is
is ook met mn tytn2 ... ligt er ook aan wat je er mee doet.. als ik er echt alleen maar mee bel gaat hij bijna zolang mee als een gewone telefoon.. maarja internetten enzo he!quote:Op dinsdag 18 november 2008 09:41 schreef welkominspace het volgende:
[..]
mwah hij doet het redelijk alleen de accu is snel leeg
netjesquote:Op dinsdag 18 november 2008 09:46 schreef renedis het volgende:
[..]
[..]
ik heb die Xperia ook los gekocht ja. ook op de zwarte markt voor een leuk prijsje. (heb 5 oude tels er voor ingeleverd)
vind hem tot nu toe nog helemaal geweldig!
pushmail enzo. 800x480 resolutie is ook helemaal geweldig.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |