dat vind ik nou zo geweldig aan mijn telefoon.. er zit een accu in waar je U tegen zegt!quote:Op dinsdag 18 november 2008 09:46 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
is ook met mn tytn2 ... ligt er ook aan wat je er mee doet.. als ik er echt alleen maar mee bel gaat hij bijna zolang mee als een gewone telefoon.. maarja internetten enzo he!
Geld maken..quote:Op dinsdag 18 november 2008 09:46 schreef debbie_19 het volgende:
[..]beter dat boek er wel
maar ben daar toch nu nog heel vaak omdat ik ook geld aan het verdienen ben enzo he.
DUs dan loop ik daar af en toe ff naar binnen..bij de Bruna
Bij TyTN2 als je ff je tomttom gebruikt mag je hem daarna wel opladen -.-quote:Op dinsdag 18 november 2008 09:49 schreef renedis het volgende:
[..]
dat vind ik nou zo geweldig aan mijn telefoon.. er zit een accu in waar je U tegen zegt!
mijn 3G staat altijd aan vanwege de pushmail. en daarbij internet ik, gebruik ik TomTom7 en gaat hij alsnog 3 volle dagen mee!
Nu we het toch over rijmpjes hebbenquote:Op dinsdag 18 november 2008 09:48 schreef tripack het volgende:
jah hier gaat het lekker. wel erg druk...en sindsde stroomstoring van vorige week donderdag is het forum ook weer ebschikbaar...tijdelijk denk ik
maar ik kan niet verder lullen,
ik heb een intranet te vullen
je kan het merken, de sint is in het land.
mijn rijmtjes pwnen, dus zet ze in de krant!
quote:Op dinsdag 18 november 2008 09:48 schreef tripack het volgende:
jah hier gaat het lekker. wel erg druk...en sindsde stroomstoring van vorige week donderdag is het forum ook weer ebschikbaar...tijdelijk denk ik
mijn rijmpjes pwnen, dus zet ze in de krant!
wij gebruiken hem hier als bedrijfs telefoon.quote:Op dinsdag 18 november 2008 09:47 schreef Runx het volgende:
[..]
netjes![]()
ik ben benieuwd naar de E71 heb goede reviews over gelezen , en kameraad van mij heeft hem ook
Hoe bedoel je dat? Ik heb maarquote:Op dinsdag 18 november 2008 09:49 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Geld maken..
Ik heb zn 5miljoen ofzo
Dan is er echt geen ruk meer aan
klopt 3.5 g mogelijkheidquote:Op dinsdag 18 november 2008 09:51 schreef renedis het volgende:
[..]
wij gebruiken hem hier als bedrijfs telefoon.
we hadden eerst een E61i maar nu dus een E71. het is wel een leuke telefoon
je kan er ook je mail enzo op ontvangen, heeft GPS en WiFi.
quote:Op dinsdag 18 november 2008 09:50 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Nu we het toch over rijmpjes hebbenik moet nog een echt rijmpje maken voor sinterklaas.
We hebben lootjes getrokken alleen dan niet voor ons maar voor onze dieren zeg maar en
nu moet ik dus een rijmpje maken voor een Fret (en cadeautje kopen maar das geen probleem)
enige redelijke normale sugesties? Het beest krijgt van mij lege WC Rollen en Pakjes zakdoeken want
daar is ie gek op.
quote:
De sint denkt niet alleen aan de mensheidquote:Op dinsdag 18 november 2008 09:50 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Nu we het toch over rijmpjes hebbenik moet nog een echt rijmpje maken voor sinterklaas.
We hebben lootjes getrokken alleen dan niet voor ons maar voor onze dieren zeg maar en
nu moet ik dus een rijmpje maken voor een Fret (en cadeautje kopen maar das geen probleem)
enige redelijke normale sugesties? Het beest krijgt van mij lege WC Rollen en Pakjes zakdoeken want
daar is ie gek op.
Ja heb alle huizen gekocht die je maar kan hebben..quote:Op dinsdag 18 november 2008 09:52 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Hoe bedoel je dat? Ik heb maar
30.000 ofzo
veett ga ik ook doen ik heb goudvissenquote:Op dinsdag 18 november 2008 09:50 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
daar is ie gek op.
quote:Op dinsdag 18 november 2008 09:55 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
De sint denkt niet alleen aan de mensheid
HIj brengt ook de dieren in verlegenheid
Nu krijgt [naam van fret] ook een present van de sint
Oh, wat zal die zich weer voelen als een klein kind
Spelen met dingen zoals WC rollen en zakdoeken
Maak alleen geen rotzooi anders ga ik/gaat debbie weer vloeken!
Veel plezier met dit kado maar maakt hiet niet allemaal stuk
Voor je het weet doe je dan weer geen ruk.
De sint!
Fail voor dubbele postquote:Op dinsdag 18 november 2008 09:55 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
De sint!
NO SH*T. jij bent een expertquote:Op dinsdag 18 november 2008 09:55 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
De sint!
Dubbelposter ik zalwel ff kijken hahaquote:Op dinsdag 18 november 2008 09:56 schreef debbie_19 het volgende:
[..]jij bent wel goed in rijmen en dichten zonder je hemd op te lichten.
Maar je bent er bijna denk ikheb je nog iets? Iets meer aangepast misschien zonder
vloeken? en ruk?
echt hequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.maoam is voor bazen!
quote:Op dinsdag 18 november 2008 09:54 schreef debbie_19 het volgende:
[..]wat nou? Is toch lache
![]()
Mijn hond krijgt wat van de sint![]()
quote:Op dinsdag 18 november 2008 09:59 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
yeah sure. .. your on your own with this one
korsetquote:Op dinsdag 18 november 2008 10:00 schreef tripack het volgende:
woorden die rijmen op Fret:
Achmed
afgezet
alfabet
arbeidsinzet
badset
beautyset
bed
bejaardenflat
binnenpret
cabaret![]()
closet
Edet
gegoogled
quote:Op dinsdag 18 november 2008 09:58 schreef renedis het volgende:
[..]
echt hevolgens mij is hij de rijm-piet
Rene ik ben geen rijmpiet..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar een aap, dat jij dat niet ziet
Ookal was de grap een beetje flauw
Viel ik wel van mij stoel en sloeg blauw
Ik kreeg geen luch van het lachen
Ik ben even weg jeweetz pipi machenDon't think, be sure!
quote:Op dinsdag 18 november 2008 09:58 schreef renedis het volgende:
[..]
echt hevolgens mij is hij de rijm-piet
rijm aapSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Death is lighter than a feather, duty heavier than a mountain.
The only easy day is yesterday
stay frosty
Gewoon zelf maken niks Inetquote:Op dinsdag 18 november 2008 10:00 schreef tripack het volgende:
woorden die rijmen op Fret:
Achmed
afgezet
alfabet
arbeidsinzet
badset
beautyset
bed
bejaardenflat
binnenpret
cabaret![]()
closet
Edet
gegoogled
Ja ik ga deze bewaren Gilaquote:Op dinsdag 18 november 2008 09:59 schreef GilaMonyet het volgende:
Jou cadeau heeft te maken met papier
Maar dat kan jou niet schelen voor jou is het toch maar vertier
Veel plezier met je kado en laat het je plezieren
Zodat je met je vriendjes weer een feestje kan vieren
De sint!
Wat netter
ik had ook een vette hé gisteren 2 ramtin met hit um upquote:
nietus ik heb net wat gepostquote:Op dinsdag 18 november 2008 10:05 schreef GilaMonyet het volgende:
Haha idd!
Hehe..quote:Op dinsdag 18 november 2008 10:05 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Ja ik ga deze bewaren Gilaik vind dit al goed
Ik ben er namelijk helemaal niet goed in
Dat was een reactie naar jou hoorquote:Op dinsdag 18 november 2008 10:06 schreef Runx het volgende:
[..]
nietus ik heb net wat gepostof kijken we niet meer naar allochtonen post's
ja maar je had eerst wat anders er staanquote:Op dinsdag 18 november 2008 10:07 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Dat was een reactie naar jou hoor
Nou ik vind het goed van jequote:Op dinsdag 18 november 2008 10:06 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Hehe..
Jah ik weet niet schijn goed kunnen te rijmen..
Waaar het van komt mag god ook weten maarja
Iemand die ook nog een rijmpje nodig heeft..
Ben nu toch al bezig en verveel me
zeg ik wil niet als een bedelaar overkomen, maar Piet , Piet ....quote:Op dinsdag 18 november 2008 09:48 schreef tripack het volgende:
mijn rijmpjes pwnen, dus zet ze in de krant!
de sint zat te denken wat hij deze kleine fred zou schenkenquote:Op dinsdag 18 november 2008 10:01 schreef debbie_19 het volgende:
[..]pfff ze helpen me toch
en trouwens..ik vind het gewoon lache
quote:Op dinsdag 18 november 2008 10:09 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
de sint zat te denken wat hij deze kleine fred zou schenken
een PS3 is natuur net geschikt
dus heeft piet die voor iemand anders ingepikt.
en fred houd ook niet echt van TV, bedacht de sint toen hij ging zitten op de WC
Misschien een klein tolletje... en toen? toen zag de sint een rolletje.
Een wc rolletje voor dit beest. wat een goed idee, dat vind die kleine een feest!
quote:Op dinsdag 18 november 2008 10:09 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
zeg ik wil niet als een bedelaar overkomen, maar Piet , Piet ....
* WhiteLightning houd hand op
lol, skillz you has em!quote:Op dinsdag 18 november 2008 10:09 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
de sint zat te denken wat hij deze kleine fred zou schenken
een PS3 is natuur net geschikt
dus heeft piet die voor iemand anders ingepikt.
en fred houd ook niet echt van TV, bedacht de sint toen hij ging zitten op de WC
Misschien een klein tolletje... en toen? toen zag de sint een rolletje.
Een wc rolletje voor dit beest. wat een goed idee, dat vind die kleine een feest!
thank you masterquote:
quote:
ik ben niet pietquote:Op dinsdag 18 november 2008 10:09 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
zeg ik wil niet als een bedelaar overkomen, maar Piet , Piet ....
* WhiteLightning houd hand op
Haha, no problem!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Don't think, be sure!
Gaan we nu allemaal sintrhymez maken?quote:Op dinsdag 18 november 2008 10:16 schreef tripack het volgende:
[..]
ik ben niet piet
en er is niets wat ik niet niet.
alle velletjes rijmpapier bijelkaar
een ijzer er doorheen en klaar
voor mij is geen klus te klein
ik doe alleen als de beloningen fijn zijn
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |